Менің сыныптас достарым. Ыы дыбысы және әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің сыныптас достарым. Ыы дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы №114 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Келдібаева Ақмарал Қазақбайқызы

#1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы №114 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Келдібаева Ақмарал Қазақбайқызы •Пәні: Сауат ашу Сабақтың тақырыбы 59-сабақ Менің сыныптас достарым. Ыы дыбысы және әрпі Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.1.2.1 Мәтіннің көмегімен мәтінде кім (Не) туралы айтылғанын анықтау. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ұнамайды) Сабақ мақсаты Барлығы: Мәтінді түсінеді. Сөздерді оқиды. Көпшілігі: Сөздердің мағынасын ажыратады. Тізбектеп оқиды. Кейбірі: Сұрақтар бойынша өз көзқарасын білдіреді, мәтін құрастырады. Өзінің іс-әрекетіне рефлексия жасайды. Бағалау критерийлері Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Түсініп оқиды.

1 слайд

Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы №114 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Келдібаева Ақмарал Қазақбайқызы •Пәні: Сауат ашу Сабақтың тақырыбы 59-сабақ Менің сыныптас достарым. Ыы дыбысы және әрпі Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.1.2.1 Мәтіннің көмегімен мәтінде кім (Не) туралы айтылғанын анықтау. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ұнамайды) Сабақ мақсаты Барлығы: Мәтінді түсінеді. Сөздерді оқиды. Көпшілігі: Сөздердің мағынасын ажыратады. Тізбектеп оқиды. Кейбірі: Сұрақтар бойынша өз көзқарасын білдіреді, мәтін құрастырады. Өзінің іс-әрекетіне рефлексия жасайды. Бағалау критерийлері Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Түсініп оқиды.

Белсенді әдіс-тәсілдерім: «Жасырын сөздер» ойыны. «Болжау ағашы» әдісі «Менің сөзім» әдісі

#2 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдерім: «Жасырын сөздер» ойыны. «Болжау ағашы» әдісі «Менің сөзім» әдісі

2 слайд

Белсенді әдіс-тәсілдерім: «Жасырын сөздер» ойыны. «Болжау ағашы» әдісі «Менің сөзім» әдісі

Саралау: Суреттер бойынша оқушылардың түрлі жағдайда этикет сөздерді қолдануын ұйымдастырамын.қабілеті жоғары оқушыға суретт

#3 слайд
Саралау: Суреттер бойынша оқушылардың түрлі жағдайда этикет сөздерді қолдануын ұйымдастырамын.қабілеті жоғары оқушыға суретті сюжетке сүйене отырып, берілген сұрақтарға жауап береді.«Әдепті оқушы» тақырыбында әңгіме құрастыртамын

3 слайд

Саралау: Суреттер бойынша оқушылардың түрлі жағдайда этикет сөздерді қолдануын ұйымдастырамын.қабілеті жоғары оқушыға суретті сюжетке сүйене отырып, берілген сұрақтарға жауап береді.«Әдепті оқушы» тақырыбында әңгіме құрастыртамын

Критериалды бағалау: •Тапсырма •Мәтіннің көмегімен мәтінде кім (Не) туралы айтылғанын анықтау. Бағалау критерийлері Буындап не

#4 слайд
Критериалды бағалау: •Тапсырма •Мәтіннің көмегімен мәтінде кім (Не) туралы айтылғанын анықтау. Бағалау критерийлері Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Түсініп оқиды. Дескриптор: - мәтінді тұтас сөздермен және қатесіз оқиды; - мәтінді түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді.

4 слайд

Критериалды бағалау: •Тапсырма •Мәтіннің көмегімен мәтінде кім (Не) туралы айтылғанын анықтау. Бағалау критерийлері Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Түсініп оқиды. Дескриптор: - мәтінді тұтас сөздермен және қатесіз оқиды; - мәтінді түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді.

Сабақты жоспарлау туралы пікірім: •Дәстүрлі сабақ •Күнделікті сабақ жоспары •Мақсат көп, күрделі. •Нәтиже нақты емес. •Оқуға мін

#5 слайд
Сабақты жоспарлау туралы пікірім: •Дәстүрлі сабақ •Күнделікті сабақ жоспары •Мақсат көп, күрделі. •Нәтиже нақты емес. •Оқуға міндеттеу (Механикалық) •Ықшам сабақ •ҚМЖ •Мақсат айқын,дәл. •Нәтижеге бағытталған. •Жеңілден күрделіге бейімделген, спираль тәрізді

5 слайд

Сабақты жоспарлау туралы пікірім: •Дәстүрлі сабақ •Күнделікті сабақ жоспары •Мақсат көп, күрделі. •Нәтиже нақты емес. •Оқуға міндеттеу (Механикалық) •Ықшам сабақ •ҚМЖ •Мақсат айқын,дәл. •Нәтижеге бағытталған. •Жеңілден күрделіге бейімделген, спираль тәрізді

Назарларыңызға рахмет

#6 слайд
Назарларыңызға рахмет

6 слайд

Назарларыңызға рахмет

Файл форматы:
pptx
29.12.2018
383
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі