Меселені қою 8 сынып




1 слайд
МӘСЕЛЕНІ ҚОЮ
8.3.1.1- программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің
моделін құру
1 слайд
МӘСЕЛЕНІ ҚОЮ 8.3.1.1- программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

2 слайд
«ҚАТАР» ӘДІСІМЕН 2 ТОПҚА ТОПТАСАДЫ
Циклдер жайлы не білесің?
Бұл ұғымның біздің өмірімізбен қандай байланысы бар?
Табиғатта, адам өмірінде циклдердің маңызы қандай?
Мысал келтір.
Программалау кезінде мәселенің қойылу кезеңін дұрыс анықтау
мен тұжырымдау қаншалықты маңызды? Есіңе түсір.
2 слайд
«ҚАТАР» ӘДІСІМЕН 2 ТОПҚА ТОПТАСАДЫ Циклдер жайлы не білесің? Бұл ұғымның біздің өмірімізбен қандай байланысы бар? Табиғатта, адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? Мысал келтір. Программалау кезінде мәселенің қойылу кезеңін дұрыс анықтау мен тұжырымдау қаншалықты маңызды? Есіңе түсір.

3 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ҰСЫНЫЛАДЫ
1-топ: «Мәселенің қойылуы»
«Жобаның математикалық моделін құрастыру»
«Деректерді енгізу мен тестілеу»
2-топ: «Алгоритмін құрастыру»;
«Алгоритмді программа тіліне аудару»
«Есептің нәтижесін алу әрі талдау»
3 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ҰСЫНЫЛАДЫ 1-топ: «Мәселенің қойылуы» «Жобаның математикалық моделін құрастыру» «Деректерді енгізу мен тестілеу» 2-топ: «Алгоритмін құрастыру»; «Алгоритмді программа тіліне аудару» «Есептің нәтижесін алу әрі талдау»

4 слайд
ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС.
116-беттегі
«Ағашты тең бөліктерге бөлу» жобасын талдау, нәтижесін алу
4 слайд
ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС. 116-беттегі «Ағашты тең бөліктерге бөлу» жобасын талдау, нәтижесін алу

5 слайд
ЖЕКЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС
ОРЫНДАУ
Тапсырма №1:
Оқулықтағы 119-беттегі тапсырманы
талдау нәтижесін алу.
5 слайд
ЖЕКЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС ОРЫНДАУ Тапсырма №1: Оқулықтағы 119-беттегі тапсырманы талдау нәтижесін алу.

6 слайд
№1 ПРОГРАММА КОДЫ:
a,b,c= input().split()
if b=='+':
print(int(a)+int(c))
elif b=='-':
print(int(a)-int(c))
elif b=='*':
print(int(a)*int(c))
elif b=='/':
print(int(a)/int(c))
6 слайд
№1 ПРОГРАММА КОДЫ: a,b,c= input().split() if b=='+': print(int(a)+int(c)) elif b=='-': print(int(a)-int(c)) elif b=='*': print(int(a)*int(c)) elif b=='/': print(int(a)/int(c))

7 слайд
ТАПСЫРМА №2
Оң сандардың арифметикалық ортасы
7 слайд
ТАПСЫРМА №2 Оң сандардың арифметикалық ортасы
![№2 ПРОГРАММА КОДЫ: n= int(input()) a=input().split() s=0; d=0 for i in range (n): if float(a[i])>0: d+=1 №2 ПРОГРАММА КОДЫ: n= int(input()) a=input().split() s=0; d=0 for i in range (n): if float(a[i])>0: d+=1 ](https://api.ust.kz/storage/files/materials/pptx/image/2025/april/d02/174361971161-8.jpeg)
8 слайд
№2 ПРОГРАММА КОДЫ:
n= int(input())
a=input().split()
s=0; d=0
for i in range (n):
if float(a[i])>0:
d+=1
s+=float(a[i])
if d>0:
print(s/n)
else:
print('jog')
8 слайд
№2 ПРОГРАММА КОДЫ: n= int(input()) a=input().split() s=0; d=0 for i in range (n): if float(a[i])>0: d+=1 s+=float(a[i]) if d>0: print(s/n) else: print('jog')

9 слайд
ТАПСЫРМА №3
Ағаш отырғызу
9 слайд
ТАПСЫРМА №3 Ағаш отырғызу

10 слайд
№3 ПРОГРАММА КОДЫ:
n= int(input())
s=0; m=0
for i in range (1,n+1):
san=int(input())
if san>m:
m=san
s=i
print(s)
10 слайд
№3 ПРОГРАММА КОДЫ: n= int(input()) s=0; m=0 for i in range (1,n+1): san=int(input()) if san>m: m=san s=i print(s)

11 слайд
БАСТАПҚЫ МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ
https://lms.topiq.kz/library
11 слайд
БАСТАПҚЫ МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ https://lms.topiq.kz/library

12 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
«Еркін микрофон» әдісі
12 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС «Еркін микрофон» әдісі