Материалдар / Мектептерде бейінді оқытуда информатика пәндерінен инновациялық идеялар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектептерде бейінді оқытуда информатика пәндерінен инновациялық идеялар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жалпы орта мектептерде информатика оқытуда инновациялық идеялар арқылы оқушыларды бейінін ашу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2021
467
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: «Интербелсенді әдіс арқылы жалпы орта мектептегі бейіндік оқыту барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ар

1 слайд
Тақырыбы: «Интербелсенді әдіс арқылы жалпы орта мектептегі бейіндік оқыту барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру»   Мақсаты: жалпы орта мектептегі бейіндік оқыту ерекшеліктерін ашу, пәнге деген қызығушылықты арттыру. Нәтиже: Мұғалім АКТ-ны пайдалану арқылы әртүрлі тапсырмалар дайындап, информатика пәніне деген қызығушылығын арттырады, оқушы жұмысын тексеруде уақытын үнемдейді. Бейінді ісі жөніндегі директордың орынбасары, информатика пәні мұғалімі: Олжаев Ибрагимжан Ирисбекович

1 слайд

Тақырыбы: «Интербелсенді әдіс арқылы жалпы орта мектептегі бейіндік оқыту барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру»   Мақсаты: жалпы орта мектептегі бейіндік оқыту ерекшеліктерін ашу, пәнге деген қызығушылықты арттыру. Нәтиже: Мұғалім АКТ-ны пайдалану арқылы әртүрлі тапсырмалар дайындап, информатика пәніне деген қызығушылығын арттырады, оқушы жұмысын тексеруде уақытын үнемдейді. Бейінді ісі жөніндегі директордың орынбасары, информатика пәні мұғалімі: Олжаев Ибрагимжан Ирисбекович

2 слайд

2 слайд

LOGO Ойлан, ізденісте бол, тәжірибеде қолдан!

3 слайд
LOGO Ойлан, ізденісте бол, тәжірибеде қолдан!

3 слайд

LOGO Ойлан, ізденісте бол, тәжірибеде қолдан!

Интерактивті негізде оқу мақсаты – білу емес, үйрене бiлу

4 слайд
Интерактивті негізде оқу мақсаты – білу емес, үйрене бiлу

4 слайд

Интерактивті негізде оқу мақсаты – білу емес, үйрене бiлу

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

Ол үшін нені жүзеге асырған орынды? Жоспарлау Мақсатты айқын білу Күтілетін нәтижені нақтылау

8 слайд
Ол үшін нені жүзеге асырған орынды? Жоспарлау Мақсатты айқын білу Күтілетін нәтижені нақтылау

8 слайд

Ол үшін нені жүзеге асырған орынды? Жоспарлау Мақсатты айқын білу Күтілетін нәтижені нақтылау

Бұл қадамдар маған қандай мүмкіндіктер береді?... 2. Тәжірибедегі ізденіс білім сапасын көтеруге үлес қосады 1. Теория

9 слайд
Бұл қадамдар маған қандай мүмкіндіктер береді?... 2. Тәжірибедегі ізденіс білім сапасын көтеруге үлес қосады 1. Теориялық білім негізі біліктілікті өрістетедіҚолжетімді нәтиже Стратегия лық білік тілік Іскерлік Ұтымды ұйымдас тыру Табысты еңбек

9 слайд

Бұл қадамдар маған қандай мүмкіндіктер береді?... 2. Тәжірибедегі ізденіс білім сапасын көтеруге үлес қосады 1. Теориялық білім негізі біліктілікті өрістетедіҚолжетімді нәтиже Стратегия лық білік тілік Іскерлік Ұтымды ұйымдас тыру Табысты еңбек

• Таныстырылым ( Презентация) • (Топтык жумыс) Идеялар таныстырылымы. Тәсілді енгізу алгоритмін құрастыру. Сергіту

10 слайд
• Таныстырылым ( Презентация) • (Топтык жумыс) Идеялар таныстырылымы. Тәсілді енгізу алгоритмін құрастыру. Сергіту жаттығуы • Топтық талқылау: «Өз мектебіңізде жаңаша әдістер мен тәсілдерді қолданып сабақты қалай ұйымдастыруға болады?». • Идея жинақтау, Мұғалімдер «Сабақты зерттеу» тәсілін қолданып, өз тәжірибелерін бірлесіп дамыту ЗЕЙІНДІ КҮШЕЙТУ АҚПАРАТ Т Ə ЖІРИБЕ Сабак барысы КЕРІ БАЙЛАНЫС Рефлексия

10 слайд

• Таныстырылым ( Презентация) • (Топтык жумыс) Идеялар таныстырылымы. Тәсілді енгізу алгоритмін құрастыру. Сергіту жаттығуы • Топтық талқылау: «Өз мектебіңізде жаңаша әдістер мен тәсілдерді қолданып сабақты қалай ұйымдастыруға болады?». • Идея жинақтау, Мұғалімдер «Сабақты зерттеу» тәсілін қолданып, өз тәжірибелерін бірлесіп дамыту ЗЕЙІНДІ КҮШЕЙТУ АҚПАРАТ Т Ə ЖІРИБЕ Сабак барысы КЕРІ БАЙЛАНЫС Рефлексия

Оқу бағдарламасы және оқу жоспары

11 слайд
Оқу бағдарламасы және оқу жоспары

11 слайд

Оқу бағдарламасы және оқу жоспары

Ә р е к е тМақсат Нәтиже Ұйымдастыру құрал Әдіс

12 слайд
Ә р е к е тМақсат Нәтиже Ұйымдастыру құрал Әдіс

12 слайд

Ә р е к е тМақсат Нәтиже Ұйымдастыру құрал Әдіс

Оқу мақсаттарына шолу Нәтиже Ойлау деңгейлерін сәйкестендіру Бағалау критерийлерін анықтау Тапсырмалар құрастыруДеск

13 слайд
Оқу мақсаттарына шолу Нәтиже Ойлау деңгейлерін сәйкестендіру Бағалау критерийлерін анықтау Тапсырмалар құрастыруДескрипторлар құрастыру

13 слайд

Оқу мақсаттарына шолу Нәтиже Ойлау деңгейлерін сәйкестендіру Бағалау критерийлерін анықтау Тапсырмалар құрастыруДескрипторлар құрастыру

ЖАҢА ПАРАДИГМА (БОЛМЫС) ӘРЕКЕТТІК ӨЗГЕРІС ИНТЕРАКТИВТІ НҰСҚА ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ӨЗГЕРІС ЖАҢА ӘДІС-ҚҰРАЛ ҮЙЛЕСТІРУШІЛІК ӨЗГЕРІС, АД

14 слайд
ЖАҢА ПАРАДИГМА (БОЛМЫС) ӘРЕКЕТТІК ӨЗГЕРІС ИНТЕРАКТИВТІ НҰСҚА ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ӨЗГЕРІС ЖАҢА ӘДІС-ҚҰРАЛ ҮЙЛЕСТІРУШІЛІК ӨЗГЕРІС, АДАПТАЦИЯ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ӨЗГЕРІС ЖАҢА ШЕШІМ

14 слайд

ЖАҢА ПАРАДИГМА (БОЛМЫС) ӘРЕКЕТТІК ӨЗГЕРІС ИНТЕРАКТИВТІ НҰСҚА ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ӨЗГЕРІС ЖАҢА ӘДІС-ҚҰРАЛ ҮЙЛЕСТІРУШІЛІК ӨЗГЕРІС, АДАПТАЦИЯ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ӨЗГЕРІС ЖАҢА ШЕШІМ

Сабақ жоспарлау - Оқу мақсаттарын таңдау; - Сабақ тақырыбын анықтау; - Сабақ мақсатын белгілеу ( таңдап алынған оқу мақса

15 слайд
Сабақ жоспарлау - Оқу мақсаттарын таңдау; - Сабақ тақырыбын анықтау; - Сабақ мақсатын белгілеу ( таңдап алынған оқу мақсаттарына сәйкес); - Бағалау критерийлерін дайындау, тапсырма құрастыру кезінде саралау тәсілін қамтамасыз ету үшін бағалау критерийлерін ойлау дағдыларының деңгейлеріне бөлу; - Сабақ тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері белгіленгеннен кейін, сабақ жоспарын жасауға кірісу (Сабақ жоспарының үлгісін пайдалану); - Оқу жоспарына және ресурстарға сүйене отырып, сабақты жоспарлау; - Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін сабақтың алға қойылған мақсатына қол жеткізетіндей етіп жоспарлау; - Оқушылар үшін бағалау критерийлеріне сәйкес келетін және мақсатқа қол жеткізу туралы қорытынды жасайтындай тапсырмаларды таңда у, ресурстар әзірлеу, т.б.

15 слайд

Сабақ жоспарлау - Оқу мақсаттарын таңдау; - Сабақ тақырыбын анықтау; - Сабақ мақсатын белгілеу ( таңдап алынған оқу мақсаттарына сәйкес); - Бағалау критерийлерін дайындау, тапсырма құрастыру кезінде саралау тәсілін қамтамасыз ету үшін бағалау критерийлерін ойлау дағдыларының деңгейлеріне бөлу; - Сабақ тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері белгіленгеннен кейін, сабақ жоспарын жасауға кірісу (Сабақ жоспарының үлгісін пайдалану); - Оқу жоспарына және ресурстарға сүйене отырып, сабақты жоспарлау; - Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін сабақтың алға қойылған мақсатына қол жеткізетіндей етіп жоспарлау; - Оқушылар үшін бағалау критерийлеріне сәйкес келетін және мақсатқа қол жеткізу туралы қорытынды жасайтындай тапсырмаларды таңда у, ресурстар әзірлеу, т.б.

Мұғалім жұмысының нәтижелері Оқушылардың жетістіктері

16 слайд
Мұғалім жұмысының нәтижелері Оқушылардың жетістіктері

16 слайд

Мұғалім жұмысының нәтижелері Оқушылардың жетістіктері

Шыншыл Ыжағатты Ғылымды Ақылды Рухани Мақалды Ақындық Шындалу Ынтымақты Логика Ынталы Қабілетті Ш ы ғ а Р м а ш ы Л ы қ

17 слайд
Шыншыл Ыжағатты Ғылымды Ақылды Рухани Мақалды Ақындық Шындалу Ынтымақты Логика Ынталы Қабілетті Ш ы ғ а Р м а ш ы Л ы қ

17 слайд

Шыншыл Ыжағатты Ғылымды Ақылды Рухани Мақалды Ақындық Шындалу Ынтымақты Логика Ынталы Қабілетті Ш ы ғ а Р м а ш ы Л ы қ

Мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту жаңа технологияларды өз тәжірибесінде қолдана біледі. Жаңа заманның жаңа педагог тұлғасын

18 слайд
Мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту жаңа технологияларды өз тәжірибесінде қолдана біледі. Жаңа заманның жаңа педагог тұлғасын қалыптастырады.  Сабақта мұғалімнің өзінің не біліп, не істейтіні маңызды – ақ, бірақ оның ықпалымен шәкірттерінің не біліп, не істейтіні одан да маңыздырақ. Нағыз ұстаз, ісіне, осынысымен бағаланады. 

18 слайд

Мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту жаңа технологияларды өз тәжірибесінде қолдана біледі. Жаңа заманның жаңа педагог тұлғасын қалыптастырады.  Сабақта мұғалімнің өзінің не біліп, не істейтіні маңызды – ақ, бірақ оның ықпалымен шәкірттерінің не біліп, не істейтіні одан да маңыздырақ. Нағыз ұстаз, ісіне, осынысымен бағаланады. 

Нәтиже • Өз пікірін ашық білдіруді талап ету қажет. Тек сонда ғана олар: • - Мен осы мәселе туралы не ойлаймын? • - Осы мазмұ

19 слайд
Нәтиже • Өз пікірін ашық білдіруді талап ету қажет. Тек сонда ғана олар: • - Мен осы мәселе туралы не ойлаймын? • - Осы мазмұннан алған ақпарат менің бұрынғы білетініме сәйкес пе? • - Маған бұл жаңа ойлар қаншалықты әсер етті, -деген сауалдар төңірегінде ойлауға үйренеді.Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану нәтижесінде қазіргі оқушының: - Сабаққа қызығушылығы артады; - Нақты өз деңгейінде бағаланады; - Жеке қабілеті айқындалады; - Өз бетімен жұмыс істеуге үйренеді; - Даму мониторингі айқын көрінеді;

19 слайд

Нәтиже • Өз пікірін ашық білдіруді талап ету қажет. Тек сонда ғана олар: • - Мен осы мәселе туралы не ойлаймын? • - Осы мазмұннан алған ақпарат менің бұрынғы білетініме сәйкес пе? • - Маған бұл жаңа ойлар қаншалықты әсер етті, -деген сауалдар төңірегінде ойлауға үйренеді.Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану нәтижесінде қазіргі оқушының: - Сабаққа қызығушылығы артады; - Нақты өз деңгейінде бағаланады; - Жеке қабілеті айқындалады; - Өз бетімен жұмыс істеуге үйренеді; - Даму мониторингі айқын көрінеді;

Табысты болыңыз!Жобаны зерттеу барысында көптеген әдістемелік оқулықтарды, журналдарды, электронды оқулықтарды оқыдым.

20 слайд
Табысты болыңыз!Жобаны зерттеу барысында көптеген әдістемелік оқулықтарды, журналдарды, электронды оқулықтарды оқыдым. Сайттарды қарап отырып, өзіме жұмыс жасауға ыңғайлы, тапсырма жасауға арналған сайтты таптым. Liveworksheets.com – тегін тапсырма жасауға арналған. Тест, сәйкестендіру, қажетті сөздерді көрсету т.б. тапсырма жасауға болады. Осы сілтемелерді сабаққа пайдалануға болады. https://www.liveworksheets.com/2-el60015zo https://www.liveworksheets.com/2-rg377381aa https://www.liveworksheets.com/2-xg520260m h https://www.liveworksheets.com/2-ym233725q y https://www.liveworksheets.com/2-lq232572xd

20 слайд

Табысты болыңыз!Жобаны зерттеу барысында көптеген әдістемелік оқулықтарды, журналдарды, электронды оқулықтарды оқыдым. Сайттарды қарап отырып, өзіме жұмыс жасауға ыңғайлы, тапсырма жасауға арналған сайтты таптым. Liveworksheets.com – тегін тапсырма жасауға арналған. Тест, сәйкестендіру, қажетті сөздерді көрсету т.б. тапсырма жасауға болады. Осы сілтемелерді сабаққа пайдалануға болады. https://www.liveworksheets.com/2-el60015zo https://www.liveworksheets.com/2-rg377381aa https://www.liveworksheets.com/2-xg520260m h https://www.liveworksheets.com/2-ym233725q y https://www.liveworksheets.com/2-lq232572xd

https://www.liveworksheet s.com/2-el60015zo осындай тапсырма дайындау үшін: б раузерге Liveworksheets.com жазып, тіркеле

21 слайд
https://www.liveworksheet s.com/2-el60015zo осындай тапсырма дайындау үшін: б раузерге Liveworksheets.com жазып, тіркелеміз.

21 слайд

https://www.liveworksheet s.com/2-el60015zo осындай тапсырма дайындау үшін: б раузерге Liveworksheets.com жазып, тіркелеміз.

Осындай терезе ашылады. Register басып, тіркелесі з

22 слайд
Осындай терезе ашылады. Register басып, тіркелесі з

22 слайд

Осындай терезе ашылады. Register басып, тіркелесі з

Сары түспен боялған ұяшықтарды толтырасыз, Register басасыз, ВСЁ

23 слайд
Сары түспен боялған ұяшықтарды толтырасыз, Register басасыз, ВСЁ

23 слайд

Сары түспен боялған ұяшықтарды толтырасыз, Register басасыз, ВСЁ

Тіркелген соң, осындай жұмыс беті ашылады. Тапсырма дайындау үшін Make interactive worksheets ( Создание интерактивных рабочи

24 слайд
Тіркелген соң, осындай жұмыс беті ашылады. Тапсырма дайындау үшін Make interactive worksheets ( Создание интерактивных рабочих листов) бөліміне кіру қажет.

24 слайд

Тіркелген соң, осындай жұмыс беті ашылады. Тапсырма дайындау үшін Make interactive worksheets ( Создание интерактивных рабочих листов) бөліміне кіру қажет.

pdf-ке ауыстыру

25 слайд
pdf-ке ауыстыру

25 слайд

pdf-ке ауыстыру

Тапсырма жазылған құжатты (pdf,jpg,png) түрінде дайындау қажет. Live Worksheets Maker сайты

26 слайд
Тапсырма жазылған құжатты (pdf,jpg,png) түрінде дайындау қажет. Live Worksheets Maker сайты

26 слайд

Тапсырма жазылған құжатты (pdf,jpg,png) түрінде дайындау қажет. Live Worksheets Maker сайты

Тапсырма жазылған құжатты көрсетіп, ОТКРЫТЬ басып, UPLOAD батырмасын басасыз.

27 слайд
Тапсырма жазылған құжатты көрсетіп, ОТКРЫТЬ басып, UPLOAD батырмасын басасыз.

27 слайд

Тапсырма жазылған құжатты көрсетіп, ОТКРЫТЬ басып, UPLOAD батырмасын басасыз.

Оқушылардың жауап жазатын ұяшығын баптау үшін: ұяшық белгілеп, мышканың оң жақ батырмасын басу арқылы шрифт размерін өзгертуге

28 слайд
Оқушылардың жауап жазатын ұяшығын баптау үшін: ұяшық белгілеп, мышканың оң жақ батырмасын басу арқылы шрифт размерін өзгертуге болады: 16,18 т.с.сосы бет оқушыла рға көрінеді

28 слайд

Оқушылардың жауап жазатын ұяшығын баптау үшін: ұяшық белгілеп, мышканың оң жақ батырмасын басу арқылы шрифт размерін өзгертуге болады: 16,18 т.с.сосы бет оқушыла рға көрінеді

Дұрыс жауапқа select:yes , ал дұрыс емес жауапқа select:no деп жазасыз

29 слайд
Дұрыс жауапқа select:yes , ал дұрыс емес жауапқа select:no деп жазасыз

29 слайд

Дұрыс жауапқа select:yes , ал дұрыс емес жауапқа select:no деп жазасыз

Оқушыларғ а көрінетін беті

30 слайд
Оқушыларғ а көрінетін беті

30 слайд

Оқушыларғ а көрінетін беті

Finish батырмасын басады.

31 слайд
Finish батырмасын басады.

31 слайд

Finish батырмасын басады.

осыны басу керек

32 слайд
осыны басу керек

32 слайд

осыны басу керек

Ответ сразу шығады, 10 баллдық жүйемен есептеле ді.

33 слайд
Ответ сразу шығады, 10 баллдық жүйемен есептеле ді.

33 слайд

Ответ сразу шығады, 10 баллдық жүйемен есептеле ді.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

34 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

34 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!