Материалдар / Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектерді қалай бөлуді көбейтуді үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2019
428
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
5-СЫНЫП МАТЕМАТИКА «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауы бойынша қорытындылау сабағы

1 слайд
5-СЫНЫП МАТЕМАТИКА «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауы бойынша қорытындылау сабағы

1 слайд

5-СЫНЫП МАТЕМАТИКА «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауы бойынша қорытындылау сабағы

2 слайд

2 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Бөлшектер туралы теориялық білімдерін пайдалана отырып, ондық бөлшектерге амалдарды қолд

3 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Бөлшектер туралы теориялық білімдерін пайдалана отырып, ондық бөлшектерге амалдарды қолдану ережелерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: Амалдарды орындағанда ондық бөлшектерді қосу және азайту, көбейту және бөлуді біледі. Кейбір оқушылар: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығара алады

3 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Бөлшектер туралы теориялық білімдерін пайдалана отырып, ондық бөлшектерге амалдарды қолдану ережелерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: Амалдарды орындағанда ондық бөлшектерді қосу және азайту, көбейту және бөлуді біледі. Кейбір оқушылар: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығара алады

а) Сәлемдесу; ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау; б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру; в) Сынып бөлмесінің дайындығын

4 слайд
а) Сәлемдесу; ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау; б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру; в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру; г) Назар аудару; д) «Көтеріңкі көңіл күй» атты психологиялық тренинг. Ұйымдастыру кезеңі

4 слайд

а) Сәлемдесу; ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау; б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру; в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру; г) Назар аудару; д) «Көтеріңкі көңіл күй» атты психологиялық тренинг. Ұйымдастыру кезеңі

«Мозайка» әдісін пайдаланып сыныпты 3 топқа бөлемін. 1- топ:Жай бөлшектер. 2-топ: Ондық бөлшек 3-топ:Аралас сан

5 слайд
«Мозайка» әдісін пайдаланып сыныпты 3 топқа бөлемін. 1- топ:Жай бөлшектер. 2-топ: Ондық бөлшек 3-топ:Аралас сан

5 слайд

«Мозайка» әдісін пайдаланып сыныпты 3 топқа бөлемін. 1- топ:Жай бөлшектер. 2-топ: Ондық бөлшек 3-топ:Аралас сан

6 слайд

6 слайд

Сұрақтарға жауап беріңдер: 1. Ондық бөлшектер қалай қосылады? «Бұл заман білекке сенетін емес, білімге сенетін заман». 2. Ондық

7 слайд
Сұрақтарға жауап беріңдер: 1. Ондық бөлшектер қалай қосылады? «Бұл заман білекке сенетін емес, білімге сенетін заман». 2. Ондық бөлшектерді қалай азайтады? «Сол білімді әжетке,тұрмыс игілігіне жарата білумен бағаланады» 3. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді? « Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұрат». 4 Ондық бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдаңдар «Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ». 5 Ондық бөлшекке бөлу ережесін айтыңдар «Мен казақпын мың өліп, мың тірілген». 6 Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу ережесін айтыңдар. «Біздің еңбексүйгіштігімізбіздің екінші құнды жеңісіміз болып табылады.».

7 слайд

Сұрақтарға жауап беріңдер: 1. Ондық бөлшектер қалай қосылады? «Бұл заман білекке сенетін емес, білімге сенетін заман». 2. Ондық бөлшектерді қалай азайтады? «Сол білімді әжетке,тұрмыс игілігіне жарата білумен бағаланады» 3. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді? « Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұрат». 4 Ондық бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдаңдар «Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ». 5 Ондық бөлшекке бөлу ережесін айтыңдар «Мен казақпын мың өліп, мың тірілген». 6 Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу ережесін айтыңдар. «Біздің еңбексүйгіштігімізбіздің екінші құнды жеңісіміз болып табылады.».

1. Ондық бөлшектер қалай қосылады?

8 слайд
1. Ондық бөлшектер қалай қосылады?

8 слайд

1. Ондық бөлшектер қалай қосылады?

«Бұл заман білекке сенетін емес, білімге сенетін заман».

9 слайд
«Бұл заман білекке сенетін емес, білімге сенетін заман».

9 слайд

«Бұл заман білекке сенетін емес, білімге сенетін заман».

2. Ондық бөлшектерді қалай азайтады?

10 слайд
2. Ондық бөлшектерді қалай азайтады?

10 слайд

2. Ондық бөлшектерді қалай азайтады?

«Сол білімді әжетке,тұрмыс игілігіне жарата білумен бағаланады»

11 слайд
«Сол білімді әжетке,тұрмыс игілігіне жарата білумен бағаланады»

11 слайд

«Сол білімді әжетке,тұрмыс игілігіне жарата білумен бағаланады»

3. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді?

12 слайд
3. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді?

12 слайд

3. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді?

« Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұрат».

13 слайд
« Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұрат».

13 слайд

« Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұрат».

4 Ондық бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдаңдар

14 слайд
4 Ондық бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдаңдар

14 слайд

4 Ондық бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдаңдар

«Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ».

15 слайд
«Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ».

15 слайд

«Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ».

5. Ондық бөлшекке бөлу ережесін айтыңдар

16 слайд
5. Ондық бөлшекке бөлу ережесін айтыңдар

16 слайд

5. Ондық бөлшекке бөлу ережесін айтыңдар

«Мен казақпын мың өліп, мың тірілген».

17 слайд
«Мен казақпын мың өліп, мың тірілген».

17 слайд

«Мен казақпын мың өліп, мың тірілген».

6. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу ережесін айтыңдар.

18 слайд
6. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу ережесін айтыңдар.

18 слайд

6. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу ережесін айтыңдар.

«Біздің еңбексүйгіштігіміз біздің екінші құнды жеңісіміз болып табылады.».

19 слайд
«Біздің еңбексүйгіштігіміз біздің екінші құнды жеңісіміз болып табылады.».

19 слайд

«Біздің еңбексүйгіштігіміз біздің екінші құнды жеңісіміз болып табылады.».

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

25 слайд

25 слайд

. «Ойлан, жұптас, пікірлес!» -Біле бер,қанша білсең тағы тіле, Жетерсің мұратыңа біле, біле -

26 слайд
. «Ойлан, жұптас, пікірлес!» -Біле бер,қанша білсең тағы тіле, Жетерсің мұратыңа біле, біле ---- Жүсіп Баласағұнның сөзіне сүйене отырып мәтінді есептерді балалар топпен шығарып, оны біреуі тақтада қорғайды. Сен формула білесіңбе?

26 слайд

. «Ойлан, жұптас, пікірлес!» -Біле бер,қанша білсең тағы тіле, Жетерсің мұратыңа біле, біле ---- Жүсіп Баласағұнның сөзіне сүйене отырып мәтінді есептерді балалар топпен шығарып, оны біреуі тақтада қорғайды. Сен формула білесіңбе?

І топ: тіктөртбұрыштың ұзындығы 7,2 см, ал ені одан 6 есе кем. Тіктөртбұрыштың переметрін тап ІІ топ: тіктөртбұрыштың ауданы 1

27 слайд
І топ: тіктөртбұрыштың ұзындығы 7,2 см, ал ені одан 6 есе кем. Тіктөртбұрыштың переметрін тап ІІ топ: тіктөртбұрыштың ауданы 1,17 см2, ұзындығы 1,3 см. Ені неше сантиметр ІІІ топ: ұшбұрыштың 1 қабырғасы 7,4 см, екінші қабырғасы 2,6 см, ұшінші қабырғасы 3,4 см, периметрі неше сантиметр.

27 слайд

І топ: тіктөртбұрыштың ұзындығы 7,2 см, ал ені одан 6 есе кем. Тіктөртбұрыштың переметрін тап ІІ топ: тіктөртбұрыштың ауданы 1,17 см2, ұзындығы 1,3 см. Ені неше сантиметр ІІІ топ: ұшбұрыштың 1 қабырғасы 7,4 см, екінші қабырғасы 2,6 см, ұшінші қабырғасы 3,4 см, периметрі неше сантиметр.

Сергіту сәті • 6 • 12 3

28 слайд
Сергіту сәті • 6 • 12 3 • 9 • 5 13 • 14 • 16 187

28 слайд

Сергіту сәті • 6 • 12 3 • 9 • 5 13 • 14 • 16 187

29 слайд

29 слайд

Алдар көсе ежелгі театрлар отанына бар уды жоспарлайды . Өрнектердің мәндерін дұры с тауып, қаланың атын анықтаңыз . Ө рн

30 слайд
Алдар көсе ежелгі театрлар отанына бар уды жоспарлайды . Өрнектердің мәндерін дұры с тауып, қаланың атын анықтаңыз . Ө рнектердің жа уаптарын екінші ж олға, ал оларға сәйке с әріптерді үшінші жолға жазыңы з. 2 4 , 2 + 0 , 8 7 7 129 +9,82 8,2 -5,7 96,3 -0,081 1-0,333 = _ _ _ _ _ _ _ _ = _ _ _ _ _ _ _ _ = _ _ _ _ _ _ _ _ _ =_________ = _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 2 , 5 = И 2 5 , 7 7 = Ш 0,667 -Ы 9 6 , 2 1 9= Н 1 3 8 , 8 2=Ф 2 5 , 0 7 7=А 9 5 , 2 1 9= Д 0 , 7 7 7= К Дескрип тор: Білім алу ш ы - ондық бөлшектерді қосуды орындайды ; - ондық бөлшектерді азайтуды орындайды ; - ж асырын сөзді дұры с таб ады.

30 слайд

Алдар көсе ежелгі театрлар отанына бар уды жоспарлайды . Өрнектердің мәндерін дұры с тауып, қаланың атын анықтаңыз . Ө рнектердің жа уаптарын екінші ж олға, ал оларға сәйке с әріптерді үшінші жолға жазыңы з. 2 4 , 2 + 0 , 8 7 7 129 +9,82 8,2 -5,7 96,3 -0,081 1-0,333 = _ _ _ _ _ _ _ _ = _ _ _ _ _ _ _ _ = _ _ _ _ _ _ _ _ _ =_________ = _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 2 , 5 = И 2 5 , 7 7 = Ш 0,667 -Ы 9 6 , 2 1 9= Н 1 3 8 , 8 2=Ф 2 5 , 0 7 7=А 9 5 , 2 1 9= Д 0 , 7 7 7= К Дескрип тор: Білім алу ш ы - ондық бөлшектерді қосуды орындайды ; - ондық бөлшектерді азайтуды орындайды ; - ж асырын сөзді дұры с таб ады.

Математикалық диктант

31 слайд
Математикалық диктант

31 слайд

Математикалық диктант

32 слайд

32 слайд

Математикалық диктант

33 слайд
Математикалық диктант

33 слайд

Математикалық диктант