Материалдар / Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер 9сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер 9сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға қосымша материал, ашық сабақ түрінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
467
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Г.Қ. Исанова, математика пәнінің мұғалімі Шортанды ауданы, Бозайғыр атындағы орта мектеп

1 слайд
Г.Қ. Исанова, математика пәнінің мұғалімі Шортанды ауданы, Бозайғыр атындағы орта мектеп

1 слайд

Г.Қ. Исанова, математика пәнінің мұғалімі Шортанды ауданы, Бозайғыр атындағы орта мектеп

9 сынып

2 слайд
9 сынып

2 слайд

9 сынып

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: І Білімділік:І Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде Негізгі тригоном

3 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: І Білімділік:І Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде білік білік дағдыларындағдыларын қалыптастыру,қалыптастыру, есептерді шешу есептерді шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету.кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету. ІІ. Тәрбиелік:ІІ. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке,Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, достыққа тәрбиелеу. достыққа тәрбиелеу. ІІІ. Дамытушылық: ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларынОқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау,қалыптастыру, логикалық ойлау, шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.қызығушылығын арттыру. Сабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақтаСабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақта

3 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: І Білімділік:І Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде білік білік дағдыларындағдыларын қалыптастыру,қалыптастыру, есептерді шешу есептерді шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету.кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету. ІІ. Тәрбиелік:ІІ. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке,Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, достыққа тәрбиелеу. достыққа тәрбиелеу. ІІІ. Дамытушылық: ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларынОқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау,қалыптастыру, логикалық ойлау, шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.қызығушылығын арттыру. Сабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақтаСабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақта

Саба қтың барысы: 1. Сабақты ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Ауызша есептер 4. Жаңа сабақты меңгеру 5. Бекіту 6. Бағ

4 слайд
Саба қтың барысы: 1. Сабақты ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Ауызша есептер 4. Жаңа сабақты меңгеру 5. Бекіту 6. Бағалау 7. Үйге тапсырма N 297( ә), N 298 (а,б), N 302 ( ә,в) Қайталау сұрақтары 1. Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер. 2. Тригонометриялық функциялардың ширектердегі таңбалары 3. Анықтамалар. 4. a бұрышына байланысты тригонометриялық функциялардың мәндерін

4 слайд

Саба қтың барысы: 1. Сабақты ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Ауызша есептер 4. Жаңа сабақты меңгеру 5. Бекіту 6. Бағалау 7. Үйге тапсырма N 297( ә), N 298 (а,б), N 302 ( ә,в) Қайталау сұрақтары 1. Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер. 2. Тригонометриялық функциялардың ширектердегі таңбалары 3. Анықтамалар. 4. a бұрышына байланысты тригонометриялық функциялардың мәндерін

5.Кесте толтыру Кейбір бұрыштар үшін тригонометриялық функциялардың мәндері α 0 30 0 45 0 60 0 90 0 18

5 слайд
5.Кесте толтыру Кейбір бұрыштар үшін тригонометриялық функциялардың мәндері α   0   30 0   45 0   60 0   90 0   180 0   270 0   360 sin α                   cos α                  

5 слайд

5.Кесте толтыру Кейбір бұрыштар үшін тригонометриялық функциялардың мәндері α   0   30 0   45 0   60 0   90 0   180 0   270 0   360 sin α                   cos α                  

• Ctg 180 0 мәнін табындар. А) В) 0; С) анықталмаған; Д)-1 • Егер sin <0. cos >0 болса, қай ширектін бұрышы?

6 слайд
• Ctg 180 0 мәнін табындар. А) В) 0; С) анықталмаған; Д)-1 • Егер sin <0. cos >0 болса, қай ширектін бұрышы? А) І; В) ІІ; С) ІІІ; Д) IV . • Sin(-30 0 ) мәнін табыңдар. А) -1; В) 0; С) -1 /2 ; Д) 1. • 3tg45 0 - 2cos60 0 өрнегінің мәнің табындар. А) 1; В) 2; С) 4; Д) -2 • sin cos ctg - 1 өрнегін ықшамдаңдар. А) sin 2 ; B) cos 2 ; C)-sin 2 ; Д ) –cos 2

6 слайд

• Ctg 180 0 мәнін табындар. А) В) 0; С) анықталмаған; Д)-1 • Егер sin <0. cos >0 болса, қай ширектін бұрышы? А) І; В) ІІ; С) ІІІ; Д) IV . • Sin(-30 0 ) мәнін табыңдар. А) -1; В) 0; С) -1 /2 ; Д) 1. • 3tg45 0 - 2cos60 0 өрнегінің мәнің табындар. А) 1; В) 2; С) 4; Д) -2 • sin cos ctg - 1 өрнегін ықшамдаңдар. А) sin 2 ; B) cos 2 ; C)-sin 2 ; Д ) –cos 2

Қызықты есеп. • Бір шырпының орнын ауыстырып дұрыс теңдік шығар. XXII: VII= II • 2. Бес тоғыздықты пайдаланып амалда

7 слайд
Қызықты есеп. • Бір шырпының орнын ауыстырып дұрыс теңдік шығар. XXII: VII= II • 2. Бес тоғыздықты пайдаланып амалдар қолданып 10 санын жаз. • 3 . Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. • Егіз туған қос жүйрік, Жарыса шауып терлейді. Бірін- бірі көрмейді. Дамылсыз қанша шапса да, Мәреге ешбір жетпейді.

7 слайд

Қызықты есеп. • Бір шырпының орнын ауыстырып дұрыс теңдік шығар. XXII: VII= II • 2. Бес тоғыздықты пайдаланып амалдар қолданып 10 санын жаз. • 3 . Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. • Егіз туған қос жүйрік, Жарыса шауып терлейді. Бірін- бірі көрмейді. Дамылсыз қанша шапса да, Мәреге ешбір жетпейді.

Тригонометриялық функциялардың таңбалары

8 слайд
Тригонометриялық функциялардың таңбалары

8 слайд

Тригонометриялық функциялардың таңбалары

Тригонометриялық фу-ң кейбір мәндері

9 слайд
Тригонометриялық фу-ң кейбір мәндері

9 слайд

Тригонометриялық фу-ң кейбір мәндері