Менің туған өлкем. Астана
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пә
н : Әдеби
еттік
оқу 2
сын
ыпЭстетикалық бағыттағы Жаңа ауыл жалпы білім беретін орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Кушекова Гульмира Дуйсенкызы
Ортақ тақырып.
Сабақтың
тақырыбы: Менің туған өлкем.
Астана Оқу
мақсаты 2.1.5.1 Өз ойы
мен сезімін тірек
сөздерді
пайдалана
отырып жеткізу.С
а
б
а
қ
т
ы
ң
м
а
қ
с
а
т
ы
:
Барлық оқушылар: Берілген тапсырмаларды
орындайды, тақырыпты меңгереді
Оқушылардың басым бөлігі:
Өз ойларын түсіндіру үшін тірек сөздерді
қолданады
Кейбір оқушылар: Алған білімін өмірмен
байланыстыра дәлелдейді.
Бағалау
Берілген өлеңнен
керекті тірек
сөздерді теріп
алады;
Өз ойын жеткізу
үшін тірек сөздерді
қолданады. Құндылықтарды
дарыту:
Ынтымақтастық,
ашықтық Денсаулық және
техника
қауіпсіздігінің
сақталуы:
Сабақ барысындағы
қозғалыс кезінде
оқушылардың
қауіпсіздік ережелерін
сақтау Пәнаралық
байланыс:
Көркем еңбек,
дүниетану АКТ қолдану
дағдысы :
Аудиожазба,
слайд Алдыңғы
меңгерілген
білім: Астана
туралы, туған жер
туралы біледі.Тірек
сөздерді біледі .
1 слайд
Пә н : Әдеби еттік оқу 2 сын ыпЭстетикалық бағыттағы Жаңа ауыл жалпы білім беретін орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Кушекова Гульмира Дуйсенкызы Ортақ тақырып. Сабақтың тақырыбы: Менің туған өлкем. Астана Оқу мақсаты 2.1.5.1 Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу.С а б а қ т ы ң м а қ с а т ы : Барлық оқушылар: Берілген тапсырмаларды орындайды, тақырыпты меңгереді Оқушылардың басым бөлігі: Өз ойларын түсіндіру үшін тірек сөздерді қолданады Кейбір оқушылар: Алған білімін өмірмен байланыстыра дәлелдейді. Бағалау Берілген өлеңнен керекті тірек сөздерді теріп алады; Өз ойын жеткізу үшін тірек сөздерді қолданады. Құндылықтарды дарыту: Ынтымақтастық, ашықтық Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы: Сабақ барысындағы қозғалыс кезінде оқушылардың қауіпсіздік ережелерін сақтау Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек, дүниетану АКТ қолдану дағдысы : Аудиожазба, слайд Алдыңғы меңгерілген білім: Астана туралы, туған жер туралы біледі.Тірек сөздерді біледі .
2 слайд
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
Аудиожаз
бадан
өлең
тыңдату
“ Бұрыш
тар” әдісіСеманти
калық
карта
Оқушының
аты жөні 1-тапсырма 2- тапсырма 3-тапсырма
АяулымШирату
жаттығуы.
“Мозайка”
«Сөздер
сөйлейді» “ Айналмалы
бекет”Шаттық
шеңбері
Бағалау
парағы
2 слайд
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Аудиожаз бадан өлең тыңдату “ Бұрыш тар” әдісіСеманти калық карта Оқушының аты жөні 1-тапсырма 2- тапсырма 3-тапсырма АяулымШирату жаттығуы. “Мозайка” «Сөздер сөйлейді» “ Айналмалы бекет”Шаттық шеңбері Бағалау парағы
3 слайд
Барлық оқушылар:Тірек сөздерді
табады.
Оқушылардың басым бөлігі:Тірек
сөздерді пайдалана отырып, сөйлем
құрайды
Кейбір оқушылар:
Тірек сөздерді пайдаланып, өз
ойларын,сезімін жеткізеді.Мақсаты:
семантикалық карта
Осы тапсырма арқылы
оқушылардың
қажеттіліктерін
қамтамасыз етемін. Белсенді оқыту
“ Бұрыштар” әдісі“ Айналмалы бекет”
әдісіБелсенді
оқытуды
ұйымдастыру
Тірек сөздерді
пайдалана
отырып, сөздік
қорын дамыту Барлық
оқушылар
қамтыладыМақсаты Тиімділігі
Саралап
оқыту Топтық,
ынтымақтастық
құндылықтары
артады
Тірек сөздерді табады.
Тірек сөздерді
пайдаланып
сөйлем құрайды Тірек сөздерді
пайдаланып
өз ойын,сезімін
жеткізеді.
Туған жер, өзен, ауыл, ыстық,
ауасы ыстық, табиғаты, Астана
қаласы, Бәйтерек.
3 слайд
Барлық оқушылар:Тірек сөздерді табады. Оқушылардың басым бөлігі:Тірек сөздерді пайдалана отырып, сөйлем құрайды Кейбір оқушылар: Тірек сөздерді пайдаланып, өз ойларын,сезімін жеткізеді.Мақсаты: семантикалық карта Осы тапсырма арқылы оқушылардың қажеттіліктерін қамтамасыз етемін. Белсенді оқыту “ Бұрыштар” әдісі“ Айналмалы бекет” әдісіБелсенді оқытуды ұйымдастыру Тірек сөздерді пайдалана отырып, сөздік қорын дамыту Барлық оқушылар қамтыладыМақсаты Тиімділігі Саралап оқыту Топтық, ынтымақтастық құндылықтары артады Тірек сөздерді табады. Тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құрайды Тірек сөздерді пайдаланып өз ойын,сезімін жеткізеді. Туған жер, өзен, ауыл, ыстық, ауасы ыстық, табиғаты, Астана қаласы, Бәйтерек.
4 слайд
Рефлексия: «Жетістік баспалдағы»
әдісі.Оқушылар сабақта алған
әсерлерін түстерді жапсыра отырып,
сабақта алған көңіл-күйлерін
білдіреді.
Жасылтүс-сабақты толық
меңгергенін; сары түс-әліде толық
меңгермегенін; қызыл түс-қиындық
тудырды. Бағалау :
“ Ең биік мұнара”
әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтан алған
білімдері негізінде тірек сөздерден
баған түрінде жазады.
Қай топ бағаны биік болса жеңімпаз
болады.
“ Кір қыстырғыш”
әдісі Галлереяға саяхат.
Оқушылар күні бұрын айтылған
тапсырма бойынша сабаққа әкелген
өз туған жерінде, Астана қаласында
түскен фото суреттерінен коллаж
құрайды.
4 слайд
Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісі.Оқушылар сабақта алған әсерлерін түстерді жапсыра отырып, сабақта алған көңіл-күйлерін білдіреді. Жасылтүс-сабақты толық меңгергенін; сары түс-әліде толық меңгермегенін; қызыл түс-қиындық тудырды. Бағалау : “ Ең биік мұнара” әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдері негізінде тірек сөздерден баған түрінде жазады. Қай топ бағаны биік болса жеңімпаз болады. “ Кір қыстырғыш” әдісі Галлереяға саяхат. Оқушылар күні бұрын айтылған тапсырма бойынша сабаққа әкелген өз туған жерінде, Астана қаласында түскен фото суреттерінен коллаж құрайды.
5 слайд
Әріптестерімнің пікірі бойынша
оқытуды оқушылардың қажеттілігін
қанағаттандыратындай етіп
жоспарлау керектігін түсіндім.
Мақсатқа жету үшін ең маңызды деп
санайтын мәселені басты назарда
ұстау керек. Бірлесіп жоспарлау,
талдау арқылы біз оқыту туралы
пікір қалыптастырамыз. Тренер сабақ жоспарын
құрастыруда таңдап алынған
әдіс-тәсілдер мен тапсырмалар
оқу мақсатымен байланысты
екенін түсіндірді.
-қалыптастырушы бағалау сабақ
барысында үнемі жүзеге
асырылатынын айтты. Саралап
оқыту сабақ жоспарында
қажеттілігін түсіндірді.Ықшам сабақ
Жаңартылған білім беру мазмұны мұғалімдердің
педагогикалық білімдері мен тәжірибесін дамытуға
негізделген. Жаңаша оқыту тәсілдерін пайдалана отырып,
оқушы құндылығын арттыруды көздейді.
5 слайд
Әріптестерімнің пікірі бойынша оқытуды оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыратындай етіп жоспарлау керектігін түсіндім. Мақсатқа жету үшін ең маңызды деп санайтын мәселені басты назарда ұстау керек. Бірлесіп жоспарлау, талдау арқылы біз оқыту туралы пікір қалыптастырамыз. Тренер сабақ жоспарын құрастыруда таңдап алынған әдіс-тәсілдер мен тапсырмалар оқу мақсатымен байланысты екенін түсіндірді. -қалыптастырушы бағалау сабақ барысында үнемі жүзеге асырылатынын айтты. Саралап оқыту сабақ жоспарында қажеттілігін түсіндірді.Ықшам сабақ Жаңартылған білім беру мазмұны мұғалімдердің педагогикалық білімдері мен тәжірибесін дамытуға негізделген. Жаңаша оқыту тәсілдерін пайдалана отырып, оқушы құндылығын арттыруды көздейді.