"Нұрғиса Тілендиев" ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Нұрғиса Тілендиев" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабағым Нұрғиса Тілендиевке өткізген ашық сабағым слайд түрінде. Әріптестеріме көмегім тиер деген оймен жіберіп отырмын
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Білу Үй тапсырмасын сұрау: Ашық, жабық сұрақтар арқылы 1. Алтынбек Қоразбаев кім? 2. Алтынбек Қоразбаев әндерін ата? 3. Алтынбек

#1 слайд
Білу Үй тапсырмасын сұрау: Ашық, жабық сұрақтар арқылы 1. Алтынбек Қоразбаев кім? 2. Алтынбек Қоразбаев әндерін ата? 3. Алтынбек Қоразбаевтың бір әнін жатқа орында? 4. Алтынбек Қоразбаевтың шәкірттерін ата ?

1 слайд

Білу Үй тапсырмасын сұрау: Ашық, жабық сұрақтар арқылы 1. Алтынбек Қоразбаев кім? 2. Алтынбек Қоразбаев әндерін ата? 3. Алтынбек Қоразбаевтың бір әнін жатқа орында? 4. Алтынбек Қоразбаевтың шәкірттерін ата ?

Түсіну Н.Тілендиев бір ғасырда бір туып, ғасырлар бойы өзінің өнерімен халқының ортасында өмір сүретін тұлға.

#2 слайд
Түсіну Н.Тілендиев бір ғасырда бір туып, ғасырлар бойы өзінің өнерімен халқының   ортасында өмір сүретін тұлға. Еркеғали Рахмадиев Сабақтың тақырыбы: Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев

2 слайд

Түсіну Н.Тілендиев бір ғасырда бір туып, ғасырлар бойы өзінің өнерімен халқының   ортасында өмір сүретін тұлға. Еркеғали Рахмадиев Сабақтың тақырыбы: Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев

Сабақтың мақсаты: •Тақырыпты Блум таксономиясының алты ойлау деңгейі арқылы сыни тұрғыдан ойлана отырып, оқушылар дара тұлға

#3 слайд
Сабақтың мақсаты: •Тақырыпты Блум таксономиясының алты ойлау деңгейі арқылы сыни тұрғыдан ойлана отырып, оқушылар дара тұлға, өнер иесі Нұрғиса Тілендиевтің өмірі мен шығармашылығы тақырыбын өздері еркін игереді. •Оқушыларды Нұрғиса атамыздың өнері туралы іздену жұмыстарын жүргізуге машықтанады, пікірін жеткізе білуге үйренеді; •Оқушылардың өнерге деген көзқарастары арқылы патриоттық тәрбие алады, оған мақтанышпен қарауға тәрбиеленеді.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: •Тақырыпты Блум таксономиясының алты ойлау деңгейі арқылы сыни тұрғыдан ойлана отырып, оқушылар дара тұлға, өнер иесі Нұрғиса Тілендиевтің өмірі мен шығармашылығы тақырыбын өздері еркін игереді. •Оқушыларды Нұрғиса атамыздың өнері туралы іздену жұмыстарын жүргізуге машықтанады, пікірін жеткізе білуге үйренеді; •Оқушылардың өнерге деген көзқарастары арқылы патриоттық тәрбие алады, оған мақтанышпен қарауға тәрбиеленеді.

Кеудесі ән, саусағы күй дара біткен...

#4 слайд
Кеудесі ән, саусағы күй дара біткен...

4 слайд

Кеудесі ән, саусағы күй дара біткен...

Қолдану «Менің ием, жолбарысым Тілендінің баласы Нұрғисаға кетті. Түсімде соның алақанын жалап тұр екен. Ендігі иесі сол болар»

#5 слайд
Қолдану «Менің ием, жолбарысым Тілендінің баласы Нұрғисаға кетті. Түсімде соның алақанын жалап тұр екен. Ендігі иесі сол болар» Жамбыл Жабаев Жаңа сабақтың жоспары: 1.Өмірі мен шығармашылығы. (слайд қорғау) 2.Нұрғисаның әндері ерекшелігі (конференция) 3.Нұрғиса өмірінен театрландырылған көрініс үзінді келтіру 4.Қазақ киноларындағы Нұрғиса әндері мен күйлері (постер қорғау)

5 слайд

Қолдану «Менің ием, жолбарысым Тілендінің баласы Нұрғисаға кетті. Түсімде соның алақанын жалап тұр екен. Ендігі иесі сол болар» Жамбыл Жабаев Жаңа сабақтың жоспары: 1.Өмірі мен шығармашылығы. (слайд қорғау) 2.Нұрғисаның әндері ерекшелігі (конференция) 3.Нұрғиса өмірінен театрландырылған көрініс үзінді келтіру 4.Қазақ киноларындағы Нұрғиса әндері мен күйлері (постер қорғау)

Есте сақтап ал! • Шығармаларынан «Достық жолымен» (1958), «Менің Қазақстаным» контатасын (1959), Қ.Қожамяровпен бірлесіп жазғ

#6 слайд
Есте сақтап ал! • Шығармаларынан «Достық жолымен» (1958), «Менің Қазақстаным» контатасын (1959), Қ.Қожамяровпен бірлесіп жазған «Алтын таулар» операсын (1961), «Ата толғауы» және оркестр үшін жазылған шығармаларын (1962), «Халық қуанышы»(1963), «Қайрат» (1964), «Жеңіс солдаты» (1975) увертюралары. Оның «Аққу», «Аңсау», «Арман», «Ата толғауы», «Әлқисса», «Қорқыт туралы аңыз», «Көш керуені», «Махамбет», «Фараби сазы» сияқты күйлері мен «Саржайлау», «Алатау», «Ақжайық», «Ақ құсым», «Өз елім» 40 пьесаға және 20 фильмге музыка жазған.  «Қыз Жібек», «Қилы кезең», «Менің атым Қожа», «Қарлығаштың құйрығы неге айыр», «Ақсақ құлан» фильмдері .  Абайдың  «Әсемпаз болма әрнеге...», «Жасымда ғылым бар деп ескермедім...», «Ішім өлген, сыртым сау...», «Қызарып, сұрланып...» өлеңдеріне ән шығарған. Қазақ ақындарының өлеңдеріне «Ғашыққа мойын қой», «Абай арманы», «Әйгерімнің әні», «Ақынның пайғамбары - Абай ата» әндерін жазды.

6 слайд

Есте сақтап ал! • Шығармаларынан «Достық жолымен» (1958), «Менің Қазақстаным» контатасын (1959), Қ.Қожамяровпен бірлесіп жазған «Алтын таулар» операсын (1961), «Ата толғауы» және оркестр үшін жазылған шығармаларын (1962), «Халық қуанышы»(1963), «Қайрат» (1964), «Жеңіс солдаты» (1975) увертюралары. Оның «Аққу», «Аңсау», «Арман», «Ата толғауы», «Әлқисса», «Қорқыт туралы аңыз», «Көш керуені», «Махамбет», «Фараби сазы» сияқты күйлері мен «Саржайлау», «Алатау», «Ақжайық», «Ақ құсым», «Өз елім» 40 пьесаға және 20 фильмге музыка жазған.  «Қыз Жібек», «Қилы кезең», «Менің атым Қожа», «Қарлығаштың құйрығы неге айыр», «Ақсақ құлан» фильмдері .  Абайдың  «Әсемпаз болма әрнеге...», «Жасымда ғылым бар деп ескермедім...», «Ішім өлген, сыртым сау...», «Қызарып, сұрланып...» өлеңдеріне ән шығарған. Қазақ ақындарының өлеңдеріне «Ғашыққа мойын қой», «Абай арманы», «Әйгерімнің әні», «Ақынның пайғамбары - Абай ата» әндерін жазды.

Нұрғиса Тілендиев Шәмші Қалдаяқов «Әлқисса» «Менің Қазақстаным» «Махамбет» «Сарыжайлау» «Ақ бантик» «Сыр сұлуы» «Ақ құсым»

#7 слайд
Нұрғиса Тілендиев Шәмші Қалдаяқов «Әлқисса» «Менің Қазақстаным» «Махамбет» «Сарыжайлау» «Ақ бантик» «Сыр сұлуы» «Ақ құсым» «Бақыт құшағында» Талдау «Нұрғисаның тұла бойы толған дыбыс қой, оның денесінен бір жапырақ етті үзіп алып, лақтырып тастасаң, ол екеш оған дейін бүлкілдеп, өлең айтып жатады». Қанабек Байсейітов Семантикалық карта (+ немесе – белгісін қолданыңыз) Мына ән-күйлердің авторы кім?

7 слайд

Нұрғиса Тілендиев Шәмші Қалдаяқов «Әлқисса» «Менің Қазақстаным» «Махамбет» «Сарыжайлау» «Ақ бантик» «Сыр сұлуы» «Ақ құсым» «Бақыт құшағында» Талдау «Нұрғисаның тұла бойы толған дыбыс қой, оның денесінен бір жапырақ етті үзіп алып, лақтырып тастасаң, ол екеш оған дейін бүлкілдеп, өлең айтып жатады». Қанабек Байсейітов Семантикалық карта (+ немесе – белгісін қолданыңыз) Мына ән-күйлердің авторы кім?

Жинақтау «Домбырашы Нұрғисаның қолына домбыра тисе, теңіз төрінде дауыл көтерілгендей, алай мен дүлейдің аласапыранына түсіп, д

#8 слайд
Жинақтау «Домбырашы Нұрғисаның қолына домбыра тисе, теңіз төрінде дауыл көтерілгендей, алай мен дүлейдің аласапыранына түсіп, дирижер Нұрғисаның қолына оркестр тисе, Алатау жапырылып, Атлант сапырылып кеткендей, аламан-асырдың астында қалдырып, композитор Нұрғиса билік алса, аспан ашылып, шуақ шашылып, дүние жарқырап жүре беретін қазіргі дәуренімізді көре қалғандардың өксімей, ести қалғандардың көксемей өтуі еш мүмкін емес. Жүректің дүлгіріне, қиялдың қиырына, арманның тұңғиығына ондай терең бойлай алатындар тым сирек еді – ау». Әбіш Кекілбаев “Өз елім” әнін орындау Сөзі: Қ.Мырза Әли Әні: Нұрғиса Тілендиев

8 слайд

Жинақтау «Домбырашы Нұрғисаның қолына домбыра тисе, теңіз төрінде дауыл көтерілгендей, алай мен дүлейдің аласапыранына түсіп, дирижер Нұрғисаның қолына оркестр тисе, Алатау жапырылып, Атлант сапырылып кеткендей, аламан-асырдың астында қалдырып, композитор Нұрғиса билік алса, аспан ашылып, шуақ шашылып, дүние жарқырап жүре беретін қазіргі дәуренімізді көре қалғандардың өксімей, ести қалғандардың көксемей өтуі еш мүмкін емес. Жүректің дүлгіріне, қиялдың қиырына, арманның тұңғиығына ондай терең бойлай алатындар тым сирек еді – ау». Әбіш Кекілбаев “Өз елім” әнін орындау Сөзі: Қ.Мырза Әли Әні: Нұрғиса Тілендиев

Бағалау Нұрғиса Тілендиевтің қазіргі кезде алатын орны туралы ойлары шығармашылық тапсырманы айтады.

#9 слайд
Бағалау Нұрғиса Тілендиевтің қазіргі кезде алатын орны туралы ойлары шығармашылық тапсырманы айтады.

9 слайд

Бағалау Нұрғиса Тілендиевтің қазіргі кезде алатын орны туралы ойлары шығармашылық тапсырманы айтады.

«Тілендиев жазған күйлер тыңдаушысын қуанта да алады, жұбата да біледі; толғандыра отырып ойландырады; әлдилей отырып әдемі ә

#10 слайд
«Тілендиев жазған күйлер тыңдаушысын қуанта да алады, жұбата да біледі; толғандыра отырып ойландырады; әлдилей отырып әдемі әсерге бөлейді, онда атадан балаға мирас болып келе жатқан адамгершілік асыл қасиеттер, инабат иірімдері, мейірім мен рахым шапағаты жаныңды баурайды, қанаттандырар қайрат, ұлттық рух, намыс бар; меніңше, Тілендиевтің күйлері бүгінгі тыңдаушысын қалай бейжай қалдырмаса, енді он, жиырма, жүз жылдан кейін де дәл бүгінгі құдірет күшін солай сақтайды; өйткені ол ықылым заманғы бабалар рухымен, арман – мақсатымен сабақтас». Нұрсұлтан Назарбаев

10 слайд

«Тілендиев жазған күйлер тыңдаушысын қуанта да алады, жұбата да біледі; толғандыра отырып ойландырады; әлдилей отырып әдемі әсерге бөлейді, онда атадан балаға мирас болып келе жатқан адамгершілік асыл қасиеттер, инабат иірімдері, мейірім мен рахым шапағаты жаныңды баурайды, қанаттандырар қайрат, ұлттық рух, намыс бар; меніңше, Тілендиевтің күйлері бүгінгі тыңдаушысын қалай бейжай қалдырмаса, енді он, жиырма, жүз жылдан кейін де дәл бүгінгі құдірет күшін солай сақтайды; өйткені ол ықылым заманғы бабалар рухымен, арман – мақсатымен сабақтас». Нұрсұлтан Назарбаев

Рефлексия Мен бүгін......................... Маған................................ Мен үшін.......................... Егер де ме

#11 слайд
Рефлексия Мен бүгін......................... Маған................................ Мен үшін.......................... Егер де мен..................... Алдағы уақытта..................

11 слайд

Рефлексия Мен бүгін......................... Маған................................ Мен үшін.......................... Егер де мен..................... Алдағы уақытта..................

Үйге тапсырма: Нұрғиса Тілендиев туралы мәліметтер жинақтап келу.

#12 слайд
Үйге тапсырма: Нұрғиса Тілендиев туралы мәліметтер жинақтап келу.

12 слайд

Үйге тапсырма: Нұрғиса Тілендиев туралы мәліметтер жинақтап келу.

#13 слайд

13 слайд

Файл форматы:
pptx
21.12.2017
2096
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі