"Менің педагогикалық идеям" презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Ұштаған орта мектебінің”
биология пәні мұғалімі
Құрмашев Бақытжан Алтайұлы
1 слайд
“ Ұштаған орта мектебінің” биология пәні мұғалімі Құрмашев Бақытжан Алтайұлы
2 слайд
Өзім туралы мәлімет
Аты-жөні: Құрмашев Бақытжан Алтайұлы
Туған жылы: 01.11.1988ж
Білімі: жоғары
Бітірген орны:
Ш.Есенов атындағы Ақтау Мемлекеттік Университеті
Мамандығы: “ Биология және экология мұғалімі”
Еңбек өтілі: 6 жыл
Жұмыс орны: Ұштаған орта мектебі
Телефон: 87751221223
E-mail: baka_88@mail . ru
2 слайд
Өзім туралы мәлімет Аты-жөні: Құрмашев Бақытжан Алтайұлы Туған жылы: 01.11.1988ж Білімі: жоғары Бітірген орны: Ш.Есенов атындағы Ақтау Мемлекеттік Университеті Мамандығы: “ Биология және экология мұғалімі” Еңбек өтілі: 6 жыл Жұмыс орны: Ұштаған орта мектебі Телефон: 87751221223 E-mail: baka_88@mail . ru
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Жаңаша идеямның тақырыбы:
«Оқу процесінде сұраққа сұрақ арқылы
оқушының өз ізденісіне өзі жол табуына
ықпал жасау»
Мақсат-міндеттері :
1. Жаңашыл технологияларды оқу процесіне енгізуді жалғастыру.
2. Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін шыңдау.
3. Жаңа түрдегі оқу-әдістемелік кешенді ұсыну
4. Мұғаліммен оқушы, оқушы мен оқушы арасындағы байланысты
нығайту.
4. Оқуға деген ынтаны күшейтіп, ізденуге, өзгенің ойын саралай отырып,
өз сұрағына жауап табуға бағыттау
6 слайд
Жаңаша идеямның тақырыбы: «Оқу процесінде сұраққа сұрақ арқылы оқушының өз ізденісіне өзі жол табуына ықпал жасау» Мақсат-міндеттері : 1. Жаңашыл технологияларды оқу процесіне енгізуді жалғастыру. 2. Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін шыңдау. 3. Жаңа түрдегі оқу-әдістемелік кешенді ұсыну 4. Мұғаліммен оқушы, оқушы мен оқушы арасындағы байланысты нығайту. 4. Оқуға деген ынтаны күшейтіп, ізденуге, өзгенің ойын саралай отырып, өз сұрағына жауап табуға бағыттау
7 слайд
Сұраққа сұрақ:
Жоғары
шығармашы-лығымен
ерекшеленеді Ойлау
қабілеттері
тереңірек
болады
Өзгенің ойын
тыңдайды, өз
ойын дәлелдей
алады Тапқыр,
қажырлы
шығармашылыққа
бейімӨз сұрағына
сыни ойлау
арқылы жауап
алады Үлкен тіл
байлығына
және сөздік
қорға ие
Өзгелермен
диалог
құрады Ойша
жылдам
зерттейдіСұраққа сұрақ:
7 слайд
Сұраққа сұрақ: Жоғары шығармашы-лығымен ерекшеленеді Ойлау қабілеттері тереңірек болады Өзгенің ойын тыңдайды, өз ойын дәлелдей алады Тапқыр, қажырлы шығармашылыққа бейімӨз сұрағына сыни ойлау арқылы жауап алады Үлкен тіл байлығына және сөздік қорға ие Өзгелермен диалог құрады Ойша жылдам зерттейдіСұраққа сұрақ:
8 слайд
Мұғалім ОқушыОқушы
8 слайд
Мұғалім ОқушыОқушы
9 слайд
ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ.
САБАҚ ЖОСПАРЫ
- әр оқушының тілегі,
ынтасы ескеріледі.
-балалардың жеке жұмыс
істеуіне мүмкіндік
беріледі.
-кіммен жұмыс істеуін өзі
қалайды.
-тапсырманы орындау
әдістерін өздері
таңдайды. Вариативтілігі
Икемділігі Ашықтығы
-Сабақ жоспары
оқушылар тілегіне
сай өзгеріп
отырады.
-Оқушылардың
іс-әрекетіне сай
өз жоспарына
мұғалім коррекция
жасай алады. -Оқушылар өз
еңбегі,іс-әрекетіне
талдау жасай алады.
-Мұғалімге де ұсыныс
айта алады.
-Оқушы – “субьект” ,
оған деген құрмет
бар.
9 слайд
ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ. САБАҚ ЖОСПАРЫ - әр оқушының тілегі, ынтасы ескеріледі. -балалардың жеке жұмыс істеуіне мүмкіндік беріледі. -кіммен жұмыс істеуін өзі қалайды. -тапсырманы орындау әдістерін өздері таңдайды. Вариативтілігі Икемділігі Ашықтығы -Сабақ жоспары оқушылар тілегіне сай өзгеріп отырады. -Оқушылардың іс-әрекетіне сай өз жоспарына мұғалім коррекция жасай алады. -Оқушылар өз еңбегі,іс-әрекетіне талдау жасай алады. -Мұғалімге де ұсыныс айта алады. -Оқушы – “субьект” , оған деген құрмет бар.
10 слайд
М А Р А П А Т Т А У
Лидер
“Ең мықты”
“Ең ойшыл” Ең дарынды
“Ең ақылды” Ең тапқыр
Ең үздік
10 слайд
М А Р А П А Т Т А У Лидер “Ең мықты” “Ең ойшыл” Ең дарынды “Ең ақылды” Ең тапқыр Ең үздік