Мониторинг туралы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мониторинг туралы

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақшада мониоринг туралы көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
МОНИТОРИНГ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?

#1 слайд
МОНИТОРИНГ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?

1 слайд

МОНИТОРИНГ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?

Мониторинг баланың түрлі кезеңдегі біліктері мен дағдыларының даму динамикасын анықтауға, педагогтың алдағы іс-әрекетін жосп

#2 слайд
Мониторинг баланың түрлі кезеңдегі біліктері мен дағдыларының даму динамикасын анықтауға, педагогтың алдағы іс-әрекетін жоспарлауға, мектеп жасына дейінгі баланың жеке дамуына қажетті жұмыстарды жүргізуге мүмкіндік береді.

2 слайд

Мониторинг баланың түрлі кезеңдегі біліктері мен дағдыларының даму динамикасын анықтауға, педагогтың алдағы іс-әрекетін жоспарлауға, мектеп жасына дейінгі баланың жеке дамуына қажетті жұмыстарды жүргізуге мүмкіндік береді.

Мониторинг нәтижелерін алу әдістері:  балаларды бақылау;  әңгі ме лесу;  бала әрекетінің өнімдерін талдау;  диагностикалық ж

#3 слайд
Мониторинг нәтижелерін алу әдістері:  балаларды бақылау;  әңгі ме лесу;  бала әрекетінің өнімдерін талдау;  диагностикалық жағдаяттар. Жетекші әдіс – бақылау, ол балаға табиғи жағдаятта, күнделікті өмірде жүргізіледі.

3 слайд

Мониторинг нәтижелерін алу әдістері:  балаларды бақылау;  әңгі ме лесу;  бала әрекетінің өнімдерін талдау;  диагностикалық жағдаяттар. Жетекші әдіс – бақылау, ол балаға табиғи жағдаятта, күнделікті өмірде жүргізіледі.

Мониторингтің субъектісі мектеп жасына дейінгі 1 жастан 6 жасқа дейінгі балалар. Мониторингтің объектісі балалардың жасы мен

#4 слайд
Мониторингтің субъектісі мектеп жасына дейінгі 1 жастан 6 жасқа дейінгі балалар. Мониторингтің объектісі балалардың жасы мен «Денсаулық»,«Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салалары бойынша күтілетін нәтижелерге сәйкес олардың физикалық, зияткерлік және жеке қасиеттері.

4 слайд

Мониторингтің субъектісі мектеп жасына дейінгі 1 жастан 6 жасқа дейінгі балалар. Мониторингтің объектісі балалардың жасы мен «Денсаулық»,«Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салалары бойынша күтілетін нәтижелерге сәйкес олардың физикалық, зияткерлік және жеке қасиеттері.

Мониторинг жүргізу ерте жас топтан басталады Аталған топта Бастапқы бақылау үшін индикаторлар мектепке дейінгі тәрбие мен

#5 слайд
Мониторинг жүргізу ерте жас топтан басталады Аталған топта Бастапқы бақылау үшін индикаторлар мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған ерте жастағы топтың күтілетін нәтижелері болып табылады ( 1 қосымша ).  Басқа топтар (сыныптар) үшін Бастапқы бақылаудың индикаторлары алдыңғы жас топтарының күтілетін нәтижелері (II жартыжылдық) болып табылады. Педагог баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі бойынша диагностика нәтижелерін Бақылау парағына енгізеді.

5 слайд

Мониторинг жүргізу ерте жас топтан басталады Аталған топта Бастапқы бақылау үшін индикаторлар мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған ерте жастағы топтың күтілетін нәтижелері болып табылады ( 1 қосымша ).  Басқа топтар (сыныптар) үшін Бастапқы бақылаудың индикаторлары алдыңғы жас топтарының күтілетін нәтижелері (II жартыжылдық) болып табылады. Педагог баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі бойынша диагностика нәтижелерін Бақылау парағына енгізеді.

Бастапқы -қыркүйек Аралық - қаңтар Қорытынды -мамырДиагностика жүргізу уақыттары

#6 слайд
Бастапқы -қыркүйек Аралық - қаңтар Қорытынды -мамырДиагностика жүргізу уақыттары

6 слайд

Бастапқы -қыркүйек Аралық - қаңтар Қорытынды -мамырДиагностика жүргізу уақыттары

1. Бақылау парағы – жалпы топқа 2. Баланың жеке даму картасы - әр балаға 3. жиынтық есеп - топқа 4. жиынтық есеп- балабақ

#7 слайд
1. Бақылау парағы – жалпы топқа 2. Баланың жеке даму картасы - әр балаға 3. жиынтық есеп - топқа 4. жиынтық есеп- балабақша бойынша Диагностика ж үргізу үшін

7 слайд

1. Бақылау парағы – жалпы топқа 2. Баланың жеке даму картасы - әр балаға 3. жиынтық есеп - топқа 4. жиынтық есеп- балабақша бойынша Диагностика ж үргізу үшін

Да ғдыларды меңгеру деңгейлері І - Деңгей – төмен ІІ- Деңгей – орташа ІІІ -Деңгей – жоғары деп баламаланған

#8 слайд
Да ғдыларды меңгеру деңгейлері І - Деңгей – төмен ІІ- Деңгей – орташа ІІІ -Деңгей – жоғары деп баламаланған

8 слайд

Да ғдыларды меңгеру деңгейлері І - Деңгей – төмен ІІ- Деңгей – орташа ІІІ -Деңгей – жоғары деп баламаланған

ДЕСКРИПТОРЛАРДЫ АШЫП ЖАЗУ 2-3 (3-4, 4-5, 5-6) Баланың жасы Д- Денсаулық К- Коммуникация Т- Таным Ш- Шығармашылық Ә- Әлеумет “

#9 слайд
ДЕСКРИПТОРЛАРДЫ АШЫП ЖАЗУ 2-3 (3-4, 4-5, 5-6) Баланың жасы Д- Денсаулық К- Коммуникация Т- Таным Ш- Шығармашылық Ә- Әлеумет “ 1,2,3 және т.б” жарты жыл бойынша күтілетін нәтижелер

9 слайд

ДЕСКРИПТОРЛАРДЫ АШЫП ЖАЗУ 2-3 (3-4, 4-5, 5-6) Баланың жасы Д- Денсаулық К- Коммуникация Т- Таным Ш- Шығармашылық Ә- Әлеумет “ 1,2,3 және т.б” жарты жыл бойынша күтілетін нәтижелер

Е кінші кіші топ ( 3 жастан 4 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы “ Денсаулық” білім беру саласы Б

#10 слайд
Е кінші кіші топ ( 3 жастан 4 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы “ Денсаулық” білім беру саласы Баланың аты жөні3 -4 -Д .1 3 -4 -Д .2 3 -4 -Д .3 3 -4 -Д .4 3 -4 -Д .5 Ж а л п ы са н ы О р т а ш а д ең гей і Б іл ік тер м ен д а ғд ы л а р д ы ң д а м у д ең гей і 1 Оразбек Б 2 1 2 3 2 10 2 ІІ де ңгей 2 Басымбек Ж 3 2 3 1 3 12 2,4 ІІ деңгей 3 Наурызбай 1 2 1 2 1 7 1,4 І деңгей 4 Құрал Д 3 2 3 3 3 14 2,8 ІІІ деңгей I деңгей __1______II деңгей ______2____ III деңгей 1

10 слайд

Е кінші кіші топ ( 3 жастан 4 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы “ Денсаулық” білім беру саласы Баланың аты жөні3 -4 -Д .1 3 -4 -Д .2 3 -4 -Д .3 3 -4 -Д .4 3 -4 -Д .5 Ж а л п ы са н ы О р т а ш а д ең гей і Б іл ік тер м ен д а ғд ы л а р д ы ң д а м у д ең гей і 1 Оразбек Б 2 1 2 3 2 10 2 ІІ де ңгей 2 Басымбек Ж 3 2 3 1 3 12 2,4 ІІ деңгей 3 Наурызбай 1 2 1 2 1 7 1,4 І деңгей 4 Құрал Д 3 2 3 3 3 14 2,8 ІІІ деңгей I деңгей __1______II деңгей ______2____ III деңгей 1

1-1,4 =1 д 1,5= 1д 1,5=2д 1,6-2,4=2д 2,5=2д 2,5=3д 2,6=3д

#11 слайд
1-1,4 =1 д 1,5= 1д 1,5=2д 1,6-2,4=2д 2,5=2д 2,5=3д 2,6=3д

11 слайд

1-1,4 =1 д 1,5= 1д 1,5=2д 1,6-2,4=2д 2,5=2д 2,5=3д 2,6=3д

Файл форматы:
pptx
11.11.2020
3674
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі