Менің атым Қожа презентация

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Менің атым Қожа презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мектеп: №49 мектеп-гимназия Мұғалімнің аты-жөні: Шабдар Ә.М. Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен

#1 слайд
Мектеп: №49 мектеп-гимназия Мұғалімнің аты-жөні: Шабдар Ә.М. Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн

1 слайд

Мектеп: №49 мектеп-гимназия Мұғалімнің аты-жөні: Шабдар Ә.М. Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн

Сөздерді тап. Жоғарыдан төмен, төменнен жоғары жүріп отырып, сөздерді анықта. Оларды сызып көрсет. Бұл сөздерді не байланыс

#2 слайд
Сөздерді тап. Жоғарыдан төмен, төменнен жоғары жүріп отырып, сөздерді анықта. Оларды сызып көрсет. Бұл сөздерді не байланыстырады? «Филворд» әдісі Б О Қ О Ж Қ Ы К Е С П Қ А А Л Е Р К А В Б Н Д Т Д Е Қ Е Е Е Ы Н І Б Б А Р Г Т Е

2 слайд

Сөздерді тап. Жоғарыдан төмен, төменнен жоғары жүріп отырып, сөздерді анықта. Оларды сызып көрсет. Бұл сөздерді не байланыстырады? «Филворд» әдісі Б О Қ О Ж Қ Ы К Е С П Қ А А Л Е Р К А В Б Н Д Т Д Е Қ Е Е Е Ы Н І Б Б А Р Г Т Е

Оқу мақсаты: 5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу; 5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы

#3 слайд
Оқу мақсаты: 5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу; 5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау; Сабақтың мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкердің портреті мен іс- әрекетін талдайды; кейіпкердің образын ашады; шынайы өмірдегі адамдармен салыстырып, бағалайды.

3 слайд

Оқу мақсаты: 5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу; 5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау; Сабақтың мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкердің портреті мен іс- әрекетін талдайды; кейіпкердің образын ашады; шынайы өмірдегі адамдармен салыстырып, бағалайды.

1-тапсырма. «Сюжет сызығы» әдісі Жеке жұмыс. Хикаяттан алынған үзінділерді мазмұны бойынша ретімен орналастыр. Талқылау сұрағ

#4 слайд
1-тапсырма. «Сюжет сызығы» әдісі Жеке жұмыс. Хикаяттан алынған үзінділерді мазмұны бойынша ретімен орналастыр. Талқылау сұрағы: Қожаның тәртібі мен мінез-құлқы қандай? Ол өз әрекеттеріне жауапкершілікпен қарай ма? Мысал келтір. Лагерьге бару туралы эпизодта әділетсіздікке тап болған Қожаның сезімі мен әрекеті қалай сипатталған? Үзінділерді хикаяттың мазмұнына сәйкес ретімен орналастырады. 6 Талқылауға қатысады 1 Барлығы 7 Дескриптор

4 слайд

1-тапсырма. «Сюжет сызығы» әдісі Жеке жұмыс. Хикаяттан алынған үзінділерді мазмұны бойынша ретімен орналастыр. Талқылау сұрағы: Қожаның тәртібі мен мінез-құлқы қандай? Ол өз әрекеттеріне жауапкершілікпен қарай ма? Мысал келтір. Лагерьге бару туралы эпизодта әділетсіздікке тап болған Қожаның сезімі мен әрекеті қалай сипатталған? Үзінділерді хикаяттың мазмұнына сәйкес ретімен орналастырады. 6 Талқылауға қатысады 1 Барлығы 7 Дескриптор

2-тапсырма. «Сөздер кілті» әдісі. Жұптық жұмыс. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, кейіпкердің портреті мен іс-әрек

#5 слайд
2-тапсырма. «Сөздер кілті» әдісі. Жұптық жұмыс. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін талда. Талқылау сұрағы: Кейіпкердің іс-әрекеттері оның қандай құндылықтарын бейнелейді? Дескриптор Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қояды5 Кейіпкердің портреттік ерекшеліктерін сипаттайды 1 Кейіпкердің мінезін және іс-әрекетін нақты анықтайды 1   Барлығы 7

5 слайд

2-тапсырма. «Сөздер кілті» әдісі. Жұптық жұмыс. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін талда. Талқылау сұрағы: Кейіпкердің іс-әрекеттері оның қандай құндылықтарын бейнелейді? Дескриптор Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қояды5 Кейіпкердің портреттік ерекшеліктерін сипаттайды 1 Кейіпкердің мінезін және іс-әрекетін нақты анықтайды 1   Барлығы 7

3-тапсырма. «Кейіпкер әлемі» әдісі. Топтық жұмыс. Берілген кейіпкердің образын ашып, графикалық органайзерді толтыр. Дескри

#6 слайд
3-тапсырма. «Кейіпкер әлемі» әдісі. Топтық жұмыс. Берілген кейіпкердің образын ашып, графикалық органайзерді толтыр. Дескриптор Кейіпкерлердің негізгі мінез-құлқын сипаттайды1 Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талдайды 1 Кейіпкерлердің бір-бірімен қарым-қатынасын түсіндіреді. 1 Талқылау сұрағына жауап береді 1 Барлығы 4

6 слайд

3-тапсырма. «Кейіпкер әлемі» әдісі. Топтық жұмыс. Берілген кейіпкердің образын ашып, графикалық органайзерді толтыр. Дескриптор Кейіпкерлердің негізгі мінез-құлқын сипаттайды1 Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талдайды 1 Кейіпкерлердің бір-бірімен қарым-қатынасын түсіндіреді. 1 Талқылау сұрағына жауап береді 1 Барлығы 4

Жасанды интеллект

#7 слайд
Жасанды интеллект

7 слайд

Жасанды интеллект

4-тапсырма.Топтық жұмыс. Берілген сипаттама кімге тиесілі екенін анықтап, қазіргі өмірдегі адамдармен салыстыр. Өз пікіріңді

#8 слайд
4-тапсырма.Топтық жұмыс. Берілген сипаттама кімге тиесілі екенін анықтап, қазіргі өмірдегі адамдармен салыстыр. Өз пікіріңді жазып, бағала. Мәтіннен үзінді Ол кім? Қазіргі өмірде Менің пікірім Ақылды тентек       Жалған дос      Білімді ұстаз      

8 слайд

4-тапсырма.Топтық жұмыс. Берілген сипаттама кімге тиесілі екенін анықтап, қазіргі өмірдегі адамдармен салыстыр. Өз пікіріңді жазып, бағала. Мәтіннен үзінді Ол кім? Қазіргі өмірде Менің пікірім Ақылды тентек       Жалған дос      Білімді ұстаз      

Бекіту кезеңі Бинго» әдісі. Сұрақтарға жауап бер. Сұрақтар: Қожа қандай бала? Оның мінезі қандай? Жантас қандай кейіпкер? Оны

#9 слайд
Бекіту кезеңі Бинго» әдісі. Сұрақтарға жауап бер. Сұрақтар: Қожа қандай бала? Оның мінезі қандай? Жантас қандай кейіпкер? Оның Қожадан айырмашылығы қандай? Мұғалім Майқанова Қожаны қандай бала деп санайды? Қожаның ең үлкен арманы қандай? Қожа өз тентектігін қалай түсіндіреді?

9 слайд

Бекіту кезеңі Бинго» әдісі. Сұрақтарға жауап бер. Сұрақтар: Қожа қандай бала? Оның мінезі қандай? Жантас қандай кейіпкер? Оның Қожадан айырмашылығы қандай? Мұғалім Майқанова Қожаны қандай бала деп санайды? Қожаның ең үлкен арманы қандай? Қожа өз тентектігін қалай түсіндіреді?

Кері байланыс «Білім шыңы» әдісі

#10 слайд
Кері байланыс «Білім шыңы» әдісі

10 слайд

Кері байланыс «Білім шыңы» әдісі

Бағалау Бүгінгі сабақтағы жалпы балл саны-25 Күнделікке қойылатын балл 25 балл жинаған бала 10 балл 24-22 балл жинаған бала

#11 слайд
Бағалау Бүгінгі сабақтағы жалпы балл саны-25 Күнделікке қойылатын балл 25 балл жинаған бала 10 балл 24-22 балл жинаған бала 9 балл 21-17 балл жинаған бала 8 балл 16-10 балл жинаған бала 6-7 балл Үй тапсырмасы.

11 слайд

Бағалау Бүгінгі сабақтағы жалпы балл саны-25 Күнделікке қойылатын балл 25 балл жинаған бала 10 балл 24-22 балл жинаған бала 9 балл 21-17 балл жинаған бала 8 балл 16-10 балл жинаған бала 6-7 балл Үй тапсырмасы.

Файл форматы:
pptx
18.02.2025
206
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі