Менің мектебім.5- сынып
Менің мектебім.5- сынып

#1 слайд
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Оқушылар мәтінді тыңдайды, негізгі ақпаратты
анықтайды
Сұрақтарды дұрыс түсінеді, лайықты жауап
береді
Оқушылардың көпшілігі:
Оқушылар «Менің мектебім» тақырыбы
бойынша көзқарастарын білдіре алады.
Тақырып аясында жұпта, топта сұхбаттасады
Кейбір оқушылар :
Берілген тапсырмаларды орындайды, тақырып
бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер
келтіре алады, диалогке қатысады СҚО Жамбыл ауданы
«Мирный жалпы орта білім беру мектебі» КММ
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Изтулина Еркегуль Ермагамбетовна
Оқу мақсаттары :
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну және
нақты ақпаратты анықтау;
5.2.5.1 берілген сұрақты
дұрыс түсініп, лайықты
жауап беру, шағын диалогке
қатысуСабақтың
тақырыбы:
Менің мектебім
5-сынып
1 слайд
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Оқушылар мәтінді тыңдайды, негізгі ақпаратты анықтайды Сұрақтарды дұрыс түсінеді, лайықты жауап береді Оқушылардың көпшілігі: Оқушылар «Менің мектебім» тақырыбы бойынша көзқарастарын білдіре алады. Тақырып аясында жұпта, топта сұхбаттасады Кейбір оқушылар : Берілген тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады, диалогке қатысады СҚО Жамбыл ауданы «Мирный жалпы орта білім беру мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Изтулина Еркегуль Ермагамбетовна Оқу мақсаттары : 5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысуСабақтың тақырыбы: Менің мектебім 5-сынып
#2 слайд
Белсенд i оқыту – оқушының
белсенд i жұмысқа тартылуын
көздейт i н оқыту
Сабақтың
басы
Ширату сәті
«Миға
шабуыл» Сабақтың ортасы
«Еркін жазу»
«Допты лақтыру»
Жеке, жұптық
жұмыс Сабақтың
соңы
Рефлексия
«Кеме» әдісі
2 слайд
Белсенд i оқыту – оқушының белсенд i жұмысқа тартылуын көздейт i н оқыту Сабақтың басы Ширату сәті «Миға шабуыл» Сабақтың ортасы «Еркін жазу» «Допты лақтыру» Жеке, жұптық жұмыс Сабақтың соңы Рефлексия «Кеме» әдісі
#3 слайд
Бағала
у
крите
рийле
рі
Жаңа
сөзде
рдің
көмегі
мен
сөз
тіркес
терін
құраст
ырады
Мәтін
ді
мұқия
т
тыңда
йды
Берілг
ен 6
сұраққ
а
жауап
береді
Оқуш
ылар
мәтін
дегі
негізгі
ақпар
атты
анықт
айды
САРАЛАУ – әр оқушының оқудағы
қажеттіліктеріне сәйкес тапсырмалар
мен әдіс – тәсілдерді іріктеп қолдану
үдерісі.
Дескрипторлар
1. Жаңа сөздердің көмегімен
сөз тіркестерін құрастыра
алады
2.Мәтінді 2 рет мұқият
тыңдай алады
3. Берілген 6 сұраққа жауап
бере алады
4.Оқушылар мәтіндегі
негізгі ақпаратты анықтай
алады
1-тапсырма.
1.Мәтінді 2 рет мұқият тыңдап,
нақты ақпаратты анықтаңыз
(Мәтіндегі мектеп сипатына көңіл
аудар)
және 6 сұраққа жауап бер.
(Оқушылар бір-біріне доп лақтыру
әдісі арқылы сұраққа жауап береді.)
«Еркін жазу» әдісі арқылы мәтін
негізінде 2 сөйлем құраңыз, жұпта
талқылаңыз
Жеке, жұптық жұмыс
Кері байланыс. Блоб ағашы
арқылыБағалау критерийлері
Жаңа сөздердің көмегімен сөз
тіркестерін құрастырады
Мәтінді мұқият тыңдайды
Берілген 6 сұраққа жауап
береді
Оқушылар мәтіндегі негізгі
ақпаратты анықтайды Тыңдалым алды жұмыс
Жаңа сөздермен жұмыс: қызғылт,
күлгін, жабдықталған, жиһаз
(Сөздерді аударып, мағынасын
түсіндіру, сөз тіркестерін құрастыру)
Кейбірі:Көпшілігі: Барығы: Сұрақтарға лайықты
жауап беред i
Мазмұны бойынша
нақты ақпаратты табады
Тақырыбы бойынша
қосымша мәліметтер
мен дәлелдер келтіре
алады
Ойлау
деңгейлері
Білу
Түсіну
Қолдану
3 слайд
Бағала у крите рийле рі Жаңа сөзде рдің көмегі мен сөз тіркес терін құраст ырады Мәтін ді мұқия т тыңда йды Берілг ен 6 сұраққ а жауап береді Оқуш ылар мәтін дегі негізгі ақпар атты анықт айды САРАЛАУ – әр оқушының оқудағы қажеттіліктеріне сәйкес тапсырмалар мен әдіс – тәсілдерді іріктеп қолдану үдерісі. Дескрипторлар 1. Жаңа сөздердің көмегімен сөз тіркестерін құрастыра алады 2.Мәтінді 2 рет мұқият тыңдай алады 3. Берілген 6 сұраққа жауап бере алады 4.Оқушылар мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтай алады 1-тапсырма. 1.Мәтінді 2 рет мұқият тыңдап, нақты ақпаратты анықтаңыз (Мәтіндегі мектеп сипатына көңіл аудар) және 6 сұраққа жауап бер. (Оқушылар бір-біріне доп лақтыру әдісі арқылы сұраққа жауап береді.) «Еркін жазу» әдісі арқылы мәтін негізінде 2 сөйлем құраңыз, жұпта талқылаңыз Жеке, жұптық жұмыс Кері байланыс. Блоб ағашы арқылыБағалау критерийлері Жаңа сөздердің көмегімен сөз тіркестерін құрастырады Мәтінді мұқият тыңдайды Берілген 6 сұраққа жауап береді Оқушылар мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды Тыңдалым алды жұмыс Жаңа сөздермен жұмыс: қызғылт, күлгін, жабдықталған, жиһаз (Сөздерді аударып, мағынасын түсіндіру, сөз тіркестерін құрастыру) Кейбірі:Көпшілігі: Барығы: Сұрақтарға лайықты жауап беред i Мазмұны бойынша нақты ақпаратты табады Тақырыбы бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады Ойлау деңгейлері Білу Түсіну Қолдану
#4 слайд
Критериалды бағала y - o қу үдер i с i н i ң
ажырамас б i р бөл i г i . O қушылардың
б i л i мд i меңгеру деңгей i н көрсетед i ,
o қудағы қиындықтарды анықтап, o қу
мақсатына қ o л жетк i з y ге көмектесед i . Қалыптастыр y шы
бағала y дың әдістері
тыңдалым o қ y
мақсатына сәйкес
құрылған
Рефлексия
«Кеме» әдісі арқылы кері
байланыс өткіз y «Қ o ржын»
«Бл o б ағашы» әдісі
арқылы қалыптастыр y шы
бағала y жүргіз y
4 слайд
Критериалды бағала y - o қу үдер i с i н i ң ажырамас б i р бөл i г i . O қушылардың б i л i мд i меңгеру деңгей i н көрсетед i , o қудағы қиындықтарды анықтап, o қу мақсатына қ o л жетк i з y ге көмектесед i . Қалыптастыр y шы бағала y дың әдістері тыңдалым o қ y мақсатына сәйкес құрылған Рефлексия «Кеме» әдісі арқылы кері байланыс өткіз y «Қ o ржын» «Бл o б ағашы» әдісі арқылы қалыптастыр y шы бағала y жүргіз y
#5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы туралы қорытындылар
Ықшамсабақ негізінде әріптестердің және
тренердің маған берген кері байланысы:
сөздікпен жұмыс тапсырмасын
тыңдалым алды жүргізу;
«Еркін жазу» әдісін оқушылардың
деңгейіне қарай қолдану;
Сұрақтарға жауап алу әдісін
жүйелі жүргізу;
Бұл айтылған ұсыныстарды ескеріп,
сабағыма өзгерту енгіздім . Келешекке жоспарым:
Әр оқушының қаб i лет i н, қажетт i л i г i н
ескере отырып, сараланған
тапсырмалар бер y ;
сабақта оқ y шылардың
қызығушылықтарын арттыру
мақсатында оқытудың белсенді әд i с -
тәс i лдер i н ти i мд i қолдануды көздеп
отырмын.
Тапсырманы оқ y шылардың
қызығ y шылықтарын ескере
отырып әз i рлейм i н. Әрб i р
тапсырмадан соң қорытынды
жасап отырамын
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшамсабақ негізінде әріптестердің және тренердің маған берген кері байланысы: сөздікпен жұмыс тапсырмасын тыңдалым алды жүргізу; «Еркін жазу» әдісін оқушылардың деңгейіне қарай қолдану; Сұрақтарға жауап алу әдісін жүйелі жүргізу; Бұл айтылған ұсыныстарды ескеріп, сабағыма өзгерту енгіздім . Келешекке жоспарым: Әр оқушының қаб i лет i н, қажетт i л i г i н ескере отырып, сараланған тапсырмалар бер y ; сабақта оқ y шылардың қызығушылықтарын арттыру мақсатында оқытудың белсенді әд i с - тәс i лдер i н ти i мд i қолдануды көздеп отырмын. Тапсырманы оқ y шылардың қызығ y шылықтарын ескере отырып әз i рлейм i н. Әрб i р тапсырмадан соң қорытынды жасап отырамын
шағым қалдыра аласыз













