Модулі бар квадрат теңдеулерді шешу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Модулі бар квадрат теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Тест жауабымен+ көп есептер+ жеке топтық жұптық
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Модулі бар квадрат теңдеулерді шешу

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Модулі бар квадрат теңдеулерді шешу

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Модулі бар квадрат теңдеулерді шешу

Оқу мақсаты: 8.2.2.5 |ax 2 +bx|+c=0; ax 2 +b|x|+c=0 түріндегі теңдеулерді шешу

#2 слайд
Оқу мақсаты: 8.2.2.5 |ax 2 +bx|+c=0; ax 2 +b|x|+c=0 түріндегі теңдеулерді шешу

2 слайд

Оқу мақсаты: 8.2.2.5 |ax 2 +bx|+c=0; ax 2 +b|x|+c=0 түріндегі теңдеулерді шешу

#3 слайд

3 слайд

1. Теңдеуді шешіңіз A. B. C. D. 02,1 2 xx        6 5 ;0        5 6 ;0       6 5 ;1       2; 5 6

#4 слайд
1. Теңдеуді шешіңіз A. B. C. D. 02,1 2 xx        6 5 ;0        5 6 ;0       6 5 ;1       2; 5 6

4 слайд

1. Теңдеуді шешіңіз A. B. C. D. 02,1 2 xx        6 5 ;0        5 6 ;0       6 5 ;1       2; 5 6

2. Теңдеуді шешіңіз =4,2 A. -0,7 B. 0,7 C. -0,7; 0,7; D. -1 ; 1 E. Ø х6 7 3 7 3

#5 слайд
2. Теңдеуді шешіңіз =4,2 A. -0,7 B. 0,7 C. -0,7; 0,7; D. -1 ; 1 E. Ø х6 7 3 7 3

5 слайд

2. Теңдеуді шешіңіз =4,2 A. -0,7 B. 0,7 C. -0,7; 0,7; D. -1 ; 1 E. Ø х6 7 3 7 3

4. Теңдеуді шешіңіз: A. 3 B. -3 C. D. E. Түбірі жоқ )52(25  xx 3 5 5 3 

#6 слайд
4. Теңдеуді шешіңіз: A. 3 B. -3 C. D. E. Түбірі жоқ )52(25  xx 3 5 5 3 

6 слайд

4. Теңдеуді шешіңіз: A. 3 B. -3 C. D. E. Түбірі жоқ )52(25  xx 3 5 5 3 

1. Егер квадрат теңдеудің екі түбірі де нөлге тең болса, онда оның түрі төмендегідей болады: A. B. C. D. E. 0 2  cbxax 0

#7 слайд
1. Егер квадрат теңдеудің екі түбірі де нөлге тең болса, онда оның түрі төмендегідей болады: A. B. C. D. E. 0 2  cbxax 0 2 bxax 0 2 ax 0 2 cax 0 2  cbxax

7 слайд

1. Егер квадрат теңдеудің екі түбірі де нөлге тең болса, онда оның түрі төмендегідей болады: A. B. C. D. E. 0 2  cbxax 0 2 bxax 0 2 ax 0 2 cax 0 2  cbxax

2. Квадрат теңдеудің түбірлері қарама-қарсы сандар болса, оның түрі төмендегідей болады: A. B. C. D. , мұнда

#8 слайд
2. Квадрат теңдеудің түбірлері қарама-қарсы сандар болса, оның түрі төмендегідей болады: A. B. C. D. , мұндағы а және с – бірдей таңбалы сандар E. , мұндағы а және с – таңбалары әртүрлі сандар 0 2  cbxax 0 2 bxax 0 2 ax 0 2 cax 0 2 cax

8 слайд

2. Квадрат теңдеудің түбірлері қарама-қарсы сандар болса, оның түрі төмендегідей болады: A. B. C. D. , мұндағы а және с – бірдей таңбалы сандар E. , мұндағы а және с – таңбалары әртүрлі сандар 0 2  cbxax 0 2 bxax 0 2 ax 0 2 cax 0 2 cax

3. Квадрат теңдеудің бір түбірі 0-ге тең болса, оның түрі төмендегідей болады: A. B. C. D. , мұндағы а және

#9 слайд
3. Квадрат теңдеудің бір түбірі 0-ге тең болса, оның түрі төмендегідей болады: A. B. C. D. , мұндағы а және с – бірдей таңбалы сандар E. , мұндағы а және с – таңбалары әртүрлі сандар 0 2  cbxax 0 2 bxax 0 2 ax 0 2 cax 0 2 cax

9 слайд

3. Квадрат теңдеудің бір түбірі 0-ге тең болса, оның түрі төмендегідей болады: A. B. C. D. , мұндағы а және с – бірдей таңбалы сандар E. , мұндағы а және с – таңбалары әртүрлі сандар 0 2  cbxax 0 2 bxax 0 2 ax 0 2 cax 0 2 cax

4. теңдеуінің түбірлерінің қосындысы: A. 7 B. -7 C. -3,5 D. 3,5 E. 3

#10 слайд
4. теңдеуінің түбірлерінің қосындысы: A. 7 B. -7 C. -3,5 D. 3,5 E. 3

10 слайд

4. теңдеуінің түбірлерінің қосындысы: A. 7 B. -7 C. -3,5 D. 3,5 E. 3

5. теңдеуі берілген. Төмендегі тұжырымдардың қайсысы жалған? A. Егер a + b + c = 0, онда теңдеудің бір

#11 слайд
5. теңдеуі берілген. Төмендегі тұжырымдардың қайсысы жалған? A. Егер a + b + c = 0, онда теңдеудің бір түбірі 1- ге тең. B. Егер a – b + c = 0, онда теңдеудің бір түбірі -1- ге тең. C. Түбірлердің көбейтіндісі –с/а-ға тең. D. Егер дискриминат 0-ге тең болса, онда теңдеудің екі түбірі тең. 0 2  cbxax

11 слайд

5. теңдеуі берілген. Төмендегі тұжырымдардың қайсысы жалған? A. Егер a + b + c = 0, онда теңдеудің бір түбірі 1- ге тең. B. Егер a – b + c = 0, онда теңдеудің бір түбірі -1- ге тең. C. Түбірлердің көбейтіндісі –с/а-ға тең. D. Егер дискриминат 0-ге тең болса, онда теңдеудің екі түбірі тең. 0 2  cbxax

Тұжырымдардың қайсысы ақиқат? A. | -1,25 | = 1,25 B. | -14/2 | = - 7 C. | x | = x D. | -5 | + | 3 | = | -5 + 3 | E. | a + b| =

#12 слайд
Тұжырымдардың қайсысы ақиқат? A. | -1,25 | = 1,25 B. | -14/2 | = - 7 C. | x | = x D. | -5 | + | 3 | = | -5 + 3 | E. | a + b| = | a | + | b |

12 слайд

Тұжырымдардың қайсысы ақиқат? A. | -1,25 | = 1,25 B. | -14/2 | = - 7 C. | x | = x D. | -5 | + | 3 | = | -5 + 3 | E. | a + b| = | a | + | b |

Теңдеуді шешіңіз: 043 2 xx

#13 слайд
Теңдеуді шешіңіз: 043 2 xx

13 слайд

Теңдеуді шешіңіз: 043 2 xx

Жұппен жұмыс Теңдеулерді шешіңіз: а) б) 034 2 xx 0846 2  xxx

#14 слайд
Жұппен жұмыс Теңдеулерді шешіңіз: а) б) 034 2 xx 0846 2  xxx

14 слайд

Жұппен жұмыс Теңдеулерді шешіңіз: а) б) 034 2 xx 0846 2  xxx

Өзіндік жұмыс Теңдеулерді шешіңіз: а) ; б) ; в) ; г) .

#15 слайд
Өзіндік жұмыс Теңдеулерді шешіңіз: а) ; б) ; в) ; г) .

15 слайд

Өзіндік жұмыс Теңдеулерді шешіңіз: а) ; б) ; в) ; г) .

№1. Модульдің анықтамасын пайдаланып, теңдеуді шешіңіз:

#16 слайд
№1. Модульдің анықтамасын пайдаланып, теңдеуді шешіңіз:

16 слайд

№1. Модульдің анықтамасын пайдаланып, теңдеуді шешіңіз:

№2. Модульдің анықтамасын пайдаланып, теңдеуді шешіңіз:

#17 слайд
№2. Модульдің анықтамасын пайдаланып, теңдеуді шешіңіз:

17 слайд

№2. Модульдің анықтамасын пайдаланып, теңдеуді шешіңіз:

#18 слайд

18 слайд

#19 слайд

19 слайд

#20 слайд

20 слайд

#21 слайд

21 слайд

Оқу мақсаты + (барлығы түсінікті) ? (әлі де білгім келеді) - (ештеңе түсінбедім) түрінде

#22 слайд
Оқу мақсаты + (барлығы түсінікті) ? (әлі де білгім келеді) - (ештеңе түсінбедім) түріндегі теңдеуді модульдің анықтамасы арқылы шешеді       түріндегі теңдеуді жаңа айнымалы енгізу арқылы шешеді      

22 слайд

Оқу мақсаты + (барлығы түсінікті) ? (әлі де білгім келеді) - (ештеңе түсінбедім) түріндегі теңдеуді модульдің анықтамасы арқылы шешеді       түріндегі теңдеуді жаңа айнымалы енгізу арқылы шешеді      

Үй тапсырмасы 1. Теңдеулерді шешіңіз: а) б) 2. Өрнекті ықшамдаңыз: 034 2 xx 0334 2  xxx

#23 слайд
Үй тапсырмасы 1. Теңдеулерді шешіңіз: а) б) 2. Өрнекті ықшамдаңыз: 034 2 xx 0334 2  xxx

23 слайд

Үй тапсырмасы 1. Теңдеулерді шешіңіз: а) б) 2. Өрнекті ықшамдаңыз: 034 2 xx 0334 2  xxx

Файл форматы:
pptx
24.11.2024
269
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі