Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер 9сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер 9сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға қосымша материал, ашық сабақ түрінде
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Г.Қ. Исанова, математика пәнінің мұғалімі Шортанды ауданы, Бозайғыр атындағы орта мектеп

#1 слайд
Г.Қ. Исанова, математика пәнінің мұғалімі Шортанды ауданы, Бозайғыр атындағы орта мектеп

1 слайд

Г.Қ. Исанова, математика пәнінің мұғалімі Шортанды ауданы, Бозайғыр атындағы орта мектеп

9 сынып

#2 слайд
9 сынып

2 слайд

9 сынып

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: І Білімділік:І Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде Негізгі тригоном

#3 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: І Білімділік:І Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде білік білік дағдыларындағдыларын қалыптастыру,қалыптастыру, есептерді шешу есептерді шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету.кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету. ІІ. Тәрбиелік:ІІ. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке,Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, достыққа тәрбиелеу. достыққа тәрбиелеу. ІІІ. Дамытушылық: ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларынОқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау,қалыптастыру, логикалық ойлау, шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.қызығушылығын арттыру. Сабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақтаСабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақта

3 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: І Білімділік:І Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде білік білік дағдыларындағдыларын қалыптастыру,қалыптастыру, есептерді шешу есептерді шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету.кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету. ІІ. Тәрбиелік:ІІ. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке,Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, достыққа тәрбиелеу. достыққа тәрбиелеу. ІІІ. Дамытушылық: ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларынОқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау,қалыптастыру, логикалық ойлау, шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.қызығушылығын арттыру. Сабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақтаСабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақта

Саба қтың барысы: 1. Сабақты ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Ауызша есептер 4. Жаңа сабақты меңгеру 5. Бекіту 6. Бағ

#4 слайд
Саба қтың барысы: 1. Сабақты ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Ауызша есептер 4. Жаңа сабақты меңгеру 5. Бекіту 6. Бағалау 7. Үйге тапсырма N 297( ә), N 298 (а,б), N 302 ( ә,в) Қайталау сұрақтары 1. Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер. 2. Тригонометриялық функциялардың ширектердегі таңбалары 3. Анықтамалар. 4. a бұрышына байланысты тригонометриялық функциялардың мәндерін

4 слайд

Саба қтың барысы: 1. Сабақты ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Ауызша есептер 4. Жаңа сабақты меңгеру 5. Бекіту 6. Бағалау 7. Үйге тапсырма N 297( ә), N 298 (а,б), N 302 ( ә,в) Қайталау сұрақтары 1. Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер. 2. Тригонометриялық функциялардың ширектердегі таңбалары 3. Анықтамалар. 4. a бұрышына байланысты тригонометриялық функциялардың мәндерін

5.Кесте толтыру Кейбір бұрыштар үшін тригонометриялық функциялардың мәндері α 0 30 0 45 0 60 0 90 0 18

#5 слайд
5.Кесте толтыру Кейбір бұрыштар үшін тригонометриялық функциялардың мәндері α   0   30 0   45 0   60 0   90 0   180 0   270 0   360 sin α                   cos α                  

5 слайд

5.Кесте толтыру Кейбір бұрыштар үшін тригонометриялық функциялардың мәндері α   0   30 0   45 0   60 0   90 0   180 0   270 0   360 sin α                   cos α                  

• Ctg 180 0 мәнін табындар. А) В) 0; С) анықталмаған; Д)-1 • Егер sin <0. cos >0 болса, қай ширектін бұрышы?

#6 слайд
• Ctg 180 0 мәнін табындар. А) В) 0; С) анықталмаған; Д)-1 • Егер sin <0. cos >0 болса, қай ширектін бұрышы? А) І; В) ІІ; С) ІІІ; Д) IV . • Sin(-30 0 ) мәнін табыңдар. А) -1; В) 0; С) -1 /2 ; Д) 1. • 3tg45 0 - 2cos60 0 өрнегінің мәнің табындар. А) 1; В) 2; С) 4; Д) -2 • sin cos ctg - 1 өрнегін ықшамдаңдар. А) sin 2 ; B) cos 2 ; C)-sin 2 ; Д ) –cos 2

6 слайд

• Ctg 180 0 мәнін табындар. А) В) 0; С) анықталмаған; Д)-1 • Егер sin <0. cos >0 болса, қай ширектін бұрышы? А) І; В) ІІ; С) ІІІ; Д) IV . • Sin(-30 0 ) мәнін табыңдар. А) -1; В) 0; С) -1 /2 ; Д) 1. • 3tg45 0 - 2cos60 0 өрнегінің мәнің табындар. А) 1; В) 2; С) 4; Д) -2 • sin cos ctg - 1 өрнегін ықшамдаңдар. А) sin 2 ; B) cos 2 ; C)-sin 2 ; Д ) –cos 2

Қызықты есеп. • Бір шырпының орнын ауыстырып дұрыс теңдік шығар. XXII: VII= II • 2. Бес тоғыздықты пайдаланып амалда

#7 слайд
Қызықты есеп. • Бір шырпының орнын ауыстырып дұрыс теңдік шығар. XXII: VII= II • 2. Бес тоғыздықты пайдаланып амалдар қолданып 10 санын жаз. • 3 . Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. • Егіз туған қос жүйрік, Жарыса шауып терлейді. Бірін- бірі көрмейді. Дамылсыз қанша шапса да, Мәреге ешбір жетпейді.

7 слайд

Қызықты есеп. • Бір шырпының орнын ауыстырып дұрыс теңдік шығар. XXII: VII= II • 2. Бес тоғыздықты пайдаланып амалдар қолданып 10 санын жаз. • 3 . Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. • Егіз туған қос жүйрік, Жарыса шауып терлейді. Бірін- бірі көрмейді. Дамылсыз қанша шапса да, Мәреге ешбір жетпейді.

Тригонометриялық функциялардың таңбалары

#8 слайд
Тригонометриялық функциялардың таңбалары

8 слайд

Тригонометриялық функциялардың таңбалары

Тригонометриялық фу-ң кейбір мәндері

#9 слайд
Тригонометриялық фу-ң кейбір мәндері

9 слайд

Тригонометриялық фу-ң кейбір мәндері

Файл форматы:
ppt
12.02.2019
544
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі