Мен әдепті баламын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен әдепті баламын

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Сюжеттің дамуындағы өзгерістермен шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты Мен әдепті баламын 2.2.3.1.Мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы мен

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты Мен әдепті баламын 2.2.3.1.Мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. 2.2.1.2. Шығарманы іштей оқып,ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу. 2.2.8.1.Мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау. Сабақ мақсаттары - Сюжеттің дамуындағы өзгерістермен шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды. - Шығарманы іштей оқып, ондағы әдепті сөздерді анықтайды. - Сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтап, жақсы мен жаман тақырыбына ертегі жазады . Бағалау критерийлері Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды. Сабақтың тақырыбы Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты Мен әдепті баламын 2.2.3.1.Мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. 2.2.1.2. Шығарманы іштей оқып,ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу. 2.2.8.1.Мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау. Сабақ мақсаттары - Сюжеттің дамуындағы өзгерістермен шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды. - Шығарманы іштей оқып, ондағы әдепті сөздерді анықтайды. - Сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтап, жақсы мен жаман тақырыбына ертегі жазады . Бағалау критерийлері Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды. Сабақтың тақырыбы Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

БЕЛСЕНД І ОҚУ « Сөздер патшалығында» әдісі. 1.Мәтінді іштей оқы. Мәтіндегі әдептілік тақырыптағы қажетті ақпараттарды а

#2 слайд
БЕЛСЕНД І ОҚУ « Сөздер патшалығында» әдісі. 1.Мәтінді іштей оқы. Мәтіндегі әдептілік тақырыптағы қажетті ақпараттарды анықта. «Айырмашылығы неде?» ойыны. Оқу мақсатын түсіну үшін. Оқушыларға екі түрлі сурет көрсету арқылы екеуінің арасындағы айырмашылықты сұраймын. Нақты жауаптар айтады.. 1.Сурет бойынша екі баланың іс-әрекетін анықта. 2.Қай баланың іс-әрекеті дұрыс? 3.Неге екінші баланың іс-әрекеті дұрыс емес деп ойлайсыңдар ? 4. Екі сюжетті салыстыра отырып, тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.БЕЛСЕНД І ОҚУ

2 слайд

БЕЛСЕНД І ОҚУ « Сөздер патшалығында» әдісі. 1.Мәтінді іштей оқы. Мәтіндегі әдептілік тақырыптағы қажетті ақпараттарды анықта. «Айырмашылығы неде?» ойыны. Оқу мақсатын түсіну үшін. Оқушыларға екі түрлі сурет көрсету арқылы екеуінің арасындағы айырмашылықты сұраймын. Нақты жауаптар айтады.. 1.Сурет бойынша екі баланың іс-әрекетін анықта. 2.Қай баланың іс-әрекеті дұрыс? 3.Неге екінші баланың іс-әрекеті дұрыс емес деп ойлайсыңдар ? 4. Екі сюжетті салыстыра отырып, тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.БЕЛСЕНД І ОҚУ

« Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы жұп бағаланады. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергені б

#3 слайд
« Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы жұп бағаланады. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергені бағаланады «Сөздер патшалығы» әдісі арқылы топ бағаланадыБағалау критерийлері «Ашық микрофон» әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергені бағаланады« Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы жұп бағаланады. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергені бағаланады «Сөздер патшалығы» әдісі арқылы топ бағаланады Бағалау критерийлері «Ашық микрофон» әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергені бағаланады

3 слайд

« Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы жұп бағаланады. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергені бағаланады «Сөздер патшалығы» әдісі арқылы топ бағаланадыБағалау критерийлері «Ашық микрофон» әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергені бағаланады« Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы жұп бағаланады. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергені бағаланады «Сөздер патшалығы» әдісі арқылы топ бағаланады Бағалау критерийлері «Ашық микрофон» әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергені бағаланады

Саралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады. Деңгейлік тапсырмалар беріледі. А-де

#4 слайд
Саралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады. Деңгейлік тапсырмалар беріледі. А-деңгей :Бірінші сурет бойынша қолданған әдепті сөздерді жаз. B-деңгей :Сюжетті өзгерткен сөздерді жаз. С-деңгей: Жақсы мен жамандық туралы ертегі құрастыр. Саралау әдісіСаралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады. Деңгейлік тапсырмалар беріледі. А-деңгей :Бірінші сурет бойынша қолданған әдепті сөздерді жаз. B-деңгей :Сюжетті өзгерткен сөздерді жаз. С-деңгей: Жақсы мен жамандық туралы ертегі құрастыр. Саралау әдісі

4 слайд

Саралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады. Деңгейлік тапсырмалар беріледі. А-деңгей :Бірінші сурет бойынша қолданған әдепті сөздерді жаз. B-деңгей :Сюжетті өзгерткен сөздерді жаз. С-деңгей: Жақсы мен жамандық туралы ертегі құрастыр. Саралау әдісіСаралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады. Деңгейлік тапсырмалар беріледі. А-деңгей :Бірінші сурет бойынша қолданған әдепті сөздерді жаз. B-деңгей :Сюжетті өзгерткен сөздерді жаз. С-деңгей: Жақсы мен жамандық туралы ертегі құрастыр. Саралау әдісі

Ықшам сабақ Ықшам сабақты жоспарлау барысында бірнеше қиындықтарға кездестім. Белсенді әдіс- тәсілдер мен саралау тапсырмалар

#5 слайд
Ықшам сабақ Ықшам сабақты жоспарлау барысында бірнеше қиындықтарға кездестім. Белсенді әдіс- тәсілдер мен саралау тапсырмаларын дайындауда қиналдым . Алдағы уақытта сабақтан білімім мен әдіс-тәсілдерді енгізіп , оқушылардың жан-жақты дамыған,сыни тұрғыдан ойлай білетін, өзінің уәж пікірлерін сенімді айта алатын Әріптестерім мен тренерімнің берген кері байланысының арқасында бағалау критерийлерін құруды түсіндім. Ықшам сабақ Ықшам сабақты жоспарлау барысында бірнеше қиындықтарға кездестім. Белсенді әдіс- тәсілдер мен саралау тапсырмаларын дайындауда қиналдым . Алдағы уақытта сабақтан білімім мен әдіс-тәсілдерді енгізіп , оқушылардың жан-жақты дамыған,сыни тұрғыдан ойлай білетін, өзінің уәж пікірлерін сенімді айта алатын Әріптестерім мен тренерімнің берген кері байланысының арқасында бағалау критерийлерін құруды түсіндім.

5 слайд

Ықшам сабақ Ықшам сабақты жоспарлау барысында бірнеше қиындықтарға кездестім. Белсенді әдіс- тәсілдер мен саралау тапсырмаларын дайындауда қиналдым . Алдағы уақытта сабақтан білімім мен әдіс-тәсілдерді енгізіп , оқушылардың жан-жақты дамыған,сыни тұрғыдан ойлай білетін, өзінің уәж пікірлерін сенімді айта алатын Әріптестерім мен тренерімнің берген кері байланысының арқасында бағалау критерийлерін құруды түсіндім. Ықшам сабақ Ықшам сабақты жоспарлау барысында бірнеше қиындықтарға кездестім. Белсенді әдіс- тәсілдер мен саралау тапсырмаларын дайындауда қиналдым . Алдағы уақытта сабақтан білімім мен әдіс-тәсілдерді енгізіп , оқушылардың жан-жақты дамыған,сыни тұрғыдан ойлай білетін, өзінің уәж пікірлерін сенімді айта алатын Әріптестерім мен тренерімнің берген кері байланысының арқасында бағалау критерийлерін құруды түсіндім.

Назарларыңызға рахмет!Назарларыңызға рахмет!

#6 слайд
Назарларыңызға рахмет!Назарларыңызға рахмет!

6 слайд

Назарларыңызға рахмет!Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
ppt
25.04.2019
1216
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі