Материалдар / Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік циклі.

Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік циклі.

Материал туралы қысқаша түсінік
7класс оқушылары арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2020
1384
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік циклі.Гаметофит.Спорофит .

1 слайд
Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік циклі.Гаметофит.Спорофит .

1 слайд

Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік циклі.Гаметофит.Спорофит .

Сабақтың тақырыбы: Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік циклі.Гаметофит.Спорофит. Ос ы сабақта оқу мақсаттары: 8.2.1.2- м

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік циклі.Гаметофит.Спорофит. Ос ы сабақта оқу мақсаттары: 8.2.1.2- мүктер мен қырықжапырақ- тардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар үшін: спора, гамета, спорофит гаметафиттер ұғымдарына анықтама беру Оқушылардың басым бөлігі үшін: мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтардың түзілуін талдау Кейбір оқушыларүшін: мүктер мен қырықжапырақтар спораларының қалай түзілетінін салыстыру Бағалау критерийі Спора, гамета, спорофит гаметафиттер ұғымдарына анықтама беру Мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтардың түзілуін талдау Мүктер мен қырықжапырақтар спораларының қалай түзілетінін салыстыру

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік циклі.Гаметофит.Спорофит. Ос ы сабақта оқу мақсаттары: 8.2.1.2- мүктер мен қырықжапырақ- тардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар үшін: спора, гамета, спорофит гаметафиттер ұғымдарына анықтама беру Оқушылардың басым бөлігі үшін: мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтардың түзілуін талдау Кейбір оқушыларүшін: мүктер мен қырықжапырақтар спораларының қалай түзілетінін салыстыру Бағалау критерийі Спора, гамета, спорофит гаметафиттер ұғымдарына анықтама беру Мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтардың түзілуін талдау Мүктер мен қырықжапырақтар спораларының қалай түзілетінін салыстыру

Тілдік мақсаттар Негізгі терминдер мен ұғымдар : Гаплоидты.Диплоидты. Зигота. Спорофит-өсімдіктердің жыныссыз тіршілік цикл

3 слайд
Тілдік мақсаттар Негізгі терминдер мен ұғымдар : Гаплоидты.Диплоидты. Зигота. Спорофит-өсімдіктердің жыныссыз тіршілік цикліндегі жыныссыз ұрпақ. Гаметафит - өсімдіктердің жынысты тіршілік цикліндегі жынысты ұрпақ . Алдыңғы білім 8.2.1.1- жануарлардың көбею тәсілдерін түсіндіру Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» ұлттық идеясының құндылықтары, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып-үйрену. Пәнаралық байланыс Ботаника, медицина, генетика

3 слайд

Тілдік мақсаттар Негізгі терминдер мен ұғымдар : Гаплоидты.Диплоидты. Зигота. Спорофит-өсімдіктердің жыныссыз тіршілік цикліндегі жыныссыз ұрпақ. Гаметафит - өсімдіктердің жынысты тіршілік цикліндегі жынысты ұрпақ . Алдыңғы білім 8.2.1.1- жануарлардың көбею тәсілдерін түсіндіру Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» ұлттық идеясының құндылықтары, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып-үйрену. Пәнаралық байланыс Ботаника, медицина, генетика

Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы  «Сәттілік» әдісі - психологиялық ахуал.  «Мозаика» әдісі - топқа бөлу;

4 слайд
Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы  «Сәттілік» әдісі - психологиялық ахуал.  «Мозаика» әдісі - топқа бөлу;  «Қарлы кесек» әдісі – алдыңғы білімді саралау; Сабақтың ортасы  INSERT» әдісі – түртіп алу;  «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі – суретпен жұмыс;  «Бірге ойлаймыз» әдісі – топтық жұмыс;  «INSERT» әдісі – кесте толтыру; Сабақтың соңы  «Тамаша идеялар» әдісі - Әр оқушы «Споралы өсімдіктер адам үшін пайдалы мысалы...» деп ойларын стикерге жазады.

4 слайд

Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы  «Сәттілік» әдісі - психологиялық ахуал.  «Мозаика» әдісі - топқа бөлу;  «Қарлы кесек» әдісі – алдыңғы білімді саралау; Сабақтың ортасы  INSERT» әдісі – түртіп алу;  «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі – суретпен жұмыс;  «Бірге ойлаймыз» әдісі – топтық жұмыс;  «INSERT» әдісі – кесте толтыру; Сабақтың соңы  «Тамаша идеялар» әдісі - Әр оқушы «Споралы өсімдіктер адам үшін пайдалы мысалы...» деп ойларын стикерге жазады.

САРАЛАУ « INSERT» әдісі. С.«Түртіп алу» әдісі. «Спора» «Гамета» «Спорофит», «Гаметофит» терминдерінің анықтамасын жазады.

5 слайд
САРАЛАУ « INSERT» әдісі. С.«Түртіп алу» әдісі. «Спора» «Гамета» «Спорофит», «Гаметофит» терминдерінің анықтамасын жазады. С: Тж «Бірге ойлаймыз»әдісі арқылы оқушылар топпен талқылай отырып жұмыс жасайды. Суреттермен жұмыс . Жж: «Ойлан, жұптас, пікірлес» интербелсенді тәсіл. «INSERT» әдісі Ж: Кестені толтыру арқылы оқушылардың көпшілігі «Смайликтер» арқылы бағалау.

5 слайд

САРАЛАУ « INSERT» әдісі. С.«Түртіп алу» әдісі. «Спора» «Гамета» «Спорофит», «Гаметофит» терминдерінің анықтамасын жазады. С: Тж «Бірге ойлаймыз»әдісі арқылы оқушылар топпен талқылай отырып жұмыс жасайды. Суреттермен жұмыс . Жж: «Ойлан, жұптас, пікірлес» интербелсенді тәсіл. «INSERT» әдісі Ж: Кестені толтыру арқылы оқушылардың көпшілігі «Смайликтер» арқылы бағалау.

: Тж: «Бірге ойлаймыз» Сызба, суреттермен жұмыс 1-топ. Суретті пайдаланып ,қырықжапырақтардың спорофитті ұрпақтарын тү

6 слайд
: Тж: «Бірге ойлаймыз» Сызба, суреттермен жұмыс 1-топ. Суретті пайдаланып ,қырықжапырақтардың спорофитті ұрпақтарын түсіндіреді.Споралы өсімдіктерде жасушалардың қандай жолмен бөлінуінен гаметалар ,ол қандай жолмен бөлінуінен споралар түзілетінін анықтайды. 2-топ.Суретті пайдаланып,қырықжапырақтардың гаметафитті ұрпақтарын түсіндіреді. Қырықжапырақтардың қашан , қалай және қайда гаметалар мен споралар түзілетінін түсіндіреді. 3-топ.Қырықжапырақтардың спорофитті және гаметафитті ұрпақтарының ерекшеліктерін салыстыру. Дискриптор: Мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтардың түзілуін талдады Мүктер мен қырықжапырақтар спораларының түзілетінін салыстырды Мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндірді .

6 слайд

: Тж: «Бірге ойлаймыз» Сызба, суреттермен жұмыс 1-топ. Суретті пайдаланып ,қырықжапырақтардың спорофитті ұрпақтарын түсіндіреді.Споралы өсімдіктерде жасушалардың қандай жолмен бөлінуінен гаметалар ,ол қандай жолмен бөлінуінен споралар түзілетінін анықтайды. 2-топ.Суретті пайдаланып,қырықжапырақтардың гаметафитті ұрпақтарын түсіндіреді. Қырықжапырақтардың қашан , қалай және қайда гаметалар мен споралар түзілетінін түсіндіреді. 3-топ.Қырықжапырақтардың спорофитті және гаметафитті ұрпақтарының ерекшеліктерін салыстыру. Дискриптор: Мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтардың түзілуін талдады Мүктер мен қырықжапырақтар спораларының түзілетінін салыстырды Мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндірді .

Қалыптастырушы бағалау 3 шапалақ арқылы «Бас бармақ» әдісі арқылы Смайлик арқылы “ Бағдаршам” арқылы

7 слайд
Қалыптастырушы бағалау 3 шапалақ арқылы «Бас бармақ» әдісі арқылы Смайлик арқылы “ Бағдаршам” арқылы

7 слайд

Қалыптастырушы бағалау 3 шапалақ арқылы «Бас бармақ» әдісі арқылы Смайлик арқылы “ Бағдаршам” арқылы

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ