Мұғалімнің таныстыру парағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Сусындатар сөзімен дүйім
жұртын
Жыр кестелеп өлеңмен дүркін
дүркін
Оқырманға рухани байлық
сыйлар
Бір жұлдыз боп жанамын мен
де бір күн! “ Үздік жас
мұғалім-
2019”
сайысына
қатысушыМұғалімнің таныстыру парағы
«Ш.Уәлиханов атындағы
жалпы орта мектеп»
коммуналдық мемлекеттік
мекемесінің информатика
пәнінің мұғалімі:
Ә.Төрегелдиева.
3 слайд
Сусындатар сөзімен дүйім жұртын Жыр кестелеп өлеңмен дүркін дүркін Оқырманға рухани байлық сыйлар Бір жұлдыз боп жанамын мен де бір күн! “ Үздік жас мұғалім- 2019” сайысына қатысушыМұғалімнің таныстыру парағы «Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің информатика пәнінің мұғалімі: Ә.Төрегелдиева.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
“ Информатика сабағында жаңа
технологияларды пайдалану
арқылы оқушылардың пәнге
деген қызығушылықтарын
арттыру”.
8 слайд
“ Информатика сабағында жаңа технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру”.
9 слайд
3 сыныптарда информатиканы оқыту процесінде бақылау және
критериальді бағалау технологиясын жетілдіру жолдары.
9 слайд
3 сыныптарда информатиканы оқыту процесінде бақылау және критериальді бағалау технологиясын жетілдіру жолдары.
10 слайд
*«Бағалау» термині
«жақын отыру» дегенді
білдіретін латын сөзінен
шыққан.
*Бағалау – одан арғы білім
алу туралы шешімді
қабылдау мақсатымен
оқытудың нәтижелерін
жүйелі түрде
жиынтықтауға бағытталған
қызметті белгілеу үшін
қолданылатын термин
10 слайд
*«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. *Бағалау – одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин
11 слайд
Қалыптастырушы бағалау- бұл
баланың оқуын үздіксіз бақылау
үдерісі. Қалыптастырушы бағалау
бағасыз бағалау болып табылады,
ол критерийлерге сәйкес
бағалауға негізделеді және кері
байланысты меңзейді.
Қалыптастырушы бағалаудың
мақсаты- оқу үдерісінің барысында
мұғалім мен оқушы қызметін
түзету. Қалыптастырушы бағалау
оқу нәтижесін жақсартуға
бағытталған.
11 слайд
Қалыптастырушы бағалау- бұл баланың оқуын үздіксіз бақылау үдерісі. Қалыптастырушы бағалау бағасыз бағалау болып табылады, ол критерийлерге сәйкес бағалауға негізделеді және кері байланысты меңзейді. Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты- оқу үдерісінің барысында мұғалім мен оқушы қызметін түзету. Қалыптастырушы бағалау оқу нәтижесін жақсартуға бағытталған.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Оқушының тәжірибесі мен
қажеттілігін бағалау Оқушылар мол тәжірибе алып, жаңа
тақырыпқа қызығушылық танытуы. Қолда бар
білімін түсіну сараланған тәсіл негізінде
оқыту үдерісін түзетуге мүмкіндік береді
Өз бетінше жұмыс істеуді және
ынтымақтастықты ынталандыру Өз бетінше және ынтымақтастықта
жұмыс істей білуді бағалау оқушыларға өз іс-
әрекетін жоспарлауға, өз қателіктерін түсінуге
мүмкіндік береді
Оқушылардың үдеріс
мониторингін жүзеге асыру Пайдалы пікірлер мен пікірлердің
жинақталуы нәтижесінде мұғалім оқушының
әлсіз жақтарына назар аударады және оның
күшті жақтарын растайдыҚалыптастырушы бағалау мақсаттары мен
нәтижелері .
14 слайд
Оқушының тәжірибесі мен қажеттілігін бағалау Оқушылар мол тәжірибе алып, жаңа тақырыпқа қызығушылық танытуы. Қолда бар білімін түсіну сараланған тәсіл негізінде оқыту үдерісін түзетуге мүмкіндік береді Өз бетінше жұмыс істеуді және ынтымақтастықты ынталандыру Өз бетінше және ынтымақтастықта жұмыс істей білуді бағалау оқушыларға өз іс- әрекетін жоспарлауға, өз қателіктерін түсінуге мүмкіндік береді Оқушылардың үдеріс мониторингін жүзеге асыру Пайдалы пікірлер мен пікірлердің жинақталуы нәтижесінде мұғалім оқушының әлсіз жақтарына назар аударады және оның күшті жақтарын растайдыҚалыптастырушы бағалау мақсаттары мен нәтижелері .
15 слайд
Компьютер арқылы оқыту мынадай міндеттерді қамтиды:
1. Оқушылырдың компьютерлік сауаттылығын ашады;
2. Ойлау қабілетін дамытады;
3. Оқыту тәрбие үрдісіндегі ақпараттың алмасу сипатын айқындайды.
Қолдану тиімділігі:
1. Шығармашылық қабілеті дамып, мәдениетінің деңгейі мен ықыласы
көтеріледі;
2. Оқушылар бірден өзінің әрекеттерінің нәтижелеріне сәйкес талдаулары
мен ұсыныстарын бірге көреді;
3. Оқушының пәнге қызығушылығы артады;
4. Мұғалім оқушыға бағыт беріп отырады;
5. Уақыт үнемделеді;
6. Орташа оқитын оқушылар саны азаяды.Информатика білім сапасын арттыруды негізгі құралын меңгеру үшін
алдымызға мынадай мақсат қою керек:
1. Ақпараттық техниканың жетістіктерін толық пайдаланып, өмірге
қажеттіктерін пайдалануға жол ашу;
2. Шығармашылық еркіндігі мен белсенділігің қалыптастыру
3. Оқушының жаңа мүмкіндігін ашу
4. Оқушылардың белсенділіктерін арттыру
5. Барлық топтар бойынша тәртіп, сыйластық, үйымшылдықты болдыру
6. Тақырып бойынша ең негізгіні түсініп, ажырата білу
15 слайд
Компьютер арқылы оқыту мынадай міндеттерді қамтиды: 1. Оқушылырдың компьютерлік сауаттылығын ашады; 2. Ойлау қабілетін дамытады; 3. Оқыту тәрбие үрдісіндегі ақпараттың алмасу сипатын айқындайды. Қолдану тиімділігі: 1. Шығармашылық қабілеті дамып, мәдениетінің деңгейі мен ықыласы көтеріледі; 2. Оқушылар бірден өзінің әрекеттерінің нәтижелеріне сәйкес талдаулары мен ұсыныстарын бірге көреді; 3. Оқушының пәнге қызығушылығы артады; 4. Мұғалім оқушыға бағыт беріп отырады; 5. Уақыт үнемделеді; 6. Орташа оқитын оқушылар саны азаяды.Информатика білім сапасын арттыруды негізгі құралын меңгеру үшін алдымызға мынадай мақсат қою керек: 1. Ақпараттық техниканың жетістіктерін толық пайдаланып, өмірге қажеттіктерін пайдалануға жол ашу; 2. Шығармашылық еркіндігі мен белсенділігің қалыптастыру 3. Оқушының жаңа мүмкіндігін ашу 4. Оқушылардың белсенділіктерін арттыру 5. Барлық топтар бойынша тәртіп, сыйластық, үйымшылдықты болдыру 6. Тақырып бойынша ең негізгіні түсініп, ажырата білу
16 слайд
Сабақ өткізген кезде оқушыларға
сапалы білім беру үшін жаңа
технологияларды пайдалана отырып,
сонымен қатар компьютерді,
интерактивті тақтақтаны қолдану
арқылы білім берсек, оқушылардың
қызығушылығы арта түсері анық.
Күтілетін нәтиже:
1. Пәнге қызығушылығы қалыптасты;
2. Білімді өз бетінше меңгеруге
үйренді;
3. Өзіндік ой қорыту қабілеті артты;
4. Өз беттерімен ізденеді;
5. Электрон поштада жұмыс жасау
арқылы өздеріне қажеттігін аша біледі;
6. Интернет қолдана біледі;
7. Тақырып бойынша ең негізгіні
түсініп, ажырата біледі
16 слайд
Сабақ өткізген кезде оқушыларға сапалы білім беру үшін жаңа технологияларды пайдалана отырып, сонымен қатар компьютерді, интерактивті тақтақтаны қолдану арқылы білім берсек, оқушылардың қызығушылығы арта түсері анық. Күтілетін нәтиже: 1. Пәнге қызығушылығы қалыптасты; 2. Білімді өз бетінше меңгеруге үйренді; 3. Өзіндік ой қорыту қабілеті артты; 4. Өз беттерімен ізденеді; 5. Электрон поштада жұмыс жасау арқылы өздеріне қажеттігін аша біледі; 6. Интернет қолдана біледі; 7. Тақырып бойынша ең негізгіні түсініп, ажырата біледі
17 слайд
Қорыта келе айтар болсақ, Қазіргі
заманда еліміздің мектептеріне тек
қана жоғары деңгейдегі маман,
тәуелсіз Қазақстанның азаматын
тәрбиелейтін мұғалім ғана емес,
мемлекеттегі болып жатқан
өзгерістерге сәйкес, жаңаша
ойлайтын, инновациялық даярлығы
қалыптасқан құзіретті мұғалім қажет
екендігін түсіну.
17 слайд
Қорыта келе айтар болсақ, Қазіргі заманда еліміздің мектептеріне тек қана жоғары деңгейдегі маман, тәуелсіз Қазақстанның азаматын тәрбиелейтін мұғалім ғана емес, мемлекеттегі болып жатқан өзгерістерге сәйкес, жаңаша ойлайтын, инновациялық даярлығы қалыптасқан құзіретті мұғалім қажет екендігін түсіну.
18 слайд
•
Қытай философының “Маған жәй айтсаң –
ұмытамын, көрсетсең есімде қалады, ал өзімді
іс – әрекетке қатыстырсаң үйренемін” деген
даналығы білім алушының білімге ықыласын
арттыруда ақпараттық – коммуникативтік
технологияларды пайдалана отырып, өзіндік
ізденіс жүргізуді практикада жүзеге асырудың
маңызды екендігін көрсетеді.
18 слайд
• Қытай философының “Маған жәй айтсаң – ұмытамын, көрсетсең есімде қалады, ал өзімді іс – әрекетке қатыстырсаң үйренемін” деген даналығы білім алушының білімге ықыласын арттыруда ақпараттық – коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып, өзіндік ізденіс жүргізуді практикада жүзеге асырудың маңызды екендігін көрсетеді.