Материалдар / Нәруыздардың құрамы, жіктелуі .Слайд ҚМЖ.

Нәруыздардың құрамы, жіктелуі .Слайд ҚМЖ.

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайдта қмж -ның құрылуы, сабаққа қолданылатын әдістердің оқу мақсатына сай құрылуы ,сабақ мақсаттарына сай сабақ әдістерінің таңдалуы,әр тапсырмаға дескрипторлардың құрылуы көрсетілген,ҚМЖ жас мамндарға көмек ретінде ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2023
448
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлім:М олекулал ық биология және биохмия • Сабақ тақырыбы: • Нәруыздарды құрамы (жай, күрделі) және қызметі бойынша жіктеу

1 слайд
Бөлім:М олекулал ық биология және биохмия • Сабақ тақырыбы: • Нәруыздарды құрамы (жай, күрделі) және қызметі бойынша жіктеу. Нәруыздардың құрылымдық деңгейлері мен құрылысы Осы сабақта қол жеткізілг ен оқу мақсатта ры: • 10.4.1.5 – нәруыздарды құрамы, құрылымы ,атқаратын қызметтері бойынша жіктеу Сабақ мақсат ы • Нәруыздардың құрамы және құрылымы бойынша жіктейді. • Нәруыздардың атқаратын қызметтерінің және құрылымдық ерекшеліктерін талдайды. • Ойлау дағдылары: ҚолдануНасырова Қымбат Едигеевна М.Мирманов ЖОББМ биология пәнінің мұғалімі

1 слайд

Бөлім:М олекулал ық биология және биохмия • Сабақ тақырыбы: • Нәруыздарды құрамы (жай, күрделі) және қызметі бойынша жіктеу. Нәруыздардың құрылымдық деңгейлері мен құрылысы Осы сабақта қол жеткізілг ен оқу мақсатта ры: • 10.4.1.5 – нәруыздарды құрамы, құрылымы ,атқаратын қызметтері бойынша жіктеу Сабақ мақсат ы • Нәруыздардың құрамы және құрылымы бойынша жіктейді. • Нәруыздардың атқаратын қызметтерінің және құрылымдық ерекшеліктерін талдайды. • Ойлау дағдылары: ҚолдануНасырова Қымбат Едигеевна М.Мирманов ЖОББМ биология пәнінің мұғалімі

Оқыту әдістері 1 . Биологиялық диктант Жеке Нәруыздардың құрамы және құ

2 слайд
Оқыту әдістері 1 . Биологиялық диктант Жеке Нәруыздардың құрамы және құрылымы бойынша берілген деректермен жұмыс істей отырып,сөздердің дұрыс реттілігін анықтайды. Қарқын әдісі арқылы әр оқушының өз танымына қарай іс- әрекеттері байқалады. 2. Сәйкестендіру Ж ұптық Нәруыздардың атқаратын қызметтерінің және құрылымдық ерекшеліктерін талдайды. Диалог және қолдау 3. Суретпен жұмыс Топтық Сурет бойынша нәруыздардың реттік құрылымын анықтайды 4

2 слайд

Оқыту әдістері 1 . Биологиялық диктант Жеке Нәруыздардың құрамы және құрылымы бойынша берілген деректермен жұмыс істей отырып,сөздердің дұрыс реттілігін анықтайды. Қарқын әдісі арқылы әр оқушының өз танымына қарай іс- әрекеттері байқалады. 2. Сәйкестендіру Ж ұптық Нәруыздардың атқаратын қызметтерінің және құрылымдық ерекшеліктерін талдайды. Диалог және қолдау 3. Суретпен жұмыс Топтық Сурет бойынша нәруыздардың реттік құрылымын анықтайды 4

О қ ы т у ә д і с т е рі Карусель әдісі Сынып Бейнеролик әдісі Сынып Ақпарат

3 слайд
О қ ы т у ә д і с т е рі Карусель әдісі Сынып Бейнеролик әдісі Сынып Ақпарат алу арқылы адам өміріндегі нәруыздардың құрамын және құрылымы анықтайды Биологиялық диктант Жеке Нәруыздардың құрамы және құрылымы бойынша жіктейді,әр оқушының өз танымына қарай іс әрекеттері байқалады. Сәйкестендіру Жұптық Нәруыздардың атқаратын қызметтерін сипаттамаларымен сәйкестендіреді,мұнда кейбір оқушылар қолдауды қажет етеді,бұл кезде диалог,қолдау көрсетемін Суретпен жұмыс Топтық Суреттері бойынша нәруыздардың құрылымдық ерекшеліктерін талдайды ,оқушылар тапсырманы орындау барысында суретті сөйлету,ЕБҚЕ оқушылар тапсырманы көріп,ресурстарда,ы суреттермен жұмыс істеуге талпынады. Гуглформ Тест әдісі Жеке Нәруыздардың құрамы,құрылымы,атқаратын қызметтері бойынша алған білімдерін АКТ құзіреттіліктерін дамыту мақсатында тест орындатамын,мұнда оқушы сабақты қай деңгейде меңгергендігін өздері көріп сараптай алады. padlet.com/ Жеке Бүгінгі сабаққа рефлексия 3 2 1

3 слайд

О қ ы т у ә д і с т е рі Карусель әдісі Сынып Бейнеролик әдісі Сынып Ақпарат алу арқылы адам өміріндегі нәруыздардың құрамын және құрылымы анықтайды Биологиялық диктант Жеке Нәруыздардың құрамы және құрылымы бойынша жіктейді,әр оқушының өз танымына қарай іс әрекеттері байқалады. Сәйкестендіру Жұптық Нәруыздардың атқаратын қызметтерін сипаттамаларымен сәйкестендіреді,мұнда кейбір оқушылар қолдауды қажет етеді,бұл кезде диалог,қолдау көрсетемін Суретпен жұмыс Топтық Суреттері бойынша нәруыздардың құрылымдық ерекшеліктерін талдайды ,оқушылар тапсырманы орындау барысында суретті сөйлету,ЕБҚЕ оқушылар тапсырманы көріп,ресурстарда,ы суреттермен жұмыс істеуге талпынады. Гуглформ Тест әдісі Жеке Нәруыздардың құрамы,құрылымы,атқаратын қызметтері бойынша алған білімдерін АКТ құзіреттіліктерін дамыту мақсатында тест орындатамын,мұнда оқушы сабақты қай деңгейде меңгергендігін өздері көріп сараптай алады. padlet.com/ Жеке Бүгінгі сабаққа рефлексия 3 2 1

Тапсырма • Биологиялық диктант. • Мақсаты:Нәруыздардың құрамы және құрылымы бойынша барлық

4 слайд
Тапсырма • Биологиялық диктант. • Мақсаты:Нәруыздардың құрамы және құрылымы бойынша барлық оқушылар тапсырманы жеке орындайды.Қарқын әдісі арқылы әр оқушының іс ірекеттері байқалады және фунционалдық сауаттылығы дамиды • Дескриптор: • Нәруыздардың молекулалық және химиялық • құрамына байланысты керекті сөздердің дұрыс реттілігін анықтайды. • Сәйкестендіру Мақсаты:жұптық жұмыста сәйкестендіру барысында нәруыздардың атқаратын қызметтерінің сипаттамаларын сәйкестендіреді,жұпта оқушылар жұптарына көмектеседі,қолдайды,диалог құрады. • Дескриптор • - Нәруыздардың қызметтеріне сәйкес келетін сипаттамаларды анықтайды • Гуглформа арқылы Тест әдісі Мақсаты:оқушылардың АКТ құзіреттілігін қалыптастырады,бұл әдісте ЕҚБ балада қызығып тапсырманы смартфонмен орындайды. • Дескриптор: • Нәруыздардың құрамы,құрлымы бойынша тест сұрақтарға жауап

4 слайд

Тапсырма • Биологиялық диктант. • Мақсаты:Нәруыздардың құрамы және құрылымы бойынша барлық оқушылар тапсырманы жеке орындайды.Қарқын әдісі арқылы әр оқушының іс ірекеттері байқалады және фунционалдық сауаттылығы дамиды • Дескриптор: • Нәруыздардың молекулалық және химиялық • құрамына байланысты керекті сөздердің дұрыс реттілігін анықтайды. • Сәйкестендіру Мақсаты:жұптық жұмыста сәйкестендіру барысында нәруыздардың атқаратын қызметтерінің сипаттамаларын сәйкестендіреді,жұпта оқушылар жұптарына көмектеседі,қолдайды,диалог құрады. • Дескриптор • - Нәруыздардың қызметтеріне сәйкес келетін сипаттамаларды анықтайды • Гуглформа арқылы Тест әдісі Мақсаты:оқушылардың АКТ құзіреттілігін қалыптастырады,бұл әдісте ЕҚБ балада қызығып тапсырманы смартфонмен орындайды. • Дескриптор: • Нәруыздардың құрамы,құрлымы бойынша тест сұрақтарға жауап

Т а п с ы р м а Оқушылар ой бөліседі,көру және есте сақтау арқылы көрсетілген бейнероликтен өмірл

5 слайд
Т а п с ы р м а Оқушылар ой бөліседі,көру және есте сақтау арқылы көрсетілген бейнероликтен өмірлеріне қажетті мағлұматтар алады,олар тірі ағзалардың денесі нәруызды заттардан тұратынын сипаттайдыМиға шабуыл. Бейнеролик.

5 слайд

Т а п с ы р м а Оқушылар ой бөліседі,көру және есте сақтау арқылы көрсетілген бейнероликтен өмірлеріне қажетті мағлұматтар алады,олар тірі ағзалардың денесі нәруызды заттардан тұратынын сипаттайдыМиға шабуыл. Бейнеролик.

Дескриптор: Нәруыздардың молекулалық және химиялық құрамына байланысты керекті сөздердің дұрыс реттілігін анықтайды. Биол

6 слайд
Дескриптор: Нәруыздардың молекулалық және химиялық құрамына байланысты керекті сөздердің дұрыс реттілігін анықтайды. Биологиялық диктант. Керекті сөздер Нәруыздарды молекулалық құрамына байланысты жіктелуі. Астық тұқымдастарының дәндерінде қорға жиналатын нәруыздар________ ,_________ . Нәруыз молекуласының химиялық құрылысы_________,______ ,_________ тобынан тұрады.Нәруыздар сыртқы пішініне қарай _______ және_______ болып бөлінеді.Металл иондары бар нәруыздар ________________жатады.Хром опротеиндердің негізгі өкілі________ жарықты қабылдау процесіне қатысады. Глобулалы,фибриллярлы,а минтобы, металлопротеиндар, карбоксил тобы, родопсин,R тобы,глютелиндер,гистонд ар Дескриптор: - Нәруыздарды қызметтеріне сәйкес келетін сипаттамаларды анықтайды № Нәруыздардың атқаратын қызметтерінің атаулары Нәруыздардың атқаратын қызметтерінің сипаттамалары 1 Жиырылғыштық А Жасушада глюкозаның,аминқышқылдардың,иондардың тасымалын қамтамасыз етеді 2 Катализаторлық B Ағзаны зақымданудан сақтайды. 3 Қор жинаушы C Бұл нәруыздар ұрықтың дамуы барысында қолданылады. 4 Қорғаныштық D Жасушаның химиялық реакцияларын тездетеді 5 Құрылыстық E Жасуша мембранасының қалыптасуына қатысады 6 Рецепторлық F Жасуша ішіндегі органеллалардың қозғалысын қамтамасыз етеді 7 Тасымалдаушы G Ақуыздар негізгі энергия көзі Энергетикалық H Олар дабыл жеткізуші молекулаларға кедергі бола алады 1 2 3 4 5 6 7 8 Жауабы:Мақсаты: Нәруыздардың құрамы, атқаратын қызметтері және құрылысы бойынша жіктейді.

6 слайд

Дескриптор: Нәруыздардың молекулалық және химиялық құрамына байланысты керекті сөздердің дұрыс реттілігін анықтайды. Биологиялық диктант. Керекті сөздер Нәруыздарды молекулалық құрамына байланысты жіктелуі. Астық тұқымдастарының дәндерінде қорға жиналатын нәруыздар________ ,_________ . Нәруыз молекуласының химиялық құрылысы_________,______ ,_________ тобынан тұрады.Нәруыздар сыртқы пішініне қарай _______ және_______ болып бөлінеді.Металл иондары бар нәруыздар ________________жатады.Хром опротеиндердің негізгі өкілі________ жарықты қабылдау процесіне қатысады. Глобулалы,фибриллярлы,а минтобы, металлопротеиндар, карбоксил тобы, родопсин,R тобы,глютелиндер,гистонд ар Дескриптор: - Нәруыздарды қызметтеріне сәйкес келетін сипаттамаларды анықтайды № Нәруыздардың атқаратын қызметтерінің атаулары Нәруыздардың атқаратын қызметтерінің сипаттамалары 1 Жиырылғыштық А Жасушада глюкозаның,аминқышқылдардың,иондардың тасымалын қамтамасыз етеді 2 Катализаторлық B Ағзаны зақымданудан сақтайды. 3 Қор жинаушы C Бұл нәруыздар ұрықтың дамуы барысында қолданылады. 4 Қорғаныштық D Жасушаның химиялық реакцияларын тездетеді 5 Құрылыстық E Жасуша мембранасының қалыптасуына қатысады 6 Рецепторлық F Жасуша ішіндегі органеллалардың қозғалысын қамтамасыз етеді 7 Тасымалдаушы G Ақуыздар негізгі энергия көзі Энергетикалық H Олар дабыл жеткізуші молекулаларға кедергі бола алады 1 2 3 4 5 6 7 8 Жауабы:Мақсаты: Нәруыздардың құрамы, атқаратын қызметтері және құрылысы бойынша жіктейді.

Мақсаты: Нәруыздардың атқаратын қызметтерінің және құрылымдық ерекшеліктерін талдайды. № 3 Топтық тапсырма Сурет бойынша нәр

7 слайд
Мақсаты: Нәруыздардың атқаратын қызметтерінің және құрылымдық ерекшеліктерін талдайды. № 3 Топтық тапсырма Сурет бойынша нәруыздардың реттік құрылымын анықтаңыз 4.Бекіту:Жеке тапсырма орындау. 1 .Әрбір аминқышқылдарының қалдығының қандай тобы NH- тобының төртінші қалдығымен әрекеттеседі А. R- тобы B. С- тобы C. NH- тобы D. СО -тобы E. Н- тобы 2. Гемопротеиндерге жатады А.Фибрин B. Миоглобин,цитохром C. Кератин D. Глютелиндер E. Эластин 3.Полипептидтік тізбектегі аминқышқыл қалдықтары арасындағы байланыс А. Глобулалы B. Ковалентті C. Пептидтік D. Полюсті E. Сутектік 4.Судың бөлінуімен жүретін реакция А.Пептидтік байланыс B. Карбоксил топтары C. Конденсация D. Ажырау реакциясы E. Дисульфидтік байланыс 5.Оралма тәрізді құрылым .... А.І- ші реттік құрылым B. ІІ- ші реттік құрылым C. ІІІ-ші реттік құрылым D. І V- ші реттік құрылым E .V - ші реттік құрылым 6.Нәруыздардың мономерлеріндегі аминқышқылдар саны А.20 B.25 C.55 D.49 E35 7. ІІІ-ші реттік құрылымда нәруыздар қалай бөлінеді А.Глобулалы, фибриллярлы B. Протомерлер C. Олигомерлі D. Фосфорлы E Аминқышқылдарға 8.Шиыршықтың әр айналымы қанша нм- ді құрайды А.54 нм B.76 нм C.64 нм D.3,6 нм E 5 нм(a) нәруыздардың реттік құрылымын анықтаңыз. (b)4-ші ретттік құрылымындағы байланыстарды сипаттаңыз. Дескриптор - Нәруыздардың реттік құрылымын анықтайды. -4-ші ретттік құрылымындағы байланыстарды сипаттайды Дескриптор: Нәруыздардың құрамы,құрлымы бойынша тест сұрақтарға жауап береді

7 слайд

Мақсаты: Нәруыздардың атқаратын қызметтерінің және құрылымдық ерекшеліктерін талдайды. № 3 Топтық тапсырма Сурет бойынша нәруыздардың реттік құрылымын анықтаңыз 4.Бекіту:Жеке тапсырма орындау. 1 .Әрбір аминқышқылдарының қалдығының қандай тобы NH- тобының төртінші қалдығымен әрекеттеседі А. R- тобы B. С- тобы C. NH- тобы D. СО -тобы E. Н- тобы 2. Гемопротеиндерге жатады А.Фибрин B. Миоглобин,цитохром C. Кератин D. Глютелиндер E. Эластин 3.Полипептидтік тізбектегі аминқышқыл қалдықтары арасындағы байланыс А. Глобулалы B. Ковалентті C. Пептидтік D. Полюсті E. Сутектік 4.Судың бөлінуімен жүретін реакция А.Пептидтік байланыс B. Карбоксил топтары C. Конденсация D. Ажырау реакциясы E. Дисульфидтік байланыс 5.Оралма тәрізді құрылым .... А.І- ші реттік құрылым B. ІІ- ші реттік құрылым C. ІІІ-ші реттік құрылым D. І V- ші реттік құрылым E .V - ші реттік құрылым 6.Нәруыздардың мономерлеріндегі аминқышқылдар саны А.20 B.25 C.55 D.49 E35 7. ІІІ-ші реттік құрылымда нәруыздар қалай бөлінеді А.Глобулалы, фибриллярлы B. Протомерлер C. Олигомерлі D. Фосфорлы E Аминқышқылдарға 8.Шиыршықтың әр айналымы қанша нм- ді құрайды А.54 нм B.76 нм C.64 нм D.3,6 нм E 5 нм(a) нәруыздардың реттік құрылымын анықтаңыз. (b)4-ші ретттік құрылымындағы байланыстарды сипаттаңыз. Дескриптор - Нәруыздардың реттік құрылымын анықтайды. -4-ші ретттік құрылымындағы байланыстарды сипаттайды Дескриптор: Нәруыздардың құрамы,құрлымы бойынша тест сұрақтарға жауап береді

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ