Меселені қою 8 сынып

Тақырып бойынша 19 материал табылды

Меселені қою 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Меселені қою 8 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
МӘСЕЛЕНІ ҚОЮ 8.3.1.1- программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

#1 слайд
МӘСЕЛЕНІ ҚОЮ 8.3.1.1- программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

1 слайд

МӘСЕЛЕНІ ҚОЮ 8.3.1.1- программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

«ҚАТАР» ӘДІСІМЕН 2 ТОПҚА ТОПТАСАДЫ Циклдер жайлы не білесің? Бұл ұғымның біздің өмірімізбен қандай байланысы бар? Табиғатта,

#2 слайд
«ҚАТАР» ӘДІСІМЕН 2 ТОПҚА ТОПТАСАДЫ Циклдер жайлы не білесің? Бұл ұғымның біздің өмірімізбен қандай байланысы бар? Табиғатта, адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? Мысал келтір. Программалау кезінде мәселенің қойылу кезеңін дұрыс анықтау мен тұжырымдау қаншалықты маңызды? Есіңе түсір.

2 слайд

«ҚАТАР» ӘДІСІМЕН 2 ТОПҚА ТОПТАСАДЫ Циклдер жайлы не білесің? Бұл ұғымның біздің өмірімізбен қандай байланысы бар? Табиғатта, адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? Мысал келтір. Программалау кезінде мәселенің қойылу кезеңін дұрыс анықтау мен тұжырымдау қаншалықты маңызды? Есіңе түсір.

ТОППЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ҰСЫНЫЛАДЫ 1-топ: «Мәселенің қойылуы» «Жобаның математикалық моделін құрастыру»

#3 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ҰСЫНЫЛАДЫ 1-топ: «Мәселенің қойылуы» «Жобаның математикалық моделін құрастыру» «Деректерді енгізу мен тестілеу»   2-топ: «Алгоритмін құрастыру»; «Алгоритмді программа тіліне аудару» «Есептің нәтижесін алу әрі талдау»

3 слайд

ТОППЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ҰСЫНЫЛАДЫ 1-топ: «Мәселенің қойылуы» «Жобаның математикалық моделін құрастыру» «Деректерді енгізу мен тестілеу»   2-топ: «Алгоритмін құрастыру»; «Алгоритмді программа тіліне аудару» «Есептің нәтижесін алу әрі талдау»

ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС. 116-беттегі «Ағашты тең бөліктерге бөлу» жобасын талдау, нәтижесін алу

#4 слайд
ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС. 116-беттегі «Ағашты тең бөліктерге бөлу» жобасын талдау, нәтижесін алу

4 слайд

ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС. 116-беттегі «Ағашты тең бөліктерге бөлу» жобасын талдау, нәтижесін алу

ЖЕКЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС ОРЫНДАУ Тапсырма №1: Оқулықтағы 119-беттегі тапсырманы талдау нәтижесін алу.

#5 слайд
ЖЕКЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС ОРЫНДАУ Тапсырма №1: Оқулықтағы 119-беттегі тапсырманы талдау нәтижесін алу.

5 слайд

ЖЕКЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС ОРЫНДАУ Тапсырма №1: Оқулықтағы 119-беттегі тапсырманы талдау нәтижесін алу.

№1 ПРОГРАММА КОДЫ:  a,b,c= input().split() if b=='+':  print(int(a)+int(c)) elif b=='-':  print(int(a)-int(c)) elif b=

#6 слайд
№1 ПРОГРАММА КОДЫ:  a,b,c= input().split() if b=='+':  print(int(a)+int(c)) elif b=='-':  print(int(a)-int(c)) elif b=='*':  print(int(a)*int(c)) elif b=='/':  print(int(a)/int(c))

6 слайд

№1 ПРОГРАММА КОДЫ:  a,b,c= input().split() if b=='+':  print(int(a)+int(c)) elif b=='-':  print(int(a)-int(c)) elif b=='*':  print(int(a)*int(c)) elif b=='/':  print(int(a)/int(c))

ТАПСЫРМА №2 Оң сандардың арифметикалық ортасы

#7 слайд
ТАПСЫРМА №2 Оң сандардың арифметикалық ортасы

7 слайд

ТАПСЫРМА №2 Оң сандардың арифметикалық ортасы

№2 ПРОГРАММА КОДЫ: n= int(input()) a=input().split() s=0; d=0 for i in range (n):  if float(a[i])>0:  d+=1 

#8 слайд
№2 ПРОГРАММА КОДЫ: n= int(input()) a=input().split() s=0; d=0 for i in range (n):  if float(a[i])>0:  d+=1  s+=float(a[i]) if d>0:  print(s/n) else:  print('jog')

8 слайд

№2 ПРОГРАММА КОДЫ: n= int(input()) a=input().split() s=0; d=0 for i in range (n):  if float(a[i])>0:  d+=1  s+=float(a[i]) if d>0:  print(s/n) else:  print('jog')

ТАПСЫРМА №3 Ағаш отырғызу

#9 слайд
ТАПСЫРМА №3 Ағаш отырғызу

9 слайд

ТАПСЫРМА №3 Ағаш отырғызу

№3 ПРОГРАММА КОДЫ: n= int(input()) s=0; m=0 for i in range (1,n+1):  san=int(input())  if san>m:  m=san 

#10 слайд
№3 ПРОГРАММА КОДЫ: n= int(input()) s=0; m=0 for i in range (1,n+1):  san=int(input())  if san>m:  m=san  s=i print(s)

10 слайд

№3 ПРОГРАММА КОДЫ: n= int(input()) s=0; m=0 for i in range (1,n+1):  san=int(input())  if san>m:  m=san  s=i print(s)

БАСТАПҚЫ МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ https://lms.topiq.kz/library

#11 слайд
БАСТАПҚЫ МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ https://lms.topiq.kz/library

11 слайд

БАСТАПҚЫ МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ https://lms.topiq.kz/library

КЕРІ БАЙЛАНЫС «Еркін микрофон» әдісі

#12 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС «Еркін микрофон» әдісі

12 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС «Еркін микрофон» әдісі

Файл форматы:
pptx
02.04.2025
300
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі