Мнемокестені қолдану арқылы мектепке дейінгі балаларға тиімді оқытып тәрбиелеудің бір жолы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мнемокестені қолдану арқылы мектепке дейінгі балаларға тиімді оқытып тәрбиелеудің бір жолы

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Мнемокестені қолдану арқылы мектепке дейінгі балаларға тиімді оқытып тәрбиелеудің бір жолы

#1 слайд
Тақырыбы: Мнемокестені қолдану арқылы мектепке дейінгі балаларға тиімді оқытып тәрбиелеудің бір жолы

1 слайд

Тақырыбы: Мнемокестені қолдану арқылы мектепке дейінгі балаларға тиімді оқытып тәрбиелеудің бір жолы

Мақсатым:

#2 слайд
Мақсатым:

2 слайд

Мақсатым:

Міндетім:

#3 слайд
Міндетім:

3 слайд

Міндетім:

Ұлт болып ұйысып, ел болып еңсемізді тіктеген кезеңде қолға алар ісіміздің бірі де, бірегейі де ұрпақ тәрбиесі. Қазақ халқының

#4 слайд
Ұлт болып ұйысып, ел болып еңсемізді тіктеген кезеңде қолға алар ісіміздің бірі де, бірегейі де ұрпақ тәрбиесі. Қазақ халқының сан ғасырлар бойы қалыптасқан тілі мен мәдениетіне мойын ұрып, ұрпағымызға төл тәрбие, ұлттық тағылым беру бүгінгі күннің басты ісі. Мектепке дейінгі жастан бастап баланың болашақ тұлға өз елінің азаматы ретінде негізі қаланады. Ұстаздардың алдында тұрған басты мақсаттардың бірі – Отанға, туған елге, туған жерге, өз халқына деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу. Бүгінгі балабақшаларындағы оқу -тәрбие жұмысының сапасын қазіргі кезеңге сай қалай жақсарту керек дегенде, ең бастысы сабақ формаларымен оның құрылымын жетілдіру, оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін жетілдіру. Сабақта балалардың коммуникативтік сөйлеуі , тіл дамытуы көрнекілік әдісі,ойын әдістер арқылы   іске асады.

4 слайд

Ұлт болып ұйысып, ел болып еңсемізді тіктеген кезеңде қолға алар ісіміздің бірі де, бірегейі де ұрпақ тәрбиесі. Қазақ халқының сан ғасырлар бойы қалыптасқан тілі мен мәдениетіне мойын ұрып, ұрпағымызға төл тәрбие, ұлттық тағылым беру бүгінгі күннің басты ісі. Мектепке дейінгі жастан бастап баланың болашақ тұлға өз елінің азаматы ретінде негізі қаланады. Ұстаздардың алдында тұрған басты мақсаттардың бірі – Отанға, туған елге, туған жерге, өз халқына деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу. Бүгінгі балабақшаларындағы оқу -тәрбие жұмысының сапасын қазіргі кезеңге сай қалай жақсарту керек дегенде, ең бастысы сабақ формаларымен оның құрылымын жетілдіру, оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін жетілдіру. Сабақта балалардың коммуникативтік сөйлеуі , тіл дамытуы көрнекілік әдісі,ойын әдістер арқылы   іске асады.

Мнемотика грек сөзінен аударғанда есте сақтау өнері деген мағынаны білдіреді. Мнемокесте - табиғи ассоциялар жасау көмегім

#5 слайд
Мнемотика грек сөзінен аударғанда есте сақтау өнері деген мағынаны білдіреді. Мнемокесте - табиғи ассоциялар жасау көмегімен есте сақтауды қамтамасыз ететін,жасанды түсініктер арқылы қажетті мәліметтерді есте сақтауды жеңілдететін ережелер мен тәсілдер жиынтығы. Балалардың сөздік қоры аз; Сөздің дыбыстық құрамын дұрыс айта алмауы; Қойған сұрақты түсінбеу, дұрыс жауап бере алмауы; Үйренген сөздерді пайдаланып сөйлемді дұрыс құрастыра алмауы; Жай, жайылма сөйлемдерді құрастырыра алмауы; Байланыстырып сөйлеуге, (4-5 сөйлемдік) әңгіме құрастыра алмайды; Қазақ ертегілерін, тақпақтарды, жұмбақтарды, жаңылтпаштарды тыңдап түсінуге жаттап алмауы; Өз ойыншықтары, отбасы, киімдері т.б. туралы бір- біріне сұрақ қойып, жауап беруге білмеуі.  Балалардың сөздік қорында  көптеген мәселелер бар.

5 слайд

Мнемотика грек сөзінен аударғанда есте сақтау өнері деген мағынаны білдіреді. Мнемокесте - табиғи ассоциялар жасау көмегімен есте сақтауды қамтамасыз ететін,жасанды түсініктер арқылы қажетті мәліметтерді есте сақтауды жеңілдететін ережелер мен тәсілдер жиынтығы. Балалардың сөздік қоры аз; Сөздің дыбыстық құрамын дұрыс айта алмауы; Қойған сұрақты түсінбеу, дұрыс жауап бере алмауы; Үйренген сөздерді пайдаланып сөйлемді дұрыс құрастыра алмауы; Жай, жайылма сөйлемдерді құрастырыра алмауы; Байланыстырып сөйлеуге, (4-5 сөйлемдік) әңгіме құрастыра алмайды; Қазақ ертегілерін, тақпақтарды, жұмбақтарды, жаңылтпаштарды тыңдап түсінуге жаттап алмауы; Өз ойыншықтары, отбасы, киімдері т.б. туралы бір- біріне сұрақ қойып, жауап беруге білмеуі.  Балалардың сөздік қорында  көптеген мәселелер бар.

Сондықтан, мектепке дейінгі балалардың сөздік қорын дамытуына әсер етуі – өте қиын іс. Өзімнің жұмысымда балаларды байланысты

#6 слайд
Сондықтан, мектепке дейінгі балалардың сөздік қорын дамытуына әсер етуі – өте қиын іс. Өзімнің жұмысымда балаларды байланыстырып сөйлеуді дамыту үшін  мнемокестені қолданғанды жөн көрдім. Мнемокесте  – есте сақтау қабілетін жеңілдететін және қосымша ассоциацияларды құраумен есте сақтау көлемін кеңейтетін әр түрлі тәсілдердің жүйесі. Әдістеменің ерекшелігі– затардың бейнесін емес, ал оларды есте сақтау үшін таңбаларды қолдану. Бұл балаларға сөзді таңдау мен оны есте сақтауды біршама жеңілдетеді. Таңбалар тілдік материалға максималды жақындатылған.   2- ші сәбилер және естияр топтарының балаларына таңбалар түрлі түсті болуы тиіс, өйткені түстерді балалар тез қабылдап есте сақтауға мүмкіндік береді.

6 слайд

Сондықтан, мектепке дейінгі балалардың сөздік қорын дамытуына әсер етуі – өте қиын іс. Өзімнің жұмысымда балаларды байланыстырып сөйлеуді дамыту үшін  мнемокестені қолданғанды жөн көрдім. Мнемокесте  – есте сақтау қабілетін жеңілдететін және қосымша ассоциацияларды құраумен есте сақтау көлемін кеңейтетін әр түрлі тәсілдердің жүйесі. Әдістеменің ерекшелігі– затардың бейнесін емес, ал оларды есте сақтау үшін таңбаларды қолдану. Бұл балаларға сөзді таңдау мен оны есте сақтауды біршама жеңілдетеді. Таңбалар тілдік материалға максималды жақындатылған.   2- ші сәбилер және естияр топтарының балаларына таңбалар түрлі түсті болуы тиіс, өйткені түстерді балалар тез қабылдап есте сақтауға мүмкіндік береді.

Мнемокесте бойынша жұмыс істеу әдісі Тілдің жалпы жетілмеуі балалардың байланыстырып сөйлеу тілін дамыту үшін Мнемокестені

#7 слайд
Мнемокесте бойынша жұмыс істеу әдісі   Тілдің жалпы жетілмеуі балалардың байланыстырып сөйлеу тілін дамыту үшін  Мнемокестені мына бағыттар үшін қолданамын:  ·         Сөздік қорларын байыту; ·         Сөйлем, әңгіме құрастыру; ·         Әңгімені құрастыру; ·         Жұмбақтарды жасыру және жауабын табу; ·   Тақпақтарды жаттау.

7 слайд

Мнемокесте бойынша жұмыс істеу әдісі   Тілдің жалпы жетілмеуі балалардың байланыстырып сөйлеу тілін дамыту үшін  Мнемокестені мына бағыттар үшін қолданамын:  ·         Сөздік қорларын байыту; ·         Сөйлем, әңгіме құрастыру; ·         Әңгімені құрастыру; ·         Жұмбақтарды жасыру және жауабын табу; ·   Тақпақтарды жаттау.

Мнемокесте және мнеможолдармен қалай жұмыс істеу керек. Мнемокестенің дидактикалық материалы белгілі бір ақпарат жасырылған сы

#8 слайд
Мнемокесте және мнеможолдармен қалай жұмыс істеу керек. Мнемокестенің дидактикалық материалы белгілі бір ақпарат жасырылған сызбалар болып табылады. Мнемокестемен жұмыс істеу тәсілдерін меңгеру оқытудың уақытын біршама азайтып, сонымен бірге мынадай міндеттерді шешеді: -         Басты психикалық үрдістерді – есте сақтау, зейін, бейнелі ойлауды дамыту; -         Ақпаратты қайта колдау, яғни абстрактылы таңбаларды бейнелерге қайта құру;

8 слайд

Мнемокесте және мнеможолдармен қалай жұмыс істеу керек. Мнемокестенің дидактикалық материалы белгілі бір ақпарат жасырылған сызбалар болып табылады. Мнемокестемен жұмыс істеу тәсілдерін меңгеру оқытудың уақытын біршама азайтып, сонымен бірге мынадай міндеттерді шешеді: -         Басты психикалық үрдістерді – есте сақтау, зейін, бейнелі ойлауды дамыту; -         Ақпаратты қайта колдау, яғни абстрактылы таңбаларды бейнелерге қайта құру;

Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу кезеңдері: · Кестені қарастыру және бейнеленген суреттерді талқылау. · Жалпы с

#9 слайд
 Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу кезеңдері: ·        Кестені қарастыру және бейнеленген суреттерді талқылау. ·         Жалпы символдардан бейнелерді жаңғырту, мысалы: Үй – шатыр, қоян – ұзын құлақтар т.б. ·         Қайта кодтаудан кейін құрастырған символдар бейнелер бойыша әңгімені, ертегіні, тақпақтарды мазмұндап беру.              Сонымен қатар, мнемокестені қолдану арқылы тапсырмаларды балалардың білім деңгейіне байланысты құрастыру.

9 слайд

 Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу кезеңдері: ·        Кестені қарастыру және бейнеленген суреттерді талқылау. ·         Жалпы символдардан бейнелерді жаңғырту, мысалы: Үй – шатыр, қоян – ұзын құлақтар т.б. ·         Қайта кодтаудан кейін құрастырған символдар бейнелер бойыша әңгімені, ертегіні, тақпақтарды мазмұндап беру.              Сонымен қатар, мнемокестені қолдану арқылы тапсырмаларды балалардың білім деңгейіне байланысты құрастыру.

Деңгейлер бойынша тапсырмаларды бөлу: 1 деңгей Оқу материалын меңгеруіне қарапайым тапсырмалар қарастырылған мысалы: “Мазмұнд

#10 слайд
Деңгейлер бойынша тапсырмаларды бөлу:  1 деңгей  Оқу материалын меңгеруіне қарапайым тапсырмалар қарастырылған мысалы: “Мазмұнда”, “Атап бер”, “Санап бер”, “Таңда”т.б.       2 деңгей Оқу материалын  меңгеруіне алгоритмикалық  жазулар еңгізіледі  мынадай тапсырмалар тұжырымдалады: “оқы”, “көшіріп ал”,”сызықша арқылы кос”, “екі қатарға орналастыр”,”Астын сыз ” т.б.  3 деңгей оқу материалын меңгеруіне  жартылай – іздестіру  мінезді тапсырмалар еңгізіледі  Мнемокестелер тақпақтарды жаттаған кезде ерекше тиімді. Оның мазмұны мынада: әр сөзге немесе кішкентай сөз тіркесіне сурет (бейне) ойдан шығарылады.    

10 слайд

Деңгейлер бойынша тапсырмаларды бөлу:  1 деңгей  Оқу материалын меңгеруіне қарапайым тапсырмалар қарастырылған мысалы: “Мазмұнда”, “Атап бер”, “Санап бер”, “Таңда”т.б.       2 деңгей Оқу материалын  меңгеруіне алгоритмикалық  жазулар еңгізіледі  мынадай тапсырмалар тұжырымдалады: “оқы”, “көшіріп ал”,”сызықша арқылы кос”, “екі қатарға орналастыр”,”Астын сыз ” т.б.  3 деңгей оқу материалын меңгеруіне  жартылай – іздестіру  мінезді тапсырмалар еңгізіледі  Мнемокестелер тақпақтарды жаттаған кезде ерекше тиімді. Оның мазмұны мынада: әр сөзге немесе кішкентай сөз тіркесіне сурет (бейне) ойдан шығарылады.    

Ұяасына қарамастан Ұшып кетті құстар жапырақтар ағашта Орнында тұрғысы келмейді. Бүгін барлығы ұшады, ұшады. Мүмкін Африкаға

#11 слайд
Ұяасына қарамастан Ұшып кетті құстар жапырақтар ағашта Орнында тұрғысы келмейді. Бүгін барлығы ұшады, ұшады. Мүмкін Африкаға Ұшып кеткісі келеді.

11 слайд

Ұяасына қарамастан Ұшып кетті құстар жапырақтар ағашта Орнында тұрғысы келмейді. Бүгін барлығы ұшады, ұшады. Мүмкін Африкаға Ұшып кеткісі келеді.

Осылайша, барлық тақпақтар сызба түрінде бейнеленеді. Бұдан кейін бала графикалық бейнені қолдана отырып, есте сақтау арқылы та

#12 слайд
Осылайша, барлық тақпақтар сызба түрінде бейнеленеді. Бұдан кейін бала графикалық бейнені қолдана отырып, есте сақтау арқылы тақпақты бүтіндей дыбыстайды. Бұл не? Аюдың қандай мүшесі бар? Аюдың түсі қандай? Ол қайда мекендейді? Ол немен қоректенеді? Адамға қандай пайдасы бар?

12 слайд

Осылайша, барлық тақпақтар сызба түрінде бейнеленеді. Бұдан кейін бала графикалық бейнені қолдана отырып, есте сақтау арқылы тақпақты бүтіндей дыбыстайды. Бұл не? Аюдың қандай мүшесі бар? Аюдың түсі қандай? Ол қайда мекендейді? Ол немен қоректенеді? Адамға қандай пайдасы бар?

#13 слайд

13 слайд

«Балабақша» тақырыбын оқытуда да біз мнемокесте әдістемесіне сүйендік.

#14 слайд
«Балабақша» тақырыбын   оқытуда да біз мнемокесте әдістемесіне сүйендік.

14 слайд

«Балабақша» тақырыбын   оқытуда да біз мнемокесте әдістемесіне сүйендік.

Балалардың білім деңгейіне байланысты сызба арқылы сөйлем құрастыруға жаттықтыру. Қыс

#15 слайд
Балалардың білім деңгейіне байланысты сызба арқылы сөйлем құрастыруға жаттықтыру. Қыс

15 слайд

Балалардың білім деңгейіне байланысты сызба арқылы сөйлем құрастыруға жаттықтыру. Қыс

Осындай іс-тәжірибемде менің тәрбиелеунушілерім үлкен жетістіктерге жетті:/тіл дамытуға байланысты жетістік/ Ішлік іс-әрекетте

#16 слайд
Осындай іс-тәжірибемде менің тәрбиелеунушілерім үлкен жетістіктерге жетті:/тіл дамытуға байланысты жетістік/ Ішлік іс-әрекеттер ұйымдатырылды:

16 слайд

Осындай іс-тәжірибемде менің тәрбиелеунушілерім үлкен жетістіктерге жетті:/тіл дамытуға байланысты жетістік/ Ішлік іс-әрекеттер ұйымдатырылды:

Нәтиже келгенде: · Баланың жеке қабілеті анықталады · Әр бала өз деңгейімен бағаланады · Әр бала өздігінен жұмыс

#17 слайд
Нәтиже келгенде: ·       Баланың жеке қабілеті анықталады ·      Әр бала өз деңгейімен бағаланады ·      Әр бала өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады ·       Балалар бір бірінен қалмауға тырысады

17 слайд

Нәтиже келгенде: ·       Баланың жеке қабілеті анықталады ·      Әр бала өз деңгейімен бағаланады ·      Әр бала өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады ·       Балалар бір бірінен қалмауға тырысады

Файл форматы:
pptx
17.10.2018
432
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі