"Ондық бөлшектерді қосу" ашық сабақ,презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ондық бөлшектерді қосу.
Сабақтың мақсаты:
Онды қ бөлшекті қосуды түсініп тәжірибеде
пайдалану.
Міндеті:
Ондық бөлшекті қосуды түсінеді.
Өз бетінше ережелерге сүйене отырып есеп шығарады.
Ондық бөлшектерді қосудың теориясын тұжырымдайды.
Күтілетін нәтиже:
1 . Өз бетінше ережелерге сүйене отырып, берілген есептерді шығарады.
2 . Білім деңгейлеріне байланысты тапсырманы орындайды.
3 . Өзін өзі бағалап,өзін реттеуге үйренеді Бозаева Ғайникен Аманғалиқызы Мұғалім портфолиосы Презентация №3
№ 7 топ ІІІ деңгей
Тараз қаласы 12.06.2013
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу. Сабақтың мақсаты: Онды қ бөлшекті қосуды түсініп тәжірибеде пайдалану. Міндеті: Ондық бөлшекті қосуды түсінеді. Өз бетінше ережелерге сүйене отырып есеп шығарады. Ондық бөлшектерді қосудың теориясын тұжырымдайды. Күтілетін нәтиже: 1 . Өз бетінше ережелерге сүйене отырып, берілген есептерді шығарады. 2 . Білім деңгейлеріне байланысты тапсырманы орындайды. 3 . Өзін өзі бағалап,өзін реттеуге үйренеді Бозаева Ғайникен Аманғалиқызы Мұғалім портфолиосы Презентация №3 № 7 топ ІІІ деңгей Тараз қаласы 12.06.2013
2 слайд
Кезең Мұғалімнің іс әрекеті. Оқушының іс әрекеті
Білу,
Тану Сәлемдесіп оқушыларды фигуралар арқылы топқа
бөлемін.
Жаңа сабақты түсіну үшін әр оқушының алдына
тапсырма беремін.Сұрақ- жауап «Миға шабуыл»
1. Ондық бөлшек дегеніміз не?
2. Ондық бөлшектер қалай қосылады?
3. Ондық бөлшектің шығу тарих?
Мадақтау арқылы бағалаймын. Оқушылар ∆, , □ болып топқа бөлінеді.Са
1. Ондық бөлшектер және ондық бөлшектерге
амалдар қолдану туралы орта азиялық ғалым
Әл- Каши өзіеің «Арифметика кілті» (1427ж )
атты кітабына жазды.Әл Каши ондық
бөлшектерді көбейту мен бөлу тәсілдерін
қалыптастырды.Сондықтан ол есептеуде ондық
бөлшекті ең алғаш пайдаланған ғалым ретінде
тарихқа енген.
Түсіну
Әр топқа тапсырма таратылады.
Кітаптағы ережелерді пайдалана отырып,қосындыны
орындаңдар.Ондық бөлшектерді қосып, тиісті орындарға
қою.Мәнін тексеру
«Геометриялық фигура» арқылы. Әр топ тапсырманы жеке қорғайды.
Қолдану
Оқулықтан есеп шығарады.
Берілген есепті уақытылы орындау,топпен бірігіп
жұмыс істейді,талқылайды,зерттейді.
Сергіту сәті.
«Бес саусақ» тілек жазу Бір біріне тілек жазады.
Талдау «Кубизм» әдісі бойынша сұрақтар, есептер шығарту Әр топтан екі оқушы тақтаға
шығып жауап береді.
Жинақтау
. «Деңгейлік» тапсырма беріледі.
Қосуды орындаңдар:
Ондық бөлшектерді қосыңдар:
Орам матадан 1,5 метр мата сатылғанда, 6 метр мата қалды. Орамда алғашқыда
неше метр болған?
Жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазып орында? 25/100, 5/10,15/100
Бөлшектерді салыстырыңдар: 1,5+0,6 және 2,3 ; 35,01 +1,3 және 40,5
Оқушыларға уақыт беріп,тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырам. Жеке жеке тақтаға шығып жауап
береді.
Бағалау Өзін өзі бағалау. Өзін деңгейіне сәйкес бағалай
біледі.Топтық бағалау.
Рефлекци
я Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. Өз пікірлерін стикерге жазып,
тақтаға жапсырады.
2 слайд
Кезең Мұғалімнің іс әрекеті. Оқушының іс әрекеті Білу, Тану Сәлемдесіп оқушыларды фигуралар арқылы топқа бөлемін. Жаңа сабақты түсіну үшін әр оқушының алдына тапсырма беремін.Сұрақ- жауап «Миға шабуыл» 1. Ондық бөлшек дегеніміз не? 2. Ондық бөлшектер қалай қосылады? 3. Ондық бөлшектің шығу тарих? Мадақтау арқылы бағалаймын. Оқушылар ∆, , □ болып топқа бөлінеді.Са 1. Ондық бөлшектер және ондық бөлшектерге амалдар қолдану туралы орта азиялық ғалым Әл- Каши өзіеің «Арифметика кілті» (1427ж ) атты кітабына жазды.Әл Каши ондық бөлшектерді көбейту мен бөлу тәсілдерін қалыптастырды.Сондықтан ол есептеуде ондық бөлшекті ең алғаш пайдаланған ғалым ретінде тарихқа енген. Түсіну Әр топқа тапсырма таратылады. Кітаптағы ережелерді пайдалана отырып,қосындыны орындаңдар.Ондық бөлшектерді қосып, тиісті орындарға қою.Мәнін тексеру «Геометриялық фигура» арқылы. Әр топ тапсырманы жеке қорғайды. Қолдану Оқулықтан есеп шығарады. Берілген есепті уақытылы орындау,топпен бірігіп жұмыс істейді,талқылайды,зерттейді. Сергіту сәті. «Бес саусақ» тілек жазу Бір біріне тілек жазады. Талдау «Кубизм» әдісі бойынша сұрақтар, есептер шығарту Әр топтан екі оқушы тақтаға шығып жауап береді. Жинақтау . «Деңгейлік» тапсырма беріледі. Қосуды орындаңдар: Ондық бөлшектерді қосыңдар: Орам матадан 1,5 метр мата сатылғанда, 6 метр мата қалды. Орамда алғашқыда неше метр болған? Жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазып орында? 25/100, 5/10,15/100 Бөлшектерді салыстырыңдар: 1,5+0,6 және 2,3 ; 35,01 +1,3 және 40,5 Оқушыларға уақыт беріп,тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырам. Жеке жеке тақтаға шығып жауап береді. Бағалау Өзін өзі бағалау. Өзін деңгейіне сәйкес бағалай біледі.Топтық бағалау. Рефлекци я Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. Өз пікірлерін стикерге жазып, тақтаға жапсырады.
3 слайд
* Сабақтағы іс - әрекет«Кубизм», «Өкіл»,
«Тұжырымдамалық карта»
әдістері оқушшыларды
ынтымақтастыққа
баулиды .
Сергіту сәттері
оқушыларды еркідікке
тәрбиелесе «Оқыту үшн
бағалау» өзінің және өзгенің
еңбегін бағалауға
жетелейді.
3 слайд
* Сабақтағы іс - әрекет«Кубизм», «Өкіл», «Тұжырымдамалық карта» әдістері оқушшыларды ынтымақтастыққа баулиды . Сергіту сәттері оқушыларды еркідікке тәрбиелесе «Оқыту үшн бағалау» өзінің және өзгенің еңбегін бағалауға жетелейді.
4 слайд
Жеті модульдің қамтылуы
Қызығушылықтары артып, сөздік қоры
дамыды.
Ойлау қабілеттері артып, пікірін
дәлелдей алды .
.
Көзбен көру арқылы білімдері дамыды.
Іздену арқылы шығармашылық ойы
дамыды.
Жаңаша ойлауға бағыттадым .Стандартқа сай білім алды . Өз біліміне жауапкершілікпен
қарадыСыни тұрғыдан
үйрету
Оқыту үшін бағалау
және оқуды бағалау
АКТ
Талантты және да-
рынды балаларды
оқыту
Жас ерекшелікте-
ріне сәйкес оқыту
Оқытудағы көшбас-
шылық және басқару Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер
4 слайд
Жеті модульдің қамтылуы Қызығушылықтары артып, сөздік қоры дамыды. Ойлау қабілеттері артып, пікірін дәлелдей алды . . Көзбен көру арқылы білімдері дамыды. Іздену арқылы шығармашылық ойы дамыды. Жаңаша ойлауға бағыттадым .Стандартқа сай білім алды . Өз біліміне жауапкершілікпен қарадыСыни тұрғыдан үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау АКТ Талантты және да- рынды балаларды оқыту Жас ерекшелікте- ріне сәйкес оқыту Оқытудағы көшбас- шылық және басқару Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
5 слайд
Сабақтағы менің
жетістіктерім.
Жаңа бағытта сөйлей алдым.
Бағыт бағдар беруші рөлінде
болдым Сабақтағы кемшіліктерім.
Дәстүрлі бірсарындылық.
Үнемі өзім түсіндіріп келгенім
Оқушылардың жетістіктері.
Оқушылар сабақта өз бетінше
немесе өзара бірін бірі
бағалайды.
Топтық жұмысқа барлығы
белсене қатысты Оқушылардың кемшіліктері.
Алтын ережеге бағынбау.
Бағалаудағы кейбір
оқушылардың обективті
бағаламауы.
Болашаққа қадам.
Сындарлы оқытуды өз тәжірибеме толыққанды
енгіземін.
5 слайд
Сабақтағы менің жетістіктерім. Жаңа бағытта сөйлей алдым. Бағыт бағдар беруші рөлінде болдым Сабақтағы кемшіліктерім. Дәстүрлі бірсарындылық. Үнемі өзім түсіндіріп келгенім Оқушылардың жетістіктері. Оқушылар сабақта өз бетінше немесе өзара бірін бірі бағалайды. Топтық жұмысқа барлығы белсене қатысты Оқушылардың кемшіліктері. Алтын ережеге бағынбау. Бағалаудағы кейбір оқушылардың обективті бағаламауы. Болашаққа қадам. Сындарлы оқытуды өз тәжірибеме толыққанды енгіземін.