Мен әдепті баламын
Мен әдепті баламын

#1 слайд
Сабақтың
тақырыбы
Ұзақ мерзімдегі
оқу мақсаты Мен әдепті баламын
2.2.3.1.Мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы мен
негізгі ойды анықтау.
2.2.1.2. Шығарманы іштей оқып,ондағы қажетті
ақпараттарды белгілеп оқу.
2.2.8.1.Мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы
өзгерістерді анықтау.
Сабақ
мақсаттары - Сюжеттің дамуындағы өзгерістермен шығарманың
тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.
- Шығарманы іштей оқып, ондағы әдепті сөздерді
анықтайды.
-
Сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтап, жақсы
мен жаман тақырыбына ертегі жазады .
Бағалау
критерийлері Шығарманың тақырыбы мен
негізгі ойды анықтайды. Сабақтың
тақырыбы Ұзақ мерзімдегі
оқу мақсаты
1 слайд
Сабақтың тақырыбы Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты Мен әдепті баламын 2.2.3.1.Мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. 2.2.1.2. Шығарманы іштей оқып,ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу. 2.2.8.1.Мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау. Сабақ мақсаттары - Сюжеттің дамуындағы өзгерістермен шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды. - Шығарманы іштей оқып, ондағы әдепті сөздерді анықтайды. - Сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтап, жақсы мен жаман тақырыбына ертегі жазады . Бағалау критерийлері Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды. Сабақтың тақырыбы Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты
#2 слайд
БЕЛСЕНД І ОҚУ
« Сөздер
патшалығында»
әдісі.
1.Мәтінді іштей
оқы. Мәтіндегі
әдептілік
тақырыптағы
қажетті
ақпараттарды
анықта. «Айырмашылығы неде?» ойыны. Оқу
мақсатын түсіну үшін.
Оқушыларға екі түрлі сурет көрсету арқылы
екеуінің арасындағы айырмашылықты сұраймын.
Нақты жауаптар айтады..
1.Сурет бойынша екі баланың іс-әрекетін анықта.
2.Қай баланың іс-әрекеті дұрыс?
3.Неге екінші баланың іс-әрекеті дұрыс емес деп
ойлайсыңдар ?
4. Екі сюжетті салыстыра отырып,
тақырыбы мен негізгі ойды
анықтайды.БЕЛСЕНД І ОҚУ
2 слайд
БЕЛСЕНД І ОҚУ « Сөздер патшалығында» әдісі. 1.Мәтінді іштей оқы. Мәтіндегі әдептілік тақырыптағы қажетті ақпараттарды анықта. «Айырмашылығы неде?» ойыны. Оқу мақсатын түсіну үшін. Оқушыларға екі түрлі сурет көрсету арқылы екеуінің арасындағы айырмашылықты сұраймын. Нақты жауаптар айтады.. 1.Сурет бойынша екі баланың іс-әрекетін анықта. 2.Қай баланың іс-әрекеті дұрыс? 3.Неге екінші баланың іс-әрекеті дұрыс емес деп ойлайсыңдар ? 4. Екі сюжетті салыстыра отырып, тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.БЕЛСЕНД І ОҚУ
#3 слайд
« Сұрақтар
жаңбыры»
әдісі арқылы жұп
бағаланады.
«Айырмашылығы
неде?» әдісі арқылы
жаңа тақырыпты
меңгергені
бағаланады «Сөздер патшалығы»
әдісі арқылы топ
бағаланадыБағалау критерийлері
«Ашық микрофон»
әдісі арқылы жаңа
тақырыпты
қаншалықты
меңгергені бағаланады« Сұрақтар
жаңбыры»
әдісі арқылы жұп
бағаланады. «Айырмашылығы
неде?» әдісі арқылы
жаңа тақырыпты
меңгергені
бағаланады «Сөздер патшалығы»
әдісі арқылы топ
бағаланады Бағалау критерийлері «Ашық микрофон»
әдісі арқылы жаңа
тақырыпты
қаншалықты
меңгергені бағаланады
3 слайд
« Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы жұп бағаланады. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергені бағаланады «Сөздер патшалығы» әдісі арқылы топ бағаланадыБағалау критерийлері «Ашық микрофон» әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергені бағаланады« Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы жұп бағаланады. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергені бағаланады «Сөздер патшалығы» әдісі арқылы топ бағаланады Бағалау критерийлері «Ашық микрофон» әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергені бағаланады
#4 слайд
Саралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар
оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады.
Деңгейлік тапсырмалар беріледі.
А-деңгей :Бірінші сурет бойынша қолданған әдепті
сөздерді жаз.
B-деңгей :Сюжетті өзгерткен сөздерді жаз.
С-деңгей: Жақсы мен жамандық туралы ертегі
құрастыр. Саралау әдісіСаралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар
оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады.
Деңгейлік тапсырмалар беріледі.
А-деңгей :Бірінші сурет бойынша қолданған әдепті
сөздерді жаз.
B-деңгей :Сюжетті өзгерткен сөздерді жаз.
С-деңгей: Жақсы мен жамандық туралы ертегі
құрастыр. Саралау әдісі
4 слайд
Саралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады. Деңгейлік тапсырмалар беріледі. А-деңгей :Бірінші сурет бойынша қолданған әдепті сөздерді жаз. B-деңгей :Сюжетті өзгерткен сөздерді жаз. С-деңгей: Жақсы мен жамандық туралы ертегі құрастыр. Саралау әдісіСаралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады. Деңгейлік тапсырмалар беріледі. А-деңгей :Бірінші сурет бойынша қолданған әдепті сөздерді жаз. B-деңгей :Сюжетті өзгерткен сөздерді жаз. С-деңгей: Жақсы мен жамандық туралы ертегі құрастыр. Саралау әдісі
#5 слайд
Ықшам сабақ
Ықшам сабақты жоспарлау барысында бірнеше
қиындықтарға кездестім. Белсенді әдіс- тәсілдер мен
саралау тапсырмаларын дайындауда қиналдым .
Алдағы уақытта сабақтан білімім мен әдіс-тәсілдерді
енгізіп , оқушылардың жан-жақты дамыған,сыни
тұрғыдан ойлай білетін, өзінің уәж пікірлерін сенімді айта
алатын Әріптестерім мен тренерімнің берген кері байланысының
арқасында бағалау критерийлерін құруды түсіндім. Ықшам сабақ Ықшам сабақты жоспарлау барысында бірнеше
қиындықтарға кездестім. Белсенді әдіс- тәсілдер мен
саралау тапсырмаларын дайындауда қиналдым . Алдағы уақытта сабақтан білімім мен әдіс-тәсілдерді
енгізіп , оқушылардың жан-жақты дамыған,сыни
тұрғыдан ойлай білетін, өзінің уәж пікірлерін сенімді айта
алатын Әріптестерім мен тренерімнің берген кері байланысының
арқасында бағалау критерийлерін құруды түсіндім.
5 слайд
Ықшам сабақ Ықшам сабақты жоспарлау барысында бірнеше қиындықтарға кездестім. Белсенді әдіс- тәсілдер мен саралау тапсырмаларын дайындауда қиналдым . Алдағы уақытта сабақтан білімім мен әдіс-тәсілдерді енгізіп , оқушылардың жан-жақты дамыған,сыни тұрғыдан ойлай білетін, өзінің уәж пікірлерін сенімді айта алатын Әріптестерім мен тренерімнің берген кері байланысының арқасында бағалау критерийлерін құруды түсіндім. Ықшам сабақ Ықшам сабақты жоспарлау барысында бірнеше қиындықтарға кездестім. Белсенді әдіс- тәсілдер мен саралау тапсырмаларын дайындауда қиналдым . Алдағы уақытта сабақтан білімім мен әдіс-тәсілдерді енгізіп , оқушылардың жан-жақты дамыған,сыни тұрғыдан ойлай білетін, өзінің уәж пікірлерін сенімді айта алатын Әріптестерім мен тренерімнің берген кері байланысының арқасында бағалау критерийлерін құруды түсіндім.
#6 слайд
Назарларыңызға рахмет!Назарларыңызға рахмет!
6 слайд
Назарларыңызға рахмет!Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













