Өлшеулер мен есептеулер дәлдігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өлшеулер мен есептеулер дәлдігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал физика пәнінен берілетін ұстаздарға арналады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қайырлы күн !

#1 слайд
Қайырлы күн !

1 слайд

Қайырлы күн !

(W) Ауызша жаттығулар 1. Сендер күнделікті өмірде өлшеулер жүргіздіңдер ме? Қандай? Мысалдар келтіріңдер

#2 слайд
(W) Ауызша жаттығулар 1. Сендер күнделікті өмірде өлшеулер жүргіздіңдер ме? Қандай? Мысалдар келтіріңдер. 2. Физикалық шама өлшем бірліктеріне мысал келтіріңдер. 3. Физикалық өлшем бірліктер алдындағы кило-, гекто-, санти-, милли-, микро- сөздері қандай мағынаны білдіреді?

2 слайд

(W) Ауызша жаттығулар 1. Сендер күнделікті өмірде өлшеулер жүргіздіңдер ме? Қандай? Мысалдар келтіріңдер. 2. Физикалық шама өлшем бірліктеріне мысал келтіріңдер. 3. Физикалық өлшем бірліктер алдындағы кило-, гекто-, санти-, милли-, микро- сөздері қандай мағынаны білдіреді?

(W) Ауызша жаттығулар 4. Келесі мысалдар қандай физикалық шамалар туралы айтылады: а) сабақ 40 минутқа созы

#3 слайд
(W) Ауызша жаттығулар 4. Келесі мысалдар қандай физикалық шамалар туралы айтылады: а) сабақ 40 минутқа созылады; б) бөтелкеде 0,5 л су бар; в) мұз 0°С – та ериді; г) автобус 40 км жол жүрді?

3 слайд

(W) Ауызша жаттығулар 4. Келесі мысалдар қандай физикалық шамалар туралы айтылады: а) сабақ 40 минутқа созылады; б) бөтелкеде 0,5 л су бар; в) мұз 0°С – та ериді; г) автобус 40 км жол жүрді?

(W) Ауызша жаттығулар 5. Суретте ұзындықтары бірдей білеушені екі түрлі сызғышпен өлшегендігі көрсетілге

#4 слайд
(W) Ауызша жаттығулар 5. Суретте ұзындықтары бірдей білеушені екі түрлі сызғышпен өлшегендігі көрсетілген. Қай жағдайда дәл нәтиже алынған? Жауаптарыңды негіздеңдер.

4 слайд

(W) Ауызша жаттығулар 5. Суретте ұзындықтары бірдей білеушені екі түрлі сызғышпен өлшегендігі көрсетілген. Қай жағдайда дәл нәтиже алынған? Жауаптарыңды негіздеңдер.

(W) Ауызша жаттығулар 6. «Жеті рет өлшеп, бір рет кес» мақалының физикалық мағынасын түсіндіріңдер.

#5 слайд
(W) Ауызша жаттығулар 6. «Жеті рет өлшеп, бір рет кес» мақалының физикалық мағынасын түсіндіріңдер.

5 слайд

(W) Ауызша жаттығулар 6. «Жеті рет өлшеп, бір рет кес» мақалының физикалық мағынасын түсіндіріңдер.

«Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды жазу»

#6 слайд
«Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды жазу»

6 слайд

«Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды жазу»

Сабақ мақсаты Аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып ұзындықты және уақытты өлшеу

#7 слайд
Сабақ мақсаты Аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып ұзындықты және уақытты өлшеу

7 слайд

Сабақ мақсаты Аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып ұзындықты және уақытты өлшеу

Аспап қателігін ескере отырып, физикалық шаманы келесі формула арқылы өрнектейміз: L = l + ∆ l L – өлшенетін шама

#8 слайд
Аспап қателігін ескере отырып, физикалық шаманы келесі формула арқылы өрнектейміз: L = l + ∆ l L – өлшенетін шама l – өлшеу нәтижесі ∆ l – өлшеу қателігі

8 слайд

Аспап қателігін ескере отырып, физикалық шаманы келесі формула арқылы өрнектейміз: L = l + ∆ l L – өлшенетін шама l – өлшеу нәтижесі ∆ l – өлшеу қателігі

(G) Жұптық жұмыс

#9 слайд
(G) Жұптық жұмыс

9 слайд

(G) Жұптық жұмыс

1. Сызғыштың бөлік құнын анықтаңдар

#10 слайд
1. Сызғыштың бөлік құнын анықтаңдар

10 слайд

1. Сызғыштың бөлік құнын анықтаңдар

2. Сағат өлшеуіш құрал болып табылады, ал циферблат – құрылғы шкаласы. Аспаптың бөлік құны нешеге тең? Сағат не

#11 слайд
2. Сағат өлшеуіш құрал болып табылады, ал циферблат – құрылғы шкаласы. Аспаптың бөлік құны нешеге тең? Сағат неше уақытты көрсетіп тұр?

11 слайд

2. Сағат өлшеуіш құрал болып табылады, ал циферблат – құрылғы шкаласы. Аспаптың бөлік құны нешеге тең? Сағат неше уақытты көрсетіп тұр?

3.Төменде көрсетілген суреттегі қай мензурка арқылы сұйықтың көлемін дәл анықтауға болады? Неліктен? Аспаптың қател

#12 слайд
3.Төменде көрсетілген суреттегі қай мензурка арқылы сұйықтың көлемін дәл анықтауға болады? Неліктен? Аспаптың қателігін ескере отырып сұйықтың көлемін анықтаңдар.

12 слайд

3.Төменде көрсетілген суреттегі қай мензурка арқылы сұйықтың көлемін дәл анықтауға болады? Неліктен? Аспаптың қателігін ескере отырып сұйықтың көлемін анықтаңдар.

1500000000 =1,5•10 9 км 300000000 = 3•10 8 м/с 0.000000023 = 2.3•10 -8 см 10 m •10 n = 10 m + n 10 m :10 n = 10 m - n

#13 слайд
1500000000 =1,5•10 9 км 300000000 = 3•10 8 м/с 0.000000023 = 2.3•10 -8 см 10 m •10 n = 10 m + n 10 m :10 n = 10 m - n (10 m ) n = 10 m • n 10 0 = 1

13 слайд

1500000000 =1,5•10 9 км 300000000 = 3•10 8 м/с 0.000000023 = 2.3•10 -8 см 10 m •10 n = 10 m + n 10 m :10 n = 10 m - n (10 m ) n = 10 m • n 10 0 = 1

(І) Жеке жұмыс

#14 слайд
(І) Жеке жұмыс

14 слайд

(І) Жеке жұмыс

А тобы 1. Төмендегі сандарды стандартты түрде жазыңдар: 1) 26 000 = 2) 45 000 000 = 3) 0,000 785 = 4) 0,001 07 = 5) 83,6 = 6) 0

#15 слайд
А тобы 1. Төмендегі сандарды стандартты түрде жазыңдар: 1) 26 000 = 2) 45 000 000 = 3) 0,000 785 = 4) 0,001 07 = 5) 83,6 = 6) 0,004 19 = 7) 36,23·10 -2 = 8) 0,27·10 7 = 2. Келесі теңдіктердің мәнін табыңдар: 9) 10 7 ·10 3 = 10) 10 9 ·10 2 = 11) 10 8 ·10 -4 = 12) 10 6 ·10 -6 = 13) 10 6 ·10 -2 = 14) 10 -5 ·10 -7 =

15 слайд

А тобы 1. Төмендегі сандарды стандартты түрде жазыңдар: 1) 26 000 = 2) 45 000 000 = 3) 0,000 785 = 4) 0,001 07 = 5) 83,6 = 6) 0,004 19 = 7) 36,23·10 -2 = 8) 0,27·10 7 = 2. Келесі теңдіктердің мәнін табыңдар: 9) 10 7 ·10 3 = 10) 10 9 ·10 2 = 11) 10 8 ·10 -4 = 12) 10 6 ·10 -6 = 13) 10 6 ·10 -2 = 14) 10 -5 ·10 -7 =

В тобы 3. Бактерияның бір түрінің ұзындығы 0,5мкм-ге тең. Егер осындай бактерияларды бір қатарға орналастырсақ, 1

#16 слайд
В тобы 3. Бактерияның бір түрінің ұзындығы 0,5мкм-ге тең. Егер осындай бактерияларды бір қатарға орналастырсақ, 1 см арақашықтыққа қанша бактерия сыяды? Жауапты стандартты түрде жазыңдар.   С тобы 4. Көлемі 1м 3 болатын кубты тұрғызу үшін қыры 1мм болатын қанша кіші кубтар қажет? Әр қайсысының көлемі 1мм 3 болатын кубтарды бір қатар бойына тығыз орналастырған жағдайда осы қатардың ұзындығы қанша болады?

16 слайд

В тобы 3. Бактерияның бір түрінің ұзындығы 0,5мкм-ге тең. Егер осындай бактерияларды бір қатарға орналастырсақ, 1 см арақашықтыққа қанша бактерия сыяды? Жауапты стандартты түрде жазыңдар.   С тобы 4. Көлемі 1м 3 болатын кубты тұрғызу үшін қыры 1мм болатын қанша кіші кубтар қажет? Әр қайсысының көлемі 1мм 3 болатын кубтарды бір қатар бойына тығыз орналастырған жағдайда осы қатардың ұзындығы қанша болады?

Рефлексия - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - нені білуім керек

#17 слайд
Рефлексия - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - нені білуім керек

17 слайд

Рефлексия - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - нені білуім керек

Файл форматы:
pptx
11.00.2020
1487
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі