Натурал сандар және нөл саны. Бөлшектер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Натурал сандар және нөл саны. Бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
Натурал саны және нөл саны тақырыбында пайдалануға болатын презентания
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер. Сабақтың тақырыбы: 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер. Сабақтың тақырыбы: 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер.Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4А Күнделікті өмірдегі есептеулер Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4А Күнделікті өмірдегі есептеулерОсы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:1.1.1.5 20-ға дейінгі сандарды 2- ден топтап тура және кері санау; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:1.1.1.5 20-ға дейінгі сандарды 2- ден топтап тура және кері санау; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табуМектеп: №136 Т.Жүргенов атындағы мектеп – лицейі Бастауыш сынып мұғалімі: Қарапаева Жұпар Сынып:1 Пән: Математика Мектеп: №136 Т.Жүргенов атындағы мектеп – лицейі Бастауыш сынып мұғалімі: Қарапаева Жұпар Сынып:1 Пән: Математика

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер. Сабақтың тақырыбы: 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер.Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4А Күнделікті өмірдегі есептеулер Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4А Күнделікті өмірдегі есептеулерОсы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:1.1.1.5 20-ға дейінгі сандарды 2- ден топтап тура және кері санау; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:1.1.1.5 20-ға дейінгі сандарды 2- ден топтап тура және кері санау; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табуМектеп: №136 Т.Жүргенов атындағы мектеп – лицейі Бастауыш сынып мұғалімі: Қарапаева Жұпар Сынып:1 Пән: Математика Мектеп: №136 Т.Жүргенов атындағы мектеп – лицейі Бастауыш сынып мұғалімі: Қарапаева Жұпар Сынып:1 Пән: Математика

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындайды: Заттарды жұппен екі-екіден топтап көрсетеді. 20-ға дейінгі сандар тізбегін жа

#2 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындайды: Заттарды жұппен екі-екіден топтап көрсетеді. 20-ға дейінгі сандар тізбегін жазады. 20-ға дейінгі сандарды тура жұппен санайды Көптеген оқушылар орындайды: 20 көлеміндегі (сан,сурет,фигура) символдан тұратын тізбектердің немесе сандардың заңдылығын анықтайды. Ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады Кейбір оқушылар орындайды: Заттарды тез санау үшін жұппен санауды қолданады.

2 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындайды: Заттарды жұппен екі-екіден топтап көрсетеді. 20-ға дейінгі сандар тізбегін жазады. 20-ға дейінгі сандарды тура жұппен санайды Көптеген оқушылар орындайды: 20 көлеміндегі (сан,сурет,фигура) символдан тұратын тізбектердің немесе сандардың заңдылығын анықтайды. Ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады Кейбір оқушылар орындайды: Заттарды тез санау үшін жұппен санауды қолданады.

20 көлемінде сандар тізбегін 2-ден топтап тура және кері санайды. Бағалау критерий •Заттарды тең 2-ге бөліп, жартысын анық

#3 слайд
20 көлемінде сандар тізбегін 2-ден топтап тура және кері санайды. Бағалау критерий •Заттарды тең 2-ге бөліп, жартысын анықтайды.

3 слайд

20 көлемінде сандар тізбегін 2-ден топтап тура және кері санайды. Бағалау критерий •Заттарды тең 2-ге бөліп, жартысын анықтайды.

Топтық жұмыс 1-топ. Суреттен жұп сан бола алатын заттарды тауып, қоршаңдар.Неліктен еке

#4 слайд
Топтық жұмыс 1-топ. Суреттен жұп сан бола алатын заттарды тауып, қоршаңдар.Неліктен екенін дәлелдеңдер

4 слайд

Топтық жұмыс 1-топ. Суреттен жұп сан бола алатын заттарды тауып, қоршаңдар.Неліктен екенін дәлелдеңдер

2-топ. Керіктің бойы. Суретке қарап, түсіп қалған сандарды өз орнына жаз. Сонда керіктің бойының биіктігін білетін боласың. 10

#5 слайд
2-топ. Керіктің бойы. Суретке қарап, түсіп қалған сандарды өз орнына жаз. Сонда керіктің бойының биіктігін білетін боласың. 100 80 10 40 90 70 60 30

5 слайд

2-топ. Керіктің бойы. Суретке қарап, түсіп қалған сандарды өз орнына жаз. Сонда керіктің бойының биіктігін білетін боласың. 100 80 10 40 90 70 60 30

3-топ. Бос дөңгелектерге түсіп қалған сандарды жаз. 1211 22 1212 12 12 12 12 12 12 12 16 4 6 10 15 9 Бағалау: Смай

#6 слайд
3-топ. Бос дөңгелектерге түсіп қалған сандарды жаз. 1211 22 1212 12 12 12 12 12 12 12 16 4 6 10 15 9 Бағалау: Смайликтер әдісі бойынша Кері байланыс. -Заттарды қалай тез санауға болады ? -Тақ сандар мен жұп сандарды анықтауда қиындық туды ма? -Заттарды тез санаудың тағы басқа жолы бар ма?

6 слайд

3-топ. Бос дөңгелектерге түсіп қалған сандарды жаз. 1211 22 1212 12 12 12 12 12 12 12 16 4 6 10 15 9 Бағалау: Смайликтер әдісі бойынша Кері байланыс. -Заттарды қалай тез санауға болады ? -Тақ сандар мен жұп сандарды анықтауда қиындық туды ма? -Заттарды тез санаудың тағы басқа жолы бар ма?

Жұппен жұмыс. «Жұптал-ойлан-бөліс» әдісі 1-тапсырма. Үйлердің нөмерлері. Үйлерге нөмерлерін жаз. 12 15 16 11 13 Тура ретпен сана

#7 слайд
Жұппен жұмыс. «Жұптал-ойлан-бөліс» әдісі 1-тапсырма. Үйлердің нөмерлері. Үйлерге нөмерлерін жаз. 12 15 16 11 13 Тура ретпен санап, бесінші үйді тап. Көк түсті қарындашпен қорша. Кері ретпен санап, бесінші үйді тап. Қызыл түсті қарындашпен қорша.

7 слайд

Жұппен жұмыс. «Жұптал-ойлан-бөліс» әдісі 1-тапсырма. Үйлердің нөмерлері. Үйлерге нөмерлерін жаз. 12 15 16 11 13 Тура ретпен санап, бесінші үйді тап. Көк түсті қарындашпен қорша. Кері ретпен санап, бесінші үйді тап. Қызыл түсті қарындашпен қорша.

2-тапсырма. Сандардың жартысын тауып жаз. 6 12 4 Кері байланыс. -Бос орындарды қандай сандармен толықтырдыңдар? -Тапсырманы ор

#8 слайд
2-тапсырма. Сандардың жартысын тауып жаз. 6 12 4 Кері байланыс. -Бос орындарды қандай сандармен толықтырдыңдар? -Тапсырманы орындау барысында қиындық туды ма? Неліктен? Бағалау. «Өзін – өзі бағалау» әдісі. (Өзін – өзі бағалауда оқушы өзінің қатесін өзі табады)

8 слайд

2-тапсырма. Сандардың жартысын тауып жаз. 6 12 4 Кері байланыс. -Бос орындарды қандай сандармен толықтырдыңдар? -Тапсырманы орындау барысында қиындық туды ма? Неліктен? Бағалау. «Өзін – өзі бағалау» әдісі. (Өзін – өзі бағалауда оқушы өзінің қатесін өзі табады)

Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау. 1-тапсырма . Тәжірибелік жұмыс Парталас оқушымен жұп құрап , сапқа тұрыңдар. Екі - екіден

#9 слайд
Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау. 1-тапсырма . Тәжірибелік жұмыс Парталас оқушымен жұп құрап , сапқа тұрыңдар. Екі - екіден топтап саналыңдар. Қатардағы оқушылардың санын жаз. Екі-екіден топтап кері санап көр. Дескриптор - екі-екіден топтап тура санайды және санды жазады; - екі-екіден топтап кері санайды. 2-тапсырма Алмаларды сана және санын жаз. Ыдысқа алмалардың жартысын бөліп сал және санын жаз. Дескриптор - алмаларды санап, санын цифрмен жазады; - санның жартысын анықтайды және цифрмен жазады.

9 слайд

Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау. 1-тапсырма . Тәжірибелік жұмыс Парталас оқушымен жұп құрап , сапқа тұрыңдар. Екі - екіден топтап саналыңдар. Қатардағы оқушылардың санын жаз. Екі-екіден топтап кері санап көр. Дескриптор - екі-екіден топтап тура санайды және санды жазады; - екі-екіден топтап кері санайды. 2-тапсырма Алмаларды сана және санын жаз. Ыдысқа алмалардың жартысын бөліп сал және санын жаз. Дескриптор - алмаларды санап, санын цифрмен жазады; - санның жартысын анықтайды және цифрмен жазады.

Қабілеті жоғары оқушыға берілетін қосымша тапсырма Үйлердің нөмері арқылы жұп және тақ сандарды ажыратады. Қабілеті төмен

#10 слайд
Қабілеті жоғары оқушыға берілетін қосымша тапсырма Үйлердің нөмері арқылы жұп және тақ сандарды ажыратады. Қабілеті төмен оқушыға берілетін қосымша тапсырма Шығарып көр. Әр топтан артық санды табады. «Смайлик», «Стикер», «Мадақтау», «Өзін – өзі бағалау», «Бас бармақ» әдістері арқылы бағаланады. Сыныпта жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет Жаттығу жасау кезінде қайшыны дұрыс үстау, партаның ұшынан,жазу кезінде қаламның ұшынан сақтану керек.

10 слайд

Қабілеті жоғары оқушыға берілетін қосымша тапсырма Үйлердің нөмері арқылы жұп және тақ сандарды ажыратады. Қабілеті төмен оқушыға берілетін қосымша тапсырма Шығарып көр. Әр топтан артық санды табады. «Смайлик», «Стикер», «Мадақтау», «Өзін – өзі бағалау», «Бас бармақ» әдістері арқылы бағаланады. Сыныпта жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет Жаттығу жасау кезінде қайшыны дұрыс үстау, партаның ұшынан,жазу кезінде қаламның ұшынан сақтану керек.

Бүгінгі сабақтан нені үйрендік? -Бүгінгі сабақта саған қандай тапсырманы орындаған ұнады? Неге? - Бүгінгі сабақта сен топта

#11 слайд
Бүгінгі сабақтан нені үйрендік? -Бүгінгі сабақта саған қандай тапсырманы орындаған ұнады? Неге? - Бүгінгі сабақта сен топта немесе жұпта кімге көмектестің ? Саған кім көмектесті ?

11 слайд

Бүгінгі сабақтан нені үйрендік? -Бүгінгі сабақта саған қандай тапсырманы орындаған ұнады? Неге? - Бүгінгі сабақта сен топта немесе жұпта кімге көмектестің ? Саған кім көмектесті ?

Файл форматы:
ppt
07.02.2019
691
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі