О о дыбысы мен әрпі.
О о дыбысы мен әрпі.

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Оқу мақсаты
1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай
сөйлеммен білдіру.
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі
кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды
қолдана білу
2 слайд
Оқу мақсаты 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу
#3 слайд
Бағалау
критери
йі
.
Барлығы:О әрпін біледі.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші
сұрақтар арқылы талқылайды
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана
алады.
-Тыңдалған мәтінге өз
көз қарасын жай
сөйлеммен білдіру.
-Оқудың түрлерін
(буындап оқу, жиі
кездесетін сөздерді
ажырата алу және
оларды қолдана білу
3 слайд
Бағалау критери йі . Барлығы:О әрпін біледі. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. -Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. -Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу
#4 слайд
Белсенді оқу оқушылардың
белсенді қызметпен айналысып,
алған білімдерін есте сақтап,
оны қолдана алуын қамтамасыз
ететініне көз жеткізе отырып өз
жоспарымда бірнеше белсенді
әдістерді пайдаландым
Топқа бөлу
«Айналмалы бекет» әдісі.
«Ойлан, жұптас, бөліс!»әдісі
«Қар кесегі» әдісі арқылы үй
тапсырмасын пысықтау.
4 слайд
Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым Топқа бөлу «Айналмалы бекет» әдісі. «Ойлан, жұптас, бөліс!»әдісі «Қар кесегі» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.
#5 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі
оқушылар тобының оқу әрекетін
ұйымдастыру үшін арнайы
оқыту тәсілдерін және іс -
әрекеттерді саралау тәсілдерін
кіріктірдім
Қабілеті жоғары оқушылар
айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін
дұрыс қайталай алады.
Тапсырма арқылы саралау
Мұнда тапсырманы
оқушылардың тәжірибесіне,
білімі мен қабілеттеріне қарай
беру.
5 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Тапсырма арқылы саралау Мұнда тапсырманы оқушылардың тәжірибесіне, білімі мен қабілеттеріне қарай беру.
#6 слайд
.
Әдістер
Қалыптастырушы
бағалау
Дескриптор
Бас бармақ» әдісі
«Смайлик» әдісі
«Бағдаршам» әдісі
«Жұлдызша» әдісі
-мәтін бойынша
қойылған
сұрақтарға жауап
береді;
- мәтінге қатысты
көзқарасын айтады;
- өз ойын түсіндір
6 слайд
. Әдістер Қалыптастырушы бағалау Дескриптор Бас бармақ» әдісі «Смайлик» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Жұлдызша» әдісі -мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді; - мәтінге қатысты көзқарасын айтады; - өз ойын түсіндір
#7 слайд
Қарым-қатынас
жасау
дағдыларын
пайдалану;
Саралау
жұмыстарына
көбірек көңіл бөлу
керек екенін
түсіндім. Бұрынғы дәстүрлі
сабаққа қарағанда
белсенді оқу
әдістерін тиімді
пайдалану;
Бағалау критерийі
бойынша
оқушылардың оқу
жетістіктерін үнемі
мадақтау, марапаттау
арқылы бағалауды;
Бұрынғы дәстүрлі
сабаққа қарағанда
белсенді оқу
әдістерін тиімді
пайдалану;
Бағалау критерийі
бойынша
оқушылардың оқу
жетістіктерін үнемі
мадақтау, марапаттау
арқылы бағалауды;
7 слайд
Қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдалану; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім. Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану; Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды; Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану; Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды;
#8 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
8 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













