Мм әрпіне призентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қарағанды облысы
Шет ауданы Шопа ауылы
Шопа бастауыш мектебі
Мусатаева Алуаш
Тлеукеновна
Сауат ашу
Ортақ тақырып: Менің
отбасым және достарым.
Бөлімше: Дыбыс пен әріпті
тану
және ажырату.
Сабақ тақырыбы: “Мм”
дыбысы мен әрпі.
1,1,9,1, Сөздегі дыбыс
түрлерін ажырату және дұрыс
дыбыстау.
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату
және оны дыбыспен
сәйкетендіру.
1.3.1.1.1. Сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, сөйлем
соңына тиісті тыныс белгісін
қою.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:Сөздегі
дыбыс түрлерін
ажыратады,мұғалімнің
көмегімен әріптерді оқиды
,сөйлемдер жазады.
Көптеген
оқушылар:әріптерді
ажырата отырып
сәйкестендіреді,сөйлемді
бас әріптен бастап
жазады.
Кейбір
оқушылар:дыбыс
түрлерін дұрыс
дыбыстайды,әріпті
дыбыспен
сәйкестендіреді,
Сөйлемдерді тиісті
тыныс белгілерін
қойып жазады.
1 слайд
Қарағанды облысы Шет ауданы Шопа ауылы Шопа бастауыш мектебі Мусатаева Алуаш Тлеукеновна Сауат ашу Ортақ тақырып: Менің отбасым және достарым. Бөлімше: Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. Сабақ тақырыбы: “Мм” дыбысы мен әрпі. 1,1,9,1, Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау. 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкетендіру. 1.3.1.1.1. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгісін қою. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады,мұғалімнің көмегімен әріптерді оқиды ,сөйлемдер жазады. Көптеген оқушылар:әріптерді ажырата отырып сәйкестендіреді,сөйлемді бас әріптен бастап жазады. Кейбір оқушылар:дыбыс түрлерін дұрыс дыбыстайды,әріпті дыбыспен сәйкестендіреді, Сөйлемдерді тиісті тыныс белгілерін қойып жазады.
2 слайд
тт
Сөйлемді бас
әріптен бастап
жазады.
Сөйлемнің соңына
тыныс белгілерін,
дұрыс қояды.
Бағалау критерийлері
Дискриптор:берілген мәтіннен “М”
Әріпін тауып,астын сыза алады.
2 слайд
тт Сөйлемді бас әріптен бастап жазады. Сөйлемнің соңына тыныс белгілерін, дұрыс қояды. Бағалау критерийлері Дискриптор:берілген мәтіннен “М” Әріпін тауып,астын сыза алады.
3 слайд
Сабақтың басы
Ширату жаттығуы.
Салат ойыны.(Т) (Т-
А) ойын арқылы
2топқа бөлу.1-топ
дауыстылар 2-топ
дауыссыздар.
Өткенді қайталау.
(сұрақ-жауап
арқылы)
Жаңа сабақтың
мақсатымен
таныстыру.Дыбыс
тарды
ажырату,әріптерді
дыбыстармен
сәйкестендіру,сөй
лемді бас әріппен
жазып соңына
тыныс белгісін
қоюды үйренеміз.
3 слайд
Сабақтың басы Ширату жаттығуы. Салат ойыны.(Т) (Т- А) ойын арқылы 2топқа бөлу.1-топ дауыстылар 2-топ дауыссыздар. Өткенді қайталау. (сұрақ-жауап арқылы) Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру.Дыбыс тарды ажырату,әріптерді дыбыстармен сәйкестендіру,сөй лемді бас әріппен жазып соңына тыныс белгісін қоюды үйренеміз.
4 слайд
Сабақтың ортасы
1-тапсырма.(Т-А) Сурет
бойынша шағын диалог
жүргізу.
2-тапсырма.(Ж) (Ұ.ж.)
‘М”әріпінің бас және
кіші таңбасын жазғызу.
2-тапсырма
арқылы
саралау.Қабі
летті оқушыға
М әріпіне
байланысты
сөз жазуға
тапсырма
беремін.
3-тапсырма.(Ж) (Қ.Б)
сөйлемдерді
анықтаңыз.Тиісті
тыныс белгісін
қойып,мәтінді көшіріп
жазыңыз.
Қолдауды
қажет ететін
оқушыға
диалог
арқылы
қолдау
көрсетемін.
4-тапсырма.(О.Ж)
(Ұ.ж) карточка мен
жұмыс.
Сөйлемнің соңына
тиісті тыныс
белгісін қойып
жаза алады.
4 слайд
Сабақтың ортасы 1-тапсырма.(Т-А) Сурет бойынша шағын диалог жүргізу. 2-тапсырма.(Ж) (Ұ.ж.) ‘М”әріпінің бас және кіші таңбасын жазғызу. 2-тапсырма арқылы саралау.Қабі летті оқушыға М әріпіне байланысты сөз жазуға тапсырма беремін. 3-тапсырма.(Ж) (Қ.Б) сөйлемдерді анықтаңыз.Тиісті тыныс белгісін қойып,мәтінді көшіріп жазыңыз. Қолдауды қажет ететін оқушыға диалог арқылы қолдау көрсетемін. 4-тапсырма.(О.Ж) (Ұ.ж) карточка мен жұмыс. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қойып жаза алады.
5 слайд
Сабақтың соңы
5-тапсырма.(Т.ж) 1- топ отбасы
туралы сурет салу. 2-топ отбасы
туралы көрініс көрсету.
Рефлексия-смайлинктер
арқылы.
5 слайд
Сабақтың соңы 5-тапсырма.(Т.ж) 1- топ отбасы туралы сурет салу. 2-топ отбасы туралы көрініс көрсету. Рефлексия-смайлинктер арқылы.
6 слайд
Сабақ оқытудың
тиімді әдіс-
тәсілдерін үнемі
қолданамын.
Өзара әрекеттестік
стильдерін
өзгертуді,топқа бөлу
дағдыларын үйрендім.
Тренердің
көмегімен
кемшіліктерімді
түзеттім.
Ықшам сабақтың әері
6 слайд
Сабақ оқытудың тиімді әдіс- тәсілдерін үнемі қолданамын. Өзара әрекеттестік стильдерін өзгертуді,топқа бөлу дағдыларын үйрендім. Тренердің көмегімен кемшіліктерімді түзеттім. Ықшам сабақтың әері
7 слайд
7 слайд