Мен және менің мектебім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен және менің мектебім

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
. ОҚО Мақтарал ауданы “Х. Әлімжан”негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Исаева Талмаш Яхшиликовна Дүниетану С

#1 слайд
. ОҚО Мақтарал ауданы “Х. Әлімжан”негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Исаева Талмаш Яхшиликовна Дүниетану Сабақтың тақырыбы:Мен және менің мектебім Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар :Оқушылар өз мектебі туралы айта алады.. Көпшілігі:Өз мектебі және мектепте алғаш барғанда заттарды байқағаны туралы әңгімелей алады. Кейбір оқушылар біледі: Кітапханашының жұмысын байқайды, сипаттама бере алады Құндылықтарды дарыту:Оқушылар мектепте достарымен, ұстаздармен жақсы қарым –қатынас жасай білуге тәрбиелеу Бағалау критерийлері: -Мектептің адам өмірінде рөлін сипаттайды. -Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды. Тілдік мақсаттар:Пәнге тән лексика мен терминология : Мұғалім,аспаз,кітапхан ашы, дәрігер.

1 слайд

. ОҚО Мақтарал ауданы “Х. Әлімжан”негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Исаева Талмаш Яхшиликовна Дүниетану Сабақтың тақырыбы:Мен және менің мектебім Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар :Оқушылар өз мектебі туралы айта алады.. Көпшілігі:Өз мектебі және мектепте алғаш барғанда заттарды байқағаны туралы әңгімелей алады. Кейбір оқушылар біледі: Кітапханашының жұмысын байқайды, сипаттама бере алады Құндылықтарды дарыту:Оқушылар мектепте достарымен, ұстаздармен жақсы қарым –қатынас жасай білуге тәрбиелеу Бағалау критерийлері: -Мектептің адам өмірінде рөлін сипаттайды. -Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды. Тілдік мақсаттар:Пәнге тән лексика мен терминология : Мұғалім,аспаз,кітапхан ашы, дәрігер.

п Белсенді оқу Ағартуш ы Алғашқ ы ұстаз Жазуш ы Қоғам қайраткері . Алғашқ ы мектеп ашқан Ағартушы Жазушы Қоға

#2 слайд
п Белсенді оқу Ағартуш ы Алғашқ ы ұстаз Жазуш ы Қоғам қайраткері . Алғашқ ы мектеп ашқан Ағартушы Жазушы Қоғам қайраткері “Ой қозғау” әдісі арқылы ширату сұрақтарын ұсынамын. ”Кел балалар оқылық” өлеңінен үзінді оқып беремін. -Өлеңде не жайында айтылған? -Мектеп -Алғаш мектеп ашқан ұстаз Ы.Алтынсарин жайлы сұрақ-жауап ұйымдастырамын. Сабақтың ортасы: ”Миға шабуыл”әдісі Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма. - Бұл суретте не бейнеленген? Суретке қарап әңгіме құрайды. Жұптық жұмыс. 2-тапсырма. “Көршіңмен ақылдас”әдісі Сен мектепке барып, оқушы болдың. Өміріңде не өзгерді ?-сұрағы бойынша досыңа әңгімеле. Белсенді оқу әдісі барысында барлық оқушылардың оқу үдерісіне қатысуын қамтамасыз ететін жағымды оқу ортасын қалыптастырып,бү кіл сынып қатысатын, топтық немесе жұптық жұмыс түрлерін, оқушылардың жеке жұмыс істеуін ұйымдастырамын. Психологиялыық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңберін құрып: Қуанамын менде, Қуанасың сенде, Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге.деп бір біріне сәттілік тілейді. Түрлі түсті лентамен оқушыларды 2топқа бөлдім

2 слайд

п Белсенді оқу Ағартуш ы Алғашқ ы ұстаз Жазуш ы Қоғам қайраткері . Алғашқ ы мектеп ашқан Ағартушы Жазушы Қоғам қайраткері “Ой қозғау” әдісі арқылы ширату сұрақтарын ұсынамын. ”Кел балалар оқылық” өлеңінен үзінді оқып беремін. -Өлеңде не жайында айтылған? -Мектеп -Алғаш мектеп ашқан ұстаз Ы.Алтынсарин жайлы сұрақ-жауап ұйымдастырамын. Сабақтың ортасы: ”Миға шабуыл”әдісі Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма. - Бұл суретте не бейнеленген? Суретке қарап әңгіме құрайды. Жұптық жұмыс. 2-тапсырма. “Көршіңмен ақылдас”әдісі Сен мектепке барып, оқушы болдың. Өміріңде не өзгерді ?-сұрағы бойынша досыңа әңгімеле. Белсенді оқу әдісі барысында барлық оқушылардың оқу үдерісіне қатысуын қамтамасыз ететін жағымды оқу ортасын қалыптастырып,бү кіл сынып қатысатын, топтық немесе жұптық жұмыс түрлерін, оқушылардың жеке жұмыс істеуін ұйымдастырамын. Психологиялыық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңберін құрып: Қуанамын менде, Қуанасың сенде, Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге.деп бір біріне сәттілік тілейді. Түрлі түсті лентамен оқушыларды 2топқа бөлдім

Оқушыларға жеке тапсырма беріледі. -Өзі армандаған мектептің суретін салады.. Салған суреттері туралы әңгімелеп береді. Кері ба

#3 слайд
Оқушыларға жеке тапсырма беріледі. -Өзі армандаған мектептің суретін салады.. Салған суреттері туралы әңгімелеп береді. Кері байланыс:”Бас бармақ”әдісі. амандықтар туралы түсінік беру.Рольге бөліп ойнауға “Кім болсам екен” ойыны Оқушылар рөлдерге бөлінеді,біреуі –дәрігер,тағы бірі аспазшы т.б “Саралап оқыту” әдісі ы Ойын мақсаты:Балаларға мамандықтар туралы түсінік беру. Рольге бөліп ойнауды үйрену.

3 слайд

Оқушыларға жеке тапсырма беріледі. -Өзі армандаған мектептің суретін салады.. Салған суреттері туралы әңгімелеп береді. Кері байланыс:”Бас бармақ”әдісі. амандықтар туралы түсінік беру.Рольге бөліп ойнауға “Кім болсам екен” ойыны Оқушылар рөлдерге бөлінеді,біреуі –дәрігер,тағы бірі аспазшы т.б “Саралап оқыту” әдісі ы Ойын мақсаты:Балаларға мамандықтар туралы түсінік беру. Рольге бөліп ойнауды үйрену.

Критериалды бағалау әдісі Дескриптор : -Суретке қарап әңгіме құрайды. -Өзінің мектепке барып оқушы болғанын досына әңгімелеп

#4 слайд
Критериалды бағалау әдісі Дескриптор : -Суретке қарап әңгіме құрайды. -Өзінің мектепке барып оқушы болғанын досына әңгімелеп береді. -Әр маман иелерінің қызметін біледі. -Мектептің оқушы үшін маңызы зор екенін түсінеді. Ортақ тақырып «Менің мектебім» Бөлімше 1.2 «Мен және менің мектебім» Оқу мақсаты: 1.1.2.1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну Анализ Бағалау критерийі: · Мектептің адам өміріндегі рөлін сипаттайды. · Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды. Тапсырма Суреттерге мұқият қараңыз. Олардың бір-бірімен қандай байланысы бар? Жұпта талқылаңыз: · Оқушылар мектепке не үшін барады? · Өлең жолдарын тыңдап, ойыңызбен бөлісіңіз. Мектебің мынау класың, Осында он жыл тұрасың. Тарыдай болып кіресің, Таудай болып шығасың! (М.Мақатаев) Дескриптор: - суреттердің байланысын анықтайды; - мектептің рөлі туралы ойын айтады - өлең жолдарына сүйеніп, ой бөліседі. “Суреттер сөйлейді”әдісі. Мектепте кімдер жұмыс істейді? Мектеп оқушыларының жоғары дәрежеде білім алуы үшін әр маман иесінің маңыздылығын ұғындыру

4 слайд

Критериалды бағалау әдісі Дескриптор : -Суретке қарап әңгіме құрайды. -Өзінің мектепке барып оқушы болғанын досына әңгімелеп береді. -Әр маман иелерінің қызметін біледі. -Мектептің оқушы үшін маңызы зор екенін түсінеді. Ортақ тақырып «Менің мектебім» Бөлімше 1.2 «Мен және менің мектебім» Оқу мақсаты: 1.1.2.1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну Анализ Бағалау критерийі: · Мектептің адам өміріндегі рөлін сипаттайды. · Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды. Тапсырма Суреттерге мұқият қараңыз. Олардың бір-бірімен қандай байланысы бар? Жұпта талқылаңыз: · Оқушылар мектепке не үшін барады? · Өлең жолдарын тыңдап, ойыңызбен бөлісіңіз. Мектебің мынау класың, Осында он жыл тұрасың. Тарыдай болып кіресің, Таудай болып шығасың! (М.Мақатаев) Дескриптор: - суреттердің байланысын анықтайды; - мектептің рөлі туралы ойын айтады - өлең жолдарына сүйеніп, ой бөліседі. “Суреттер сөйлейді”әдісі. Мектепте кімдер жұмыс істейді? Мектеп оқушыларының жоғары дәрежеде білім алуы үшін әр маман иесінің маңыздылығын ұғындыру

Ықшам сабақты жоспарлау туралы пікірім Сабақты жоспарлау мен оқу мақсатын анықтауды.Оқудың жаңа әдіс -тәсілдері

#5 слайд
Ықшам сабақты жоспарлау туралы пікірім Сабақты жоспарлау мен оқу мақсатын анықтауды.Оқудың жаңа әдіс -тәсілдерін іс –тәжірибемде қолдануды. Бағалау критериилерін үйрендім Жаңартылған бағдарлама аясында оқушылардың терең ойлы, жан-жақты дамыған сыни тұрғыдан ойлай білетін, әрбір айтқан сөзін сауатты жеткізетін өзінің уәж пікірлерін сенімді айта алатын тұлға қалыптастыру. Әдіс тәсілдерді тиімді пайдалана отырып, сабағымды түрлендіріп өткізуді жоспарлаймын Болашақтағы жоспарымЖоспарлаудан үйренгенім

5 слайд

Ықшам сабақты жоспарлау туралы пікірім Сабақты жоспарлау мен оқу мақсатын анықтауды.Оқудың жаңа әдіс -тәсілдерін іс –тәжірибемде қолдануды. Бағалау критериилерін үйрендім Жаңартылған бағдарлама аясында оқушылардың терең ойлы, жан-жақты дамыған сыни тұрғыдан ойлай білетін, әрбір айтқан сөзін сауатты жеткізетін өзінің уәж пікірлерін сенімді айта алатын тұлға қалыптастыру. Әдіс тәсілдерді тиімді пайдалана отырып, сабағымды түрлендіріп өткізуді жоспарлаймын Болашақтағы жоспарымЖоспарлаудан үйренгенім

НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫ ҢЫ ЗҒА РАХМЕТ

#6 слайд
НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫ ҢЫ ЗҒА РАХМЕТ

6 слайд

НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫ ҢЫ ЗҒА РАХМЕТ

Файл форматы:
pptx
29.12.2018
320
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі