Материалдар / Наймандар, керейіттер және жалайырлар.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Наймандар, керейіттер және жалайырлар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Наймандар, керейіттер және жалайырлар. Зерттеу сұрағы: Наймандар, керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2022
343
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Веер» әдісі. Өткен сабаққа шолу Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып

1 слайд
«Веер» әдісі. Өткен сабаққа шолу Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады.

Сабағымыздың тақырыбы: Наймандар, керейіттер, жалайырлар6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

2 слайд
Сабағымыздың тақырыбы: Наймандар, керейіттер, жалайырлар6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндірі

3 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ ғасырлардағы Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің басқа мемлекеттермен сабақтастығын талдау Сабақтың мақсаты

4 слайд

Жалайыр

5 слайд
Жалайыр

Топқа бірігу: Адасқан әріптер

6 слайд
Топқа бірігу: Адасқан әріптер

Топтық жұмыс: 1. Наймандар 2. Керейіттер 3. Жалайырлар 4. Бақылаушы Топ ережелері:  Регламент сақтау 5 -7 мин  Топ мүшелеріні

7 слайд
Топтық жұмыс: 1. Наймандар 2. Керейіттер 3. Жалайырлар 4. Бақылаушы Топ ережелері:  Регламент сақтау 5 -7 мин  Топ мүшелерінің барлығы өз ролін атқару ( көшбасшы, спикер , көрнекілік жасаушы )  Тақырыптың толық қамтылуы  Оқушыларға түсінікті болуы  Ақпарат карточкасын толтыру.

Наймандар Керейттер Жалайырлар Мекені Орталығы Билеушісі Ақпараттар карточкасы Балл

8 слайд
Наймандар Керейттер Жалайырлар Мекені Орталығы Билеушісі Ақпараттар карточкасы Балл

Наймандар Керейттер Жалайырлар Мекені Орхон өзені - Алтай Орхон, Керулен, Селенга, Аргун өзені Селенга, Хилок, Орхон өзендері

9 слайд
Наймандар Керейттер Жалайырлар Мекені Орхон өзені - Алтай Орхон, Керулен, Селенга, Аргун өзені Селенга, Хилок, Орхон өзендері, Қарақорым таулы қыраттары Орталығы Балықты Битөбе Орда Билеушісі Хан Хан Хан

Найман мемлекеті Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіТапсырма. Мемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау Қала мәдениеті,

10 слайд
Найман мемлекеті Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіТапсырма. Мемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау Қала мәдениеті, егіншілік дамып, көрші мемлекеттермен сауда қатынастары кеңейдіБас ордасы Битөбе деген жерде орналасты. Монғолдардың жас қолбасшысы Темучинге қолдау көрсетті. Этникалық құрамы біркелкі болған жоқ, Шыңғысхан әскерінің атақты қолбасшылары болған

Найман мемлекеті Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіМемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау Қала мәдениеті, егіншілік д

11 слайд
Найман мемлекеті Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіМемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау Қала мәдениеті, егіншілік дамып, көрші мемлекеттермен сауда қатынастары кеңейдіБас ордасы Битөбе деген жерде орналасты. Монғолдардың жас қолбасшысы Темучинге қолдау көрсетті. Этникалық құрамы біркелкі болған жоқ, Шыңғысхан әскерінің атақты қолбасшылары болған Билеушілері хандар деп аталады. Түркі тілдес тайпалар болған. Бұл тайпалардың бәрі қазақ халқының құрамына кірген. Балл

Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма: Наймандар, керейіттер және жалайырлар « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап бер

12 слайд
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма: Наймандар, керейіттер және жалайырлар « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді?