М.Қабанбай "Бауыр" әңгімесі




1 слайд
«Дұрыс-бұрыс» ойыны
1. Қалидың ағасы – Манап.
2. Директордың аты-жөні - Эльжбета Сергеевна.
3. Қалидың фамилиясы – Төрекелдиев.
4. Қали ән айтып, би билегенді ұнатады.
5. «Ойнайтын да, қайнайтын да спорт залымыз осы. Балалар қазір жаттығып жатыр.
Орындыққа тізе бүгіп, тоса тұрыңыз. Мен Қалиды ертіп шығайын». Виктория Ивановнаның
сөзі.
6. «Тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да
ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала». Манаптың портреті.
7. «Түу, Эльжбета Сергеевна, терді жаңа ғана үгіп, тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді.
Басқа қолайлы уақыт табылмады ма?». Қалидың сөзі.
8. Қали жетінші сыныпта оқиды.
9. Балалар үйі Өскеменде орналасқан.
10. Әңгімеде «Жетім көрсең, жебей жүр» мақалы кездеседі.
1 слайд
«Дұрыс-бұрыс» ойыны 1. Қалидың ағасы – Манап. 2. Директордың аты-жөні - Эльжбета Сергеевна. 3. Қалидың фамилиясы – Төрекелдиев. 4. Қали ән айтып, би билегенді ұнатады. 5. «Ойнайтын да, қайнайтын да спорт залымыз осы. Балалар қазір жаттығып жатыр. Орындыққа тізе бүгіп, тоса тұрыңыз. Мен Қалиды ертіп шығайын». Виктория Ивановнаның сөзі. 6. «Тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала». Манаптың портреті. 7. «Түу, Эльжбета Сергеевна, терді жаңа ғана үгіп, тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді. Басқа қолайлы уақыт табылмады ма?». Қалидың сөзі. 8. Қали жетінші сыныпта оқиды. 9. Балалар үйі Өскеменде орналасқан. 10. Әңгімеде «Жетім көрсең, жебей жүр» мақалы кездеседі.

2 слайд
2 слайд

3 слайд
Сабақтың мақсаты:
5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып
бағалау.
Бағалау критерийі:
- Шынайы өмірмен байланыстыра алады;
- Өзіндік көзқарасын білдіре алады.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Бағалау критерийі: - Шынайы өмірмен байланыстыра алады; - Өзіндік көзқарасын білдіре алады.

4 слайд
1-тапсырма. Топтық
жұмыс
Кейіпкерлер Өмірге
құштарлығы
Адамгершілік
қасиеті
Қали
Манап
1-топ «Тұжырымдамалық карта» әдісі.
2-топ «Венн» диаграммасы арқылы салыстыру Дескриптор:
Манап ұқсастығы Қали - Манап пен Қалиды салыстырады
- ұқсастығын анықтайды
3-топ Шынайы өмірмен салыстырады. Дескриптор:
Шығармада/ Қазір - Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырады
- Шығармада көтерілген мәселенің өзектілігін анықтайды
Дескриптор:
-Кейіпкерлердің өмірге деген құштарлықтарын анықтайды
- Адамгершілік қасиеттерін анықтайды
4 слайд
1-тапсырма. Топтық жұмыс Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті Қали Манап 1-топ «Тұжырымдамалық карта» әдісі. 2-топ «Венн» диаграммасы арқылы салыстыру Дескриптор: Манап ұқсастығы Қали - Манап пен Қалиды салыстырады - ұқсастығын анықтайды 3-топ Шынайы өмірмен салыстырады. Дескриптор: Шығармада/ Қазір - Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырады - Шығармада көтерілген мәселенің өзектілігін анықтайды Дескриптор: -Кейіпкерлердің өмірге деген құштарлықтарын анықтайды - Адамгершілік қасиеттерін анықтайды

5 слайд
2-тапсырма
«Авторға хат» әдісі арқылы автордың ойын жалғастыра отырып,
өз көзқарасыңызды білдіріңіз.
Дескриптор:
-Авторға хат жазады
- хат құрылымын сақтайды
-өзіндік көзқарасын білдіреді
5 слайд
2-тапсырма «Авторға хат» әдісі арқылы автордың ойын жалғастыра отырып, өз көзқарасыңызды білдіріңіз. Дескриптор: -Авторға хат жазады - хат құрылымын сақтайды -өзіндік көзқарасын білдіреді

6 слайд
Кері байланыс
«Мен бәрін түсіндім»
«Менің қолымнан келді»
«Менің сұрақтарым бар»
6 слайд
Кері байланыс «Мен бәрін түсіндім» «Менің қолымнан келді» «Менің сұрақтарым бар»