Мұғалім Портфолиосы
Мұғалім Портфолиосы

#1 слайд
АТЫ – ЖӨНІ
Ааааааааааааааааааааа
Ааааааааааааааааааааааааааааа
Аааааааааааааааааа
аааааааааааааааааааааааа
1 слайд
АТЫ – ЖӨНІ Ааааааааааааааааааааа Ааааааааааааааааааааааааааааа Аааааааааааааааааа аааааааааааааааааааааааа
#2 слайд
Заман талабына сай оқытудың
тиімді әдістерін қолдану - жеке
тұлғалы кәсіби маман
қалыптастыру
2 слайд
Заман талабына сай оқытудың тиімді әдістерін қолдану - жеке тұлғалы кәсіби маман қалыптастыру
#3 слайд
Педагог туралы
жалпы мәлімет
3 слайд
Педагог туралы жалпы мәлімет
#4 слайд
ПЕДАГОГ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ
4 слайд
ПЕДАГОГ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ
#5 слайд
ПЕДАГОГ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ
5 слайд
ПЕДАГОГ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ
#6 слайд
ПЕДАГОГТЫҢ ТӨЛҚҰЖАТЫ
Аты – жөні
Туған жылы
Ұлты
Мекен – жайы
Байланыс телефоны:
E-mail:
Негізгі білімі
Санаты
Педагогикалық өтілі
Осы мекемедегі еңбек өтілі
6 слайд
ПЕДАГОГТЫҢ ТӨЛҚҰЖАТЫ Аты – жөні Туған жылы Ұлты Мекен – жайы Байланыс телефоны: E-mail: Негізгі білімі Санаты Педагогикалық өтілі Осы мекемедегі еңбек өтілі
#7 слайд
«Ұстаз үздіксіз ізденгенде ғана,
шәкірт жанына нұр құя алады»
А.Байтұрсынов
7 слайд
«Ұстаз үздіксіз ізденгенде ғана, шәкірт жанына нұр құя алады» А.Байтұрсынов
#8 слайд
НЕГІЗГІ БІЛІМ
8 слайд
НЕГІЗГІ БІЛІМ
#9 слайд
Білім мониторингі
Оқу жетістіктерін сырттай бағалау
нәтижесі
Білім берудің бітірулер емтиханының
сапасын бағалау
«Мамандығым мақтанышым» Эссес
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ
ЖОҒАРЫ НӘТИЖЕЛІЛІГІ
9 слайд
Білім мониторингі Оқу жетістіктерін сырттай бағалау нәтижесі Білім берудің бітірулер емтиханының сапасын бағалау «Мамандығым мақтанышым» Эссес ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЖОҒАРЫ НӘТИЖЕЛІЛІГІ
#10 слайд
Педагог кадрларды даярлайтын гуманитарлық
колледждердің бітіруші курс студенттеріне қосымша білім
беру бағдарламасы заманауи ғылыми зерттеулердің
шынайы нәтижелерінің және оқытудың озық
практикалық тәжірибесінің ықпалдасуын көрсете
отырып, қазақстандық білім беру жүйесін дамытудың
стратегиялық жоспарларының мақсаттарына сәйкес
келеді.
Бағдарламаға негіз болған жеті модуль идеяларының
ықпалдастығы арқылы студенттердің пәнге деген
қызығушылығы арта түседі. Сабақта ақпараттық
коммуникативті технологияны тиімді қолдану заманауи
дағдыларды машықтандырады.
Әр сабақта студенттердің ойлануы үшін, талдау
жасай алуы және сабақтан алған ақпаратын өмірмен
байланыстырып, маңыздылығына баға беруіне
машықтандыру керек.
Деңгейлі бағдарлама әдістері білім алушы жастарды
тұлға ретінде қалыптастыруға әсер етеді. Олардың сөйлеу,
танымдық, шығармашылық қабілеттерін жетілдіріп,
белсенділігі мен дербестігін арттырады. Талдау,
салыстыру, мазмұнын ажырату қабілеттерін ашуға
түрткі болады.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ
ЖОҒАРЫ НӘТИЖЕЛІЛІГІ
10 слайд
Педагог кадрларды даярлайтын гуманитарлық колледждердің бітіруші курс студенттеріне қосымша білім беру бағдарламасы заманауи ғылыми зерттеулердің шынайы нәтижелерінің және оқытудың озық практикалық тәжірибесінің ықпалдасуын көрсете отырып, қазақстандық білім беру жүйесін дамытудың стратегиялық жоспарларының мақсаттарына сәйкес келеді. Бағдарламаға негіз болған жеті модуль идеяларының ықпалдастығы арқылы студенттердің пәнге деген қызығушылығы арта түседі. Сабақта ақпараттық коммуникативті технологияны тиімді қолдану заманауи дағдыларды машықтандырады. Әр сабақта студенттердің ойлануы үшін, талдау жасай алуы және сабақтан алған ақпаратын өмірмен байланыстырып, маңыздылығына баға беруіне машықтандыру керек. Деңгейлі бағдарлама әдістері білім алушы жастарды тұлға ретінде қалыптастыруға әсер етеді. Олардың сөйлеу, танымдық, шығармашылық қабілеттерін жетілдіріп, белсенділігі мен дербестігін арттырады. Талдау, салыстыру, мазмұнын ажырату қабілеттерін ашуға түрткі болады. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЖОҒАРЫ НӘТИЖЕЛІЛІГІ
#11 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ
ЖОҒАРЫ НӘТИЖЕЛІЛІГІ
- Деңгейлі бағдарлама әдістемесі мен тәжірибесін
негізге алу ;
- Студенттердің коммуникативтік және
ақпараттық құзіреттілігін арттыру ;
- Ғылым мен техника жетістіктері негізінде
әр студенттерге сапалы және терең білім беру ;
Арнайы пәндерді оқытуда деңгейлі
бағдарлама негізінде сапалы білім,
саналы тәрбие беру, логикалық
ойлауды дамыту, студенттердің ауызекі
сөйлеу тілдерін жетілдіру.
Креативті дүниетанымы бар, қазіргі
заманға қажетті үш тілді меңгерген,
еңбек нарығы мен өмірлік қызметте
шығармашыл бәсекеге қабілетті тұлға
қалыптастыру
11 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЖОҒАРЫ НӘТИЖЕЛІЛІГІ - Деңгейлі бағдарлама әдістемесі мен тәжірибесін негізге алу ; - Студенттердің коммуникативтік және ақпараттық құзіреттілігін арттыру ; - Ғылым мен техника жетістіктері негізінде әр студенттерге сапалы және терең білім беру ; Арнайы пәндерді оқытуда деңгейлі бағдарлама негізінде сапалы білім, саналы тәрбие беру, логикалық ойлауды дамыту, студенттердің ауызекі сөйлеу тілдерін жетілдіру. Креативті дүниетанымы бар, қазіргі заманға қажетті үш тілді меңгерген, еңбек нарығы мен өмірлік қызметте шығармашыл бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру
#12 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ
ЖОҒАРЫ НӘТИЖЕЛІЛІГІ
ОҚЫТУШЫ ӘРЕКЕТІ
- Студенттердің оқу бағдарламалары мен
оқу жоспарларында көрініс тапқан оқу
мақсаттарына жетуге ынталандыратын
жаттығуларды жоспарлау;
- Оқытуды тиімді жүргізу мәселесі
тұрғысындағы
кәсіби ізденіс;
-Пікірталас құралдары арқылы дағдыларын
арттыру;
-Өзін-өзі бағалауға мүмкіндік беретін
топтық жұмыс пен бірлескен тәсілдерді
пайдалану.
• Қарым-қатынас жаттығуларына
белсене қатысу;
• Проблема шешу мақсатында
жеке
және топта жұмыс істеу;
• Зерттеуге негізделген оқу
барысында
әрекет ету, дәлел ұсыну ;
• Белсенді оқу жаттығуларына
қатысу,
орындау арқылы білім алу;
СТУДЕНТ ӘРЕКЕТІ
12 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЖОҒАРЫ НӘТИЖЕЛІЛІГІ ОҚЫТУШЫ ӘРЕКЕТІ - Студенттердің оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларында көрініс тапқан оқу мақсаттарына жетуге ынталандыратын жаттығуларды жоспарлау; - Оқытуды тиімді жүргізу мәселесі тұрғысындағы кәсіби ізденіс; -Пікірталас құралдары арқылы дағдыларын арттыру; -Өзін-өзі бағалауға мүмкіндік беретін топтық жұмыс пен бірлескен тәсілдерді пайдалану. • Қарым-қатынас жаттығуларына белсене қатысу; • Проблема шешу мақсатында жеке және топта жұмыс істеу; • Зерттеуге негізделген оқу барысында әрекет ету, дәлел ұсыну ; • Белсенді оқу жаттығуларына қатысу, орындау арқылы білім алу; СТУДЕНТ ӘРЕКЕТІ
#13 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ
ЖОҒАРЫ НӘТИЖЕЛІЛІГІ
- Теориялық білімдерін іс-тәжірибемен
байланыстыра алады;
-студенттердің интеллектуалдық,
коммуникативтік қабілеттері артады;
-пәнге , сабаққа белсенді қатысады;
-мамандыққа қызығушылықтары артады;
-студенттердің білім деңгейлері
шығармашылық деңгейге көтеріледі.
НӘТИЖЕСІ
•Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
•Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
•Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау
•Оқыту мен оқуда ақпараттық-
коммуникациялық технологияларды (АКТ)
пайдалану
•Талантты және дарынды балаларды оқыту
•Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту
•Оқытуды басқару және көшбасшылық
ТӘЖІРИБЕНІ
ДАМЫТУ
ПЕРСПЕКТИ –
ВАСЫ
13 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЖОҒАРЫ НӘТИЖЕЛІЛІГІ - Теориялық білімдерін іс-тәжірибемен байланыстыра алады; -студенттердің интеллектуалдық, коммуникативтік қабілеттері артады; -пәнге , сабаққа белсенді қатысады; -мамандыққа қызығушылықтары артады; -студенттердің білім деңгейлері шығармашылық деңгейге көтеріледі. НӘТИЖЕСІ •Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер •Сын тұрғысынан ойлауға үйрету •Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау •Оқыту мен оқуда ақпараттық- коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану •Талантты және дарынды балаларды оқыту •Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту •Оқытуды басқару және көшбасшылық ТӘЖІРИБЕНІ ДАМЫТУ ПЕРСПЕКТИ – ВАСЫ
#14 слайд
Мамандығым-мақтанышым
Адамзаттың гүлзар бағынан Адам Ата мен Хауа Ана жер
бетіне ұрпақ жаю үшін жіберілсе керек. Сол заманда бір
мамандық болды ма, әлде көп пе, ол жағы белгісіз. Менің
білетінім, өзім ес білгелі «Мен өскенде ұстаз боламын!» деп
өстім, осы мақсатыма жеттім «Мамандығым - мақтанышым»
дегенде, менің ойыма ең алдымен осы мамандықты неге,
қалай таңдадым? - деген сұрақ келеді. «Арман деген көп
белес. Біріне шықсаң, бірі бар»,- деп Ғабиден Мұстафин
айтпақшы, бала күнімнен ұстаз болуды армандадым. Осы
арман жетегімен педагогикалық оқу орнын тәмамдадым.
Бәлкім, бүгінгі келешегі кемел жастар сияқты сол кезде
түрлі мамандық болмады ма, әлде біз ұстаздықтан өзге
мамандықты «кәсіп емес» деп санадық па, кім білсін? Бұл
менің мамандық таңдаудан қателестім-ау деген өкінішім
емес, жасампаз да жайраң өмірдің яғни ХХІ ғасыр
ұрпағының бүгінгі мүмкіншілігі зор деген сенім мен
сүйінішім.
«Мұғалім» деген мамандықты игерген әрбір болашақ маманға жаңа
әдіс-тәсілдерді меңгерту – біздің басты мақсатымыз. Себебі,
қайратты, ақылды, жігерлі жас маман- біздің еңбегіміздің көрсеткіші .
Абай атамыз: «Бір бала туады. «Ішсем, ұйықтасам, жесем»- дейді. Ол-
тән құмары. Бір бала туады. «Білсем, көрсем, үйренсем»- дейді. Ол- жан
құмары». Бірақ, бүгінгі таңда біз осы екі баланы да бірдей деңгейге
жеткізуге толық мүмкіндігіміз бар. Себебі, «тек ұйықтасам» деген бала
қасындағы баланың әрекетіне алғашында селт етпеуі мүмкін. Бірақ,
үнемі сабаққа енгізген түрлі тәсілдер оны да қызықтыруы мүмкін. Ол
осы сабақ барысында өзі байқамайтын қабілеттің бар екенін білуі
мүмкін. Ол талантты байқаған біз оған мадақ сөздер айту арқылы
сенімділікті қалаптастыруға септігімізді тигізуіміз керек Бүгінде
дамыған елдермен терезесі тең болуы үшін біздің еліміз де аянып
отырған жоқ. Ал, іргесі нық қаланған мемлекет тірегі- білімді ұрпақ
“МАМАНДЫҒЫМ
МАҚТАНЫШЫМ”
ҚАТЫСУШЫНЫҢ ЭССЕСІ
14 слайд
Мамандығым-мақтанышым Адамзаттың гүлзар бағынан Адам Ата мен Хауа Ана жер бетіне ұрпақ жаю үшін жіберілсе керек. Сол заманда бір мамандық болды ма, әлде көп пе, ол жағы белгісіз. Менің білетінім, өзім ес білгелі «Мен өскенде ұстаз боламын!» деп өстім, осы мақсатыма жеттім «Мамандығым - мақтанышым» дегенде, менің ойыма ең алдымен осы мамандықты неге, қалай таңдадым? - деген сұрақ келеді. «Арман деген көп белес. Біріне шықсаң, бірі бар»,- деп Ғабиден Мұстафин айтпақшы, бала күнімнен ұстаз болуды армандадым. Осы арман жетегімен педагогикалық оқу орнын тәмамдадым. Бәлкім, бүгінгі келешегі кемел жастар сияқты сол кезде түрлі мамандық болмады ма, әлде біз ұстаздықтан өзге мамандықты «кәсіп емес» деп санадық па, кім білсін? Бұл менің мамандық таңдаудан қателестім-ау деген өкінішім емес, жасампаз да жайраң өмірдің яғни ХХІ ғасыр ұрпағының бүгінгі мүмкіншілігі зор деген сенім мен сүйінішім. «Мұғалім» деген мамандықты игерген әрбір болашақ маманға жаңа әдіс-тәсілдерді меңгерту – біздің басты мақсатымыз. Себебі, қайратты, ақылды, жігерлі жас маман- біздің еңбегіміздің көрсеткіші . Абай атамыз: «Бір бала туады. «Ішсем, ұйықтасам, жесем»- дейді. Ол- тән құмары. Бір бала туады. «Білсем, көрсем, үйренсем»- дейді. Ол- жан құмары». Бірақ, бүгінгі таңда біз осы екі баланы да бірдей деңгейге жеткізуге толық мүмкіндігіміз бар. Себебі, «тек ұйықтасам» деген бала қасындағы баланың әрекетіне алғашында селт етпеуі мүмкін. Бірақ, үнемі сабаққа енгізген түрлі тәсілдер оны да қызықтыруы мүмкін. Ол осы сабақ барысында өзі байқамайтын қабілеттің бар екенін білуі мүмкін. Ол талантты байқаған біз оған мадақ сөздер айту арқылы сенімділікті қалаптастыруға септігімізді тигізуіміз керек Бүгінде дамыған елдермен терезесі тең болуы үшін біздің еліміз де аянып отырған жоқ. Ал, іргесі нық қаланған мемлекет тірегі- білімді ұрпақ “МАМАНДЫҒЫМ МАҚТАНЫШЫМ” ҚАТЫСУШЫНЫҢ ЭССЕСІ
#15 слайд
Менің пікірімше, жақсы маман болу үшін:
Өмір – теңіз,
Онда жүзем демеңіз,
Ізгілікпен жасалмаса кемеңіз, - деп шығыстың жарық
жұлдызы, ақын Рудаки жырлағандай, ізгілік кемесіне
мінген, мейірімнің туын көтерген жан болу керек.
Бүгінгі балғын - ертеңгі ел тізгінін ұстайтын
азамат.Ендеше,сол азаматты ұлттық рухта тәрбиелеу-
кезек күттірмейтін мәселе. Ұлттық тәрбие жоқ жерде
ұлттық намыс болмайды, ұлттық намысы болмаса , ұлттың
өркен жаюы мүмкін емес.
Бала – бір үйдің бақыты, мемлекеттің байлығы. Сол
байлықты бағалай білу- біздің міндетіміз.
Қазақ ағартушысы М.Жұмабаев «...Әрбір ұлттың баласы
өз ұлтының арасында өз ұлты үшін қызмет қылатын
болғандықтан, тәрбиеші баланы сол ұлт тәрбиесімен
тәрбие қылуға міндетті» деген. Жас ұрпаққа саналы
тәрбие және сапалы білім беру деңгейі ең алдымен,
мұғалімнің даярлығына, оның іс-тәжірибесінің қалыптасып
шыңдалуына байланысты. Тәрбиеші -баланың жеке
тұлғасын қалыптастырушы, маңызды тәлім-тәрбие
өнегесінің бастаушысы, жарқын үлгісі, бала қиялын
самғатып, арманын көкке ұсындырушы басты тұлға. Бүгінгі
жас өркеннің ертеңгі әлеуметтік –саяси қоғам мүшесі
ретінде қалыптасуында тәлім-тәрбиенің маңызы зор
екендігі белгілі.
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына
арнаған Жолдауында: «Біз Қазақстанның барлық
азаматтарының отаншылдық сезімі мен өз еліне деген
сүйіспеншілігін дамытуға тиіспіз және оны қалыптастыру
басты міндетіміздің бірі» деген. Ендеше, ұстаздың басты
міндеті – шәкірт бойында отаншылдық сезімін ояту болып
табылады. Өйткені, біздің елімізге болашақта да адами
құндылықтардың барлық саласын бойына сіңірген, таза,
елжанды азамат керек.
“МАМАНДЫҒЫМ
МАҚТАНЫШЫМ”
ҚАТЫСУШЫНЫҢ ЭССЕСІ
15 слайд
Менің пікірімше, жақсы маман болу үшін: Өмір – теңіз, Онда жүзем демеңіз, Ізгілікпен жасалмаса кемеңіз, - деп шығыстың жарық жұлдызы, ақын Рудаки жырлағандай, ізгілік кемесіне мінген, мейірімнің туын көтерген жан болу керек. Бүгінгі балғын - ертеңгі ел тізгінін ұстайтын азамат.Ендеше,сол азаматты ұлттық рухта тәрбиелеу- кезек күттірмейтін мәселе. Ұлттық тәрбие жоқ жерде ұлттық намыс болмайды, ұлттық намысы болмаса , ұлттың өркен жаюы мүмкін емес. Бала – бір үйдің бақыты, мемлекеттің байлығы. Сол байлықты бағалай білу- біздің міндетіміз. Қазақ ағартушысы М.Жұмабаев «...Әрбір ұлттың баласы өз ұлтының арасында өз ұлты үшін қызмет қылатын болғандықтан, тәрбиеші баланы сол ұлт тәрбиесімен тәрбие қылуға міндетті» деген. Жас ұрпаққа саналы тәрбие және сапалы білім беру деңгейі ең алдымен, мұғалімнің даярлығына, оның іс-тәжірибесінің қалыптасып шыңдалуына байланысты. Тәрбиеші -баланың жеке тұлғасын қалыптастырушы, маңызды тәлім-тәрбие өнегесінің бастаушысы, жарқын үлгісі, бала қиялын самғатып, арманын көкке ұсындырушы басты тұлға. Бүгінгі жас өркеннің ертеңгі әлеуметтік –саяси қоғам мүшесі ретінде қалыптасуында тәлім-тәрбиенің маңызы зор екендігі белгілі. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына арнаған Жолдауында: «Біз Қазақстанның барлық азаматтарының отаншылдық сезімі мен өз еліне деген сүйіспеншілігін дамытуға тиіспіз және оны қалыптастыру басты міндетіміздің бірі» деген. Ендеше, ұстаздың басты міндеті – шәкірт бойында отаншылдық сезімін ояту болып табылады. Өйткені, біздің елімізге болашақта да адами құндылықтардың барлық саласын бойына сіңірген, таза, елжанды азамат керек. “МАМАНДЫҒЫМ МАҚТАНЫШЫМ” ҚАТЫСУШЫНЫҢ ЭССЕСІ
#16 слайд
Самалы бол Отанның салқындаған,
Сандуғаш бол, сайратсын алтын далаң.
Семсері бол Отанның қынабында,
Сертке ұстаса, селт етпей жалтылдаған - деп,
Мұқағали Мақатаев айтқандай қазіргі заман тәрбиешісі -
заман талабына сай, жан-жақты, білім мен тәрбиені
ұштастыра білген, жаңа технологиялармен қаруланған
бала жанының бағбаны. Ұлы ақын сөзімен ойымды
сабақтар болсам, ұйықтаған ойды түртетін біздің іс-
әрекетіміз болмақ. Оның бойындағы қасиеттерді ескере
отырып, сезімін, ынтасын оятар іс-әрекетті жоспарлап
көр, әрі қарай оқушының таным белсенділігін арттыруды
мақсат ет, әріптес!
Жүрек түкпірінен лықсып шыққан осы бір мамандық
туралы ойларымды жазар болсам, әлі де айтарым көп...
Бір ауыз сөзбен түйіндесем;
Адам болу – ұлы арман,
Ұстаз болу – бір арман,
Бұл бір ұлы мамандық,
Шыңға біткен шынардан.
“МАМАНДЫҒЫМ
МАҚТАНЫШЫМ”
ҚАТЫСУШЫНЫҢ ЭССЕСІ
16 слайд
Самалы бол Отанның салқындаған, Сандуғаш бол, сайратсын алтын далаң. Семсері бол Отанның қынабында, Сертке ұстаса, селт етпей жалтылдаған - деп, Мұқағали Мақатаев айтқандай қазіргі заман тәрбиешісі - заман талабына сай, жан-жақты, білім мен тәрбиені ұштастыра білген, жаңа технологиялармен қаруланған бала жанының бағбаны. Ұлы ақын сөзімен ойымды сабақтар болсам, ұйықтаған ойды түртетін біздің іс- әрекетіміз болмақ. Оның бойындағы қасиеттерді ескере отырып, сезімін, ынтасын оятар іс-әрекетті жоспарлап көр, әрі қарай оқушының таным белсенділігін арттыруды мақсат ет, әріптес! Жүрек түкпірінен лықсып шыққан осы бір мамандық туралы ойларымды жазар болсам, әлі де айтарым көп... Бір ауыз сөзбен түйіндесем; Адам болу – ұлы арман, Ұстаз болу – бір арман, Бұл бір ұлы мамандық, Шыңға біткен шынардан. “МАМАНДЫҒЫМ МАҚТАНЫШЫМ” ҚАТЫСУШЫНЫҢ ЭССЕСІ
#17 слайд
Студенттердің пәндік олимпиадалардағы,
ғылыми жобалар конурстардағы, ғылыми –
практикалық конференциялардағы
жетістіктер
17 слайд
Студенттердің пәндік олимпиадалардағы, ғылыми жобалар конурстардағы, ғылыми – практикалық конференциялардағы жетістіктер
#18 слайд
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ БАЙҚАУ
ЖЕҢІМПАЗЫ
18 слайд
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ БАЙҚАУ ЖЕҢІМПАЗЫ
#19 слайд
ОБЛЫСТЫҚ БАЙҚАУ ЖЕҢІМПАЗЫ
19 слайд
ОБЛЫСТЫҚ БАЙҚАУ ЖЕҢІМПАЗЫ
#20 слайд
ОБЛЫСТЫҚ ОЛИМПИАДА
ЖЕҢІМПАЗЫ
20 слайд
ОБЛЫСТЫҚ ОЛИМПИАДА ЖЕҢІМПАЗЫ
#21 слайд
Біліктілікті көтеру туралы
мәліметтер Инновациялық
технологияларды қолдану Кәсіби
байқауларға қатысу
ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ
21 слайд
Біліктілікті көтеру туралы мәліметтер Инновациялық технологияларды қолдану Кәсіби байқауларға қатысу ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ
#22 слайд
БІЛІКТІЛІКТІ КӨТЕРУ
ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТТЕР
1.Қазақстан Республикасы педагог
қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың
деңгейлі бағдарламасы негізінде
әзірленген педагог кадрларды
даярлайтын гуманитарлық
колледждердің бітіруші курс
студенттеріне қосымша білім беру
бағдарламасы
2.Тренерге арналған нұсқаулық.
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ,
2015
3.Студентке арналған нұсқаулық.
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ,
2015
4.А.Әлімов. «ЖОО интербелсенді тәсілдерді
пайдалану» Алматы 2013
5.Үлестірме материалдар Бірінші - Екінші
апта «Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ, 2015
22 слайд
БІЛІКТІЛІКТІ КӨТЕРУ ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТТЕР 1.Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламасы негізінде әзірленген педагог кадрларды даярлайтын гуманитарлық колледждердің бітіруші курс студенттеріне қосымша білім беру бағдарламасы 2.Тренерге арналған нұсқаулық. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2015 3.Студентке арналған нұсқаулық. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2015 4.А.Әлімов. «ЖОО интербелсенді тәсілдерді пайдалану» Алматы 2013 5.Үлестірме материалдар Бірінші - Екінші апта «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2015
#23 слайд
БІЛІКТІЛІКТІ КӨТЕРУ
ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТТЕР
23 слайд
БІЛІКТІЛІКТІ КӨТЕРУ ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТТЕР
#24 слайд
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ
ҚОЛДАНА ОТЫРЫП ӨТКІЗГЕН САБАҚ
ЖОСПАРЛАРЫ
24 слайд
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП ӨТКІЗГЕН САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ
#25 слайд
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ
ҚОЛДАНА ОТЫРЫП ӨТКІЗГЕН САБАҚ
ЖОСПАРЛАРЫ
25 слайд
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП ӨТКІЗГЕН САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ
#26 слайд
ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ
БАЙҚАУЛАРҒА ҚАТЫСҚАНДЫҒЫН
КӨРСЕТЕТІН ДИПЛОМДАР,
ГРАМОТАЛАР
26 слайд
ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ БАЙҚАУЛАРҒА ҚАТЫСҚАНДЫҒЫН КӨРСЕТЕТІН ДИПЛОМДАР, ГРАМОТАЛАР
#27 слайд
ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ
БАЙҚАУЛАРҒА ҚАТЫСҚАНДЫҒЫН
КӨРСЕТЕТІН ДИПЛОМДАР,
ГРАМОТАЛАР
27 слайд
ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ БАЙҚАУЛАРҒА ҚАТЫСҚАНДЫҒЫН КӨРСЕТЕТІН ДИПЛОМДАР, ГРАМОТАЛАР
#28 слайд
Шеберлік сыныптарының
әзірлемелері
Газет-журнал және баспа
беттеріне жарияланған
материалдар
ПЕДАГОГТІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ТӘЖІРИБЕСІН ЖИНАҚТАУ ЖӘНЕ ТАРАТУ
28 слайд
Шеберлік сыныптарының әзірлемелері Газет-журнал және баспа беттеріне жарияланған материалдар ПЕДАГОГТІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕСІН ЖИНАҚТАУ ЖӘНЕ ТАРАТУ
#29 слайд
ПЕДАГОГТІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ТӘЖІРИБЕСІН ЖИНАҚТАУ ЖӘНЕ ТАРАТУ
29 слайд
ПЕДАГОГТІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕСІН ЖИНАҚТАУ ЖӘНЕ ТАРАТУ
#30 слайд
ПЕДАГОГТІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ТӘЖІРИБЕСІН ЖИНАҚТАУ ЖӘНЕ ТАРАТУ
30 слайд
ПЕДАГОГТІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕСІН ЖИНАҚТАУ ЖӘНЕ ТАРАТУ
#31 слайд
Пікірлер
ПЕДАГОГТІҢ КӘСІБИ
ШЕБЕРЛІГІН ЖӘНЕ ЖЕКЕ
ТҰЛҒАСЫН БАҒАЛАУ
31 слайд
Пікірлер ПЕДАГОГТІҢ КӘСІБИ ШЕБЕРЛІГІН ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫН БАҒАЛАУ
#32 слайд
ПЕДАГОГТІҢ КӘСІБИ ШЕБЕРЛІГІН
ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫН БАҒАЛАУ
32 слайд
ПЕДАГОГТІҢ КӘСІБИ ШЕБЕРЛІГІН ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫН БАҒАЛАУ
#33 слайд
ПЕДАГОГТІҢ КӘСІБИ ШЕБЕРЛІГІН
ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫН БАҒАЛАУ
33 слайд
ПЕДАГОГТІҢ КӘСІБИ ШЕБЕРЛІГІН ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫН БАҒАЛАУ
шағым қалдыра аласыз













