Материалдар / Мектеп пен сыныптағы мәдениет
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектеп пен сыныптағы мәдениет

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге, оқытушыларға, студенттерге қосымша ақпараттар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Маусым 2019
976
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Аты-жөні: Аташова Сара Утегеновна, Жұмыс орны: №1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық педагогтік ко

1 слайд
Аты-жөні: Аташова Сара Утегеновна, Жұмыс орны: №1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық педагогтік колледж; Қызметі: Оқытушы

Тақырыбы Мектеп пен сыныптағы мәдениет

2 слайд
Тақырыбы Мектеп пен сыныптағы мәдениет

Қызығушылықты ояту «Жан жылуы» жаттығуы Мен сенен жылу аламын (сол жағына қарайды) Жүрегіме саламын (тура қарайды) Досыма с

3 слайд
Қызығушылықты ояту «Жан жылуы» жаттығуы Мен сенен жылу аламын (сол жағына қарайды) Жүрегіме саламын (тура қарайды) Досыма сыйлаймын (оңға қарайды) Сәттілік тілеймін (тура қарайды)

Топқа бөлу «Мозайка» құрастыру

4 слайд
Топқа бөлу «Мозайка» құрастыру

Топ ереже сі 1. Белсенді жұмыс істеу, бірлесіп әрекет ету; 2. Бір-біріне кедергі келтірмеу; 3. Өз ойын ашық айту; 4. Әріптестер

5 слайд
Топ ереже сі 1. Белсенді жұмыс істеу, бірлесіп әрекет ету; 2. Бір-біріне кедергі келтірмеу; 3. Өз ойын ашық айту; 4. Әріптестермен жақсы қарым-қатынаста болу; 5. Өзін еркін ұстау; 6. Бір – бірін тыңдау; 7. Басқаның ойын құрметтеу; 8. Уақытты тиімді пайдалану; 9. Өзіне пайдалы нәрсені алу; 10. Топта ортақ шешім қабылдау.

Интеллект картаны толтыру "Мәдениет дегеніміз не?» Өкіл" әдісі

6 слайд
Интеллект картаны толтыру "Мәдениет дегеніміз не?» Өкіл" әдісі

Бейнематериал көрсету «Звездочки на земле» үзінді Анализ жасау, талдау

7 слайд
Бейнематериал көрсету «Звездочки на земле» үзінді Анализ жасау, талдау

«ДЖИГСО» әдісі І топ Мектеп мәдениеті: ішкі және сыртқы «Торлы диаграммаға» салу Негізгі идея

8 слайд
«ДЖИГСО» әдісі І топ Мектеп мәдениеті: ішкі және сыртқы «Торлы диаграммаға» салу Негізгі идея

ІІ топ Сыныпты қадағалау әдістемесі

9 слайд
ІІ топ Сыныпты қадағалау әдістемесі

ІІІ топ Мұғалімдерге нені білу міндет? «Оқиға картасы»

10 слайд
ІІІ топ Мұғалімдерге нені білу міндет? «Оқиға картасы»

ІҮтоп Сынып мәдениеті мен оқу ортасы.

11 слайд
ІҮтоп Сынып мәдениеті мен оқу ортасы.

Кері байланыс «Жағдаяттан шығу» 1-топ: 4 –а сынып. Күнделікті сабақ бойынша мұғалім өз сыныбында емін еркін саба

12 слайд
Кері байланыс «Жағдаяттан шығу» 1-топ: 4 –а сынып. Күнделікті сабақ бойынша мұғалім өз сыныбында емін еркін сабағын өтіп жатқан кезі болатын, бір кезде есік тарс ашылып бір үлкен орта жастан асқан апа кіріп келді мен орнымнан тұрып сәлем бердім бірақ ол мені елемей сыныптың ортасына бет алды барды да бір ер баланы балағаттап, қарғап сылап ұра бастады ...

2-топ: Еңбек пәні, әдеттегі сабақ оқулық жеткіліксіз сабақ конспект түрінде өтілуде. Мұғалім орнынан тұрып тақтағ

13 слайд
2-топ: Еңбек пәні, әдеттегі сабақ оқулық жеткіліксіз сабақ конспект түрінде өтілуде. Мұғалім орнынан тұрып тақтаға бұрылып жаза бергенде бүкіл сынып ду ете күлді. Мұғалім бірдеңенің дұрыс емес екенін білді де, үсті басына қарап не болғанын түсінбеді, сыныптың белсенді оқушысынан не себепті оқушылардың күліп жатқанын сұрағанда ол оқушы мұғалімнің арқасына жапсырылған (балағат сөздер жазылған) қағазды нұсқады ...

3-топ: Сара апай туралы жақсы пікірлер естіп жүрдім. Төртінші кластағы сабағын көруге келдім. Сабақ үстіндегі

14 слайд
3-топ: Сара апай туралы жақсы пікірлер естіп жүрдім. Төртінші кластағы сабағын көруге келдім. Сабақ үстіндегі тәртіп, балалардың белсенділігі таң қалдырды. Сабақтан соң, оқушылардан:Сара апайды жақсы көресіңдерме? деп сурадым. -Жоқ, біз одан қорқамыз. Сәл қимылдасаң, ата-анаңды шақырады. Сондықтан оның сабағын жаттап аламыз. Сұрақ: Мұғаліммен , балаларға қолданатын әдіс-тәсілдері тиімді ма?

4-топ: Мұғалім: Балалар бүгін біз мамандықтар тұралы әңгімелесеміз. Әжелерің, аталарың, әке-шешелерің қайда жұмыс жасайды?

15 слайд
4-топ: Мұғалім: Балалар бүгін біз мамандықтар тұралы әңгімелесеміз. Әжелерің, аталарың, әке-шешелерің қайда жұмыс жасайды? -Менім әкем милиционер -Өте жақсы -Ал менің мамам мұғалім Балалар: Айманның мамасының мамандығы өте ауыр, өте қажет, қызықты және сыйлы мамандық. Айман-Олай емес. Папам айтады:-Ол ең қиын мамандық, себебі мамандық бос уақытын құртып, папамның жұйкесін тоздырып, мені бақылаусыз қалдырады. Мұғалім?

" Кір жаю стратегиясы"

16 слайд
" Кір жаю стратегиясы"

Рефлексия «Бес саусақ» Бас бармақ – Менім мәдениетім... Балан үйрек – Топ ішіндегі мәдениет... Ортан терек – Оқу орындағы

17 слайд
Рефлексия «Бес саусақ» Бас бармақ – Менім мәдениетім... Балан үйрек – Топ ішіндегі мәдениет... Ортан терек – Оқу орындағы мәдениет... Шылдыр шүмек –Оқытушы мәдениеті... Кішкене бөбек –Қазақстандағы мәдениет...

18 слайд