2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / М.Қабанбай "Бауыр" әңгімесі

М.Қабанбай "Бауыр" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір сабаққа дайын презинтация
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
19 Ақпан 2025
170
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Дұрыс-бұрыс» ойыны 1. Қалидың ағасы – Манап. 2. Директордың аты-жөні - Эльжбета Сергеев

1 слайд
«Дұрыс-бұрыс» ойыны 1. Қалидың ағасы – Манап. 2. Директордың аты-жөні - Эльжбета Сергеевна. 3. Қалидың фамилиясы – Төрекелдиев. 4. Қали ән айтып, би билегенді ұнатады. 5. «Ойнайтын да, қайнайтын да спорт залымыз осы. Балалар қазір жаттығып жатыр. Орындыққа тізе бүгіп, тоса тұрыңыз. Мен Қалиды ертіп шығайын». Виктория Ивановнаның сөзі. 6. «Тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала». Манаптың портреті. 7. «Түу, Эльжбета Сергеевна, терді жаңа ғана үгіп, тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді. Басқа қолайлы уақыт табылмады ма?». Қалидың сөзі. 8. Қали жетінші сыныпта оқиды. 9. Балалар үйі Өскеменде орналасқан. 10. Әңгімеде «Жетім көрсең, жебей жүр» мақалы кездеседі.

1 слайд

«Дұрыс-бұрыс» ойыны 1. Қалидың ағасы – Манап. 2. Директордың аты-жөні - Эльжбета Сергеевна. 3. Қалидың фамилиясы – Төрекелдиев. 4. Қали ән айтып, би билегенді ұнатады. 5. «Ойнайтын да, қайнайтын да спорт залымыз осы. Балалар қазір жаттығып жатыр. Орындыққа тізе бүгіп, тоса тұрыңыз. Мен Қалиды ертіп шығайын». Виктория Ивановнаның сөзі. 6. «Тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала». Манаптың портреті. 7. «Түу, Эльжбета Сергеевна, терді жаңа ғана үгіп, тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді. Басқа қолайлы уақыт табылмады ма?». Қалидың сөзі. 8. Қали жетінші сыныпта оқиды. 9. Балалар үйі Өскеменде орналасқан. 10. Әңгімеде «Жетім көрсең, жебей жүр» мақалы кездеседі.

2 слайд

2 слайд

Сабақтың мақсаты: 5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Бағалау критерийі: - Шынайы өмірме

3 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Бағалау критерийі: - Шынайы өмірмен байланыстыра алады; - Өзіндік көзқарасын білдіре алады.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Бағалау критерийі: - Шынайы өмірмен байланыстыра алады; - Өзіндік көзқарасын білдіре алады.

1-тапсырма. Топтық жұмыс Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті Қали Манап 1-топ «Т

4 слайд
1-тапсырма. Топтық жұмыс Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті   Қали     Манап     1-топ «Тұжырымдамалық карта» әдісі. 2-топ «Венн» диаграммасы арқылы салыстыру Дескриптор: Манап ұқсастығы Қали - Манап пен Қалиды салыстырады - ұқсастығын анықтайды   3-топ Шынайы өмірмен салыстырады. Дескриптор:  Шығармада/ Қазір - Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырады - Шығармада көтерілген мәселенің өзектілігін анықтайды   Дескриптор: -Кейіпкерлердің өмірге деген құштарлықтарын анықтайды - Адамгершілік қасиеттерін анықтайды

4 слайд

1-тапсырма. Топтық жұмыс Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті   Қали     Манап     1-топ «Тұжырымдамалық карта» әдісі. 2-топ «Венн» диаграммасы арқылы салыстыру Дескриптор: Манап ұқсастығы Қали - Манап пен Қалиды салыстырады - ұқсастығын анықтайды   3-топ Шынайы өмірмен салыстырады. Дескриптор:  Шығармада/ Қазір - Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырады - Шығармада көтерілген мәселенің өзектілігін анықтайды   Дескриптор: -Кейіпкерлердің өмірге деген құштарлықтарын анықтайды - Адамгершілік қасиеттерін анықтайды

2-тапсырма «Авторға хат» әдісі арқылы автордың ойын жалғастыра отырып, өз көзқарасыңызды білдіріңіз. Дескрип

5 слайд
2-тапсырма «Авторға хат» әдісі арқылы автордың ойын жалғастыра отырып, өз көзқарасыңызды білдіріңіз. Дескриптор: -Авторға хат жазады - хат құрылымын сақтайды -өзіндік көзқарасын білдіреді

5 слайд

2-тапсырма «Авторға хат» әдісі арқылы автордың ойын жалғастыра отырып, өз көзқарасыңызды білдіріңіз. Дескриптор: -Авторға хат жазады - хат құрылымын сақтайды -өзіндік көзқарасын білдіреді

Кері байланыс «Мен бәрін түсіндім» «Менің қолымнан келді» «Менің сұра

6 слайд
Кері байланыс «Мен бәрін түсіндім» «Менің қолымнан келді» «Менің сұрақтарым бар»  

6 слайд

Кері байланыс «Мен бәрін түсіндім» «Менің қолымнан келді» «Менің сұрақтарым бар»  

Министірлікпен келісілген курстар тізімі