Материалдар / Мм әрпіне призентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мм әрпіне призентация

Материал туралы қысқаша түсінік
1-ші сынып мұғаліміне дайын призентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
439
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қарағанды облысы Шет ауданы Шопа ауылы Шопа бастауыш мектебі Мусатаева Алуаш Тлеукеновна Са

1 слайд
Қарағанды облысы Шет ауданы Шопа ауылы Шопа бастауыш мектебі Мусатаева Алуаш Тлеукеновна Сауат ашу Ортақ тақырып: Менің отбасым және достарым. Бөлімше: Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. Сабақ тақырыбы: “Мм” дыбысы мен әрпі. 1,1,9,1, Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау. 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкетендіру. 1.3.1.1.1. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгісін қою. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады,мұғалімнің көмегімен әріптерді оқиды ,сөйлемдер жазады. Көптеген оқушылар:әріптерді ажырата отырып сәйкестендіреді,сөйлемді бас әріптен бастап жазады. Кейбір оқушылар:дыбыс түрлерін дұрыс дыбыстайды,әріпті дыбыспен сәйкестендіреді, Сөйлемдерді тиісті тыныс белгілерін қойып жазады.

1 слайд

Қарағанды облысы Шет ауданы Шопа ауылы Шопа бастауыш мектебі Мусатаева Алуаш Тлеукеновна Сауат ашу Ортақ тақырып: Менің отбасым және достарым. Бөлімше: Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. Сабақ тақырыбы: “Мм” дыбысы мен әрпі. 1,1,9,1, Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау. 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкетендіру. 1.3.1.1.1. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгісін қою. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады,мұғалімнің көмегімен әріптерді оқиды ,сөйлемдер жазады. Көптеген оқушылар:әріптерді ажырата отырып сәйкестендіреді,сөйлемді бас әріптен бастап жазады. Кейбір оқушылар:дыбыс түрлерін дұрыс дыбыстайды,әріпті дыбыспен сәйкестендіреді, Сөйлемдерді тиісті тыныс белгілерін қойып жазады.

тт Сөйлемді бас әріптен бастап жазады. Сөйлемнің соңына тыныс белгілерін, дұрыс қояды. Бағалау критерийлері

2 слайд
тт Сөйлемді бас әріптен бастап жазады. Сөйлемнің соңына тыныс белгілерін, дұрыс қояды. Бағалау критерийлері Дискриптор:берілген мәтіннен “М” Әріпін тауып,астын сыза алады.

2 слайд

тт Сөйлемді бас әріптен бастап жазады. Сөйлемнің соңына тыныс белгілерін, дұрыс қояды. Бағалау критерийлері Дискриптор:берілген мәтіннен “М” Әріпін тауып,астын сыза алады.

Сабақтың басы Ширату жаттығуы. Салат ойыны.(Т) (Т- А) ойын арқылы 2топқа бөлу.1-топ дауыстылар 2-топ дауыссыздар. Ө

3 слайд
Сабақтың басы Ширату жаттығуы. Салат ойыны.(Т) (Т- А) ойын арқылы 2топқа бөлу.1-топ дауыстылар 2-топ дауыссыздар. Өткенді қайталау. (сұрақ-жауап арқылы) Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру.Дыбыс тарды ажырату,әріптерді дыбыстармен сәйкестендіру,сөй лемді бас әріппен жазып соңына тыныс белгісін қоюды үйренеміз.

3 слайд

Сабақтың басы Ширату жаттығуы. Салат ойыны.(Т) (Т- А) ойын арқылы 2топқа бөлу.1-топ дауыстылар 2-топ дауыссыздар. Өткенді қайталау. (сұрақ-жауап арқылы) Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру.Дыбыс тарды ажырату,әріптерді дыбыстармен сәйкестендіру,сөй лемді бас әріппен жазып соңына тыныс белгісін қоюды үйренеміз.

Сабақтың ортасы 1-тапсырма.(Т-А) Сурет бойынша шағын диалог жүргізу. 2-тапсырма.(Ж) (Ұ.ж.) ‘М”әріпінің бас және кі

4 слайд
Сабақтың ортасы 1-тапсырма.(Т-А) Сурет бойынша шағын диалог жүргізу. 2-тапсырма.(Ж) (Ұ.ж.) ‘М”әріпінің бас және кіші таңбасын жазғызу. 2-тапсырма арқылы саралау.Қабі летті оқушыға М әріпіне байланысты сөз жазуға тапсырма беремін. 3-тапсырма.(Ж) (Қ.Б) сөйлемдерді анықтаңыз.Тиісті тыныс белгісін қойып,мәтінді көшіріп жазыңыз. Қолдауды қажет ететін оқушыға диалог арқылы қолдау көрсетемін. 4-тапсырма.(О.Ж) (Ұ.ж) карточка мен жұмыс. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қойып жаза алады.

4 слайд

Сабақтың ортасы 1-тапсырма.(Т-А) Сурет бойынша шағын диалог жүргізу. 2-тапсырма.(Ж) (Ұ.ж.) ‘М”әріпінің бас және кіші таңбасын жазғызу. 2-тапсырма арқылы саралау.Қабі летті оқушыға М әріпіне байланысты сөз жазуға тапсырма беремін. 3-тапсырма.(Ж) (Қ.Б) сөйлемдерді анықтаңыз.Тиісті тыныс белгісін қойып,мәтінді көшіріп жазыңыз. Қолдауды қажет ететін оқушыға диалог арқылы қолдау көрсетемін. 4-тапсырма.(О.Ж) (Ұ.ж) карточка мен жұмыс. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қойып жаза алады.

Сабақтың соңы 5-тапсырма.(Т.ж) 1- топ отбасы туралы сурет салу. 2-топ отбасы туралы көрініс көрсету. Рефлексия-смайли

5 слайд
Сабақтың соңы 5-тапсырма.(Т.ж) 1- топ отбасы туралы сурет салу. 2-топ отбасы туралы көрініс көрсету. Рефлексия-смайлинктер арқылы.

5 слайд

Сабақтың соңы 5-тапсырма.(Т.ж) 1- топ отбасы туралы сурет салу. 2-топ отбасы туралы көрініс көрсету. Рефлексия-смайлинктер арқылы.

Сабақ оқытудың тиімді әдіс- тәсілдерін үнемі қолданамын. Өзара әрекеттестік стильдерін өзгертуді,топқа бөлу дағды

6 слайд
Сабақ оқытудың тиімді әдіс- тәсілдерін үнемі қолданамын. Өзара әрекеттестік стильдерін өзгертуді,топқа бөлу дағдыларын үйрендім. Тренердің көмегімен кемшіліктерімді түзеттім. Ықшам сабақтың әері

6 слайд

Сабақ оқытудың тиімді әдіс- тәсілдерін үнемі қолданамын. Өзара әрекеттестік стильдерін өзгертуді,топқа бөлу дағдыларын үйрендім. Тренердің көмегімен кемшіліктерімді түзеттім. Ықшам сабақтың әері

7 слайд

7 слайд