Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер 9сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Г.Қ. Исанова,
математика пәнінің мұғалімі
Шортанды ауданы,
Бозайғыр атындағы орта мектеп
1 слайд
Г.Қ. Исанова, математика пәнінің мұғалімі Шортанды ауданы, Бозайғыр атындағы орта мектеп
2 слайд
9 сынып
2 слайд
9 сынып
3 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:
І Білімділік:І Білімділік:
Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде
білік білік
дағдыларындағдыларын
қалыптастыру,қалыптастыру,
есептерді шешу есептерді шешу
кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету.кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету.
ІІ. Тәрбиелік:ІІ. Тәрбиелік:
Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке,Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке,
шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа,
достыққа тәрбиелеу. достыққа тәрбиелеу.
ІІІ. Дамытушылық: ІІІ. Дамытушылық:
Оқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларынОқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларын
қалыптастыру, логикалық ойлау,қалыптастыру, логикалық ойлау,
шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге
қызығушылығын арттыру.қызығушылығын арттыру.
Сабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақтаСабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақта
3 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: І Білімділік:І Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерде білік білік дағдыларындағдыларын қалыптастыру,қалыптастыру, есептерді шешу есептерді шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету.кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету. ІІ. Тәрбиелік:ІІ. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке,Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, достыққа тәрбиелеу. достыққа тәрбиелеу. ІІІ. Дамытушылық: ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларынОқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау,қалыптастыру, логикалық ойлау, шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.қызығушылығын арттыру. Сабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақтаСабақтың көрнекілгі: интерактивтік тақта
4 слайд
Саба қтың барысы:
1. Сабақты ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
3. Ауызша есептер
4. Жаңа сабақты меңгеру
5. Бекіту
6. Бағалау
7. Үйге тапсырма N 297( ә), N 298 (а,б), N 302 ( ә,в)
Қайталау сұрақтары
1. Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер.
2. Тригонометриялық функциялардың ширектердегі
таңбалары
3. Анықтамалар.
4. a бұрышына байланысты тригонометриялық
функциялардың мәндерін
4 слайд
Саба қтың барысы: 1. Сабақты ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Ауызша есептер 4. Жаңа сабақты меңгеру 5. Бекіту 6. Бағалау 7. Үйге тапсырма N 297( ә), N 298 (а,б), N 302 ( ә,в) Қайталау сұрақтары 1. Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер. 2. Тригонометриялық функциялардың ширектердегі таңбалары 3. Анықтамалар. 4. a бұрышына байланысты тригонометриялық функциялардың мәндерін
5 слайд
5.Кесте толтыру
Кейбір бұрыштар үшін тригонометриялық
функциялардың мәндері
α
0
30 0
45 0
60 0
90 0
180 0
270 0
360
sin α
cos α
5 слайд
5.Кесте толтыру Кейбір бұрыштар үшін тригонометриялық функциялардың мәндері α 0 30 0 45 0 60 0 90 0 180 0 270 0 360 sin α cos α
6 слайд
•
Ctg 180 0
мәнін табындар.
А) В) 0; С) анықталмаған; Д)-1
•
Егер sin <0. cos >0 болса, қай ширектін бұрышы?
А) І; В) ІІ; С) ІІІ; Д) IV .
•
Sin(-30 0
) мәнін табыңдар.
А) -1; В) 0; С) -1 /2 ; Д) 1.
•
3tg45 0
- 2cos60 0
өрнегінің мәнің табындар.
А) 1; В) 2; С) 4; Д) -2
•
sin cos ctg - 1 өрнегін ықшамдаңдар.
А) sin 2
; B) cos 2
; C)-sin 2
; Д ) –cos 2
6 слайд
• Ctg 180 0 мәнін табындар. А) В) 0; С) анықталмаған; Д)-1 • Егер sin <0. cos >0 болса, қай ширектін бұрышы? А) І; В) ІІ; С) ІІІ; Д) IV . • Sin(-30 0 ) мәнін табыңдар. А) -1; В) 0; С) -1 /2 ; Д) 1. • 3tg45 0 - 2cos60 0 өрнегінің мәнің табындар. А) 1; В) 2; С) 4; Д) -2 • sin cos ctg - 1 өрнегін ықшамдаңдар. А) sin 2 ; B) cos 2 ; C)-sin 2 ; Д ) –cos 2
7 слайд
Қызықты есеп.
•
Бір шырпының орнын ауыстырып дұрыс
теңдік шығар.
XXII: VII= II
•
2. Бес тоғыздықты пайдаланып амалдар
қолданып 10 санын жаз.
•
3 . Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
•
Егіз туған қос жүйрік,
Жарыса шауып терлейді.
Бірін- бірі көрмейді.
Дамылсыз қанша шапса да,
Мәреге ешбір жетпейді.
7 слайд
Қызықты есеп. • Бір шырпының орнын ауыстырып дұрыс теңдік шығар. XXII: VII= II • 2. Бес тоғыздықты пайдаланып амалдар қолданып 10 санын жаз. • 3 . Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. • Егіз туған қос жүйрік, Жарыса шауып терлейді. Бірін- бірі көрмейді. Дамылсыз қанша шапса да, Мәреге ешбір жетпейді.
8 слайд
Тригонометриялық
функциялардың таңбалары
8 слайд
Тригонометриялық функциялардың таңбалары
9 слайд
Тригонометриялық фу-ң
кейбір мәндері
9 слайд
Тригонометриялық фу-ң кейбір мәндері