Музыка және бейнелеу өнері (жалғасы)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
6- сынып № 20 сабақ
Сабақтың тақырыбы:
«Музыка және бейнелеу өнері»
(жалғасы)
1 слайд
6- сынып № 20 сабақ Сабақтың тақырыбы: «Музыка және бейнелеу өнері» (жалғасы)
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
1.Музыка және бейнелеу өнерінің байланысы
туралы білеміз;
2 .Музыкадағы импрессионизм бағытымен
танысамыз;
3 . С.Тұрғынбекұлы сөзіне жазылған А.
Тоқсанбаевтың «Жидебай түні» әнін тыңдаймыз
және үйренеміз.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Музыка және бейнелеу өнерінің байланысы туралы білеміз; 2 .Музыкадағы импрессионизм бағытымен танысамыз; 3 . С.Тұрғынбекұлы сөзіне жазылған А. Тоқсанбаевтың «Жидебай түні» әнін тыңдаймыз және үйренеміз.
3 слайд
Сұрақ- жауап
- Музыка мен бейнелеу өнері арасында
байланыс бар ма?
- Олардың көркемдік құралдарын атай
аласың ба?
- Өнердегі қандай стильдерді білесің?
3 слайд
Сұрақ- жауап - Музыка мен бейнелеу өнері арасында байланыс бар ма? - Олардың көркемдік құралдарын атай аласың ба? - Өнердегі қандай стильдерді білесің?
4 слайд
Тақырыпты ашу
Импрессионизм (французша « impression» – ə сер) – ХІХ ғасырдың
екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайда болған ағым.
Негізінен, суреткердің өмірден алған өткінші ə сері мен бір с ə ттік көңіл
күйін бейнелейді. Бейнелеу өнерінде импрессионизмнің жекелеген
белгілері 1860 жылдары француз суретшілерінің (Э.Мане, О.Ренуар,
Э.Дега) еңбектерінде көріне бастады. Музыкадағы импрессионизмнің
негізін салушы Клод Дебюсси өз шығармашылығында музыканың
бейнелеу т ə сілдеріне көптеген жаңалықтар енгізді. Ол қазіргі заманғы
композиторлық шеберліктің барлық аспектілерін: ə уенді, музыканың
гармониялық, тембрлік бояуларын, оркестрлік өңдеуді, музыкалық
форманы байытты. Морис Равель (Франция) ж ə не Мануэль де Фалья
(Испания) – музыкалық импрессионизмнің шеберлері.
4 слайд
Тақырыпты ашу Импрессионизм (французша « impression» – ə сер) – ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайда болған ағым. Негізінен, суреткердің өмірден алған өткінші ə сері мен бір с ə ттік көңіл күйін бейнелейді. Бейнелеу өнерінде импрессионизмнің жекелеген белгілері 1860 жылдары француз суретшілерінің (Э.Мане, О.Ренуар, Э.Дега) еңбектерінде көріне бастады. Музыкадағы импрессионизмнің негізін салушы Клод Дебюсси өз шығармашылығында музыканың бейнелеу т ə сілдеріне көптеген жаңалықтар енгізді. Ол қазіргі заманғы композиторлық шеберліктің барлық аспектілерін: ə уенді, музыканың гармониялық, тембрлік бояуларын, оркестрлік өңдеуді, музыкалық форманы байытты. Морис Равель (Франция) ж ə не Мануэль де Фалья (Испания) – музыкалық импрессионизмнің шеберлері.
5 слайд
Т Музыка тыңдарманның қиялында нақты
көріністерді тудырып, айшықты суреттеп беруге
қабілетті, яғни, композиторларға «музыкалық
картина» жазуға мүмкіндік береді («Москва
өзеніндегі таң» – М.Мусоргский, «Таң» – Э.Григ,
«Ай с ə улесі» – К.Дебюсси, «Су ойыны» –
М.Равель). Музыка мен бейнелеу өнеріне ортақ
«контраст» деген ұғым бар. Кескіндемеде контраст
– түстердің немесе масштабтардың с ə йкестігін
білдіреді. Музыкада – мажор мен минордың, тез
ж ə не жай қарқындардың, қатты немесе ақырын
дыбыстардың (динамика), жоғары немесе төмен
дыбыстардың қарама-қайшылығын білдіреді.
Контраст кез келген музыкалық шығармаларда бар.
5 слайд
Т Музыка тыңдарманның қиялында нақты көріністерді тудырып, айшықты суреттеп беруге қабілетті, яғни, композиторларға «музыкалық картина» жазуға мүмкіндік береді («Москва өзеніндегі таң» – М.Мусоргский, «Таң» – Э.Григ, «Ай с ə улесі» – К.Дебюсси, «Су ойыны» – М.Равель). Музыка мен бейнелеу өнеріне ортақ «контраст» деген ұғым бар. Кескіндемеде контраст – түстердің немесе масштабтардың с ə йкестігін білдіреді. Музыкада – мажор мен минордың, тез ж ə не жай қарқындардың, қатты немесе ақырын дыбыстардың (динамика), жоғары немесе төмен дыбыстардың қарама-қайшылығын білдіреді. Контраст кез келген музыкалық шығармаларда бар.
6 слайд
Орыс композиторы Модест Мусоргский( 1839 –1881) «Көрмедегі
суреттер» циклынан «Екі еврей – бай ж ə не кедей» Контрастың айшықты
мысалы М.Мусоргскийдің «Екі еврей- бай ж ə не кедей» пьесасында
берілген. Бұл жердегі контраст шығарма атауынан-ақ көрініп тұр. Осы
пьесаның музыкасы екі түрлі адамдардың мінездерін суреттейді. Бірінші
байдың бейнесі сенімділігімен, қатты, маңызды дыбыстарымен
ерекшеленсе, кедей бейнесі сасқалақтық, аянышты, жалынышты
интонациялармен бейнеленген.
6 слайд
Орыс композиторы Модест Мусоргский( 1839 –1881) «Көрмедегі суреттер» циклынан «Екі еврей – бай ж ə не кедей» Контрастың айшықты мысалы М.Мусоргскийдің «Екі еврей- бай ж ə не кедей» пьесасында берілген. Бұл жердегі контраст шығарма атауынан-ақ көрініп тұр. Осы пьесаның музыкасы екі түрлі адамдардың мінездерін суреттейді. Бірінші байдың бейнесі сенімділігімен, қатты, маңызды дыбыстарымен ерекшеленсе, кедей бейнесі сасқалақтық, аянышты, жалынышты интонациялармен бейнеленген.
7 слайд
Морис Равель – француз композиторы. Музыкалық
импрессионизмнің көрнекті өкілдерінің бірі ретінде
аты тарихта қалған. Морис Равель (1875–1937)
7 слайд
Морис Равель – француз композиторы. Музыкалық импрессионизмнің көрнекті өкілдерінің бірі ретінде аты тарихта қалған. Морис Равель (1875–1937)
8 слайд
Әнін жазған - А.
Тоқсанбаев
Өлеңін жазған - С.
Тұрғынбекұлы
«Жидебай түні »әнін
тыңдау және үйрену.
8 слайд
Әнін жазған - А. Тоқсанбаев Өлеңін жазған - С. Тұрғынбекұлы «Жидебай түні »әнін тыңдау және үйрену.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Қорытынды:
Бүгінгі сабақтан не білдің?
•
Импрессионизм қай ғасырларда пайда
болды?
•
Морис Равель - қай елдің композиторы?
•
«Жидебай түні» әнін тыңдағанда қандай
әсер алдың?
10 слайд
Қорытынды: Бүгінгі сабақтан не білдің? • Импрессионизм қай ғасырларда пайда болды? • Морис Равель - қай елдің композиторы? • «Жидебай түні» әнін тыңдағанда қандай әсер алдың?
11 слайд
Жарайсыңдар балалар!
Сау болыңдар!
11 слайд
Жарайсыңдар балалар! Сау болыңдар!
12 слайд
12 слайд