Материалдар / «Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық белсенділіктерін қалыптастыруда топтық жұмыстың рөлі»

«Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық белсенділіктерін қалыптастыруда топтық жұмыстың рөлі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым білім жүйесін қалыптастыру, еңбексүйгіштікке, дербестікке , жауаптылыққа тәрбиелеу. Ақыл- ой қызметінің дағдыларын дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2019
464
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 42 “Ақ ниет” гимназиясының мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі: Умирзакова Ш. Е.

1 слайд
№ 42 “Ақ ниет” гимназиясының мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі: Умирзакова Ш. Е.

1 слайд

№ 42 “Ақ ниет” гимназиясының мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі: Умирзакова Ш. Е.

Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым білім жүйесін қалыптастыру, еңбексүйгіштікке, дербестікке , жауапт

2 слайд
Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым білім жүйесін қалыптастыру, еңбексүйгіштікке, дербестікке , жауаптылыққа тәрбиелеу. Ақыл- ой қызметінің дағдыларын дамыту.

2 слайд

Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым білім жүйесін қалыптастыру, еңбексүйгіштікке, дербестікке , жауаптылыққа тәрбиелеу. Ақыл- ой қызметінің дағдыларын дамыту.

Топтық жұмыс жасауда тәрбиешінің қызметі: - Тәрбиеші оқу қызметін ұйымдастырушы және құрастырушы -Ұжымдық іс-әрекеттің мүше

3 слайд
Топтық жұмыс жасауда тәрбиешінің қызметі: - Тәрбиеші оқу қызметін ұйымдастырушы және құрастырушы -Ұжымдық іс-әрекеттің мүшесі -Өтілетін жұмыстың мақсатын түсіндіреді -Тәрбиеленушілерді топқа бөледі -Топқа берілген тапсырмаларға түсініктеме береді -Топтық жұмысты бақылайды -Олардың іс-әрекеттерін белсендіреді -Тәрбиеленушілердің топтық жұмыстарын бағалайды -Топтық жұмысқа қорытынды шығарады -Жіберілген қателіктерге көңіл аударады

3 слайд

Топтық жұмыс жасауда тәрбиешінің қызметі: - Тәрбиеші оқу қызметін ұйымдастырушы және құрастырушы -Ұжымдық іс-әрекеттің мүшесі -Өтілетін жұмыстың мақсатын түсіндіреді -Тәрбиеленушілерді топқа бөледі -Топқа берілген тапсырмаларға түсініктеме береді -Топтық жұмысты бақылайды -Олардың іс-әрекеттерін белсендіреді -Тәрбиеленушілердің топтық жұмыстарын бағалайды -Топтық жұмысқа қорытынды шығарады -Жіберілген қателіктерге көңіл аударады

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Берілген заттардың аттарын атау Берілген дыбысқа сөз табу Үй құстарын мүсіндеу Мақал- мәтелдер Жабайы аңдар мен үй

6 слайд
Берілген заттардың аттарын атау Берілген дыбысқа сөз табу Үй құстарын мүсіндеу Мақал- мәтелдер Жабайы аңдар мен үй жануарлары Тірі, өлі табиғат түрлерін ажыраттыру Түрлі логикалық тапсырмалар беру. Санамақтар айтқызу Түс , көлем, пішіндерді ажырату. Мамандық иелерін, көлік түрлерін ажыратуЖұмбақтар шешуӨлеңді тез жаттау Компьютермен жұмысБерілген сөздерді буынға бөлу Жұмыс түрлері:

6 слайд

Берілген заттардың аттарын атау Берілген дыбысқа сөз табу Үй құстарын мүсіндеу Мақал- мәтелдер Жабайы аңдар мен үй жануарлары Тірі, өлі табиғат түрлерін ажыраттыру Түрлі логикалық тапсырмалар беру. Санамақтар айтқызу Түс , көлем, пішіндерді ажырату. Мамандық иелерін, көлік түрлерін ажыратуЖұмбақтар шешуӨлеңді тез жаттау Компьютермен жұмысБерілген сөздерді буынға бөлу Жұмыс түрлері:

Сандар бойынша Үй жануарлары Жемістер Көкөністер Түстер Өсімдіктер Құстар Геометриялық фигуралар Оқу құралдары Түрл

7 слайд
Сандар бойынша Үй жануарлары Жемістер Көкөністер Түстер Өсімдіктер Құстар Геометриялық фигуралар Оқу құралдары Түрлі түсті қағазды кәмпиттерЖәндіктерКөлік түрлері Жабайы жануарлар Топқа бөлудің әр түрлі стратегиялары:Ертегі кейіпкерлері Әріптер бойынша

7 слайд

Сандар бойынша Үй жануарлары Жемістер Көкөністер Түстер Өсімдіктер Құстар Геометриялық фигуралар Оқу құралдары Түрлі түсті қағазды кәмпиттерЖәндіктерКөлік түрлері Жабайы жануарлар Топқа бөлудің әр түрлі стратегиялары:Ертегі кейіпкерлері Әріптер бойынша

Қорытынды Топқа бөліп оқытқанда тәрбиеленушілердің талпынысы, қызығушылықтары артады. Әр тәрбиеленуші өзін жеке керекті тұлға

8 слайд
Қорытынды Топқа бөліп оқытқанда тәрбиеленушілердің талпынысы, қызығушылықтары артады. Әр тәрбиеленуші өзін жеке керекті тұлға ретінде сезінеді және өз үлесін қосуға талпынады. Бір адамның айтқанынан гөрі бірнеше адамның айтқаны, іс әрекеттері естерінде қалады.Топтық жұмыс балалардың шығармашылық қабілеттерін,белсенділіктерін арттыруда үлкен жетістікке жеткізеді.

8 слайд

Қорытынды Топқа бөліп оқытқанда тәрбиеленушілердің талпынысы, қызығушылықтары артады. Әр тәрбиеленуші өзін жеке керекті тұлға ретінде сезінеді және өз үлесін қосуға талпынады. Бір адамның айтқанынан гөрі бірнеше адамның айтқаны, іс әрекеттері естерінде қалады.Топтық жұмыс балалардың шығармашылық қабілеттерін,белсенділіктерін арттыруда үлкен жетістікке жеткізеді.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ