Материалдар / Музыка және бейнелеу өнері (жалғасы)

Музыка және бейнелеу өнері (жалғасы)

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған көмек, слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2021
578
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
6- сынып № 20 сабақ Сабақтың тақырыбы: «Музыка және бейнелеу өнері» (жалғасы)

1 слайд
6- сынып № 20 сабақ Сабақтың тақырыбы: «Музыка және бейнелеу өнері» (жалғасы)

1 слайд

6- сынып № 20 сабақ Сабақтың тақырыбы: «Музыка және бейнелеу өнері» (жалғасы)

Сабақтың мақсаты: 1.Музыка және бейнелеу өнерінің байланысы туралы білеміз; 2 .Музыкадағы импрессионизм бағытымен танысамыз; 3

2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Музыка және бейнелеу өнерінің байланысы туралы білеміз; 2 .Музыкадағы импрессионизм бағытымен танысамыз; 3 . С.Тұрғынбекұлы сөзіне жазылған А. Тоқсанбаевтың «Жидебай түні» әнін тыңдаймыз және үйренеміз.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: 1.Музыка және бейнелеу өнерінің байланысы туралы білеміз; 2 .Музыкадағы импрессионизм бағытымен танысамыз; 3 . С.Тұрғынбекұлы сөзіне жазылған А. Тоқсанбаевтың «Жидебай түні» әнін тыңдаймыз және үйренеміз.

Сұрақ- жауап - Музыка мен бейнелеу өнері арасында байланыс бар ма? - Олардың көркемдік құралдарын атай аласың ба?

3 слайд
Сұрақ- жауап - Музыка мен бейнелеу өнері арасында байланыс бар ма? - Олардың көркемдік құралдарын атай аласың ба? - Өнердегі қандай стильдерді білесің?

3 слайд

Сұрақ- жауап - Музыка мен бейнелеу өнері арасында байланыс бар ма? - Олардың көркемдік құралдарын атай аласың ба? - Өнердегі қандай стильдерді білесің?

Тақырыпты ашу Импрессионизм (французша « impression» – ə сер) – ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайд

4 слайд
Тақырыпты ашу Импрессионизм (французша « impression» – ə сер) – ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайда болған ағым. Негізінен, суреткердің өмірден алған өткінші ə сері мен бір с ə ттік көңіл күйін бейнелейді. Бейнелеу өнерінде импрессионизмнің жекелеген белгілері 1860 жылдары француз суретшілерінің (Э.Мане, О.Ренуар, Э.Дега) еңбектерінде көріне бастады. Музыкадағы импрессионизмнің негізін салушы Клод Дебюсси өз шығармашылығында музыканың бейнелеу т ə сілдеріне көптеген жаңалықтар енгізді. Ол қазіргі заманғы композиторлық шеберліктің барлық аспектілерін: ə уенді, музыканың гармониялық, тембрлік бояуларын, оркестрлік өңдеуді, музыкалық форманы байытты. Морис Равель (Франция) ж ə не Мануэль де Фалья (Испания) – музыкалық импрессионизмнің шеберлері.

4 слайд

Тақырыпты ашу Импрессионизм (французша « impression» – ə сер) – ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайда болған ағым. Негізінен, суреткердің өмірден алған өткінші ə сері мен бір с ə ттік көңіл күйін бейнелейді. Бейнелеу өнерінде импрессионизмнің жекелеген белгілері 1860 жылдары француз суретшілерінің (Э.Мане, О.Ренуар, Э.Дега) еңбектерінде көріне бастады. Музыкадағы импрессионизмнің негізін салушы Клод Дебюсси өз шығармашылығында музыканың бейнелеу т ə сілдеріне көптеген жаңалықтар енгізді. Ол қазіргі заманғы композиторлық шеберліктің барлық аспектілерін: ə уенді, музыканың гармониялық, тембрлік бояуларын, оркестрлік өңдеуді, музыкалық форманы байытты. Морис Равель (Франция) ж ə не Мануэль де Фалья (Испания) – музыкалық импрессионизмнің шеберлері.

Т Музыка тыңдарманның қиялында нақты көріністерді тудырып, айшықты суреттеп беруге қабілетті, яғни, композиторларға «музыкалық

5 слайд
Т Музыка тыңдарманның қиялында нақты көріністерді тудырып, айшықты суреттеп беруге қабілетті, яғни, композиторларға «музыкалық картина» жазуға мүмкіндік береді («Москва өзеніндегі таң» – М.Мусоргский, «Таң» – Э.Григ, «Ай с ə улесі» – К.Дебюсси, «Су ойыны» – М.Равель). Музыка мен бейнелеу өнеріне ортақ «контраст» деген ұғым бар. Кескіндемеде контраст – түстердің немесе масштабтардың с ə йкестігін білдіреді. Музыкада – мажор мен минордың, тез ж ə не жай қарқындардың, қатты немесе ақырын дыбыстардың (динамика), жоғары немесе төмен дыбыстардың қарама-қайшылығын білдіреді. Контраст кез келген музыкалық шығармаларда бар.

5 слайд

Т Музыка тыңдарманның қиялында нақты көріністерді тудырып, айшықты суреттеп беруге қабілетті, яғни, композиторларға «музыкалық картина» жазуға мүмкіндік береді («Москва өзеніндегі таң» – М.Мусоргский, «Таң» – Э.Григ, «Ай с ə улесі» – К.Дебюсси, «Су ойыны» – М.Равель). Музыка мен бейнелеу өнеріне ортақ «контраст» деген ұғым бар. Кескіндемеде контраст – түстердің немесе масштабтардың с ə йкестігін білдіреді. Музыкада – мажор мен минордың, тез ж ə не жай қарқындардың, қатты немесе ақырын дыбыстардың (динамика), жоғары немесе төмен дыбыстардың қарама-қайшылығын білдіреді. Контраст кез келген музыкалық шығармаларда бар.

Орыс композиторы Модест Мусоргский( 1839 –1881) «Көрмедегі суреттер» циклынан «Екі еврей – бай ж ə не кедей» Контрастың айшықт

6 слайд
Орыс композиторы Модест Мусоргский( 1839 –1881) «Көрмедегі суреттер» циклынан «Екі еврей – бай ж ə не кедей» Контрастың айшықты мысалы М.Мусоргскийдің «Екі еврей- бай ж ə не кедей» пьесасында берілген. Бұл жердегі контраст шығарма атауынан-ақ көрініп тұр. Осы пьесаның музыкасы екі түрлі адамдардың мінездерін суреттейді. Бірінші байдың бейнесі сенімділігімен, қатты, маңызды дыбыстарымен ерекшеленсе, кедей бейнесі сасқалақтық, аянышты, жалынышты интонациялармен бейнеленген.

6 слайд

Орыс композиторы Модест Мусоргский( 1839 –1881) «Көрмедегі суреттер» циклынан «Екі еврей – бай ж ə не кедей» Контрастың айшықты мысалы М.Мусоргскийдің «Екі еврей- бай ж ə не кедей» пьесасында берілген. Бұл жердегі контраст шығарма атауынан-ақ көрініп тұр. Осы пьесаның музыкасы екі түрлі адамдардың мінездерін суреттейді. Бірінші байдың бейнесі сенімділігімен, қатты, маңызды дыбыстарымен ерекшеленсе, кедей бейнесі сасқалақтық, аянышты, жалынышты интонациялармен бейнеленген.

Морис Равель – француз композиторы. Музыкалық импрессионизмнің көрнекті өкілдерінің бірі ретінде аты тарихта қалған. Морис Рав

7 слайд
Морис Равель – француз композиторы. Музыкалық импрессионизмнің көрнекті өкілдерінің бірі ретінде аты тарихта қалған. Морис Равель (1875–1937)

7 слайд

Морис Равель – француз композиторы. Музыкалық импрессионизмнің көрнекті өкілдерінің бірі ретінде аты тарихта қалған. Морис Равель (1875–1937)

Әнін жазған - А. Тоқсанбаев Өлеңін жазған - С. Тұрғынбекұлы «Жидебай түні »әнін тыңдау және үйрену.

8 слайд
Әнін жазған - А. Тоқсанбаев Өлеңін жазған - С. Тұрғынбекұлы «Жидебай түні »әнін тыңдау және үйрену.

8 слайд

Әнін жазған - А. Тоқсанбаев Өлеңін жазған - С. Тұрғынбекұлы «Жидебай түні »әнін тыңдау және үйрену.

9 слайд

9 слайд

Қорытынды: Бүгінгі сабақтан не білдің? • Импрессионизм қай ғасырларда пайда болды? • Морис Равель - қай елдің композиторы? •

10 слайд
Қорытынды: Бүгінгі сабақтан не білдің? • Импрессионизм қай ғасырларда пайда болды? • Морис Равель - қай елдің композиторы? • «Жидебай түні» әнін тыңдағанда қандай әсер алдың?

10 слайд

Қорытынды: Бүгінгі сабақтан не білдің? • Импрессионизм қай ғасырларда пайда болды? • Морис Равель - қай елдің композиторы? • «Жидебай түні» әнін тыңдағанда қандай әсер алдың?

Жарайсыңдар балалар! Сау болыңдар!

11 слайд
Жарайсыңдар балалар! Сау болыңдар!

11 слайд

Жарайсыңдар балалар! Сау болыңдар!

12 слайд

12 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ