Менеджмент мектептері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менеджмент мектептері

Материал туралы қысқаша түсінік
Менеджмент (ағылш. мanage – басқару, меңгеру, ұйымдастыру, ) – ұйымда немесе кәсіпорында жұмыс істейтін адамдардың еңбегін басқара отырып, алға қойған мақсатқа жетуді ұйымдастыра білу, әлеуметтік, оның ішінде білім беру үрдістерін басқару принциптері, әдістері, құралдары мен нысандарының жиынтығы.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Пән Әлеуметтік менеджмент Оқытушының аты-жөні Ошакбаева М.А Сабақ тақырыбы № 2 Менеджмент мектептері Оқу мақсаты Менеджмент

#1 слайд
Пән Әлеуметтік менеджмент Оқытушының аты-жөні Ошакбаева М.А Сабақ тақырыбы № 2 Менеджмент мектептері Оқу мақсаты Менеджмент мектептері, даму кезеңдері, негізін салушылар және концепциялары туралы мағұлмат беру Топ 31 СРк Күні 29 .09. 2020ж

1 слайд

Пән Әлеуметтік менеджмент Оқытушының аты-жөні Ошакбаева М.А Сабақ тақырыбы № 2 Менеджмент мектептері Оқу мақсаты Менеджмент мектептері, даму кезеңдері, негізін салушылар және концепциялары туралы мағұлмат беру Топ 31 СРк Күні 29 .09. 2020ж

Сабақ № 2 Тақырыбы: Менеджмент мектептері Сабақ жоспары:  Менеджмент даму эвалюциясы  Ғылыми мектеп  Әкімш

#2 слайд
Сабақ № 2 Тақырыбы: Менеджмент мектептері Сабақ жоспары:  Менеджмент даму эвалюциясы  Ғылыми мектеп  Әкімшілік мектеп  Қарым- қатынас мектебі  Басқару мектебі

2 слайд

Сабақ № 2 Тақырыбы: Менеджмент мектептері Сабақ жоспары:  Менеджмент даму эвалюциясы  Ғылыми мектеп  Әкімшілік мектеп  Қарым- қатынас мектебі  Басқару мектебі

Менеджмент ( ағылш. м anage – басқару,

#3 слайд
Менеджмент ( ағылш.  м anage – басқару, меңгеру, ұйымдастыру, ) – ұйымда немесе кәсіпорында жұмыс істейтін адамдардың еңбегін басқара отырып, алға қойған мақсатқа жетуді ұйымдастыра білу, әлеуметтік, оның ішінде білім беру үрдістерін басқару принциптері, әдістері, құралдары мен нысандарының жиынтығы. Ғылыми менеджменттің негізін салушы белгілі ағылшын ғалымы Фредрик Уинстоу Тэйлор (1856 – 1915) есептеледі. Оның еңбекті ұйымдастыру және өндірісті басқару жүйесі алғаш рет АҚШ-та 19 ғасыр мен 20 ғасыр тоғысында кең пайдаланыла бастады.

3 слайд

Менеджмент ( ағылш.  м anage – басқару, меңгеру, ұйымдастыру, ) – ұйымда немесе кәсіпорында жұмыс істейтін адамдардың еңбегін басқара отырып, алға қойған мақсатқа жетуді ұйымдастыра білу, әлеуметтік, оның ішінде білім беру үрдістерін басқару принциптері, әдістері, құралдары мен нысандарының жиынтығы. Ғылыми менеджменттің негізін салушы белгілі ағылшын ғалымы Фредрик Уинстоу Тэйлор (1856 – 1915) есептеледі. Оның еңбекті ұйымдастыру және өндірісті басқару жүйесі алғаш рет АҚШ-та 19 ғасыр мен 20 ғасыр тоғысында кең пайдаланыла бастады.

• Менеджмент ғылым ретінде XIX ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басында пайда болып, өзінің даму барысында бірнеше кезеңді басы

#4 слайд
• Менеджмент ғылым ретінде XIX ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басында пайда болып, өзінің даму барысында бірнеше кезеңді басынан кешірді. Экономикалық әдебиеттерде басқару ғылымының алғашқы белгісі «тейлоризм» деген ағыммен байланысты екені айтылады. Алғаш рет «ғылыми басқару» мектебінің негізін қалаған америка инженері Фредерек Тейлор (1986 – 1915). Ол өндірісті ғылым тұрғысынан басқаруға болады деген пікір айтты. Кезінде ғажайып жа ңал ық болған бұл құбылысты ол кейін өзінің еңбектерінде ғылыми жағынан жан жақты дәлелдеді. Оның теориясын Гаррингтон Эмерсон (1853–1931), Генри Форд (1863–1947), Френк Гилберт (1868–1919), Лилиан Гилберт (1861–1919) т.б. өздерінің ғылыми еңбектерінде одан әрі дамытты.

4 слайд

• Менеджмент ғылым ретінде XIX ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басында пайда болып, өзінің даму барысында бірнеше кезеңді басынан кешірді. Экономикалық әдебиеттерде басқару ғылымының алғашқы белгісі «тейлоризм» деген ағыммен байланысты екені айтылады. Алғаш рет «ғылыми басқару» мектебінің негізін қалаған америка инженері Фредерек Тейлор (1986 – 1915). Ол өндірісті ғылым тұрғысынан басқаруға болады деген пікір айтты. Кезінде ғажайып жа ңал ық болған бұл құбылысты ол кейін өзінің еңбектерінде ғылыми жағынан жан жақты дәлелдеді. Оның теориясын Гаррингтон Эмерсон (1853–1931), Генри Форд (1863–1947), Френк Гилберт (1868–1919), Лилиан Гилберт (1861–1919) т.б. өздерінің ғылыми еңбектерінде одан әрі дамытты.

Менеджменттің қазіргі мектебі М.Х.Мескон, М.Альберт, Х.Хедори «Менеджмент негіздері: басқарудағы ой-пікірдің дамуы» к

#5 слайд
Менеджменттің қазіргі мектебі М.Х.Мескон, М.Альберт, Х.Хедори «Менеджмент негіздері: басқарудағы ой-пікірдің дамуы» кітабында мектептің төрт түрін белгіледі: ғылыми басқару мектебі, әкімшілік мектебі, психология және адамдар қарым – қатынасы мектебі, және басқару ғылымының мектебі. Мектептің төртке бөлінуіне байланысты төрт түрлі тәсілге бөлінеді. Мұнда төрт түрлі көзқараста қарастырылады.

5 слайд

Менеджменттің қазіргі мектебі М.Х.Мескон, М.Альберт, Х.Хедори «Менеджмент негіздері: басқарудағы ой-пікірдің дамуы» кітабында мектептің төрт түрін белгіледі: ғылыми басқару мектебі, әкімшілік мектебі, психология және адамдар қарым – қатынасы мектебі, және басқару ғылымының мектебі. Мектептің төртке бөлінуіне байланысты төрт түрлі тәсілге бөлінеді. Мұнда төрт түрлі көзқараста қарастырылады.

Ғылыми басқару (1856-1920ж.ж ) Ғылыми менеджменттің пайда болуы Фредрик Уйнслоу

#6 слайд
Ғылыми басқару (1856-1920ж.ж ) Ғылыми менеджменттің пайда болуы Фредрик Уйнслоу Тейлордың (1856-1915) есімімен байланысты. Оның басты еңбектері – «Фабриканы басқару» (1903), «Ғылыми менеджмент принциптері» (1911), «Конгресстердің арнайы комиссия алдында көрсету» (1912). Зиратының басына «Ғылыми менеджмент атасы» деп жазылған.  Тейлор ғылыми менеджментті төрт салада дамытты: нормалау, уақыт пен міндетті зерттеу, талдау, ақшалай ынталандыру. 

6 слайд

Ғылыми басқару (1856-1920ж.ж ) Ғылыми менеджменттің пайда болуы Фредрик Уйнслоу Тейлордың (1856-1915) есімімен байланысты. Оның басты еңбектері – «Фабриканы басқару» (1903), «Ғылыми менеджмент принциптері» (1911), «Конгресстердің арнайы комиссия алдында көрсету» (1912). Зиратының басына «Ғылыми менеджмент атасы» деп жазылған.  Тейлор ғылыми менеджментті төрт салада дамытты: нормалау, уақыт пен міндетті зерттеу, талдау, ақшалай ынталандыру. 

Мектептің басты негіздері:

#7 слайд
Мектептің  басты негіздері:

7 слайд

Мектептің  басты негіздері:

Басқарудың классикалық немесе әкімшілік мектебі Әкімшілік мектептері пайда болғаннан кейін мамандар

#8 слайд
Басқарудың классикалық немесе әкімшілік мектебі Әкімшілік мектептері пайда болғаннан кейін мамандар басқаруды ұдайы жетілдірі мен әкімшілік қызметті ұйымдастыру принциптерімен айналысты. Бұл проблемалар француз зерттеушісі Анри Файольдің есімімен тікелей байланысты. Ол әкімшілік басқару мектебінің көрнекті Европалық ғалымы деп есептелінеді.  Файольдің пікірінше әкімшілік ету жан-жақты қызмет ауқымын қамтитын басқарудың бір бөлігі және де техникалық, коммерциялық ақша қаражаттарын іздестіру қорғаныстық бухгалтерлік әкімшілік салаларын қамтиды.  Әкімшілік функцияны талдай отырып Файоль оның бес элемениін бөліп көрсетті: жоспарлау, ұйымдастыру, басшылық ету, үйлестіру, бақылау .

8 слайд

Басқарудың классикалық немесе әкімшілік мектебі Әкімшілік мектептері пайда болғаннан кейін мамандар басқаруды ұдайы жетілдірі мен әкімшілік қызметті ұйымдастыру принциптерімен айналысты. Бұл проблемалар француз зерттеушісі Анри Файольдің есімімен тікелей байланысты. Ол әкімшілік басқару мектебінің көрнекті Европалық ғалымы деп есептелінеді.  Файольдің пікірінше әкімшілік ету жан-жақты қызмет ауқымын қамтитын басқарудың бір бөлігі және де техникалық, коммерциялық ақша қаражаттарын іздестіру қорғаныстық бухгалтерлік әкімшілік салаларын қамтиды.  Әкімшілік функцияны талдай отырып Файоль оның бес элемениін бөліп көрсетті: жоспарлау, ұйымдастыру, басшылық ету, үйлестіру, бақылау .

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

Адамгершілік қарым-қатынас мектебі Адамгершілік қарым-қатынас мектебін кейде неоклассикалық мектеп деп

#11 слайд
Адамгершілік қарым-қатынас мектебі Адамгершілік қарым-қатынас мектебін кейде неоклассикалық мектеп деп те атайды. «Адамгершілік қарым-қатынас» мектебінің өкілдері басқару жүйесіндегі жұмыскерлердің еңбегін жетілдіру тәсілдерін іздестіруге едәуір көңіл бөледі. Атап айтқанда, олар ресми емес әлеуметтік құрылымды өзгертуге ерекше көңіл бөлуді немесе ұйымның формальды құрылымын қайта құруды ұсынды.  Олар классикалық мектеп ұсынған «Жоғарыдан төменге қарай бағыну үйлесімділігі» принципін қатты сынға алып, биліктің тек жоғарыдан төмен қарай жүруін тиімді деп есептемеді. Осыған орай олар «Комиссия арқылы үйлесімділікті» ұсынды, мұның өзі идея қатынасының тиімділігін арттыруды жалпы саяси ұйымның жақсы қабылдануын әрі оның неғұрлым тиімді жүзеге асырылуын қамтамасыз етеді. 

11 слайд

Адамгершілік қарым-қатынас мектебі Адамгершілік қарым-қатынас мектебін кейде неоклассикалық мектеп деп те атайды. «Адамгершілік қарым-қатынас» мектебінің өкілдері басқару жүйесіндегі жұмыскерлердің еңбегін жетілдіру тәсілдерін іздестіруге едәуір көңіл бөледі. Атап айтқанда, олар ресми емес әлеуметтік құрылымды өзгертуге ерекше көңіл бөлуді немесе ұйымның формальды құрылымын қайта құруды ұсынды.  Олар классикалық мектеп ұсынған «Жоғарыдан төменге қарай бағыну үйлесімділігі» принципін қатты сынға алып, биліктің тек жоғарыдан төмен қарай жүруін тиімді деп есептемеді. Осыған орай олар «Комиссия арқылы үйлесімділікті» ұсынды, мұның өзі идея қатынасының тиімділігін арттыруды жалпы саяси ұйымның жақсы қабылдануын әрі оның неғұрлым тиімді жүзеге асырылуын қамтамасыз етеді. 

Бихевиористтік мінез-құлқы мектебі (1950 жылдан бүгінгі дейін) • Екінші дүниежүзілік соғыст

#12 слайд
Бихевиористтік мінез-құлқы мектебі (1950 жылдан бүгінгі дейін) • Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін психологиямен социологияның дамуы зерттеу әдістерінің жетілдіруі жұмыс орнында мінез-құлықты зерттеуді ғылыми жолға қойды. Крис Аржирис, Ренсис Лайкерт, Дуглас Мак Грегор, Фредерих Герцберг, Бихевиористтік мінез-құлық мектебінің басқада өкілдері әлеуметтік өзара әрекеттесудің мотивацияның билік пен бедел сипатын ұйымдық құрылымдарын, ұйымдастырудағы жетекшіліктң, жұмыс мазмұнын ескертудің және еңбек тұрмысы сапасының алуан түрлі жайларын зерттеді.  Бұл мектептің басты мақсаты адам ресурстарының тиімділігін арттыру болды.  Мұндағы басты мәселе мынада: мінез - құлық туралы ғылымды дұрыс қолдану жеке жұмыскерлерді де, тұтастай ұйымның да тиімділігін арттыруға ықпал етеді. •

12 слайд

Бихевиористтік мінез-құлқы мектебі (1950 жылдан бүгінгі дейін) • Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін психологиямен социологияның дамуы зерттеу әдістерінің жетілдіруі жұмыс орнында мінез-құлықты зерттеуді ғылыми жолға қойды. Крис Аржирис, Ренсис Лайкерт, Дуглас Мак Грегор, Фредерих Герцберг, Бихевиористтік мінез-құлық мектебінің басқада өкілдері әлеуметтік өзара әрекеттесудің мотивацияның билік пен бедел сипатын ұйымдық құрылымдарын, ұйымдастырудағы жетекшіліктң, жұмыс мазмұнын ескертудің және еңбек тұрмысы сапасының алуан түрлі жайларын зерттеді.  Бұл мектептің басты мақсаты адам ресурстарының тиімділігін арттыру болды.  Мұндағы басты мәселе мынада: мінез - құлық туралы ғылымды дұрыс қолдану жеке жұмыскерлерді де, тұтастай ұйымның да тиімділігін арттыруға ықпал етеді. •

Ғылыми басқару мектебі, 1885 – 1920 Әкімшілік басқару мектебі (1920-1950)

#13 слайд
Ғылыми басқару мектебі, 1885 – 1920 Әкімшілік басқару мектебі (1920-1950)

13 слайд

Ғылыми басқару мектебі, 1885 – 1920 Әкімшілік басқару мектебі (1920-1950)

№ Менеджмент мектептері Артықшылығы Кемшілігі 1 Ғылыми мектеп 2 Әкімшілік мектеп 3 Қарым-қатынас мектебі 4 Басқару мектебі Тапсы

#14 слайд
№ Менеджмент мектептері Артықшылығы Кемшілігі 1 Ғылыми мектеп 2 Әкімшілік мектеп 3 Қарым-қатынас мектебі 4 Басқару мектебі Тапсырма № 1

14 слайд

№ Менеджмент мектептері Артықшылығы Кемшілігі 1 Ғылыми мектеп 2 Әкімшілік мектеп 3 Қарым-қатынас мектебі 4 Басқару мектебі Тапсырма № 1

Тапсырма № 2 Мектеп өкілдерінің еңбек тәжірибелерімен танысу

#15 слайд
Тапсырма № 2 Мектеп өкілдерінің еңбек тәжірибелерімен танысу

15 слайд

Тапсырма № 2 Мектеп өкілдерінің еңбек тәжірибелерімен танысу

Файл форматы:
ppt
22.12.2020
1587
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі