Материалдар / "Өмірдің мәні" (5-6 сабақ)

"Өмірдің мәні" (5-6 сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып Өзін өзі тану пәні бойынша 5-6 сабаққа арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2020
723
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ш.Смағұлов атындағы Алматы облыстық мамандандырылған дарынды балаларға арналған физика-математика мектеп-интернаты Тақырып: Өм

1 слайд
Ш.Смағұлов атындағы Алматы облыстық мамандандырылған дарынды балаларға арналған физика-математика мектеп-интернаты Тақырып: Өмірдің мәні Құндылық:Ақиқат Қасиеттер: адамгершілік, парасаттылық Мұғалім: Кенесова А.С Сынып: 7

1 слайд

Ш.Смағұлов атындағы Алматы облыстық мамандандырылған дарынды балаларға арналған физика-математика мектеп-интернаты Тақырып: Өмірдің мәні Құндылық:Ақиқат Қасиеттер: адамгершілік, парасаттылық Мұғалім: Кенесова А.С Сынып: 7

Сабақтың мақсаты: оқушыларға ақыл – парасат туралы, оның дүниетанымдық көзқарасы қалыптастыра отырып, бойындағы ерік-жігерді

2 слайд
Сабақтың мақсаты: оқушыларға ақыл – парасат туралы, оның дүниетанымдық көзқарасы қалыптастыра отырып, бойындағы ерік-жігерді жетілдіріп, өзін – өзі дамыту және бағалау жайында түсінік беру. Міндеттері:  адамның өзін тануы, өмірлік ұстаным, өмірлік бағытты дұрыс таңдауы – өмірді тануы болып табылатынын ұғындыру;  оқушыларды өз бойларындағы ақыл-парасат мүмкіндіктерін тиімді пайдалана алуға үйрету;  оқушыларды өмір жолында кедесетін қиыншылықтарды жеңе білуге және өздігінен ізденуге тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: оқушыларға ақыл – парасат туралы, оның дүниетанымдық көзқарасы қалыптастыра отырып, бойындағы ерік-жігерді жетілдіріп, өзін – өзі дамыту және бағалау жайында түсінік беру. Міндеттері:  адамның өзін тануы, өмірлік ұстаным, өмірлік бағытты дұрыс таңдауы – өмірді тануы болып табылатынын ұғындыру;  оқушыларды өз бойларындағы ақыл-парасат мүмкіндіктерін тиімді пайдалана алуға үйрету;  оқушыларды өмір жолында кедесетін қиыншылықтарды жеңе білуге және өздігінен ізденуге тәрбиелеу.

Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі . 2.Үй тапсырмасын тексеру: 4.Әңг iмелеу. 3.Дәйексөз: 5 .Шығармашылық жұмыс. 6.Топпен ән

3 слайд
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі . 2.Үй тапсырмасын тексеру: 4.Әңг iмелеу. 3.Дәйексөз: 5 .Шығармашылық жұмыс. 6.Топпен ән айту 7.Үй тапсырмасы: 8.Соңғы тыныштық сәті.

3 слайд

Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі . 2.Үй тапсырмасын тексеру: 4.Әңг iмелеу. 3.Дәйексөз: 5 .Шығармашылық жұмыс. 6.Топпен ән айту 7.Үй тапсырмасы: 8.Соңғы тыныштық сәті.

«5Т» ережесін сақтау  1. Тәртіп  2. Талап  3. Тыныштық  4. Тазалық  5. Татулық

4 слайд
«5Т» ережесін сақтау  1. Тәртіп  2. Талап  3. Тыныштық  4. Тазалық  5. Татулық

4 слайд

«5Т» ережесін сақтау  1. Тәртіп  2. Талап  3. Тыныштық  4. Тазалық  5. Татулық

«Бір-біріңе жақында» жаттығуы. Мақсаты: тактильді қабылдауды дамыту, бір-бірімен мейірімділік және қамқорлық қатынасты қалыптас

5 слайд
«Бір-біріңе жақында» жаттығуы. Мақсаты: тактильді қабылдауды дамыту, бір-бірімен мейірімділік және қамқорлық қатынасты қалыптастыру. Нұсқау: Сіздер бөлмеде еркін жүресіздер де, менің айтқанымды орындайсыңдар. Мен «бір-біріңе» деп айтқанда, сіздер өздеріңе жұп тауып алуларың керек. Жұбыңды тапқаннан кейін мен сіздерге жаңа тапсырмалар беремін. Бастаймыз: «Бір-біріңе!». Енді бір-біріңе қол беріп, бір-біріңнің аяғыңа аяғыңды, мұрынды мұрынға, құлақты құлаққа, бетті бетке және т.б. дене мүшелеріңді тигізіңдер. Осыдан кейін қайтадан өздеріңе басқа жұп тауып, жаңа ғана жасаған әрекеттерді қайталаңыздар.

5 слайд

«Бір-біріңе жақында» жаттығуы. Мақсаты: тактильді қабылдауды дамыту, бір-бірімен мейірімділік және қамқорлық қатынасты қалыптастыру. Нұсқау: Сіздер бөлмеде еркін жүресіздер де, менің айтқанымды орындайсыңдар. Мен «бір-біріңе» деп айтқанда, сіздер өздеріңе жұп тауып алуларың керек. Жұбыңды тапқаннан кейін мен сіздерге жаңа тапсырмалар беремін. Бастаймыз: «Бір-біріңе!». Енді бір-біріңе қол беріп, бір-біріңнің аяғыңа аяғыңды, мұрынды мұрынға, құлақты құлаққа, бетті бетке және т.б. дене мүшелеріңді тигізіңдер. Осыдан кейін қайтадан өздеріңе басқа жұп тауып, жаңа ғана жасаған әрекеттерді қайталаңыздар.

Өмірдің мәні

6 слайд
Өмірдің мәні

6 слайд

Өмірдің мәні

Дәйексөз: «Ісіңізге, еңбегіңізге, оқуыңызға нағыз адамгершілікпен кіріссеңіз, сөз жоқ, жеңіске жетесіздер»

7 слайд
Дәйексөз: «Ісіңізге, еңбегіңізге, оқуыңызға нағыз адамгершілікпен кіріссеңіз, сөз жоқ, жеңіске жетесіздер» /Қаныш Сәтбаев/

7 слайд

Дәйексөз: «Ісіңізге, еңбегіңізге, оқуыңызға нағыз адамгершілікпен кіріссеңіз, сөз жоқ, жеңіске жетесіздер» /Қаныш Сәтбаев/

Ақиқат іздеген жолаушы

8 слайд
Ақиқат іздеген жолаушы

8 слайд

Ақиқат іздеген жолаушы

«Кімді іздейсің?» деген дауыс шықты іштен. «Ақиқатты іздеп жүрмін» деді сырттағысы дауыстап. «Ағат келіп қалған екенсің, менің а

9 слайд
«Кімді іздейсің?» деген дауыс шықты іштен. «Ақиқатты іздеп жүрмін» деді сырттағысы дауыстап. «Ағат келіп қалған екенсің, менің атым – жаңылыс» деді іштегі дауыс. Осыны айтты да, есікті тарс жауып алды. Жолаушы содан ары тағы іздеп кетті. Талай дариядан өтті, талай асулардан асты, бірақ, ақиқатты таба алмады. Осыдан кейін ақиқат пен жаңылыстың біріне-бір қас жау екендігі рас болса, онда ақиқаттың қайда екендігін жаңылыс білуі ғажап емес қой деген ойға келді жолаушы. Сонымен ол жаңылысты тағы іздеп келді. Жаңылыс: «Оны өзім де іздеп жүр едім» деді де, есігін жауып алды. Жолаушы үмітсізденген жоқ, біраз айналсоқтап жүрді де, жаңылыстың есігін қайта қақты. Жаңылыс оған суық жүзін аларта қарап, онымен айқайласа жөнелді. Дәл осы мезетте көрші есік ашылды. Ол сірә, мына айғай-шудан, дамылсыз есік қағыстан оянып кетсе керек. «Апырай» деп күбір ете түсті жолаушы: «Сені де табатын күн бар екен-ау, сен ақиқат емессің бе?!» деп дауыстап жіберді. Сонымен ақиқат жаңылыспен қабырғалас тұратын болып шықты. Адамдар ақиқатты қай-қашанда жаңылыстың есігін қайта-қайта қағып барып табады.

9 слайд

«Кімді іздейсің?» деген дауыс шықты іштен. «Ақиқатты іздеп жүрмін» деді сырттағысы дауыстап. «Ағат келіп қалған екенсің, менің атым – жаңылыс» деді іштегі дауыс. Осыны айтты да, есікті тарс жауып алды. Жолаушы содан ары тағы іздеп кетті. Талай дариядан өтті, талай асулардан асты, бірақ, ақиқатты таба алмады. Осыдан кейін ақиқат пен жаңылыстың біріне-бір қас жау екендігі рас болса, онда ақиқаттың қайда екендігін жаңылыс білуі ғажап емес қой деген ойға келді жолаушы. Сонымен ол жаңылысты тағы іздеп келді. Жаңылыс: «Оны өзім де іздеп жүр едім» деді де, есігін жауып алды. Жолаушы үмітсізденген жоқ, біраз айналсоқтап жүрді де, жаңылыстың есігін қайта қақты. Жаңылыс оған суық жүзін аларта қарап, онымен айқайласа жөнелді. Дәл осы мезетте көрші есік ашылды. Ол сірә, мына айғай-шудан, дамылсыз есік қағыстан оянып кетсе керек. «Апырай» деп күбір ете түсті жолаушы: «Сені де табатын күн бар екен-ау, сен ақиқат емессің бе?!» деп дауыстап жіберді. Сонымен ақиқат жаңылыспен қабырғалас тұратын болып шықты. Адамдар ақиқатты қай-қашанда жаңылыстың есігін қайта-қайта қағып барып табады.

Құштармын Сөзін жазған Айс

10 слайд
Құштармын Сөзін жазған Айсәуле Бейсенхан Әнін жазған Данияр Сағынтаев Күлімдесе көкжиектен шыққан күн Қабағымды жадыратар қысқа мұң. Піспегіне қарай бергім келеді, Жылы жақтан келе жатқан құстардың. Шағаладай шаттық жырын сыйлаған, Бірін-бірі мұңайтуға қимаған Достарымды аялағым келеді, Жарық күннен тек жақсылық жинаған. Қайырмасы: Әуеніне әуен қосып құстардың, Қанат байлап мен де биік ұшқанмын. Жанарынан жан сәулесі төгілген, Жүзі нұрлы адамдарға құштармын, Жүзі нұрлы адамдарға құштармын. Талаптанып үміттеніп бақ қудым, Қайырмасын айта берем гәккудің. Жер бетіне махаббатын тілеймін, Адалдықтан айнымайтын аққудың. Қайырмасы.

10 слайд

Құштармын Сөзін жазған Айсәуле Бейсенхан Әнін жазған Данияр Сағынтаев Күлімдесе көкжиектен шыққан күн Қабағымды жадыратар қысқа мұң. Піспегіне қарай бергім келеді, Жылы жақтан келе жатқан құстардың. Шағаладай шаттық жырын сыйлаған, Бірін-бірі мұңайтуға қимаған Достарымды аялағым келеді, Жарық күннен тек жақсылық жинаған. Қайырмасы: Әуеніне әуен қосып құстардың, Қанат байлап мен де биік ұшқанмын. Жанарынан жан сәулесі төгілген, Жүзі нұрлы адамдарға құштармын, Жүзі нұрлы адамдарға құштармын. Талаптанып үміттеніп бақ қудым, Қайырмасын айта берем гәккудің. Жер бетіне махаббатын тілеймін, Адалдықтан айнымайтын аққудың. Қайырмасы.

Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жа

11 слайд
Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз...,арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л...ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе1..................2 Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет.

11 слайд

Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз...,арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л...ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе1..................2 Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет.

Үйге тапсырма: 25 бет, 3 тапсырма

12 слайд
Үйге тапсырма: 25 бет, 3 тапсырма

12 слайд

Үйге тапсырма: 25 бет, 3 тапсырма

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ