1 слайд
«Веер» әдісі. Өткен сабаққа шолу
Қағазды веер
пішінінде бүктеп,
бірінші оқушы бір
бөлігіне сабаққа
қатысты сұрақтар
жазып шығады,
екінші оқушы екінші
бөлігіне қысқаша
жауап жазып
тапсырады.
2 слайд
Сабағымыздың тақырыбы:
Наймандар, керейіттер,
жалайырлар6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан
3 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы
мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау
Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ ғасырлардағы Найман,
Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің басқа мемлекеттермен
сабақтастығын талдау Сабақтың мақсаты
4 слайд
5 слайд
Жалайыр
6 слайд
Топқа бірігу: Адасқан әріптер
7 слайд
Топтық жұмыс:
1. Наймандар
2. Керейіттер
3. Жалайырлар
4. Бақылаушы
Топ ережелері:
Регламент сақтау 5 -7 мин
Топ мүшелерінің барлығы өз
ролін атқару ( көшбасшы, спикер ,
көрнекілік жасаушы )
Тақырыптың толық қамтылуы
Оқушыларға түсінікті болуы
Ақпарат карточкасын толтыру.
8 слайд
Наймандар Керейттер Жалайырлар
Мекені
Орталығы
Билеушісі Ақпараттар карточкасы Балл
9 слайд
Наймандар Керейттер Жалайырлар
Мекені Орхон өзені - Алтай Орхон, Керулен,
Селенга, Аргун өзені Селенга, Хилок,
Орхон өзендері,
Қарақорым таулы
қыраттары
Орталығы Балықты Битөбе Орда
Билеушісі Хан Хан Хан
10 слайд
Найман мемлекеті
Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіТапсырма. Мемлекеттердің құрылымын,
ұқсастықтарын анықтау
Қала мәдениеті, егіншілік дамып,
көрші мемлекеттермен сауда
қатынастары кеңейдіБас ордасы Битөбе деген жерде
орналасты. Монғолдардың жас
қолбасшысы Темучинге қолдау
көрсетті.
Этникалық құрамы біркелкі болған
жоқ, Шыңғысхан әскерінің атақты
қолбасшылары болған
11 слайд
Найман мемлекеті
Жалайыр мемлекеті Керейіт мемлекетіМемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау
Қала мәдениеті, егіншілік дамып,
көрші мемлекеттермен сауда
қатынастары кеңейдіБас ордасы Битөбе деген жерде
орналасты. Монғолдардың жас
қолбасшысы Темучинге қолдау
көрсетті.
Этникалық құрамы біркелкі болған
жоқ, Шыңғысхан әскерінің атақты
қолбасшылары болған
Билеушілері хандар деп аталады. Түркі
тілдес тайпалар болған.
Бұл тайпалардың бәрі қазақ халқының
құрамына кірген. Балл
12 слайд
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма: Наймандар, керейіттер
және жалайырлар
« Білімді стикер». Мына сұрақтар
бойынша жауап береді.
- Не білдім?
- Не білемін?
- Не білгім келеді?
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз