Наймандар, керейіттер және жалайырлар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Наймандар, керейіттер және жалайырлар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Наймандар, керейіттер және жалайырлар. Зерттеу сұрағы: Наймандар, керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды?
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Веер» әдісі. Өткен сабаққа шолу Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып

#1 слайд
«Веер» әдісі. Өткен сабаққа шолу Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады.

1 слайд

«Веер» әдісі. Өткен сабаққа шолу Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады.

Сабағымыздың тақырыбы: Наймандар, керейіттер, жалайырлар6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

#2 слайд
Сабағымыздың тақырыбы: Наймандар, керейіттер, жалайырлар6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

2 слайд

Сабағымыздың тақырыбы: Наймандар, керейіттер, жалайырлар6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндірі

#3 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ ғасырлардағы Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің басқа мемлекеттермен сабақтастығын талдау Сабақтың мақсаты

3 слайд

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ ғасырлардағы Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің басқа мемлекеттермен сабақтастығын талдау Сабақтың мақсаты

#4 слайд

4 слайд

Жалайыр

#5 слайд
Жалайыр

5 слайд

Жалайыр

Топқа бірігу: Адасқан әріптер

#6 слайд
Топқа бірігу: Адасқан әріптер

6 слайд

Топқа бірігу: Адасқан әріптер

Топтық жұмыс: 1. Наймандар 2. Керейіттер 3. Жалайырлар 4. Бақылаушы Топ ережелері:  Регламент сақтау 5 -7 мин  Топ мүшелеріні

#7 слайд
Топтық жұмыс: 1. Наймандар 2. Керейіттер 3. Жалайырлар 4. Бақылаушы Топ ережелері:  Регламент сақтау 5 -7 мин  Топ мүшелерінің барлығы өз ролін атқару ( көшбасшы, спикер , көрнекілік жасаушы )  Тақырыптың толық қамтылуы  Оқушыларға түсінікті болуы  Ақпарат карточкасын толтыру.

7 слайд

Топтық жұмыс: 1. Наймандар 2. Керейіттер 3. Жалайырлар 4. Бақылаушы Топ ережелері:  Регламент сақтау 5 -7 мин  Топ мүшелерінің барлығы өз ролін атқару ( көшбасшы, спикер , көрнекілік жасаушы )  Тақырыптың толық қамтылуы  Оқушыларға түсінікті болуы  Ақпарат карточкасын толтыру.

Наймандар Керейттер Жалайырлар Мекені Орталығы Билеушісі Ақпараттар карточкасы Балл

#8 слайд
Наймандар Керейттер Жалайырлар Мекені Орталығы Билеушісі Ақпараттар карточкасы Балл

8 слайд

Наймандар Керейттер Жалайырлар Мекені Орталығы Билеушісі Ақпараттар карточкасы Балл

Наймандар Керейттер Жалайырлар Мекені Орхон өзені - Алтай Орхон, Керулен, Селенга, Аргун өзені Селенга, Хилок, Орхон өзендері

#9 слайд
Наймандар Керейттер Жалайырлар Мекені Орхон өзені - Алтай Орхон, Керулен, Селенга, Аргун өзені Селенга, Хилок, Орхон өзендері, Қарақорым таулы қыраттары Орталығы Балықты Битөбе Орда Билеушісі Хан Хан Хан

9 слайд

Наймандар Керейттер Жалайырлар Мекені Орхон өзені - Алтай Орхон, Керулен, Селенга, Аргун өзені Селенга, Хилок, Орхон өзендері, Қарақорым таулы қыраттары Орталығы Балықты Битөбе Орда Билеушісі Хан Хан Хан

Найман мемлекеті Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіТапсырма. Мемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау Қала мәдениеті,

#10 слайд
Найман мемлекеті Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіТапсырма. Мемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау Қала мәдениеті, егіншілік дамып, көрші мемлекеттермен сауда қатынастары кеңейдіБас ордасы Битөбе деген жерде орналасты. Монғолдардың жас қолбасшысы Темучинге қолдау көрсетті. Этникалық құрамы біркелкі болған жоқ, Шыңғысхан әскерінің атақты қолбасшылары болған

10 слайд

Найман мемлекеті Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіТапсырма. Мемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау Қала мәдениеті, егіншілік дамып, көрші мемлекеттермен сауда қатынастары кеңейдіБас ордасы Битөбе деген жерде орналасты. Монғолдардың жас қолбасшысы Темучинге қолдау көрсетті. Этникалық құрамы біркелкі болған жоқ, Шыңғысхан әскерінің атақты қолбасшылары болған

Найман мемлекеті Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіМемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау Қала мәдениеті, егіншілік д

#11 слайд
Найман мемлекеті Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіМемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау Қала мәдениеті, егіншілік дамып, көрші мемлекеттермен сауда қатынастары кеңейдіБас ордасы Битөбе деген жерде орналасты. Монғолдардың жас қолбасшысы Темучинге қолдау көрсетті. Этникалық құрамы біркелкі болған жоқ, Шыңғысхан әскерінің атақты қолбасшылары болған Билеушілері хандар деп аталады. Түркі тілдес тайпалар болған. Бұл тайпалардың бәрі қазақ халқының құрамына кірген. Балл

11 слайд

Найман мемлекеті Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіМемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау Қала мәдениеті, егіншілік дамып, көрші мемлекеттермен сауда қатынастары кеңейдіБас ордасы Битөбе деген жерде орналасты. Монғолдардың жас қолбасшысы Темучинге қолдау көрсетті. Этникалық құрамы біркелкі болған жоқ, Шыңғысхан әскерінің атақты қолбасшылары болған Билеушілері хандар деп аталады. Түркі тілдес тайпалар болған. Бұл тайпалардың бәрі қазақ халқының құрамына кірген. Балл

Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма: Наймандар, керейіттер және жалайырлар « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап бер

#12 слайд
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма: Наймандар, керейіттер және жалайырлар « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді?

12 слайд

Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма: Наймандар, керейіттер және жалайырлар « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді?

Файл форматы:
pptx
22.12.2022
1613
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі