Ойын тәрбие құралы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Жоспар:
1 . Ойын - тәрбие құралы
2. Ойынның оқу іс-әрекетіндегі тиімділігі
3. Ойын мен еңбектің ұқсастығы.
4.Ойынның бала психологиясына әсері
2 слайд
Жоспар: 1 . Ойын - тәрбие құралы 2. Ойынның оқу іс-әрекетіндегі тиімділігі 3. Ойын мен еңбектің ұқсастығы. 4.Ойынның бала психологиясына әсері
3 слайд
3 слайд
4 слайд
«Ойынсыз, музыкасыз,
ертегісіз,
шығармашылықсыз,
қиялсыз толық мәніндегі
ақыл-ой тәрбиесі
болмайды» дейді, демек,
шәкірттің ақыл-ойы,
парасаты ұлттық салт-
сананы сіңіру арқылы
қалыптасады. «Ойынсыз, музыкасыз,
ертегісіз,
шығармашылықсыз,
қиялсыз толық мәніндегі
ақыл-ой тәрбиесі
болмайды» дейді, демек,
шәкірттің ақыл-ойы,
парасаты ұлттық салт-
сананы сіңіру арқылы
қалыптасады.
4 слайд
«Ойынсыз, музыкасыз, ертегісіз, шығармашылықсыз, қиялсыз толық мәніндегі ақыл-ой тәрбиесі болмайды» дейді, демек, шәкірттің ақыл-ойы, парасаты ұлттық салт- сананы сіңіру арқылы қалыптасады. «Ойынсыз, музыкасыз, ертегісіз, шығармашылықсыз, қиялсыз толық мәніндегі ақыл-ой тәрбиесі болмайды» дейді, демек, шәкірттің ақыл-ойы, парасаты ұлттық салт- сананы сіңіру арқылы қалыптасады.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Балалар ойында білімдері мен түсініктерін жетілдіреді, жаңа
білімді меңгереді. Мектепке дейінгі ұйымда ойындар балаларда
өмірге жағымды көзқарас, Отанға, өз халқына сүйіспеншілік
қалыптастыруға, қоғамдық мінез-құлық ережесіне үйретуге
бағыталады. Ойын арқылы балаларда батылдық, адалдық,
бастамашылдық, ұстамдылық сияқты сапалық қасиеттер
дамиды. Ойын арқылы баланың
бойында адамгершілік
қасиеттерді
қалыптастыруға боладыБалалар ойында білімдері мен түсініктерін жетілдіреді, жаңа
білімді меңгереді. Мектепке дейінгі ұйымда ойындар балаларда
өмірге жағымды көзқарас, Отанға, өз халқына сүйіспеншілік
қалыптастыруға, қоғамдық мінез-құлық ережесіне үйретуге
бағыталады. Ойын арқылы балаларда батылдық, адалдық,
бастамашылдық, ұстамдылық сияқты сапалық қасиеттер
дамиды.
6 слайд
Балалар ойында білімдері мен түсініктерін жетілдіреді, жаңа білімді меңгереді. Мектепке дейінгі ұйымда ойындар балаларда өмірге жағымды көзқарас, Отанға, өз халқына сүйіспеншілік қалыптастыруға, қоғамдық мінез-құлық ережесіне үйретуге бағыталады. Ойын арқылы балаларда батылдық, адалдық, бастамашылдық, ұстамдылық сияқты сапалық қасиеттер дамиды. Ойын арқылы баланың бойында адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға боладыБалалар ойында білімдері мен түсініктерін жетілдіреді, жаңа білімді меңгереді. Мектепке дейінгі ұйымда ойындар балаларда өмірге жағымды көзқарас, Отанға, өз халқына сүйіспеншілік қалыптастыруға, қоғамдық мінез-құлық ережесіне үйретуге бағыталады. Ойын арқылы балаларда батылдық, адалдық, бастамашылдық, ұстамдылық сияқты сапалық қасиеттер дамиды.
7 слайд
Халық ойынды тәрбие құралы деп таныған.
Ойын - балалардың ой өрісін жетілдірумен бірге өз халқының асыл
мұраларын бойына сіңіріп, кейінгі ұрпаққа жеткізе білу тәсілі.
Адамның жас ерекшелігіне қарамай, яғни адам балалық шағынан
бастап кәрілікке жеткенше ойын қажеттілігі жетелеп отырады.
Ал жас баланың ой-өрісі ойын арқылы дамиды. Ойын барысында
баланың адамгершілік қасиеттері, өмірге деген көзқарасы,
қызығушылығы қалыптасады.
7 слайд
Халық ойынды тәрбие құралы деп таныған. Ойын - балалардың ой өрісін жетілдірумен бірге өз халқының асыл мұраларын бойына сіңіріп, кейінгі ұрпаққа жеткізе білу тәсілі. Адамның жас ерекшелігіне қарамай, яғни адам балалық шағынан бастап кәрілікке жеткенше ойын қажеттілігі жетелеп отырады. Ал жас баланың ой-өрісі ойын арқылы дамиды. Ойын барысында баланың адамгершілік қасиеттері, өмірге деген көзқарасы, қызығушылығы қалыптасады.
8 слайд
Олардың тұлғаны дамытудағы маңызы , оның
психологиялық және әлеуметтік факторлармен келісімі
жөнінде кең қарастырылды. Ойын технологиялары әлі де
білім беру саласында жаңа инновация болып
табылады. Ойынға тек ойын деп қарамай халықтың асыл
қазынасы, бір жүйеге келтірілген тамаша тәрбие құралы
деп қараған орынды. Олардың тұлғаны дамытудағы маңызы , оның
психологиялық және әлеуметтік факторлармен келісімі
жөнінде кең қарастырылды. Ойын технологиялары әлі де
білім беру саласында жаңа инновация болып
табылады. Ойынға тек ойын деп қарамай халықтың асыл
қазынасы, бір жүйеге келтірілген тамаша тәрбие құралы
деп қараған орынды.
8 слайд
Олардың тұлғаны дамытудағы маңызы , оның психологиялық және әлеуметтік факторлармен келісімі жөнінде кең қарастырылды. Ойын технологиялары әлі де білім беру саласында жаңа инновация болып табылады. Ойынға тек ойын деп қарамай халықтың асыл қазынасы, бір жүйеге келтірілген тамаша тәрбие құралы деп қараған орынды. Олардың тұлғаны дамытудағы маңызы , оның психологиялық және әлеуметтік факторлармен келісімі жөнінде кең қарастырылды. Ойын технологиялары әлі де білім беру саласында жаңа инновация болып табылады. Ойынға тек ойын деп қарамай халықтың асыл қазынасы, бір жүйеге келтірілген тамаша тәрбие құралы деп қараған орынды.
9 слайд
халық ойындарының балаларға білім берудегі
тәрбиелік мәнін, өткен ұрпақтың дәстүрі мен
тарихын құрметтеп, эстетикалық, адамгершілік
қасиеттерінің дамуына, сөздік қорының
баюына қосатын үлесін жоғары екенін
бағалаған.халық ойындарының балаларға білім берудегі
тәрбиелік мәнін, өткен ұрпақтың дәстүрі мен
тарихын құрметтеп, эстетикалық, адамгершілік
қасиеттерінің дамуына, сөздік қорының
баюына қосатын үлесін жоғары екенін
бағалаған.
9 слайд
халық ойындарының балаларға білім берудегі тәрбиелік мәнін, өткен ұрпақтың дәстүрі мен тарихын құрметтеп, эстетикалық, адамгершілік қасиеттерінің дамуына, сөздік қорының баюына қосатын үлесін жоғары екенін бағалаған.халық ойындарының балаларға білім берудегі тәрбиелік мәнін, өткен ұрпақтың дәстүрі мен тарихын құрметтеп, эстетикалық, адамгершілік қасиеттерінің дамуына, сөздік қорының баюына қосатын үлесін жоғары екенін бағалаған.
10 слайд
Ойынның оқу іс-
әрекетіндегі
тиімділігі
Ойынның түпкі нысанасы —
балалардың бойында өнердің, білімнің,
тәрбиенің нұрын себу, өлең, тақпақ
айтуға төселдіру . Ойынның өзі бала
үшін біліктің, тәлімнің қайнар көзі
болып табылады.
10 слайд
Ойынның оқу іс- әрекетіндегі тиімділігі Ойынның түпкі нысанасы — балалардың бойында өнердің, білімнің, тәрбиенің нұрын себу, өлең, тақпақ айтуға төселдіру . Ойынның өзі бала үшін біліктің, тәлімнің қайнар көзі болып табылады.
11 слайд
Ойын баланың оқуға деген ынтасын
арттыратын әдіс. Бүгінгі таңда
дидактикалық, сюжеттік, спорттық, ұлттық
және шығармашылық ойындарды пайдалану
маңызды. Ойындар арқылы баланың дұрыс
және ұғынықты сөйлей білуін, сондай - ақ
ойын жағдайлары арқылы олардың зейіні
мен ынтасын арттыруға болады. Баланың
тілін дамыту барысында ойын түрлерін және
өзара сөйлесу үлгілерін қолданған дұрыс.
11 слайд
Ойын баланың оқуға деген ынтасын арттыратын әдіс. Бүгінгі таңда дидактикалық, сюжеттік, спорттық, ұлттық және шығармашылық ойындарды пайдалану маңызды. Ойындар арқылы баланың дұрыс және ұғынықты сөйлей білуін, сондай - ақ ойын жағдайлары арқылы олардың зейіні мен ынтасын арттыруға болады. Баланың тілін дамыту барысында ойын түрлерін және өзара сөйлесу үлгілерін қолданған дұрыс.
12 слайд
Ойынды оқу іс-әрекетінде:
қосымша материал үшін
Баланың ынтасын арттыру
Танымдық процесстерін арттыру
Баланың белсенділігін
арттыру
баланың қызығушылығын
арттыру қосымша материал үшін
Баланың ынтасын арттыру
Танымдық процесстерін арттыру
Баланың белсенділігін
арттыру
баланың қызығушылығын
арттыру
12 слайд
Ойынды оқу іс-әрекетінде: қосымша материал үшін Баланың ынтасын арттыру Танымдық процесстерін арттыру Баланың белсенділігін арттыру баланың қызығушылығын арттыру қосымша материал үшін Баланың ынтасын арттыру Танымдық процесстерін арттыру Баланың белсенділігін арттыру баланың қызығушылығын арттыру
13 слайд
Педагогикалық ойынның маңызы зор.
біріншіден, білуге
үйрену
дем алу, көңіл көтеру бола тұра
оқуға, шығармашылыққа, емдеуге,
бала қарым-қатынасының типтерінің
модельдеріне, еңбекте көрініс
табады.
екіншіден, адамның ойнай отырып,
өзіндік білім алуы өмір тәжірбесін
жинақтауға көмектеседібіріншіден, білуге
үйрену дем алу, көңіл көтеру бола тұра
оқуға, шығармашылыққа, емдеуге,
бала қарым-қатынасының типтерінің
модельдеріне, еңбекте көрініс
табады. екіншіден, адамның ойнай отырып,
өзіндік білім алуы өмір тәжірбесін
жинақтауға көмектеседі
13 слайд
Педагогикалық ойынның маңызы зор. біріншіден, білуге үйрену дем алу, көңіл көтеру бола тұра оқуға, шығармашылыққа, емдеуге, бала қарым-қатынасының типтерінің модельдеріне, еңбекте көрініс табады. екіншіден, адамның ойнай отырып, өзіндік білім алуы өмір тәжірбесін жинақтауға көмектеседібіріншіден, білуге үйрену дем алу, көңіл көтеру бола тұра оқуға, шығармашылыққа, емдеуге, бала қарым-қатынасының типтерінің модельдеріне, еңбекте көрініс табады. екіншіден, адамның ойнай отырып, өзіндік білім алуы өмір тәжірбесін жинақтауға көмектеседі
14 слайд
Ойынның технологиялық негізгі ерекшелігі –
балалар үн - түнсіз ойнамайды. Тіпті жалғыз
болғанның өзінде де сөйлесіп жүреді. Ойын
барысында сөйлесу қарым - қатынасы үлкен
рөл атқарады. Сөйлесе жүріп, балалар
пікірлесіп, әсер алысып, ойынның түпкі ниеті
мен мазмұнын анықтайды.
Ойынның негізгі құрылымдық элементтері
мыналар:
- ойынның өзінен туатын;
- балалар жасайтын немесе тәрбиешілер
ұсынатын ойын ережесі.
14 слайд
Ойынның технологиялық негізгі ерекшелігі – балалар үн - түнсіз ойнамайды. Тіпті жалғыз болғанның өзінде де сөйлесіп жүреді. Ойын барысында сөйлесу қарым - қатынасы үлкен рөл атқарады. Сөйлесе жүріп, балалар пікірлесіп, әсер алысып, ойынның түпкі ниеті мен мазмұнын анықтайды. Ойынның негізгі құрылымдық элементтері мыналар: - ойынның өзінен туатын; - балалар жасайтын немесе тәрбиешілер ұсынатын ойын ережесі.
15 слайд
Ата-аналарымен, өзге
балалармен,
тәрбиешімен дұрыс
қарым-қатынас
жасаудыАлған білімдерін нақты істе
қолдана білуді Қиын мәселелерді өз бетінше
шеше білуге үйренеді
Қажетті материалдарды іріктей
алуды Іс әрекетке негізделген оқу
көлемін басқарудыУақытты үнемдеуді
Өз бетімен іздене білуді Нақты білімды
Шешім қабылдауды,
жауапкершілікті
15 слайд
Ата-аналарымен, өзге балалармен, тәрбиешімен дұрыс қарым-қатынас жасаудыАлған білімдерін нақты істе қолдана білуді Қиын мәселелерді өз бетінше шеше білуге үйренеді Қажетті материалдарды іріктей алуды Іс әрекетке негізделген оқу көлемін басқарудыУақытты үнемдеуді Өз бетімен іздене білуді Нақты білімды Шешім қабылдауды, жауапкершілікті
16 слайд
Ойын элементтерін қолдана отырып
тәрбиеші балалардың оқу іс-әрекетке
деген қызығушылығын, зейінін арттыру
мақсатында әртүрлі әдіс-тәсілдерді
қолданады. Атап айтқанда, тәрбиеші
ойын жағдаяттарын туғыза отырып,
әртүрлі дидактикалық көрнекіліктерді
қолдану арқылы сұрақтар қойып, затты
көрсетіп, түсіндіріп ойын сюжетін
құрастырады.
16 слайд
Ойын элементтерін қолдана отырып тәрбиеші балалардың оқу іс-әрекетке деген қызығушылығын, зейінін арттыру мақсатында әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолданады. Атап айтқанда, тәрбиеші ойын жағдаяттарын туғыза отырып, әртүрлі дидактикалық көрнекіліктерді қолдану арқылы сұрақтар қойып, затты көрсетіп, түсіндіріп ойын сюжетін құрастырады.
17 слайд
Ойын мен еңбектің ұқсастығы:
Бала өміріндегі ойынды және
ермекті «ол — баланың еңбегі»,-
дейді, демек бұл жай ермек емес,
бала әлеміндегі кәдімгі еңбек.
«Сондықтан да бала еңбегі – ойын.
Ендеше, ойын балалардың
күнделікті тіршілігі адамның
басынан өтетін өмірінің әр
уақытындағы жазғы, күзгі, қысқы
істелетін кәсібі сияқты. Тіршіліктің
түрі бар. Сол сияқты балалардың
да өзіне меншікті бала кезінде
істейтін істері бар. Ол іс – жас
уақытындағы ойын». Халық
мұғалімі
Байтоғайұлы
Малқай Бала өміріндегі ойынды және
ермекті «ол — баланың еңбегі»,-
дейді, демек бұл жай ермек емес,
бала әлеміндегі кәдімгі еңбек.
«Сондықтан да бала еңбегі – ойын.
Ендеше, ойын балалардың
күнделікті тіршілігі адамның
басынан өтетін өмірінің әр
уақытындағы жазғы, күзгі, қысқы
істелетін кәсібі сияқты. Тіршіліктің
түрі бар. Сол сияқты балалардың
да өзіне меншікті бала кезінде
істейтін істері бар. Ол іс – жас
уақытындағы ойын». Халық
мұғалімі
Байтоғайұлы
Малқай
17 слайд
Ойын мен еңбектің ұқсастығы: Бала өміріндегі ойынды және ермекті «ол — баланың еңбегі»,- дейді, демек бұл жай ермек емес, бала әлеміндегі кәдімгі еңбек. «Сондықтан да бала еңбегі – ойын. Ендеше, ойын балалардың күнделікті тіршілігі адамның басынан өтетін өмірінің әр уақытындағы жазғы, күзгі, қысқы істелетін кәсібі сияқты. Тіршіліктің түрі бар. Сол сияқты балалардың да өзіне меншікті бала кезінде істейтін істері бар. Ол іс – жас уақытындағы ойын». Халық мұғалімі Байтоғайұлы Малқай Бала өміріндегі ойынды және ермекті «ол — баланың еңбегі»,- дейді, демек бұл жай ермек емес, бала әлеміндегі кәдімгі еңбек. «Сондықтан да бала еңбегі – ойын. Ендеше, ойын балалардың күнделікті тіршілігі адамның басынан өтетін өмірінің әр уақытындағы жазғы, күзгі, қысқы істелетін кәсібі сияқты. Тіршіліктің түрі бар. Сол сияқты балалардың да өзіне меншікті бала кезінде істейтін істері бар. Ол іс – жас уақытындағы ойын». Халық мұғалімі Байтоғайұлы Малқай
18 слайд
Қазақ балаларының негізгі ойындары еңбек
құралдары болып табылады:
Ойын баланың көңілін өсіріп, бойын сергітіп қана қоймай,
оның өмір құбылыстары жайлы таным-түсінігіне де әсер
етеді. Балалар ойын арқылы тез тіл табысып жақсы
ұғысады, бірінен-бірі ептілікті үйренеді. Оның үстінде
дене қимылы арқылы өзінің денсаулығын нығайтады.Ойын баланың көңілін өсіріп, бойын сергітіп қана қоймай,
оның өмір құбылыстары жайлы таным-түсінігіне де әсер
етеді. Балалар ойын арқылы тез тіл табысып жақсы
ұғысады, бірінен-бірі ептілікті үйренеді. Оның үстінде
дене қимылы арқылы өзінің денсаулығын нығайтады.
18 слайд
Қазақ балаларының негізгі ойындары еңбек құралдары болып табылады: Ойын баланың көңілін өсіріп, бойын сергітіп қана қоймай, оның өмір құбылыстары жайлы таным-түсінігіне де әсер етеді. Балалар ойын арқылы тез тіл табысып жақсы ұғысады, бірінен-бірі ептілікті үйренеді. Оның үстінде дене қимылы арқылы өзінің денсаулығын нығайтады.Ойын баланың көңілін өсіріп, бойын сергітіп қана қоймай, оның өмір құбылыстары жайлы таным-түсінігіне де әсер етеді. Балалар ойын арқылы тез тіл табысып жақсы ұғысады, бірінен-бірі ептілікті үйренеді. Оның үстінде дене қимылы арқылы өзінің денсаулығын нығайтады.
19 слайд
Ойын мен еңбектің бір-біріне
ұқсас сипаттары көп, сондықтан
кейбір педагог-ғалымдар «жақсы
ойын — жақсы жұмыс сияқты да,
жаман ойын- жаман жұмыс
сияқты» деп қарап, бұлардың
арасында айырма шамалы деген
түйін жасайды. Өйткені, әрбір жас
кезінде ойын тиісті дәрежеде
ақыл мен қажыр-қайрат
жұмсауды керек етеді.Белсенді
іс-әрекет пен күш-жігер
жұмсалмаған ойын, жақсы ойын
болып табылмайды. Жақсы ойын
да жақсы жұмыс та көңілді
қуанышқа толтырып, рахатқа
бөлейді. Демек, осы жағынан
ойын мен жұмыстың ұқсастығы
байқалады. Баланың ойыныңда
да белгілі дәрежеде тиісті
жұмыстағыдай жауапкершілік
болуға тиіс. Айырмашылығы Ұқсастығы Ойын мен еңбек
баланың ойыны
нақты
материалдық
рухани
байлықты
көздемейді, ал
жұмыс ондай
игілікті
өндірудің негізгі
жолы екені
айқын.Ойын мен еңбектің бір-біріне
ұқсас сипаттары көп, сондықтан
кейбір педагог-ғалымдар «жақсы
ойын — жақсы жұмыс сияқты да,
жаман ойын- жаман жұмыс
сияқты» деп қарап, бұлардың
арасында айырма шамалы деген
түйін жасайды. Өйткені, әрбір жас
кезінде ойын тиісті дәрежеде
ақыл мен қажыр-қайрат
жұмсауды керек етеді.Белсенді
іс-әрекет пен күш-жігер
жұмсалмаған ойын, жақсы ойын
болып табылмайды. Жақсы ойын
да жақсы жұмыс та көңілді
қуанышқа толтырып, рахатқа
бөлейді. Демек, осы жағынан
ойын мен жұмыстың ұқсастығы
байқалады. Баланың ойыныңда
да белгілі дәрежеде тиісті
жұмыстағыдай жауапкершілік
болуға тиіс. Айырмашылығы Ұқсастығы Ойын мен еңбек баланың ойыны
нақты
материалдық
рухани
байлықты
көздемейді, ал
жұмыс ондай
игілікті
өндірудің негізгі
жолы екені
айқын.
19 слайд
Ойын мен еңбектің бір-біріне ұқсас сипаттары көп, сондықтан кейбір педагог-ғалымдар «жақсы ойын — жақсы жұмыс сияқты да, жаман ойын- жаман жұмыс сияқты» деп қарап, бұлардың арасында айырма шамалы деген түйін жасайды. Өйткені, әрбір жас кезінде ойын тиісті дәрежеде ақыл мен қажыр-қайрат жұмсауды керек етеді.Белсенді іс-әрекет пен күш-жігер жұмсалмаған ойын, жақсы ойын болып табылмайды. Жақсы ойын да жақсы жұмыс та көңілді қуанышқа толтырып, рахатқа бөлейді. Демек, осы жағынан ойын мен жұмыстың ұқсастығы байқалады. Баланың ойыныңда да белгілі дәрежеде тиісті жұмыстағыдай жауапкершілік болуға тиіс. Айырмашылығы Ұқсастығы Ойын мен еңбек баланың ойыны нақты материалдық рухани байлықты көздемейді, ал жұмыс ондай игілікті өндірудің негізгі жолы екені айқын.Ойын мен еңбектің бір-біріне ұқсас сипаттары көп, сондықтан кейбір педагог-ғалымдар «жақсы ойын — жақсы жұмыс сияқты да, жаман ойын- жаман жұмыс сияқты» деп қарап, бұлардың арасында айырма шамалы деген түйін жасайды. Өйткені, әрбір жас кезінде ойын тиісті дәрежеде ақыл мен қажыр-қайрат жұмсауды керек етеді.Белсенді іс-әрекет пен күш-жігер жұмсалмаған ойын, жақсы ойын болып табылмайды. Жақсы ойын да жақсы жұмыс та көңілді қуанышқа толтырып, рахатқа бөлейді. Демек, осы жағынан ойын мен жұмыстың ұқсастығы байқалады. Баланың ойыныңда да белгілі дәрежеде тиісті жұмыстағыдай жауапкершілік болуға тиіс. Айырмашылығы Ұқсастығы Ойын мен еңбек баланың ойыны нақты материалдық рухани байлықты көздемейді, ал жұмыс ондай игілікті өндірудің негізгі жолы екені айқын.
20 слайд
Ойын мектеп жасына дейінгі баланың
жеке басының дамуына игі ықпал
ететін жетекші, басты құбылыстың
бірі деуге болады. Бала ойын арқылы
өзінің күш-жігерін жаттықтырады,
қоршаған орта мен құбылыстарды
ақиқат сырын ұғынып, еңбек
дағдысына үйрене бастайды.
Былайша айтқанда болашақ
қайраткердің тәрбие жолы, тәлімдік
өнегесі ойыннан бастап өрбиді.
20 слайд
Ойын мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуына игі ықпал ететін жетекші, басты құбылыстың бірі деуге болады. Бала ойын арқылы өзінің күш-жігерін жаттықтырады, қоршаған орта мен құбылыстарды ақиқат сырын ұғынып, еңбек дағдысына үйрене бастайды. Былайша айтқанда болашақ қайраткердің тәрбие жолы, тәлімдік өнегесі ойыннан бастап өрбиді.
21 слайд
Ойынына қарап баланың психологиясын аңғаруға болады.
Баланың қуанышы мен реніші ойыңда айқын көрінеді. Ойын
кезіндегі баланың психологиялық ерекшелігі мынада:
Эмоциялық әсері
ұшқындайды Қиял елестері дам иды Е рл ік қасиетті артад ы
Белсенділігі артады
О л а р о й л а н а д ы
21 слайд
Ойынына қарап баланың психологиясын аңғаруға болады. Баланың қуанышы мен реніші ойыңда айқын көрінеді. Ойын кезіндегі баланың психологиялық ерекшелігі мынада: Эмоциялық әсері ұшқындайды Қиял елестері дам иды Е рл ік қасиетті артад ы Белсенділігі артады О л а р о й л а н а д ы
22 слайд
Ойын үстінде бала бейне өмірдің өзіндегідей қуаныш, реніш сезіміне
бөленеді.
Осыдан келіп ойын туралы мынандай т ұ ж ы р ы м ж а с а л а д ы :
а) ойын — тәрбие құралы, ақыл-ойды, тілді ұстартады, сөздік қорды
байытады, өмірді танытып, сезімді кеңейтеді т ә р б и е л е й д і.
ә) е р і к ж ә н е м і н е з қасиеттерін бекітеді, адамгершілік сапаны
жетілдіреді.
б) ұ ж ы м д ы қ с е з і м әрекеттері өсе түседі.
в) э с т е т и к а л ы қ т ә р б и е б е р у — өнерді, көркемдікті
түсіндіру құралына айналады.
г) е ң б е к т ә р б и е с і н інің мақсаттарын шешуге мүмкіндік береді.
д) д е н е к ү ш і н і ң ж е т і л у і н е к ө м е к т е с е д і — ойын
баланы жан-жақты жарасымды тәрбиелеудің психологиялық және
физиологиялық негіздері болып табылады.
22 слайд
Ойын үстінде бала бейне өмірдің өзіндегідей қуаныш, реніш сезіміне бөленеді. Осыдан келіп ойын туралы мынандай т ұ ж ы р ы м ж а с а л а д ы : а) ойын — тәрбие құралы, ақыл-ойды, тілді ұстартады, сөздік қорды байытады, өмірді танытып, сезімді кеңейтеді т ә р б и е л е й д і. ә) е р і к ж ә н е м і н е з қасиеттерін бекітеді, адамгершілік сапаны жетілдіреді. б) ұ ж ы м д ы қ с е з і м әрекеттері өсе түседі. в) э с т е т и к а л ы қ т ә р б и е б е р у — өнерді, көркемдікті түсіндіру құралына айналады. г) е ң б е к т ә р б и е с і н інің мақсаттарын шешуге мүмкіндік береді. д) д е н е к ү ш і н і ң ж е т і л у і н е к ө м е к т е с е д і — ойын баланы жан-жақты жарасымды тәрбиелеудің психологиялық және физиологиялық негіздері болып табылады.
23 слайд
VII . Оқушылардың
білімін бағалау.
Бүгінгі сабаққа
белсенді қатысқан
оқушылар былай
бағалананады:
23 слайд
VII . Оқушылардың білімін бағалау. Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушылар былай бағалананады:
24 слайд
24 слайд