Материалдар / Ондық бөлшектер

Ондық бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектерге презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Тамыз 2024
123
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектерді жазу және оқу 5 - сынып Математика мұғалімі: Қасқарбаева Х.Ө.

1 слайд
Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектерді жазу және оқу 5 - сынып Математика мұғалімі: Қасқарбаева Х.Ө.

1 слайд

Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектерді жазу және оқу 5 - сынып Математика мұғалімі: Қасқарбаева Х.Ө.

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектер.

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектерді оқу және жазу.Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Білімділік:Білімділік:Ондық бөлшектің жазылуы, бүтін бөлік, бөлшек бөлік, олардың разрядтары, үтір қайыру, ондық бөлшектің қасиеттерін меңгерту. Дамытушылық: Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша орналастыра алу,оқушылардың білім және білік дағдысын дамыту, өз бетінше есеп шығару, іздену, шығармашылықпен еңбек ету қабілеттерін дамыту.  Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққа, сұрақтарға нақты жауап беруге, алған білімдерін практикамен ұштастыруға, өз білімін көрсете алатын қасиеттерін ашуға тәрбилеу.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектерді оқу және жазу.Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Білімділік:Білімділік:Ондық бөлшектің жазылуы, бүтін бөлік, бөлшек бөлік, олардың разрядтары, үтір қайыру, ондық бөлшектің қасиеттерін меңгерту. Дамытушылық: Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша орналастыра алу,оқушылардың білім және білік дағдысын дамыту, өз бетінше есеп шығару, іздену, шығармашылықпен еңбек ету қабілеттерін дамыту.  Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққа, сұрақтарға нақты жауап беруге, алған білімдерін практикамен ұштастыруға, өз білімін көрсете алатын қасиеттерін ашуға тәрбилеу.

1. Қандай сан жай бөлшек деп аталады? Мысал келтір. 2. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір. Мына сандарды оқы, бүтін және бөл

3 слайд
1. Қандай сан жай бөлшек деп аталады? Мысал келтір. 2. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір. Мына сандарды оқы, бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат: ; 5 3 ; 10 3 2 ; 100 51 ; 100 3 5 ; 4 1 2 ; 20 11 ; 1000 219

3 слайд

1. Қандай сан жай бөлшек деп аталады? Мысал келтір. 2. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір. Мына сандарды оқы, бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат: ; 5 3 ; 10 3 2 ; 100 51 ; 100 3 5 ; 4 1 2 ; 20 11 ; 1000 219

Мына сандардың арасынан бөлімі 10; 100; 1000 болатын сандарды теріп алыңыз. Бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат: ; 5 3 ; 10 3

4 слайд
Мына сандардың арасынан бөлімі 10; 100; 1000 болатын сандарды теріп алыңыз. Бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат: ; 5 3 ; 10 3 2 ; 100 51 ; 100 3 5 ; 4 1 2 ; 20 11 ; 1000 219

4 слайд

Мына сандардың арасынан бөлімі 10; 100; 1000 болатын сандарды теріп алыңыз. Бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат: ; 5 3 ; 10 3 2 ; 100 51 ; 100 3 5 ; 4 1 2 ; 20 11 ; 1000 219

 10 3 2  100 51  100 3 5  1000 219 2,3 0,51 5,03 0,219 Ондық бөлшектерОндық бөлшектер Ондық бөлшектерді жазу

5 слайд
 10 3 2  100 51  100 3 5  1000 219 2,3 0,51 5,03 0,219 Ондық бөлшектерОндық бөлшектер Ондық бөлшектерді жазу

5 слайд

 10 3 2  100 51  100 3 5  1000 219 2,3 0,51 5,03 0,219 Ондық бөлшектерОндық бөлшектер Ондық бөлшектерді жазу

 10 3 2  100 51  100 3 5  1000 219 2,3 0,51 5,03 0,219 Үтір арқылы жазылған бөлшек сандар ондық бөлшектер деп аталады. Онд

6 слайд
 10 3 2  100 51  100 3 5  1000 219 2,3 0,51 5,03 0,219 Үтір арқылы жазылған бөлшек сандар ондық бөлшектер деп аталады. Ондық бөлшектерді жазу

6 слайд

 10 3 2  100 51  100 3 5  1000 219 2,3 0,51 5,03 0,219 Үтір арқылы жазылған бөлшек сандар ондық бөлшектер деп аталады. Ондық бөлшектерді жазу

Ондық бөлшектерОндық бөлшектер Үтір арқылы жазылған бөлшек сандар ондық бөлшектер деп аталады. Ондық бөлшектердің жазылуында үт

7 слайд
Ондық бөлшектерОндық бөлшектер Үтір арқылы жазылған бөлшек сандар ондық бөлшектер деп аталады. Ондық бөлшектердің жазылуында үтірдің сол жағында- ондық бөлшектің бүтін бөлігі жазылады, ал оң жағында ондық бөлшектің бөлшек бөлігі жазылады. Мысалы: 2,3- 2- бүтін бөлігі, 3- бөлшек бөлігі 0,510- бүтін бөлігі, 51- бөлшек бөлігі 5,03- 5- бүтін бөлігі, 3- бөлшек бөлігі 0,219-0- бүтін бөлігі, 219- бөлшек бөлігі Ондық бөлшектерді жазу

7 слайд

Ондық бөлшектерОндық бөлшектер Үтір арқылы жазылған бөлшек сандар ондық бөлшектер деп аталады. Ондық бөлшектердің жазылуында үтірдің сол жағында- ондық бөлшектің бүтін бөлігі жазылады, ал оң жағында ондық бөлшектің бөлшек бөлігі жазылады. Мысалы: 2,3- 2- бүтін бөлігі, 3- бөлшек бөлігі 0,510- бүтін бөлігі, 51- бөлшек бөлігі 5,03- 5- бүтін бөлігі, 3- бөлшек бөлігі 0,219-0- бүтін бөлігі, 219- бөлшек бөлігі Ондық бөлшектерді жазу

Ондық бөлшектердің жазылуында үтірдің сол жағында- ондық бөлшектің бүтін бөлігі жазылады, ал оң жағында ондық бөлшектің бөлшек

8 слайд
Ондық бөлшектердің жазылуында үтірдің сол жағында- ондық бөлшектің бүтін бөлігі жазылады, ал оң жағында ондық бөлшектің бөлшек бөлігі жазылады. Мысалы: Ондық бөлшектерді жазу Бөлімдері 10; 100; 1000 т.с.с болатын жай бөлшектің бөлімінде қанша нөл бар болса, ондық бөлшек түрінде жазғанда үтірден кейін сонша таңба болуы тиіс.  10 7 5 5,7  100 9 3  100 09 3 3,09  1000 7  1000 007 0 0,007

8 слайд

Ондық бөлшектердің жазылуында үтірдің сол жағында- ондық бөлшектің бүтін бөлігі жазылады, ал оң жағында ондық бөлшектің бөлшек бөлігі жазылады. Мысалы: Ондық бөлшектерді жазу Бөлімдері 10; 100; 1000 т.с.с болатын жай бөлшектің бөлімінде қанша нөл бар болса, ондық бөлшек түрінде жазғанда үтірден кейін сонша таңба болуы тиіс.  10 7 5 5,7  100 9 3  100 09 3 3,09  1000 7  1000 007 0 0,007

Ондық бөлшектердің жазылуында үтірдің сол жағында- ондық бөлшектің бүтін бөлігі жазылады, ал оң жағында ондық бөлшектің бөлшек

9 слайд
Ондық бөлшектердің жазылуында үтірдің сол жағында- ондық бөлшектің бүтін бөлігі жазылады, ал оң жағында ондық бөлшектің бөлшек бөлігі жазылады. Мысалы: Тең ондық бөлшектерді жазу 5,7= 0,09 = Ондық бөлшектердің жазылуында бөлшек бөлігінің соңына нөлді немесе бірнеше нөлді тіркеп жазсақ, немесе соңғы нөлдерді алып тастасақ ондық бөлшек өзгермейді. 5,70= 5,70000 0,090 =0,09000 1,090000 =1,0900 =1,09

9 слайд

Ондық бөлшектердің жазылуында үтірдің сол жағында- ондық бөлшектің бүтін бөлігі жазылады, ал оң жағында ондық бөлшектің бөлшек бөлігі жазылады. Мысалы: Тең ондық бөлшектерді жазу 5,7= 0,09 = Ондық бөлшектердің жазылуында бөлшек бөлігінің соңына нөлді немесе бірнеше нөлді тіркеп жазсақ, немесе соңғы нөлдерді алып тастасақ ондық бөлшек өзгермейді. 5,70= 5,70000 0,090 =0,09000 1,090000 =1,0900 =1,09

Ондық бөлшектердің разрядтары Ондық бөлшектер де натурал сандар секілді разрядтарға бөлінеді. Ондық бөлшектердің бірліктен кіші

10 слайд
Ондық бөлшектердің разрядтары Ондық бөлшектер де натурал сандар секілді разрядтарға бөлінеді. Ондық бөлшектердің бірліктен кіші разрядтары болады. Ол мына кестеде көрсетілген:

10 слайд

Ондық бөлшектердің разрядтары Ондық бөлшектер де натурал сандар секілді разрядтарға бөлінеді. Ондық бөлшектердің бірліктен кіші разрядтары болады. Ол мына кестеде көрсетілген:

Ондық бөлшфектерді оқу Ондық бөлшектерді оқығанда көрсетілген кестенің маңызы бар. Ондық бөлшектерді оқығанда алдымен бүтін бөлі

11 слайд
Ондық бөлшфектерді оқу Ондық бөлшектерді оқығанда көрсетілген кестенің маңызы бар. Ондық бөлшектерді оқығанда алдымен бүтін бөлігі оқылады, содан кейін бөлімі ретінде ең кіші разряды шығыс септігінде оқылады. 5 2 , 2 5 6 1 0 2 , 0 0 2 4 3 52,25652,256- елу екі бүтін мыңнан екі жүз елу алты- елу екі бүтін мыңнан екі жүз елу алты 102,00243102,00243- жүз екі бүтін жүз мыңнан екі жүз қырық үш- жүз екі бүтін жүз мыңнан екі жүз қырық үш

11 слайд

Ондық бөлшфектерді оқу Ондық бөлшектерді оқығанда көрсетілген кестенің маңызы бар. Ондық бөлшектерді оқығанда алдымен бүтін бөлігі оқылады, содан кейін бөлімі ретінде ең кіші разряды шығыс септігінде оқылады. 5 2 , 2 5 6 1 0 2 , 0 0 2 4 3 52,25652,256- елу екі бүтін мыңнан екі жүз елу алты- елу екі бүтін мыңнан екі жүз елу алты 102,00243102,00243- жүз екі бүтін жүз мыңнан екі жүз қырық үш- жүз екі бүтін жүз мыңнан екі жүз қырық үш

Бекіту сұрақтары:Бекіту сұрақтары: 1.Бірліктен кіші разрядтар қалай аталады? 2.Бөлімі 10; 100; 1000; ... болатын жай бөлшектер қ

12 слайд
Бекіту сұрақтары:Бекіту сұрақтары: 1.Бірліктен кіші разрядтар қалай аталады? 2.Бөлімі 10; 100; 1000; ... болатын жай бөлшектер қалай жазылады? 3.Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қайда қойылады? 4.Ондық бөлшектегі үтірден кейінгі ондық таңбалар саны қалай анықталады? 5.Үш бүтін мыңнан он жеті саны ондық бөлшекпен қалай жазылады? Түсіндіріп бер. 6.Берілген ондық бөлшекке тең бөлшекті қалай анықтауға болады? 10,23 санына тең бөлшекке мысал келтір.

12 слайд

Бекіту сұрақтары:Бекіту сұрақтары: 1.Бірліктен кіші разрядтар қалай аталады? 2.Бөлімі 10; 100; 1000; ... болатын жай бөлшектер қалай жазылады? 3.Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қайда қойылады? 4.Ондық бөлшектегі үтірден кейінгі ондық таңбалар саны қалай анықталады? 5.Үш бүтін мыңнан он жеті саны ондық бөлшекпен қалай жазылады? Түсіндіріп бер. 6.Берілген ондық бөлшекке тең бөлшекті қалай анықтауға болады? 10,23 санына тең бөлшекке мысал келтір.

Математикалық диктантМатематикалық диктант 1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: а) жиырма бес бүтін оннан үш; ә) үш бүтін жүзд

13 слайд
Математикалық диктантМатематикалық диктант 1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: а) жиырма бес бүтін оннан үш; ә) үш бүтін жүзден он алты; б) нөл бүтін мыңнан он үш; в) нөл бүтін мыңнан бес 2. Ондық бөлшекті жазыңдар: а) жеті бүтін мыңнан он тоғыз; ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. Оларды аралас сан түрінде жаз. 3. Сандарды оқыңдар: а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004

13 слайд

Математикалық диктантМатематикалық диктант 1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: а) жиырма бес бүтін оннан үш; ә) үш бүтін жүзден он алты; б) нөл бүтін мыңнан он үш; в) нөл бүтін мыңнан бес 2. Ондық бөлшекті жазыңдар: а) жеті бүтін мыңнан он тоғыз; ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. Оларды аралас сан түрінде жаз. 3. Сандарды оқыңдар: а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004

Математикалық диктантМатематикалық диктант 1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: а) жиырма бес бүтін оннан үш; ә) үш бүтін жүзд

14 слайд
Математикалық диктантМатематикалық диктант 1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: а) жиырма бес бүтін оннан үш; ә) үш бүтін жүзден он алты; б) нөл бүтін мыңнан он үш; в) нөл бүтін мыңнан бес 2. Ондық бөлшекті жазыңдар: а) жеті бүтін мыңнан он тоғыз; ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. Оларды аралас сан түрінде жаз. 3. Сандарды оқыңдар: а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004 25,3 3,16 0,013 0,005 7,019 5,27 ; 1000 19 7 ; 100 27 5 А) нөл бүтін оннан төрт Ә) екі бүтін жүзден төрт Б) нөл бүтін жүзден қырық бір В) екі бүтін мыңнан төрт

14 слайд

Математикалық диктантМатематикалық диктант 1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: а) жиырма бес бүтін оннан үш; ә) үш бүтін жүзден он алты; б) нөл бүтін мыңнан он үш; в) нөл бүтін мыңнан бес 2. Ондық бөлшекті жазыңдар: а) жеті бүтін мыңнан он тоғыз; ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. Оларды аралас сан түрінде жаз. 3. Сандарды оқыңдар: а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004 25,3 3,16 0,013 0,005 7,019 5,27 ; 1000 19 7 ; 100 27 5 А) нөл бүтін оннан төрт Ә) екі бүтін жүзден төрт Б) нөл бүтін жүзден қырық бір В) екі бүтін мыңнан төрт

VV. Нысана. Нысана 1. Ондық бөлшекті анықта а) 12,05 в) с) 2. 420,

15 слайд
VV. Нысана. Нысана 1. Ондық бөлшекті анықта а) 12,05 в) с) 2. 420,12 санының бүтін бөлігін тап а) 12 в) 42 с) 420 3. 23,53 санының бөлшек бөлігін тап а) 23 в) 53 с)100 4. ондық бөлшек түрінде жаз а) 0,421 в) 4,121 с) 4,21 5. 10,17 бөлшегіне тең бөлшекті анықта а) 10,017 в) 10,170 с) 1,17 ; 10 3 2 ; 5 3 2 ; 100 21 4 Жауабы: 1. А 2. С 3. В 4. С 5. В

15 слайд

VV. Нысана. Нысана 1. Ондық бөлшекті анықта а) 12,05 в) с) 2. 420,12 санының бүтін бөлігін тап а) 12 в) 42 с) 420 3. 23,53 санының бөлшек бөлігін тап а) 23 в) 53 с)100 4. ондық бөлшек түрінде жаз а) 0,421 в) 4,121 с) 4,21 5. 10,17 бөлшегіне тең бөлшекті анықта а) 10,017 в) 10,170 с) 1,17 ; 10 3 2 ; 5 3 2 ; 100 21 4 Жауабы: 1. А 2. С 3. В 4. С 5. В

Оқулықпен жұмыс.Оқулықпен жұмыс. Есеп № 898, 901Есеп № 898, 901 № № 898.898. І. 1) І. 1) 0,060,06 2) 2) 0,0170,017 3)

16 слайд
Оқулықпен жұмыс.Оқулықпен жұмыс. Есеп № 898, 901Есеп № 898, 901 № № 898.898. І. 1) І. 1) 0,060,06 2) 2) 0,0170,017 3) 3) 0,3030,303 4) 4) 0,007 0,007 5) 5) 0,099 0,099 6) 6) 0,008 0,008 7) 7) 0,07050,0705 ІІ. 1) ІІ. 1) 40,440,4 2) 2) 5,055,05 3) 3) 9,8069,806 4) 4) 6,0066,006 5) 5) 2,37092,3709 6) 6) 8,00018,0001 № № 901.901. 1) 1) 0,314 0,314 2) 2) 5,79 5,79 3) 3) 6,907 6,907 4) 4) 28,056 28,056 5) 5) 32,0301 32,0301 6) 6) 90,570390,5703

16 слайд

Оқулықпен жұмыс.Оқулықпен жұмыс. Есеп № 898, 901Есеп № 898, 901 № № 898.898. І. 1) І. 1) 0,060,06 2) 2) 0,0170,017 3) 3) 0,3030,303 4) 4) 0,007 0,007 5) 5) 0,099 0,099 6) 6) 0,008 0,008 7) 7) 0,07050,0705 ІІ. 1) ІІ. 1) 40,440,4 2) 2) 5,055,05 3) 3) 9,8069,806 4) 4) 6,0066,006 5) 5) 2,37092,3709 6) 6) 8,00018,0001 № № 901.901. 1) 1) 0,314 0,314 2) 2) 5,79 5,79 3) 3) 6,907 6,907 4) 4) 28,056 28,056 5) 5) 32,0301 32,0301 6) 6) 90,570390,5703

Сергіту сәті

17 слайд
Сергіту сәті

17 слайд

Сергіту сәті

Сұрақ белгісінің орнындағы санды тап! 3 9 15 8 20 12 35 47 82

18 слайд
Сұрақ белгісінің орнындағы санды тап! 3 9 15 8 20 12 35 47 82

18 слайд

Сұрақ белгісінің орнындағы санды тап! 3 9 15 8 20 12 35 47 82

Үйге тапсырма.Үйге тапсырма. Есеп № 902 және №903 Есеп № 902 және №903

19 слайд
Үйге тапсырма.Үйге тапсырма. Есеп № 902 және №903 Есеп № 902 және №903

19 слайд

Үйге тапсырма.Үйге тапсырма. Есеп № 902 және №903 Есеп № 902 және №903

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ