“Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында ішкі бақылау жүйесін жобалау »
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ЖОБА
“ Мектепке дейінгі білім беру
ұйымындарында ішкі
бақылау жүйесін жобалау »
2020 жыл
1 слайд
ЖОБА “ Мектепке дейінгі білім беру ұйымындарында ішкі бақылау жүйесін жобалау » 2020 жыл
2 слайд
Жобаны ң а қпа ратты қ картасы
Жобаның
атауы “ Мектепке дейінгі білім беру
ұйымындарында ішкі бақылау жүйесін
жобалау”
Жобаның
авторы Абаукеева Куралай Айткуловна
Білім беру
мекеменің атауы «Айбөбек" бөбекжай-бақшасы" МКҚК
Білім беру
мекеменің мекен
жайы Жамбыл облысы Меркі ауданы Қостоған ауылы
Жобаның түрі
Ұзақ мерзімді (1 жыл)
2 слайд
Жобаны ң а қпа ратты қ картасы Жобаның атауы “ Мектепке дейінгі білім беру ұйымындарында ішкі бақылау жүйесін жобалау” Жобаның авторы Абаукеева Куралай Айткуловна Білім беру мекеменің атауы «Айбөбек" бөбекжай-бақшасы" МКҚК Білім беру мекеменің мекен жайы Жамбыл облысы Меркі ауданы Қостоған ауылы Жобаның түрі Ұзақ мерзімді (1 жыл)
3 слайд
Жобаның
мақсаты Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі ішкі
бақылау жүйесін, оны жүзеге асыру
технологиясын зерделеу және оны жетілдіру
жолдарын әзірлеу.
Жобаның
міндеттері
МДҰ білім беру бағдарламасының орындалуын
қамтамасыз ету;
жұмыс нәтижелерін нормативтік талаптармен
салыстыру;
МДҰ қызметкерлеріне уақтылы практикалық көмек
көрсету;
озық педагогикалық тәжірибені анықтау және
жалпылау;
Жобаның
болжамы Дұрыс ұйымдастырылған бақылау жүйесі білім беру
процесін ғылыми және ұтымды басқарудың негізгі құралы
ретінде әр тәрбиешінің балалармен жүргізетін
жұмысының сапасы үшін жауапкершілігі жоғарлайды.
3 слайд
Жобаның мақсаты Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі ішкі бақылау жүйесін, оны жүзеге асыру технологиясын зерделеу және оны жетілдіру жолдарын әзірлеу. Жобаның міндеттері МДҰ білім беру бағдарламасының орындалуын қамтамасыз ету; жұмыс нәтижелерін нормативтік талаптармен салыстыру; МДҰ қызметкерлеріне уақтылы практикалық көмек көрсету; озық педагогикалық тәжірибені анықтау және жалпылау; Жобаның болжамы Дұрыс ұйымдастырылған бақылау жүйесі білім беру процесін ғылыми және ұтымды басқарудың негізгі құралы ретінде әр тәрбиешінің балалармен жүргізетін жұмысының сапасы үшін жауапкершілігі жоғарлайды.
4 слайд
МДҰ-ның ішкі бақылау жүйесі бойынша нормативтік-
құқықтық базаның мазмұны жаңарт ылады .
Мемлекеттік стандартқа сәйкес білім беру процесін
ұйымдастыру бойынша материалдар пакеті жаңарып,
толықтырылады (ҰОҚ жоспарлау, циклограмма, режимдер
және т.б.).
Мектепке дейінгі білім беру жүйесі әзірленіп, енгізіледі.
Ішкі бақылау моделін білім беру процесіне енгізу үшін
басқару моделі мен механизмі құрылады.
Ресурстарды жаңарту: кадрлық әлеуеттің құзыреттілік
деңгейі артып, материалдық-техникалық базасы жақсарып,
ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету толықтырылады,
қосымша қаржыландыру көздері тартылады.
Моральдық және материалдық ынталандыру жүйесі
әзірленеді. Күтілетін нәтиже:
4 слайд
МДҰ-ның ішкі бақылау жүйесі бойынша нормативтік- құқықтық базаның мазмұны жаңарт ылады . Мемлекеттік стандартқа сәйкес білім беру процесін ұйымдастыру бойынша материалдар пакеті жаңарып, толықтырылады (ҰОҚ жоспарлау, циклограмма, режимдер және т.б.). Мектепке дейінгі білім беру жүйесі әзірленіп, енгізіледі. Ішкі бақылау моделін білім беру процесіне енгізу үшін басқару моделі мен механизмі құрылады. Ресурстарды жаңарту: кадрлық әлеуеттің құзыреттілік деңгейі артып, материалдық-техникалық базасы жақсарып, ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету толықтырылады, қосымша қаржыландыру көздері тартылады. Моральдық және материалдық ынталандыру жүйесі әзірленеді. Күтілетін нәтиже:
5 слайд
Жобаның өзектілігі:
Бақылау функциясы басқару
қызметінің ажырамас бөлігі болып
табылады.
Бақылау барысында алынған ақпарат,
оны кейіннен талдау қорытындысы
басқарушылық шешімдер қабылдау
үшін негіз болып табылады
5 слайд
Жобаның өзектілігі: Бақылау функциясы басқару қызметінің ажырамас бөлігі болып табылады. Бақылау барысында алынған ақпарат, оны кейіннен талдау қорытындысы басқарушылық шешімдер қабылдау үшін негіз болып табылады
6 слайд
Зерттеу пәні:
Мектепке дейінгі білім беру
ұйымындағы (МДҰ) ішкі
бақылау жүйесі.
6 слайд
Зерттеу пәні: Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы (МДҰ) ішкі бақылау жүйесі.
7 слайд
Бақылаудың түрлері
Сыртқы бақылау Ішкі бақылау
1 ) Шағын ауданды (ауылды)
маркетингтік зерттеу:
әлеуметтік-мәдени объектілердің
орналасуы;
мектепке дейінгі балалары бар
отбасылардың әлеуметтік мәртебесі;
білім беру қызметтерінің түрлері мен
сапасындағы ата-аналардың
қажеттіліктері мен сұраныстары;
мектепке дейінгі білім беру
ұйымдарына бармайтын балаларды
қорғаудың әлеуметтік және білім беру
жүйесі
2) әртүрлі бақылаушы органдардың
мекеме қызметін бағалауы МДҰ қызметінің әртүрлі аспектілерінің
мазмұнын зерттеу:
ұйымдастыру-педагогикалық;
білім беру;
әлеуметтік-психологиялық;
медициналық-әлеуметтік;
МДҰ Қаржы-шаруашылық және басқа
да қызмет түрлері .
7 слайд
Бақылаудың түрлері Сыртқы бақылау Ішкі бақылау 1 ) Шағын ауданды (ауылды) маркетингтік зерттеу: әлеуметтік-мәдени объектілердің орналасуы; мектепке дейінгі балалары бар отбасылардың әлеуметтік мәртебесі; білім беру қызметтерінің түрлері мен сапасындағы ата-аналардың қажеттіліктері мен сұраныстары; мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына бармайтын балаларды қорғаудың әлеуметтік және білім беру жүйесі 2) әртүрлі бақылаушы органдардың мекеме қызметін бағалауы МДҰ қызметінің әртүрлі аспектілерінің мазмұнын зерттеу: ұйымдастыру-педагогикалық; білім беру; әлеуметтік-психологиялық; медициналық-әлеуметтік; МДҰ Қаржы-шаруашылық және басқа да қызмет түрлері .
8 слайд
МДҰ ішкі бақылаудың түрлері
8 слайд
МДҰ ішкі бақылаудың түрлері
9 слайд
МДҰ ішкі бақылаудың түрлері
9 слайд
МДҰ ішкі бақылаудың түрлері
10 слайд
МДҰ ішкі бақылаудың түрлері
10 слайд
МДҰ ішкі бақылаудың түрлері
11 слайд
МДҰ-на ішкі бақылау моделін
еңгізуді басқару
1 КЕЗЕҢ
Даярлық
(2020 жыл)
Мақсаты: ішкі бақылау
жүйесін енгізу бойынша
нормативтік - құқықтық
құжаттарды зерделеу,
енгізуге дайындығын
талдау және бағалау. 2 КЕЗЕҢ
Жобалау
Мақсаты: МДҰ-
ның ішкі бақылау
жүйесін енгізуге
көшу процесінің
негізгі бағыттарын
жобалау. 3 КЕЗЕҢ
Қорытынды
Мақсаты: МДҰ-
ның ішкі бақылау
моделін әзірлеу
және оны еңгізу
процесін басқару.
11 слайд
МДҰ-на ішкі бақылау моделін еңгізуді басқару 1 КЕЗЕҢ Даярлық (2020 жыл) Мақсаты: ішкі бақылау жүйесін енгізу бойынша нормативтік - құқықтық құжаттарды зерделеу, енгізуге дайындығын талдау және бағалау. 2 КЕЗЕҢ Жобалау Мақсаты: МДҰ- ның ішкі бақылау жүйесін енгізуге көшу процесінің негізгі бағыттарын жобалау. 3 КЕЗЕҢ Қорытынды Мақсаты: МДҰ- ның ішкі бақылау моделін әзірлеу және оны еңгізу процесін басқару.
12 слайд
Жобаны іске асыру кезеңдері
1 –ші кезең: даярлық
(2020 жыл)
Мақсаты: ішкі бақылау жүйесін енгізу
бойынша нормативтік - құқықтық
құжаттарды зерделеу, енгізуге
дайындығын талдау және бағалау.
12 слайд
Жобаны іске асыру кезеңдері 1 –ші кезең: даярлық (2020 жыл) Мақсаты: ішкі бақылау жүйесін енгізу бойынша нормативтік - құқықтық құжаттарды зерделеу, енгізуге дайындығын талдау және бағалау.
13 слайд
Басқарушылық іс-
шаралар кешені Мерзімі Жауаптылар Басқару шешімдерінің нәтижесі
Жаңартылған ішкі бақылау
жүйесін енгізу бойынша
нормативтік - құқықтық
құжаттарды зерделеу, оны
іске асыруға дайындығын
талдау, бағалау Қантар
2021 жыл Меңгеруші
МДҰ бойынша бұйрықтар
МДҰ-да енгізуге көшу
жөніндегі іс-қимыл
жоспарын әзірлеу Ақпан
2021 жыл Меңгеруші,
әдіскер Жұмыс жоспары
Іс-шаралардың әдістемелік
кешені
«МДҰ-да і шкі бақылау
жүйесі» тақырыбына
семинар өткізу Наурыз
2021 жыл Әдіскер Шығармашылық топ туралы ереже
Педагогтардың
жаңартылған ішкі бақылау
жүйесін енгізуге
дайындығын анықтау үшін
сауалнама жүргізу Сәуір
2021 жыл Әдіскер Педагогтардың жаңартылған ішкі
бақылау жүйесін енгізуге
дайындығы бойынша мәліметтер
қорын жинақтау
Шығармашылық топ
жұмысын ұйымдастыру Мамыр
2021 жыл Меңгеруші Шығармашылық топ туралы
Ережені бекіту туралы бұйрық
13 слайд
Басқарушылық іс- шаралар кешені Мерзімі Жауаптылар Басқару шешімдерінің нәтижесі Жаңартылған ішкі бақылау жүйесін енгізу бойынша нормативтік - құқықтық құжаттарды зерделеу, оны іске асыруға дайындығын талдау, бағалау Қантар 2021 жыл Меңгеруші МДҰ бойынша бұйрықтар МДҰ-да енгізуге көшу жөніндегі іс-қимыл жоспарын әзірлеу Ақпан 2021 жыл Меңгеруші, әдіскер Жұмыс жоспары Іс-шаралардың әдістемелік кешені «МДҰ-да і шкі бақылау жүйесі» тақырыбына семинар өткізу Наурыз 2021 жыл Әдіскер Шығармашылық топ туралы ереже Педагогтардың жаңартылған ішкі бақылау жүйесін енгізуге дайындығын анықтау үшін сауалнама жүргізу Сәуір 2021 жыл Әдіскер Педагогтардың жаңартылған ішкі бақылау жүйесін енгізуге дайындығы бойынша мәліметтер қорын жинақтау Шығармашылық топ жұмысын ұйымдастыру Мамыр 2021 жыл Меңгеруші Шығармашылық топ туралы Ережені бекіту туралы бұйрық
14 слайд
2-ші кезең– жобалау,
2020-2021 жыл
Мақсаты: МДҰ-ның ішкі бақылау
жүйесін енгізуге көшу процесінің
негізгі бағыттарын жобалау.
14 слайд
2-ші кезең– жобалау, 2020-2021 жыл Мақсаты: МДҰ-ның ішкі бақылау жүйесін енгізуге көшу процесінің негізгі бағыттарын жобалау.
15 слайд
Басқарушылық іс-
шаралар кешені Мерзімі Жауаптылар Басқару шешімдерінің
нәтижесі
Семинар-практикум Қыркүйек 2020ж. Меңгеруші,
әдіскер Жаңа технологияларды
еңгізу
Шығармашылық топ
жұмысын жоспарлау Қазан 2020 ж. Шығармашылық
топ мүшелері Жоспар
Ішкі бақылау моделін әзірлеу Қараша 2020 ж. Меңгеруші Ішкі бақылау моделі
Балалармен психологиялық-
педагогикалық жұмыстың
көрсеткіштерін, критерийлерін
әзірлеу (кезеңділігі, нысандары,
әрбір жас тобы үшін көрсеткіш,
вариативті бақылау-өлшеу
материалдары) Желтоқсан 2020 ж Әдіскер Тиісті көрсеткіштердің
болуы
Білім беру стандартын
орындауға бағытталған бақылау
жүйесін әзірлеу Қантар 2021 ж. Меңгеруші,
әдіскер Ішкі бақылау кестесі
Ішкі бақылау моделін енгізуге
дайындығын талдау Ақпан 2021ж. Әдіскер Аналитикалық анықтама
«МДҰ-ның ішкі бақылау
моделі» доңгелек үстел Наурыз 2021 ж. Әдіскер
Шығармашылық
топ "Оң тәжірибені"
жалпылау
15 слайд
Басқарушылық іс- шаралар кешені Мерзімі Жауаптылар Басқару шешімдерінің нәтижесі Семинар-практикум Қыркүйек 2020ж. Меңгеруші, әдіскер Жаңа технологияларды еңгізу Шығармашылық топ жұмысын жоспарлау Қазан 2020 ж. Шығармашылық топ мүшелері Жоспар Ішкі бақылау моделін әзірлеу Қараша 2020 ж. Меңгеруші Ішкі бақылау моделі Балалармен психологиялық- педагогикалық жұмыстың көрсеткіштерін, критерийлерін әзірлеу (кезеңділігі, нысандары, әрбір жас тобы үшін көрсеткіш, вариативті бақылау-өлшеу материалдары) Желтоқсан 2020 ж Әдіскер Тиісті көрсеткіштердің болуы Білім беру стандартын орындауға бағытталған бақылау жүйесін әзірлеу Қантар 2021 ж. Меңгеруші, әдіскер Ішкі бақылау кестесі Ішкі бақылау моделін енгізуге дайындығын талдау Ақпан 2021ж. Әдіскер Аналитикалық анықтама «МДҰ-ның ішкі бақылау моделі» доңгелек үстел Наурыз 2021 ж. Әдіскер Шығармашылық топ "Оң тәжірибені" жалпылау
16 слайд
3-ші кезең– қорытынды
Мақсаты: МДҰ-ның ішкі бақылау
моделін әзірлеу және оны еңгізу
процесін басқару
16 слайд
3-ші кезең– қорытынды Мақсаты: МДҰ-ның ішкі бақылау моделін әзірлеу және оны еңгізу процесін басқару
17 слайд
Басқарушылық іс-
шаралар кешені Мерзімі Жауаптылар Басқару шешімдерінің
нәтижесі
«МДҰ-ның ішкі
бақылау моделіне
қошу қорытындысы»
педкеңес Сәуір 2021ж. Әдіскер «МДҰ-ның ішкі бақылау
моделіне қошу қорытындысы»
туралы бұйрық
Мемлекеттік
стандартқа сәйкес
білім беру
бағдарламасын іске
асыру бойынша келесі
оқу жылына арналған
жылдық жоспардың
жобасын талқылау Мамыр 2021ж. Әдіскер Жаңа оқу жылына арналған
жылдық жоспардың жобасы
Іс-шаралардың
әдістемелік
кешені Жауаптылар Басқару шешімдерінің
нәтижесі
Қорытынды есеп Қараша-
желтоқсан 2021 Меңгеруші,
әдіскер Ішкі бақылау моделін еңгізу
қорытындысы бойынша пресс-
конференция;
Қорытыды есеп материалдар
жинағы балабақша сайтында
жариялау
17 слайд
Басқарушылық іс- шаралар кешені Мерзімі Жауаптылар Басқару шешімдерінің нәтижесі «МДҰ-ның ішкі бақылау моделіне қошу қорытындысы» педкеңес Сәуір 2021ж. Әдіскер «МДҰ-ның ішкі бақылау моделіне қошу қорытындысы» туралы бұйрық Мемлекеттік стандартқа сәйкес білім беру бағдарламасын іске асыру бойынша келесі оқу жылына арналған жылдық жоспардың жобасын талқылау Мамыр 2021ж. Әдіскер Жаңа оқу жылына арналған жылдық жоспардың жобасы Іс-шаралардың әдістемелік кешені Жауаптылар Басқару шешімдерінің нәтижесі Қорытынды есеп Қараша- желтоқсан 2021 Меңгеруші, әдіскер Ішкі бақылау моделін еңгізу қорытындысы бойынша пресс- конференция; Қорытыды есеп материалдар жинағы балабақша сайтында жариялау
18 слайд
Ұсынылатын іс
шаралар Іс шаралардың сипаттамасы Іске асырылған іс
шараның тиімділігі
Ішкі бақылауды жүргізудің
технологиясы мен
жүйелілігін сақтау Бақылаудың келесі алгоритмін қолдану:
-бақылаудың мақсаты;
-бақылаудың объектісі;
-бақылау жоспарын құру;
-мәліметтер жинау;
-жиналған ақпараттарды бастапқы талдау;
-нұсқаулықтарды әзірлеу;
-нұсқаулықтардың орындауын тексеру. Білім беру сапасын
жоғарлатуын қамтамасыз
ету
Тәрбие-білім беру жұмыс
жоспарларын тексеру және
нұсқауларды әзірлеу Әр топқа бір күнін белгілеп күн сайын
тәрбие-білім беру жұмысының жоспарларын
тексеру.
Әр топта «Бақылау және әдістемелік көмекті
көрсету» дәптерлерін арнап жүргізу.
Бұл дәптерге жоспарларды тексеру
нәтижесін тіркеп, нұсқауларды әзірлеу. Педагогтар мен
тексерушілер үшін бұл
дәптерлерді қолдану өте
тиімді.
Қызмет бағыттары бойынша
мұқият талдау жүргізу Бақылауды орындау үшін келесі
компоненттер қажет:
-педкеңестің шешімдерінің орындалауын
қадағалау кестесі;
- жылдық жоспардың орындалуын талдау;
-жаңа технологияларды, бағдарламаларды
зерделеу;
- өз бетінше білімін жоғарлату бойынша
шығармашылық есептердің жоспары. Терең талдаудың негізінде
МДҰ-ның даму
перспективасы мен
проблемалары анықталадыМДҰ-дағы ішкі бақылау жүйесін жетілдіру жөніндегі ұсынымдар
18 слайд
Ұсынылатын іс шаралар Іс шаралардың сипаттамасы Іске асырылған іс шараның тиімділігі Ішкі бақылауды жүргізудің технологиясы мен жүйелілігін сақтау Бақылаудың келесі алгоритмін қолдану: -бақылаудың мақсаты; -бақылаудың объектісі; -бақылау жоспарын құру; -мәліметтер жинау; -жиналған ақпараттарды бастапқы талдау; -нұсқаулықтарды әзірлеу; -нұсқаулықтардың орындауын тексеру. Білім беру сапасын жоғарлатуын қамтамасыз ету Тәрбие-білім беру жұмыс жоспарларын тексеру және нұсқауларды әзірлеу Әр топқа бір күнін белгілеп күн сайын тәрбие-білім беру жұмысының жоспарларын тексеру. Әр топта «Бақылау және әдістемелік көмекті көрсету» дәптерлерін арнап жүргізу. Бұл дәптерге жоспарларды тексеру нәтижесін тіркеп, нұсқауларды әзірлеу. Педагогтар мен тексерушілер үшін бұл дәптерлерді қолдану өте тиімді. Қызмет бағыттары бойынша мұқият талдау жүргізу Бақылауды орындау үшін келесі компоненттер қажет: -педкеңестің шешімдерінің орындалауын қадағалау кестесі; - жылдық жоспардың орындалуын талдау; -жаңа технологияларды, бағдарламаларды зерделеу; - өз бетінше білімін жоғарлату бойынша шығармашылық есептердің жоспары. Терең талдаудың негізінде МДҰ-ның даму перспективасы мен проблемалары анықталадыМДҰ-дағы ішкі бақылау жүйесін жетілдіру жөніндегі ұсынымдар
19 слайд
Бақылау мәселесі Айлары
IX X XI XII I II III IV V VI-VIII
Cанитарлық жағдайы + + + + + + + + + +
Өмір мен денсаулықты қорғау + + + + + + + + + +
Ауруды талдау + + + +
Жарақаттануды талдау + + + +
Серуендеу режимін орындау + + + + +
Шешіну/киіну кезіндегі мәдени-гигиеналық дағдылар + + +
Тамақтану кезіндегі мәдени-гигиеналық дағдылар
Жуыну кезіндегі мәдени-гигиеналық дағдылар + + +
Желдету режимі
Шынықтыру рәсімдерін жүргізу + + + + +
С үзгі өткізу + + + + +
Ойын-сауық өткізу + + +
Тәрбиешілерді ң сабаққа дайында л у ы + + +
«Табиғат бұрыштары н» күтіп ұстау + + +
Көркемөнер және қол еңбек бұрыштарын қолдану + +
Кітап бұрышын қолдану +
Дене шынықтыру бұрыштарының жағдайы + +
Сюжеттік-рөлдік ойындарының жабдықталуы + + +
Музыкалық бұрыштарының мазмұны + +
Театрланған қызметінің мазмұны + +
Бағдарлама мақсаттарына сәйкес дидактикалық ойындар
жинағы + +
Тәрбие-білім беру жоспарларының сапасы + + + + + + + +
Көрнекіліктер қоры
К өрнекі педагогикалық насихат + + +
Маркировка + +
Ата-аналар жиналысы - +
Дала учаскелерінің жағдайы + + +Жедел бақылаудың циклограммасы
19 слайд
Бақылау мәселесі Айлары IX X XI XII I II III IV V VI-VIII Cанитарлық жағдайы + + + + + + + + + + Өмір мен денсаулықты қорғау + + + + + + + + + + Ауруды талдау + + + + Жарақаттануды талдау + + + + Серуендеу режимін орындау + + + + + Шешіну/киіну кезіндегі мәдени-гигиеналық дағдылар + + + Тамақтану кезіндегі мәдени-гигиеналық дағдылар Жуыну кезіндегі мәдени-гигиеналық дағдылар + + + Желдету режимі Шынықтыру рәсімдерін жүргізу + + + + + С үзгі өткізу + + + + + Ойын-сауық өткізу + + + Тәрбиешілерді ң сабаққа дайында л у ы + + + «Табиғат бұрыштары н» күтіп ұстау + + + Көркемөнер және қол еңбек бұрыштарын қолдану + + Кітап бұрышын қолдану + Дене шынықтыру бұрыштарының жағдайы + + Сюжеттік-рөлдік ойындарының жабдықталуы + + + Музыкалық бұрыштарының мазмұны + + Театрланған қызметінің мазмұны + + Бағдарлама мақсаттарына сәйкес дидактикалық ойындар жинағы + + Тәрбие-білім беру жоспарларының сапасы + + + + + + + + Көрнекіліктер қоры К өрнекі педагогикалық насихат + + + Маркировка + + Ата-аналар жиналысы - + Дала учаскелерінің жағдайы + + +Жедел бақылаудың циклограммасы