Материалдар / мектепке дейінгі оқушылардың коммуникация және танымын дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

мектепке дейінгі оқушылардың коммуникация және танымын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
атериал бес пен алды жас аралықтағы балалардың тілін, жадын дамытуға мектепалды даярлау тәрбиешілеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2018
414
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақрыбып: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуда балалардың коммуникациясы мен тамыным дамытудаға арналған әртүрлі әдіс-тәсілд

1 слайд
Тақрыбып: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуда балалардың коммуникациясы мен тамыным дамытудаға арналған әртүрлі әдіс-тәсілдер қолдану мастер класс Орындаған: Новоишим қазақ орта мектебінің мектепалды даярлық топ мұғалімі: Нурумова З.А.

1 слайд

Тақрыбып: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуда балалардың коммуникациясы мен тамыным дамытудаға арналған әртүрлі әдіс-тәсілдер қолдану мастер класс Орындаған: Новоишим қазақ орта мектебінің мектепалды даярлық топ мұғалімі: Нурумова З.А.

Жаңартылған бағдарламаны балалардың меңгеруіне жеңілдету; Топпен, жұппен жұмыс жасауға дағдыландыру; Балалардың жазбаша және

2 слайд
Жаңартылған бағдарламаны балалардың меңгеруіне жеңілдету; Топпен, жұппен жұмыс жасауға дағдыландыру; Балалардың жазбаша және ауызша сөйлеуін дамыту; Фонемді есту қабілетін дамыту; Қағаз бетін бағдарлауды қалыптастыру. Мақсаты:

2 слайд

Жаңартылған бағдарламаны балалардың меңгеруіне жеңілдету; Топпен, жұппен жұмыс жасауға дағдыландыру; Балалардың жазбаша және ауызша сөйлеуін дамыту; Фонемді есту қабілетін дамыту; Қағаз бетін бағдарлауды қалыптастыру. Мақсаты:

Әдістеменің жұмыс істеу сатысы І саты Сөздің фонемдік құрлымы ІІ саты Сөздерді құру және өзгерту операциясы ІІІ саты жа

3 слайд
Әдістеменің жұмыс істеу сатысы І саты Сөздің фонемдік құрлымы ІІ саты Сөздерді құру және өзгерту операциясы ІІІ саты жазбаша сөйлеу меңгеру ІV саты Бала сөз тіркестерінің әртүрлі түрлерін меңгереді және келісілген сөздердің синтаксистік үлгілерін үйренеді.

3 слайд

Әдістеменің жұмыс істеу сатысы І саты Сөздің фонемдік құрлымы ІІ саты Сөздерді құру және өзгерту операциясы ІІІ саты жазбаша сөйлеу меңгеру ІV саты Бала сөз тіркестерінің әртүрлі түрлерін меңгереді және келісілген сөздердің синтаксистік үлгілерін үйренеді.

Осы әдісте ең бірінші балалар дене мүшелерін меңгереді

4 слайд
Осы әдісте ең бірінші балалар дене мүшелерін меңгереді

4 слайд

Осы әдісте ең бірінші балалар дене мүшелерін меңгереді

Саусақпен жұмыс жасайды және айналаны, қағаз бетін бағдарлауға үйрену

5 слайд
Саусақпен жұмыс жасайды және айналаны, қағаз бетін бағдарлауға үйрену

5 слайд

Саусақпен жұмыс жасайды және айналаны, қағаз бетін бағдарлауға үйрену

І нұсқа Мұғалімнің адам бейнесінің жоғары және төмен бөліктерін көрсетеді. Ол қағаз бетінің жоғарғы және төменгі шегі болып

6 слайд
І нұсқа Мұғалімнің адам бейнесінің жоғары және төмен бөліктерін көрсетеді. Ол қағаз бетінің жоғарғы және төменгі шегі болып саналады

6 слайд

І нұсқа Мұғалімнің адам бейнесінің жоғары және төмен бөліктерін көрсетеді. Ол қағаз бетінің жоғарғы және төменгі шегі болып саналады

ІІ нұсқа Оқушы айнаның көмегімен сұқ саусағымен өзі айнадағы бейнесіне әріпті жазып көресетеді.

7 слайд
ІІ нұсқа Оқушы айнаның көмегімен сұқ саусағымен өзі айнадағы бейнесіне әріпті жазып көресетеді.

7 слайд

ІІ нұсқа Оқушы айнаның көмегімен сұқ саусағымен өзі айнадағы бейнесіне әріпті жазып көресетеді.

ІІІ нұсқа Оқушы сұқ саусағымен өзінің алдында айнасыз ауада әріпті 10 см; 5 см; 2 см; 1 см экран бейнесінде жазады. Тек әр

8 слайд
ІІІ нұсқа Оқушы сұқ саусағымен өзінің алдында айнасыз ауада әріпті 10 см; 5 см; 2 см; 1 см экран бейнесінде жазады. Тек әрқашан оқушылардың бейнені тек өз алдарында жасауын қадағалау

8 слайд

ІІІ нұсқа Оқушы сұқ саусағымен өзінің алдында айнасыз ауада әріпті 10 см; 5 см; 2 см; 1 см экран бейнесінде жазады. Тек әрқашан оқушылардың бейнені тек өз алдарында жасауын қадағалау

ІV нұсқа Оқушы А 4 ақ қағаз бетіне әріпті жоғарғы шегінен төменгі шегіне дейін жазады және екіге бөктейді де тағы жазады. Со

9 слайд
ІV нұсқа Оқушы А 4 ақ қағаз бетіне әріпті жоғарғы шегінен төменгі шегіне дейін жазады және екіге бөктейді де тағы жазады. Солай ақ қағаз кішкене өлшемге дейін жеткенше жазып болады.

9 слайд

ІV нұсқа Оқушы А 4 ақ қағаз бетіне әріпті жоғарғы шегінен төменгі шегіне дейін жазады және екіге бөктейді де тағы жазады. Солай ақ қағаз кішкене өлшемге дейін жеткенше жазып болады.

Сабақ үстінде жасалатын саусақ моторика жаттығулары

10 слайд
Сабақ үстінде жасалатын саусақ моторика жаттығулары

10 слайд

Сабақ үстінде жасалатын саусақ моторика жаттығулары

Сергіту сәті Бас бармағым Атам Үйдің ол данасы Сұқ саусағым Әжем Ошақ анасы Ортаң қолым әкем Отау тынысы Шылдыр шүмек шешем Шаң

11 слайд
Сергіту сәті Бас бармағым Атам Үйдің ол данасы Сұқ саусағым Әжем Ошақ анасы Ортаң қолым әкем Отау тынысы Шылдыр шүмек шешем Шаңырақ анасы Кішкене бөбек мен Бәрінің базары

11 слайд

Сергіту сәті Бас бармағым Атам Үйдің ол данасы Сұқ саусағым Әжем Ошақ анасы Ортаң қолым әкем Отау тынысы Шылдыр шүмек шешем Шаңырақ анасы Кішкене бөбек мен Бәрінің базары

Өзара қолмен үйлестіру жаттығулары

12 слайд
Өзара қолмен үйлестіру жаттығулары

12 слайд

Өзара қолмен үйлестіру жаттығулары

Ми жарты шарларының жұмысына арналған жаттығулар Кинетикалық (динамикалық) қол жаттығулары (жұдырық, қабырға, алақан)

13 слайд
Ми жарты шарларының жұмысына арналған жаттығулар Кинетикалық (динамикалық) қол жаттығулары (жұдырық, қабырға, алақан)

13 слайд

Ми жарты шарларының жұмысына арналған жаттығулар Кинетикалық (динамикалық) қол жаттығулары (жұдырық, қабырға, алақан)

Тіл дамыту Баланың жадын жақсарту үшін Төрт сөзден бірнеше рет қайталау М: мысық, түлкі, алмұрт пиджак

14 слайд
Тіл дамыту Баланың жадын жақсарту үшін Төрт сөзден бірнеше рет қайталау М: мысық, түлкі, алмұрт пиджак

14 слайд

Тіл дамыту Баланың жадын жақсарту үшін Төрт сөзден бірнеше рет қайталау М: мысық, түлкі, алмұрт пиджак

Өлеңнің әр шумағын 3-4 рет қайтара қайталау Нан қоқымын шашпаңдар 3 -4 рет Жерде жатса баспақдар 3 -4 рет Теріп алып қастерлеп

15 слайд
Өлеңнің әр шумағын 3-4 рет қайтара қайталау Нан қоқымын шашпаңдар 3 -4 рет Жерде жатса баспақдар 3 -4 рет Теріп алып қастерлеп 3 -4 рет Торғайларға тастаңдар 3 -4 рет

15 слайд

Өлеңнің әр шумағын 3-4 рет қайтара қайталау Нан қоқымын шашпаңдар 3 -4 рет Жерде жатса баспақдар 3 -4 рет Теріп алып қастерлеп 3 -4 рет Торғайларға тастаңдар 3 -4 рет

Ойлау қабілетін жақсартуға арналған ойын құлағы құйрығы аяғы денесі тұмсығы көзі

16 слайд
Ойлау қабілетін жақсартуға арналған ойын құлағы құйрығы аяғы денесі тұмсығы көзі

16 слайд

Ойлау қабілетін жақсартуға арналған ойын құлағы құйрығы аяғы денесі тұмсығы көзі

Буындарды ізде жаттығуы ДАРАСАНАОТ ҚАОҚТАЗАЛА ПАКАОШШАОС Дауысты дыбыстан басталатын буынды тап

17 слайд
Буындарды ізде жаттығуы ДАРАСАНАОТ ҚАОҚТАЗАЛА ПАКАОШШАОС Дауысты дыбыстан басталатын буынды тап

17 слайд

Буындарды ізде жаттығуы ДАРАСАНАОТ ҚАОҚТАЗАЛА ПАКАОШШАОС Дауысты дыбыстан басталатын буынды тап

Буындағы О әріпін И әрпіне ауыстырып оқы ПоНаҚо Па Со РаНоКо Ке Ғо Ри МоТо Ша До

18 слайд
Буындағы О әріпін И әрпіне ауыстырып оқы ПоНаҚо Па Со РаНоКо Ке Ғо Ри МоТо Ша До

18 слайд

Буындағы О әріпін И әрпіне ауыстырып оқы ПоНаҚо Па Со РаНоКо Ке Ғо Ри МоТо Ша До

Арамен сөздерді тауып оқы ҚДЕЛ ҰРЕЧ НЫЛС ПЕЫС ИВФШ ВОЙЫ

19 слайд
Арамен сөздерді тауып оқы ҚДЕЛ ҰРЕЧ НЫЛС ПЕЫС ИВФШ ВОЙЫ

19 слайд

Арамен сөздерді тауып оқы ҚДЕЛ ҰРЕЧ НЫЛС ПЕЫС ИВФШ ВОЙЫ

Төртінші сөзді тап От -өрт, cу - … Мектеп – оқу, аурухана - … Күрте- киім, туфли-…

20 слайд
Төртінші сөзді тап От -өрт, cу - … Мектеп – оқу, аурухана - … Күрте- киім, туфли-…

20 слайд

Төртінші сөзді тап От -өрт, cу - … Мектеп – оқу, аурухана - … Күрте- киім, туфли-…

Өзін-өзі басқару және өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру ойындары 1 2 3 4 5

21 слайд
Өзін-өзі басқару және өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру ойындары 1 2 3 4 5

21 слайд

Өзін-өзі басқару және өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру ойындары 1 2 3 4 5

Жұппен ойын «Баспалдақ» 1 карточкада есеп қай санның жауабынан аяқталса келесі есеп сол саннан басталуы тиіс 2 карточкада есе

22 слайд
Жұппен ойын «Баспалдақ» 1 карточкада есеп қай санның жауабынан аяқталса келесі есеп сол саннан басталуы тиіс 2 карточкада есептің жауабы сан ретін көрсетуі тиіс және жауабы баспалдақтың сан құрамына тең болуы керек

22 слайд

Жұппен ойын «Баспалдақ» 1 карточкада есеп қай санның жауабынан аяқталса келесі есеп сол саннан басталуы тиіс 2 карточкада есептің жауабы сан ретін көрсетуі тиіс және жауабы баспалдақтың сан құрамына тең болуы керек

САБАҚ СОҢЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗІН ӨЗІ БАҒАЛАУЫ

23 слайд
САБАҚ СОҢЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗІН ӨЗІ БАҒАЛАУЫ

23 слайд

САБАҚ СОҢЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗІН ӨЗІ БАҒАЛАУЫ

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

24 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

24 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!