Материалдар / Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджменттің қызметтік құрылымы арқылы жаңа әдістертер түрін пайдалану жолдары
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджменттің қызметтік құрылымы арқылы жаңа әдістертер түрін пайдалану жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджменттің қызметтік құрылымы арқылы жаңа әдістертер түрін пайдалану жолдары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджменттің қызметтік құрылымы арқылы жаңа әдістертер түрін пайдалану жолдары

1 слайд
Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджменттің қызметтік құрылымы арқылы жаңа әдістертер түрін пайдалану жолдары

1 слайд

Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджменттің қызметтік құрылымы арқылы жаңа әдістертер түрін пайдалану жолдары

Мақсаты: Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджменттің жағдаятқа жаңа көзқараспен қарау қабілетін дамыту а)Білім берудегі жа

2 слайд
Мақсаты: Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджменттің жағдаятқа жаңа көзқараспен қарау қабілетін дамыту а)Білім берудегі жаңа менеджмент әдістерін талдау б)Қазіргі таңда мектепке дейінгі ұйымдарда кең қолданылатын әдістерге сипаттама беру Міндеті Мақсаты

2 слайд

Мақсаты: Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджменттің жағдаятқа жаңа көзқараспен қарау қабілетін дамыту а)Білім берудегі жаңа менеджмент әдістерін талдау б)Қазіргі таңда мектепке дейінгі ұйымдарда кең қолданылатын әдістерге сипаттама беру Міндеті Мақсаты

Өзектілігі Менеджер қызметінің нысаны ретіндегі біртұтас педагогикалық процесс тұрғысынан білім беру мекемесін басқару

3 слайд
Өзектілігі Менеджер қызметінің нысаны ретіндегі біртұтас педагогикалық процесс тұрғысынан білім беру мекемесін басқару қабілет- дағдыларын қалыптастыру Нысаны Мектепке дейінгі ұйым

3 слайд

Өзектілігі Менеджер қызметінің нысаны ретіндегі біртұтас педагогикалық процесс тұрғысынан білім беру мекемесін басқару қабілет- дағдыларын қалыптастыру Нысаны Мектепке дейінгі ұйым

Әдіс , метод (гр. 'μέθοδος',methodes зерттеу не тану жолы, бір нәрсеге жетудің жолы) — көздеген мақсатқа жетудің тәсілі, тә

4 слайд
Әдіс , метод (гр. 'μέθοδος',methodes зерттеу не тану жолы, бір нәрсеге жетудің жолы) — көздеген мақсатқа жетудің тәсілі, тәртіпке келтірген қызмет жүйесі. Ғылым ретінде менеджменттің теориялық негізін қалаушы ағылшын ғалымы Ф.Тейлордың анықтамасы бойынша «Менеджмент дегеніміз – ережелер мен принциптерге (қағидаларға) негізделген шынайы, іргелі ғылым».

4 слайд

Әдіс , метод (гр. 'μέθοδος',methodes зерттеу не тану жолы, бір нәрсеге жетудің жолы) — көздеген мақсатқа жетудің тәсілі, тәртіпке келтірген қызмет жүйесі. Ғылым ретінде менеджменттің теориялық негізін қалаушы ағылшын ғалымы Ф.Тейлордың анықтамасы бойынша «Менеджмент дегеніміз – ережелер мен принциптерге (қағидаларға) негізделген шынайы, іргелі ғылым».

Менеджмент әдістері ұйымдастырушылық әкімшілік экономикалық әлеуметтік - психологиялық

5 слайд
Менеджмент әдістері ұйымдастырушылық әкімшілік экономикалық әлеуметтік - психологиялық

5 слайд

Менеджмент әдістері ұйымдастырушылық әкімшілік экономикалық әлеуметтік - психологиялық

Білім берудегі жаңа менеджмент әдістері сұхбат алу сауалнама Ойларын анықтау:

6 слайд
Білім берудегі жаңа менеджмент әдістері сұхбат алу сауалнама Ойларын анықтау:

6 слайд

Білім берудегі жаңа менеджмент әдістері сұхбат алу сауалнама Ойларын анықтау:

Идеялард ы шығаруы Миға шабуыл әдіс Синектик әдісі Іскерлік ойын әдісі Морфологиялық талдау әдісі

7 слайд
Идеялард ы шығаруы Миға шабуыл әдіс Синектик әдісі Іскерлік ойын әдісі Морфологиялық талдау әдісі

7 слайд

Идеялард ы шығаруы Миға шабуыл әдіс Синектик әдісі Іскерлік ойын әдісі Морфологиялық талдау әдісі

Болжанға н ахуалдар Ұқсастыру әдістері Дельфи әдісі сценарий әдісі Гипотеза әдісі

8 слайд
Болжанға н ахуалдар Ұқсастыру әдістері Дельфи әдісі сценарий әдісі Гипотеза әдісі

8 слайд

Болжанға н ахуалдар Ұқсастыру әдістері Дельфи әдісі сценарий әдісі Гипотеза әдісі

Миға шабуыл әдісі Миға шабуыл әдісін 1941 жылы А.Ф.Осборн ұсынған болатын. Әуел баста жарнамалық бизнесте қолданылған бұл

9 слайд
Миға шабуыл әдісі Миға шабуыл әдісін 1941 жылы А.Ф.Осборн ұсынған болатын. Әуел баста жарнамалық бизнесте қолданылған бұл әдіс адамның шығармашылық ойлауына қозғау салу мақсатын көздеген еді. «Миға шабуыл» соңында жеке адам немесе топтар айтылған ойлардан жалпы қорытынды жасау үшін процестің нәтижесін қарастырады.

9 слайд

Миға шабуыл әдісі Миға шабуыл әдісін 1941 жылы А.Ф.Осборн ұсынған болатын. Әуел баста жарнамалық бизнесте қолданылған бұл әдіс адамның шығармашылық ойлауына қозғау салу мақсатын көздеген еді. «Миға шабуыл» соңында жеке адам немесе топтар айтылған ойлардан жалпы қорытынды жасау үшін процестің нәтижесін қарастырады.

Бұл әдістің негізгі міндеттері: Мүмкіндігінше көп идеяларды жинақтау; ғылыми немесе оқуға қатысты мәселелерді шешу

10 слайд
Бұл әдістің негізгі міндеттері: Мүмкіндігінше көп идеяларды жинақтау; ғылыми немесе оқуға қатысты мәселелерді шешу ұйым мамандарының сыни ойлау қабілеттерін дамыту ынтымақтастықты дамыту

10 слайд

Бұл әдістің негізгі міндеттері: Мүмкіндігінше көп идеяларды жинақтау; ғылыми немесе оқуға қатысты мәселелерді шешу ұйым мамандарының сыни ойлау қабілеттерін дамыту ынтымақтастықты дамыту

Миға шабуыл – топ мүшелерінің белгілі бір тақырып бойынша белсенді жұмыс істей отырып, соған қатысты айтылған идеяларын өз

11 слайд
Миға шабуыл – топ мүшелерінің белгілі бір тақырып бойынша белсенді жұмыс істей отырып, соған қатысты айтылған идеяларын өз ішінде талқылап, ортақ келісімге келгендерін негіздеп жазып ұсыну әрекеті. Бұл әрекет жүргізуші тарапынан нақты белгіленген уақыт көлемінде орындалуы шарт. Миға шабуыл барысында идеяларды сынамаңыз, бағаламаңыз, талқыламаңыз және қорғамаңыз. Топ ішіндегі жұмыс барысында Сіз тек: «Бұл керемет идея екен?», деп қана айта аласыз. «Айналадағылардың күлкісін келтіретін ақымақ идея ғой!» деген сипаттағы өзіңізді – өзіңіз сынауыңыз креативтікпен жанаспайды әрі жолыңызда түрлі кедергілерге соқтырады. Әрбір идея толық айтылуы тиіс.Идеялар саны көп болған сайын, олардың ішінен кейбіреулерінің ең орынды болады дегендеріне сенімділік те арта түседі

11 слайд

Миға шабуыл – топ мүшелерінің белгілі бір тақырып бойынша белсенді жұмыс істей отырып, соған қатысты айтылған идеяларын өз ішінде талқылап, ортақ келісімге келгендерін негіздеп жазып ұсыну әрекеті. Бұл әрекет жүргізуші тарапынан нақты белгіленген уақыт көлемінде орындалуы шарт. Миға шабуыл барысында идеяларды сынамаңыз, бағаламаңыз, талқыламаңыз және қорғамаңыз. Топ ішіндегі жұмыс барысында Сіз тек: «Бұл керемет идея екен?», деп қана айта аласыз. «Айналадағылардың күлкісін келтіретін ақымақ идея ғой!» деген сипаттағы өзіңізді – өзіңіз сынауыңыз креативтікпен жанаспайды әрі жолыңызда түрлі кедергілерге соқтырады. Әрбір идея толық айтылуы тиіс.Идеялар саны көп болған сайын, олардың ішінен кейбіреулерінің ең орынды болады дегендеріне сенімділік те арта түседі

Қазақстандағы қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім жүйесі қоғамның қажеттілігіне сәйкес сұраныс есебінен құрылады. Осыған

12 слайд
Қазақстандағы қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім жүйесі қоғамның қажеттілігіне сәйкес сұраныс есебінен құрылады. Осыған байланысты, ол балаларға арналған мектепке дейінгі ұйымдар үлгісімен және жаңа формалы ұйымдардың пайда болуымен, білім беру қызметінің әртүрлілігімен сипатталады. Бүгінгі ұжым бұйрық, жарлықтан гөрі қарауындағылармен жемісті ынтымақтастық қарым-қатынасқа көшуі тиіс. Қорытынды

12 слайд

Қазақстандағы қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім жүйесі қоғамның қажеттілігіне сәйкес сұраныс есебінен құрылады. Осыған байланысты, ол балаларға арналған мектепке дейінгі ұйымдар үлгісімен және жаңа формалы ұйымдардың пайда болуымен, білім беру қызметінің әртүрлілігімен сипатталады. Бүгінгі ұжым бұйрық, жарлықтан гөрі қарауындағылармен жемісті ынтымақтастық қарым-қатынасқа көшуі тиіс. Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер: Менеджмент негіздері (Ахметова К.Ғ , Сағындықов Е.Н) Макаров С.Ф Менеджер за работой В.Е Герчиков

13 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: Менеджмент негіздері (Ахметова К.Ғ , Сағындықов Е.Н) Макаров С.Ф Менеджер за работой В.Е Герчикова “Менеджмент “ http:/orleu-uko.kz/? p=2286 Есімханова Райхан, «Басқару мен білім беру сапасы»

13 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер: Менеджмент негіздері (Ахметова К.Ғ , Сағындықов Е.Н) Макаров С.Ф Менеджер за работой В.Е Герчикова “Менеджмент “ http:/orleu-uko.kz/? p=2286 Есімханова Райхан, «Басқару мен білім беру сапасы»

Министірлікпен келісілген курстар тізімі