Материалдар / "Мен таңдаған мамандық" презентация. 9-11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Мен таңдаған мамандық" презентация. 9-11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілерге көмек береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2020
4027
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

М а қ с а т ы : - кәсіптік таңдау бойынша психологиялық қолдау көрсету, өмір туралы, мамандықтар туралы, алдағы уақытта ма

2 слайд
М а қ с а т ы : - кәсіптік таңдау бойынша психологиялық қолдау көрсету, өмір туралы, мамандықтар туралы, алдағы уақытта мамандықты таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта –ықыласын арттыру.

2 слайд

М а қ с а т ы : - кәсіптік таңдау бойынша психологиялық қолдау көрсету, өмір туралы, мамандықтар туралы, алдағы уақытта мамандықты таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта –ықыласын арттыру.

Міндеттері: - Мамандық таңдаудың негізгі шарттарымен таныстыру; - Мамандық таңдауда оң шешім қабылдауға, еңбек қуанышын сез

3 слайд
Міндеттері: - Мамандық таңдаудың негізгі шарттарымен таныстыру; - Мамандық таңдауда оң шешім қабылдауға, еңбек қуанышын сезінуге, өзінің бойындағы қасиетін тануға жетелеу.

3 слайд

Міндеттері: - Мамандық таңдаудың негізгі шарттарымен таныстыру; - Мамандық таңдауда оң шешім қабылдауға, еңбек қуанышын сезінуге, өзінің бойындағы қасиетін тануға жетелеу.

Сыныптағы барлық оқушыларды ортаға шақыру . Мамандыққа байланысты суреттер таңдау арқылы топқа бөлінеді. 1 топ: « Мың бір кәсі

4 слайд
Сыныптағы барлық оқушыларды ортаға шақыру . Мамандыққа байланысты суреттер таңдау арқылы топқа бөлінеді. 1 топ: « Мың бір кәсіп тобы». 2 топ: «Мәртебелі мамандық » 3 топ: « Мамандықтар әлемі»

4 слайд

Сыныптағы барлық оқушыларды ортаға шақыру . Мамандыққа байланысты суреттер таңдау арқылы топқа бөлінеді. 1 топ: « Мың бір кәсіп тобы». 2 топ: «Мәртебелі мамандық » 3 топ: « Мамандықтар әлемі»

Мамандықтар әлемі

5 слайд
Мамандықтар әлемі

5 слайд

Мамандықтар әлемі

6 слайд

6 слайд

1 тапсырма:«Миға шабуыл»— ой қозғау: Мамандық дегеніміз не? Әр топ өз ойын айтып, жауап береді:(6 минут). Әлемде 10 мыңнан аса

7 слайд
1 тапсырма:«Миға шабуыл»— ой қозғау: Мамандық дегеніміз не? Әр топ өз ойын айтып, жауап береді:(6 минут). Әлемде 10 мыңнан аса мамандық бар. Ал оған арнаула мамандықтар мен басқаша да қосымша маман түрлерін қосып санағанда 50 мыңнан асады. ол үшін мамандық әлемін оқып – үйрену керек. Мамандық алудың 5 баспалдағын жоспарлау керек: 1. Арман (тілек) 2. Көз жеткізу (қажеттілік) 3. Жоспарлау 4. Әрекет 5. Игеру Мамандық сенің денсаулығыңа, физиологиялық және психологиялық күйіңе, біліміңнің сапасы мен деңгейіңнің дайындығына байланысты екенін шығарма. Сондықтан да мамандық таңдар алдында Мамандық дегеніміз не? сұраққа жауап беру керек.

7 слайд

1 тапсырма:«Миға шабуыл»— ой қозғау: Мамандық дегеніміз не? Әр топ өз ойын айтып, жауап береді:(6 минут). Әлемде 10 мыңнан аса мамандық бар. Ал оған арнаула мамандықтар мен басқаша да қосымша маман түрлерін қосып санағанда 50 мыңнан асады. ол үшін мамандық әлемін оқып – үйрену керек. Мамандық алудың 5 баспалдағын жоспарлау керек: 1. Арман (тілек) 2. Көз жеткізу (қажеттілік) 3. Жоспарлау 4. Әрекет 5. Игеру Мамандық сенің денсаулығыңа, физиологиялық және психологиялық күйіңе, біліміңнің сапасы мен деңгейіңнің дайындығына байланысты екенін шығарма. Сондықтан да мамандық таңдар алдында Мамандық дегеніміз не? сұраққа жауап беру керек.

2 – тапсырма: « Келісемін, келіспеймін, дәлелде» (3 минут) Нұсқау: Бұл тапсырманы орындау үшін оқушылар өзі келісетін, келіспей

8 слайд
2 – тапсырма: « Келісемін, келіспеймін, дәлелде» (3 минут) Нұсқау: Бұл тапсырманы орындау үшін оқушылар өзі келісетін, келіспейтін тұжырымдарды таңдап алып, пікірлерін ортаға салады. Әр топқа 3 сұрақтан беріледі. 1. Мамандық бір-ақ рет және біржола таңдалады. 2. Мамандық таңдау қалтаның қалыңдығына байланысты. 3. Мамандық таңдау адамның қабілетіне, бейімділігіне тікелей байланысты. 4. Отбасы мен достарыңның ақылына сүйеніп мамандық таңдауға болады. 5. Қартайғанда да мамандық таңдауға болады. 6. Жақсы білім алу үшін, қымбат оқу орнына түсу керек. 7. Ақша болса, мамандық қажет емес. 8. Мамандық таңдауда психологтың көмегі қажет. 9. Мамандық таңдаудағы басты өлше

8 слайд

2 – тапсырма: « Келісемін, келіспеймін, дәлелде» (3 минут) Нұсқау: Бұл тапсырманы орындау үшін оқушылар өзі келісетін, келіспейтін тұжырымдарды таңдап алып, пікірлерін ортаға салады. Әр топқа 3 сұрақтан беріледі. 1. Мамандық бір-ақ рет және біржола таңдалады. 2. Мамандық таңдау қалтаның қалыңдығына байланысты. 3. Мамандық таңдау адамның қабілетіне, бейімділігіне тікелей байланысты. 4. Отбасы мен достарыңның ақылына сүйеніп мамандық таңдауға болады. 5. Қартайғанда да мамандық таңдауға болады. 6. Жақсы білім алу үшін, қымбат оқу орнына түсу керек. 7. Ақша болса, мамандық қажет емес. 8. Мамандық таңдауда психологтың көмегі қажет. 9. Мамандық таңдаудағы басты өлше

3 – тапсырма «Білеміз бе?»Жоба қорғау (12 минут) І топқа Қазіргі уақытта жойылып кеткен мамандықтар. ІІ топқа ХХ ғасырда пайда

9 слайд
3 – тапсырма «Білеміз бе?»Жоба қорғау (12 минут) І топқа Қазіргі уақытта жойылып кеткен мамандықтар. ІІ топқа ХХ ғасырда пайда болған мамандықтар. ІІІ топқа Соңғы 10 жылдықта пайда болған мамандықтар.

9 слайд

3 – тапсырма «Білеміз бе?»Жоба қорғау (12 минут) І топқа Қазіргі уақытта жойылып кеткен мамандықтар. ІІ топқа ХХ ғасырда пайда болған мамандықтар. ІІІ топқа Соңғы 10 жылдықта пайда болған мамандықтар.

4 – тапсырма: . Бұл қандай мамандық. (ойын). (9 минут) Бұл ойында оқушылар төмендегі берілген сипаттамаға сәйкес белгілі бі

10 слайд
4 – тапсырма: . Бұл қандай мамандық. (ойын). (9 минут) Бұл ойында оқушылар төмендегі берілген сипаттамаға сәйкес белгілі бір мамандық иесін анықтауы тиіс. 1. Жұмыс құралы: техника, транспорт; 2. Еңбектің мақсаты: қызмет көрсету; 3. Еңбектің орындалуы: отырып: 4. Еңбектегі қарым-қатынас ортасы: адамдармен; 5. Еңбектегі жауапкершілік; өмір және денсаулық; 6. Жұмыстың ерекшелігі: күнделікті табыс; 7. Жұмыстың ауыртпалығы: жүйке қызметінің бұзылуы, әр түрлі аурулардың жұғуы, заң бұзушылық, төменгі сатыдағы мамандық. 8. Жұмыс уақыты: нақты уақыты көрсетілмеген, ешкімге тәуелді емес; 9. Сол жұмысқа қажетті білімнің деңгейі: орта білім, арнаулы орта білім, жоғары білім.

10 слайд

4 – тапсырма: . Бұл қандай мамандық. (ойын). (9 минут) Бұл ойында оқушылар төмендегі берілген сипаттамаға сәйкес белгілі бір мамандық иесін анықтауы тиіс. 1. Жұмыс құралы: техника, транспорт; 2. Еңбектің мақсаты: қызмет көрсету; 3. Еңбектің орындалуы: отырып: 4. Еңбектегі қарым-қатынас ортасы: адамдармен; 5. Еңбектегі жауапкершілік; өмір және денсаулық; 6. Жұмыстың ерекшелігі: күнделікті табыс; 7. Жұмыстың ауыртпалығы: жүйке қызметінің бұзылуы, әр түрлі аурулардың жұғуы, заң бұзушылық, төменгі сатыдағы мамандық. 8. Жұмыс уақыты: нақты уақыты көрсетілмеген, ешкімге тәуелді емес; 9. Сол жұмысқа қажетті білімнің деңгейі: орта білім, арнаулы орта білім, жоғары білім.

5 - тапсырма. Таңдаған мамандығың туралы білесің бе? ( 5 минут) Нұсқау: Берілген сұрақтарға “иә”немесе “жоқ” деп жауап беру қ

11 слайд
5 - тапсырма. Таңдаған мамандығың туралы білесің бе? ( 5 минут) Нұсқау: Берілген сұрақтарға “иә”немесе “жоқ” деп жауап беру қажет. 1. Таңдаған мамандығыңның мазмұны туралы білесің бе? 2. Болашақ мамандығыңа қоятын талаптарды, еңбек ақысы туралы білесің бе? 3. Таңдаған мамандығыңды қай оқу орны дайындайды? 4. Таңдаған мамандығыңа жеке қасиеттерің, қабілетің сай келе ме? 5. Таңдап отырған мамандығыңа білімің сай келе ме? 6. Таңдаған мамандығыңды игеруге мектептегі пәндердің қайсысы қажет екендігін білесің бе?

11 слайд

5 - тапсырма. Таңдаған мамандығың туралы білесің бе? ( 5 минут) Нұсқау: Берілген сұрақтарға “иә”немесе “жоқ” деп жауап беру қажет. 1. Таңдаған мамандығыңның мазмұны туралы білесің бе? 2. Болашақ мамандығыңа қоятын талаптарды, еңбек ақысы туралы білесің бе? 3. Таңдаған мамандығыңды қай оқу орны дайындайды? 4. Таңдаған мамандығыңа жеке қасиеттерің, қабілетің сай келе ме? 5. Таңдап отырған мамандығыңа білімің сай келе ме? 6. Таңдаған мамандығыңды игеруге мектептегі пәндердің қайсысы қажет екендігін білесің бе?

6 - тапсырма. Мамандықты тап. (ойын). ( 5 минут) Нұсқау: Сабаққа қатысушыларға үлестірмелі кеспелерге жазылған мамандықтар т

12 слайд
6 - тапсырма. Мамандықты тап. (ойын). ( 5 минут) Нұсқау: Сабаққа қатысушыларға үлестірмелі кеспелерге жазылған мамандықтар таратылады, ал олар сол мамандық иелерінің кескін-келбетін ым-ишарамен рөлге ене о тырып, көрсетуі керек .

12 слайд

6 - тапсырма. Мамандықты тап. (ойын). ( 5 минут) Нұсқау: Сабаққа қатысушыларға үлестірмелі кеспелерге жазылған мамандықтар таратылады, ал олар сол мамандық иелерінің кескін-келбетін ым-ишарамен рөлге ене о тырып, көрсетуі керек .

Қолмен айналыса- тын Механика -лық Автомат -ты Функцион алды Қол еңбегі Машиналар ды механизм- дерді басқару Станоктарды, құр

13 слайд
Қолмен айналыса- тын Механика -лық Автомат -ты Функцион алды Қол еңбегі Машиналар ды механизм- дерді басқару Станоктарды, құрылғыларды басқару. Ашық ауадағы жұмыс.Мамандықтар тобы.

13 слайд

Қолмен айналыса- тын Механика -лық Автомат -ты Функцион алды Қол еңбегі Машиналар ды механизм- дерді басқару Станоктарды, құрылғыларды басқару. Ашық ауадағы жұмыс.Мамандықтар тобы.

21 ғасырда ең қажетті мамандықтар 1 Жарнамалау агенті жарнама бағыттарын, түрлерін ойлап табады, жарнама хабарландыруларын құ

14 слайд
21 ғасырда ең қажетті мамандықтар 1 Жарнамалау агенті жарнама бағыттарын, түрлерін ойлап табады, жарнама хабарландыруларын құрастырады, 2 копирайтер мәтіндер құрастырады, бұқаралық ақпараттармен жұмыс жасайтын маман. 3 Аудитор мамандығы ең жоғарғы табысты мамандықтардың қатарына жатады. Аудитор компанияның қаржылық жағдайына сараптама жасайды, баланстардың дұрыс жасалынуын және салықтардың дұрыс төленуін тексереді. 4 Маркетолог. Базарда тауарды өзкізу немесе қызмет көрсету істерімен айналысады, сатуды ұйымдастырушы, тауар қандай, оны кім пайдаланады, құны қанша, маркетингтік зерттеу жасайды және бәсекелес туарларды сараптайды. Нәтижесінде ол тауарды базарда өткізудің жоспарын жасайды. 5 Мерчендайзер бөлшектік сауда өз фирмасының тауарларын ұсынады. Оның басты міндеті өз фирмасының тауарының сақтықта болуын қадағалау, дүкендерге тауарын жарнамалау, тауардың бағасын түзетіп отыру. Сондықтан өзіне бекітілген дүкендерді үнемі айналып өтіп, олардың жаңдайларын біліп отырады. 6 Web – дизайнер және Web – бағдарламашы мамандары сайт жасайды 7 жүйелік әкімшілік қызмет көрсетушілердің, компьютерлік жүйенің қауіпсіздік жұмыстарымен айналысатын құралдар мен бағдарламаны қамтамасыз етуге жауап береді.

14 слайд

21 ғасырда ең қажетті мамандықтар 1 Жарнамалау агенті жарнама бағыттарын, түрлерін ойлап табады, жарнама хабарландыруларын құрастырады, 2 копирайтер мәтіндер құрастырады, бұқаралық ақпараттармен жұмыс жасайтын маман. 3 Аудитор мамандығы ең жоғарғы табысты мамандықтардың қатарына жатады. Аудитор компанияның қаржылық жағдайына сараптама жасайды, баланстардың дұрыс жасалынуын және салықтардың дұрыс төленуін тексереді. 4 Маркетолог. Базарда тауарды өзкізу немесе қызмет көрсету істерімен айналысады, сатуды ұйымдастырушы, тауар қандай, оны кім пайдаланады, құны қанша, маркетингтік зерттеу жасайды және бәсекелес туарларды сараптайды. Нәтижесінде ол тауарды базарда өткізудің жоспарын жасайды. 5 Мерчендайзер бөлшектік сауда өз фирмасының тауарларын ұсынады. Оның басты міндеті өз фирмасының тауарының сақтықта болуын қадағалау, дүкендерге тауарын жарнамалау, тауардың бағасын түзетіп отыру. Сондықтан өзіне бекітілген дүкендерді үнемі айналып өтіп, олардың жаңдайларын біліп отырады. 6 Web – дизайнер және Web – бағдарламашы мамандары сайт жасайды 7 жүйелік әкімшілік қызмет көрсетушілердің, компьютерлік жүйенің қауіпсіздік жұмыстарымен айналысатын құралдар мен бағдарламаны қамтамасыз етуге жауап береді.

Кеңестер: 1.Ең бірінші оқушы өзіне деген сенімін және өзін – өзі құрметтей білуі керек. 2. Өзіңіздің шын тідегіңізді аша

15 слайд
Кеңестер: 1.Ең бірінші оқушы өзіне деген сенімін және өзін – өзі құрметтей білуі керек. 2. Өзіңіздің шын тідегіңізді аша біліңіз. Өзіңізге сұрақ қойыңыз: «Шынымен маған не қажет?», «Қайда жұмыс жасағым келеді?», «Кім болғым келеді?». 3. Мамандық алу және маман болу үшін көп нәрсені үйренуің керек. мамандықтардың талаптары туралы білуге, содан соң жеке қасиеттеріңмен сәйкестендіру, яғни кәсіби жоспар жасау. (Сіз кіммен араласасыз, соның бәріне мынадай сұрақ қойыңыз: Ол қайда оқыды? Неге бұл мамандықты таңдады? Ол мамандық ұнай ма? Ұнаса, неге ұнайды?) 4. Өзіңнің мамандануыңдағы ең басты да түпкі жетістігіңді анықта. (Қазіргі замандағы мамандықтардың маңызы не? Кез келген жағдайда мамандық әлемінде қажетті болу және өмір сүруге не керек? ) 5. Кез келген арманды іске асыра біл. 6. Сізге, мемлекет үшін де, қоғам үшін де – компьютерлік сауаттылық, тілдер білу және адамдармен тіл табысып, оған қоса өзіңді жақсы білуің керек. Бес қадам маңызды жолдағы дұрыс қадам – қоғамда сіздің қажетті болуыңызға және арманыңыздың орындалуына себебін тигізері сөзсіз .

15 слайд

Кеңестер: 1.Ең бірінші оқушы өзіне деген сенімін және өзін – өзі құрметтей білуі керек. 2. Өзіңіздің шын тідегіңізді аша біліңіз. Өзіңізге сұрақ қойыңыз: «Шынымен маған не қажет?», «Қайда жұмыс жасағым келеді?», «Кім болғым келеді?». 3. Мамандық алу және маман болу үшін көп нәрсені үйренуің керек. мамандықтардың талаптары туралы білуге, содан соң жеке қасиеттеріңмен сәйкестендіру, яғни кәсіби жоспар жасау. (Сіз кіммен араласасыз, соның бәріне мынадай сұрақ қойыңыз: Ол қайда оқыды? Неге бұл мамандықты таңдады? Ол мамандық ұнай ма? Ұнаса, неге ұнайды?) 4. Өзіңнің мамандануыңдағы ең басты да түпкі жетістігіңді анықта. (Қазіргі замандағы мамандықтардың маңызы не? Кез келген жағдайда мамандық әлемінде қажетті болу және өмір сүруге не керек? ) 5. Кез келген арманды іске асыра біл. 6. Сізге, мемлекет үшін де, қоғам үшін де – компьютерлік сауаттылық, тілдер білу және адамдармен тіл табысып, оған қоса өзіңді жақсы білуің керек. Бес қадам маңызды жолдағы дұрыс қадам – қоғамда сіздің қажетті болуыңызға және арманыңыздың орындалуына себебін тигізері сөзсіз .

Назарларыңызға рахмет

16 слайд
Назарларыңызға рахмет

16 слайд

Назарларыңызға рахмет