Материалдар / "Мен таңдайтын мамандық"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Мен таңдайтын мамандық"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мамандықтар туралы ойларын қалыптастыру. Әр балаға өзі таңдайтын мамандықтың маңыздылығын түсіндіру.
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы Екі таңбалы сандардың графикалық моделі Оқу бағдарламас ына сәйкес оқыту мақсаттары 2.5.2.1.Екі таңбалы са

1 слайд
Сабақтың тақырыбы Екі таңбалы сандардың графикалық моделі Оқу бағдарламас ына сәйкес оқыту мақсаттары 2.5.2.1.Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру, разрядтық кестені қолдану. 2.1.1.2.Екі таңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыру. 2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,разрядтық қосылғыштарға жіктеу. Сабақтың мақсаты Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құрып, разрядтық кестені қолдана алады.Екітаңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтап, қосылғыштарға жіктей алады.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Екі таңбалы сандардың графикалық моделі Оқу бағдарламас ына сәйкес оқыту мақсаттары 2.5.2.1.Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру, разрядтық кестені қолдану. 2.1.1.2.Екі таңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыру. 2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,разрядтық қосылғыштарға жіктеу. Сабақтың мақсаты Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құрып, разрядтық кестені қолдана алады.Екітаңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтап, қосылғыштарға жіктей алады.

«Ақ тілек. Әсем күлкі» әдісі -Көңіл күйлерің қалай? -Керемет! -Ендеше сабағымызды бастайық: -О,о о!

2 слайд
«Ақ тілек. Әсем күлкі» әдісі -Көңіл күйлерің қалай? -Керемет! -Ендеше сабағымызды бастайық: -О,о о!

2 слайд

«Ақ тілек. Әсем күлкі» әдісі -Көңіл күйлерің қалай? -Керемет! -Ендеше сабағымызды бастайық: -О,о о!

40-қа дейін 4-тен аттай отырып санау. 70-ке дейін 9-дан аттай отырып санау. (Ұ) Оқушылар шеңберге жиналып отырып, сыныптағы оқу

3 слайд
40-қа дейін 4-тен аттай отырып санау. 70-ке дейін 9-дан аттай отырып санау. (Ұ) Оқушылар шеңберге жиналып отырып, сыныптағы оқушылар санын бірліктермен, екіліктермен, бестіктермен, ондықтармен санайды. «Ауызша есептеу» а)Түстері бірдей сандарды ауызша, шапшаң қос. в) Дөңгелек сандарды қос. г) Бір таңбалы сандарды қос. д) Ең кіші екі таңбалы сан мен ең кіші бір таңбалы санды қос

3 слайд

40-қа дейін 4-тен аттай отырып санау. 70-ке дейін 9-дан аттай отырып санау. (Ұ) Оқушылар шеңберге жиналып отырып, сыныптағы оқушылар санын бірліктермен, екіліктермен, бестіктермен, ондықтармен санайды. «Ауызша есептеу» а)Түстері бірдей сандарды ауызша, шапшаң қос. в) Дөңгелек сандарды қос. г) Бір таңбалы сандарды қос. д) Ең кіші екі таңбалы сан мен ең кіші бір таңбалы санды қос

4 слайд

4 слайд

Артық сандардың астын сыз Iтоп 99, 33, 11, 72, 22, 66,88. II топ 45, 85, 47, 9, 61, 23. III топ 36,12,13,14,15, IҮ то

5 слайд
Артық сандардың астын сыз Iтоп 99, 33, 11, 72, 22, 66,88. II топ 45, 85, 47, 9, 61, 23. III топ 36,12,13,14,15, IҮ топ 70, 20, 30,8,60,50. V топ 19, 29,39,49,30,59.

5 слайд

Артық сандардың астын сыз Iтоп 99, 33, 11, 72, 22, 66,88. II топ 45, 85, 47, 9, 61, 23. III топ 36,12,13,14,15, IҮ топ 70, 20, 30,8,60,50. V топ 19, 29,39,49,30,59.

Текшелер арқылы бірлесе отырып, сандарды жинау. 12 санын жинап көрсету.Енді осы санды дәптердің тор көздерін пайдалана отырып,

6 слайд
Текшелер арқылы бірлесе отырып, сандарды жинау. 12 санын жинап көрсету.Енді осы санды дәптердің тор көздерін пайдалана отырып, көрсетейік. Бұл 12 санының графикалық моделі Дескриптор: -12 санының графикалық моделін құрастырады

6 слайд

Текшелер арқылы бірлесе отырып, сандарды жинау. 12 санын жинап көрсету.Енді осы санды дәптердің тор көздерін пайдалана отырып, көрсетейік. Бұл 12 санының графикалық моделі Дескриптор: -12 санының графикалық моделін құрастырады

11,12,13,14,15,16,17,18,19

7 слайд
11,12,13,14,15,16,17,18,19

7 слайд

11,12,13,14,15,16,17,18,19

Дескриптор: -екі таңбалы сандарды анықтайды-1 б -разрядтық қосылғыштарға жіктейді-1 б 75, 57, 62 сандарын жазады 75=70+5 57=50+

8 слайд
Дескриптор: -екі таңбалы сандарды анықтайды-1 б -разрядтық қосылғыштарға жіктейді-1 б 75, 57, 62 сандарын жазады 75=70+5 57=50+7 62=60+2

8 слайд

Дескриптор: -екі таңбалы сандарды анықтайды-1 б -разрядтық қосылғыштарға жіктейді-1 б 75, 57, 62 сандарын жазады 75=70+5 57=50+7 62=60+2

Дескриптор: -Сандардың моделін дөңгелек арқылы бейнелейді-1 б - Сандардың моделін шаршы арқылы бейнелейді-1 б

9 слайд
Дескриптор: -Сандардың моделін дөңгелек арқылы бейнелейді-1 б - Сандардың моделін шаршы арқылы бейнелейді-1 б

9 слайд

Дескриптор: -Сандардың моделін дөңгелек арқылы бейнелейді-1 б - Сандардың моделін шаршы арқылы бейнелейді-1 б

10-х=8 х-8=10 Х=10-8 х=10+8 Х=2 х=18 10-2=8 18-8=10 Дескриптор: -Белгісіз азайтқышты анықтайд

10 слайд
10-х=8 х-8=10 Х=10-8 х=10+8 Х=2 х=18 10-2=8 18-8=10 Дескриптор: -Белгісіз азайтқышты анықтайды-1 балл -белгісіз азайғышты анықтайды-1 балл

10 слайд

10-х=8 х-8=10 Х=10-8 х=10+8 Х=2 х=18 10-2=8 18-8=10 Дескриптор: -Белгісіз азайтқышты анықтайды-1 балл -белгісіз азайғышты анықтайды-1 балл

«Секір, секір, секір» деп, Ойнаймыз біз секірмек. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 – көп тіпті. Бір мүдіріс жоқ тіпті. Қайта, қа

11 слайд
«Секір, секір, секір» деп, Ойнаймыз біз секірмек. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 – көп тіпті. Бір мүдіріс жоқ тіпті. Қайта, қайта секіріп, Шынығамыз жетіліп. Десек те, ойын жайдағы, Секірмек шын пайдалы.

11 слайд

«Секір, секір, секір» деп, Ойнаймыз біз секірмек. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 – көп тіпті. Бір мүдіріс жоқ тіпті. Қайта, қайта секіріп, Шынығамыз жетіліп. Десек те, ойын жайдағы, Секірмек шын пайдалы.

№5 Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз. 30=30+0 27=20+7 59=50+9 93=90+3 Д/р: Разрядтық қосылғы

12 слайд
№5 Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз. 30=30+0 27=20+7 59=50+9 93=90+3 Д/р: Разрядтық қосылғыш түрінде жазады-1 б

12 слайд

№5 Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз. 30=30+0 27=20+7 59=50+9 93=90+3 Д/р: Разрядтық қосылғыш түрінде жазады-1 б

№6 42+10=52 52-1=51 №7 1-т-19 ж 2-т-?, 7ж.кем Шешуі: 19- 7=12 Ж. 12 ж. Дескриптор: -Шартын құрады-1б Шешуін табады-1 б Жауаб

13 слайд
№6 42+10=52 52-1=51 №7 1-т-19 ж 2-т-?, 7ж.кем Шешуі: 19- 7=12 Ж. 12 ж. Дескриптор: -Шартын құрады-1б Шешуін табады-1 б Жауабын жазады-1 б

13 слайд

№6 42+10=52 52-1=51 №7 1-т-19 ж 2-т-?, 7ж.кем Шешуі: 19- 7=12 Ж. 12 ж. Дескриптор: -Шартын құрады-1б Шешуін табады-1 б Жауабын жазады-1 б

«Бес саусақ» әдісі. Оқушының бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету. 1.«Бас бармақ» – ба

14 слайд
«Бес саусақ» әдісі. Оқушының бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету. 1.«Бас бармақ» – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балалы үйрек» – бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек» – ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек» – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек» – көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

14 слайд

«Бес саусақ» әдісі. Оқушының бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету. 1.«Бас бармақ» – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балалы үйрек» – бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек» – ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек» – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек» – көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?