Материалдар / Ондық бөлшекті көбейту 5сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ондық бөлшекті көбейту 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл, ашық сабақ, презентация түрінде. Мұғалімдерге қажет болып қалар деге оймен жариялап отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
307
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Исанова Гульнара Кайрбековна, математика пәнінің мұғалімі Шортанды ауданы, Бозайғыр атындағы орта мектеп

1 слайд
Исанова Гульнара Кайрбековна, математика пәнінің мұғалімі Шортанды ауданы, Бозайғыр атындағы орта мектеп

1 слайд

Исанова Гульнара Кайрбековна, математика пәнінің мұғалімі Шортанды ауданы, Бозайғыр атындағы орта мектеп

5 сынып

2 слайд
5 сынып

2 слайд

5 сынып

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: І Білімділік:І Білімділік: Оқушылардың білімдерін жүйелеу.Оқушылардың білімдерін жүйелеу. ІІ.

3 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: І Білімділік:І Білімділік: Оқушылардың білімдерін жүйелеу.Оқушылардың білімдерін жүйелеу. ІІ. Тәрбиелік:ІІ. Тәрбиелік: Еңбекке, өзін- өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, Еңбекке, өзін- өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа дәлдікке тәрбиелеу.ұқыптылыққа дәлдікке тәрбиелеу. ІІІ. Дамытушылық: ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау логикалық ойлау қабілеттерін, Оқушылардың ойлау логикалық ойлау қабілеттерін, білім, білік дағдыларын дамыта отырып, білім, білік дағдыларын дамыта отырып, интелектуалдығын қалыптастыру.интелектуалдығын қалыптастыру. Типі: ойын түрінде.Типі: ойын түрінде. Сабақтың түрі: сайыс сабақСабақтың түрі: сайыс сабақ Сабақтың көрнекілгі: таблицаоар, карточкаларСабақтың көрнекілгі: таблицаоар, карточкалар интерактивтік тақтаинтерактивтік тақта

3 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: І Білімділік:І Білімділік: Оқушылардың білімдерін жүйелеу.Оқушылардың білімдерін жүйелеу. ІІ. Тәрбиелік:ІІ. Тәрбиелік: Еңбекке, өзін- өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, Еңбекке, өзін- өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа дәлдікке тәрбиелеу.ұқыптылыққа дәлдікке тәрбиелеу. ІІІ. Дамытушылық: ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау логикалық ойлау қабілеттерін, Оқушылардың ойлау логикалық ойлау қабілеттерін, білім, білік дағдыларын дамыта отырып, білім, білік дағдыларын дамыта отырып, интелектуалдығын қалыптастыру.интелектуалдығын қалыптастыру. Типі: ойын түрінде.Типі: ойын түрінде. Сабақтың түрі: сайыс сабақСабақтың түрі: сайыс сабақ Сабақтың көрнекілгі: таблицаоар, карточкаларСабақтың көрнекілгі: таблицаоар, карточкалар интерактивтік тақтаинтерактивтік тақта

Саба қтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі (оқушылардың сабаққа қатысуын, даярлығын тексеру) 2. Сабақтың мақсатымен, бағытымен та

4 слайд
Саба қтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі (оқушылардың сабаққа қатысуын, даярлығын тексеру) 2. Сабақтың мақсатымен, бағытымен таныстыру. 3. 6 сайысқа 5 б және 5в оқушылары қатысады. Жоспары: 1. Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі 2. Тапқырлық сайысы (логикалық есептер) 3. Біліктілік сайысы (есептер шығару) 4. Сандарға 3; 7- ге нақыл сөздер. 5. Сөзжұмбақ сайысы.6. Капитандар сайысы. 6. Қас- қағым сәт сайысы. Мұғалім: “ Бақытты сәт” ойынына 5 “б”, 5”в” топтары қатысады, әділқазылар 10 сынып оқушылары.

4 слайд

Саба қтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі (оқушылардың сабаққа қатысуын, даярлығын тексеру) 2. Сабақтың мақсатымен, бағытымен таныстыру. 3. 6 сайысқа 5 б және 5в оқушылары қатысады. Жоспары: 1. Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі 2. Тапқырлық сайысы (логикалық есептер) 3. Біліктілік сайысы (есептер шығару) 4. Сандарға 3; 7- ге нақыл сөздер. 5. Сөзжұмбақ сайысы.6. Капитандар сайысы. 6. Қас- қағым сәт сайысы. Мұғалім: “ Бақытты сәт” ойынына 5 “б”, 5”в” топтары қатысады, әділқазылар 10 сынып оқушылары.

Амандасу рәсімі І. Топ (5 «б»): «Үшбұрыш» тобы Ұраны: «Білікті бірді жығар, білімді мыңды жығар» Біз дайынбыз бұл сайысқа д

5 слайд
Амандасу рәсімі І. Топ (5 «б»): «Үшбұрыш» тобы Ұраны: «Білікті бірді жығар, білімді мыңды жығар» Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым Көрсетеміз бізде қаңдай күш барын Алға қойған мақсатымыз бір екен Сәтті болсын сапарымыз әрдайым. Кластас ерігіп жүрме бос Қол ұстас, бірігіп тізе қос. Жеңіспен мәреге барайық, Жеңістің ұранын салайық.

5 слайд

Амандасу рәсімі І. Топ (5 «б»): «Үшбұрыш» тобы Ұраны: «Білікті бірді жығар, білімді мыңды жығар» Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым Көрсетеміз бізде қаңдай күш барын Алға қойған мақсатымыз бір екен Сәтті болсын сапарымыз әрдайым. Кластас ерігіп жүрме бос Қол ұстас, бірігіп тізе қос. Жеңіспен мәреге барайық, Жеңістің ұранын салайық.

“ Квадрат” тобы Ұраны: Қандай сынақ болсадағы беріспе Әрқашанда үміткерміз жеңіс

6 слайд
“ Квадрат” тобы Ұраны: Қандай сынақ болсадағы беріспе Әрқашанда үміткерміз жеңіске Бұл сайысты көптен біздер күткенбіз Жалындаған жастармыз біз көттембіз Мақсатымыз биіктерден көріну Біз сол үшін маңдай терді төккенбіз Армандарға қол созумен келеміз Өмір теңіз жүзіп келет кемеміз Білімменен қаруланған тобымыз Қарлысқты қалайда біз жеңеміз.

6 слайд

“ Квадрат” тобы Ұраны: Қандай сынақ болсадағы беріспе Әрқашанда үміткерміз жеңіске Бұл сайысты көптен біздер күткенбіз Жалындаған жастармыз біз көттембіз Мақсатымыз биіктерден көріну Біз сол үшін маңдай терді төккенбіз Армандарға қол созумен келеміз Өмір теңіз жүзіп келет кемеміз Білімменен қаруланған тобымыз Қарлысқты қалайда біз жеңеміз.

Тапқырлық сайысы Әр топқа логикалық есептер беріледі. Үшбұрыш тобына: 1. 5 алманы 5 балаға тең бөліп беру керек және де

7 слайд
Тапқырлық сайысы Әр топқа логикалық есептер беріледі. Үшбұрыш тобына: 1. 5 алманы 5 балаға тең бөліп беру керек және де себетте 1 алма қалу керек 2. Егер тырна 1 аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса, оның салмағы қанша? 3. Үстел беті төртбұрышты, бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? Квадрат тобына: 1. Бөлмеде 4 бұрыш. Әрбір бұрышта мысықтар отыр. Әрбір мысық алдында 3 мысық. Бөлмеде қанша мысық? 2. Екі әкесі, екі баласы 3 алманы қалай бөліп жейді? 3. Үш түйе құс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды?

7 слайд

Тапқырлық сайысы Әр топқа логикалық есептер беріледі. Үшбұрыш тобына: 1. 5 алманы 5 балаға тең бөліп беру керек және де себетте 1 алма қалу керек 2. Егер тырна 1 аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса, оның салмағы қанша? 3. Үстел беті төртбұрышты, бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? Квадрат тобына: 1. Бөлмеде 4 бұрыш. Әрбір бұрышта мысықтар отыр. Әрбір мысық алдында 3 мысық. Бөлмеде қанша мысық? 2. Екі әкесі, екі баласы 3 алманы қалай бөліп жейді? 3. Үш түйе құс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды?

“ Біліктілік сайысы” - Әр топқа карточкалар “Қайталау- оқу анасы” - Әділқазылардан балл сұралады. “ Эстафета” ойыны. (Карточкала

8 слайд
“ Біліктілік сайысы” - Әр топқа карточкалар “Қайталау- оқу анасы” - Әділқазылардан балл сұралады. “ Эстафета” ойыны. (Карточкалар) “ Бөлшектер” тақырыбына - Қай топ кезекпен, тез, дұрыс орындайды. Үй тапсырмасы “Сергіту сәті” І топ -Үшбұрыштар “3” санына ІІ топ - Квадрат “7” санына нақыл сөздер.

8 слайд

“ Біліктілік сайысы” - Әр топқа карточкалар “Қайталау- оқу анасы” - Әділқазылардан балл сұралады. “ Эстафета” ойыны. (Карточкалар) “ Бөлшектер” тақырыбына - Қай топ кезекпен, тез, дұрыс орындайды. Үй тапсырмасы “Сергіту сәті” І топ -Үшбұрыштар “3” санына ІІ топ - Квадрат “7” санына нақыл сөздер.

“ Сөз жұмбақ” сайысы. Екі топқа бірдей. Қай топ тез дұрыс орындайды. Есептердің жауабына сәйкес кестені толтырса, ұлы ғалымн

9 слайд
“ Сөз жұмбақ” сайысы. Екі топқа бірдей. Қай топ тез дұрыс орындайды. Есептердің жауабына сәйкес кестені толтырса, ұлы ғалымның аты шығады. Д. 0,25+0,46 = 0,71 А. 13,123+ 5,024= 18,147 М. 38,4+ 2,06778= 40,46778 Х. 0,83+ 1,6079 = 2,4379 Р. 5,607- 0,193= 5,414 И. 9,004+ 13,8 = 22,804 Е. 47,749- 0,251= 47,498 18,147 5,414 2,4379 22,804 40,46778 47,498 0,71 А Р Х И М Е Д

9 слайд

“ Сөз жұмбақ” сайысы. Екі топқа бірдей. Қай топ тез дұрыс орындайды. Есептердің жауабына сәйкес кестені толтырса, ұлы ғалымның аты шығады. Д. 0,25+0,46 = 0,71 А. 13,123+ 5,024= 18,147 М. 38,4+ 2,06778= 40,46778 Х. 0,83+ 1,6079 = 2,4379 Р. 5,607- 0,193= 5,414 И. 9,004+ 13,8 = 22,804 Е. 47,749- 0,251= 47,498 18,147 5,414 2,4379 22,804 40,46778 47,498 0,71 А Р Х И М Е Д

Капитандар сайысы 1. Қорада тауықтар және қояндар бар олардың барлығы 15 бас, 50 аяқ болса қорада неше тауық, неше қоян ба

10 слайд
Капитандар сайысы 1. Қорада тауықтар және қояндар бар олардың барлығы 15 бас, 50 аяқ болса қорада неше тауық, неше қоян бар? 2. Бір жанұяда бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар? Тақтада: № 1135 (1) І топқа № 1135 (2) ІІ топқа

10 слайд

Капитандар сайысы 1. Қорада тауықтар және қояндар бар олардың барлығы 15 бас, 50 аяқ болса қорада неше тауық, неше қоян бар? 2. Бір жанұяда бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар? Тақтада: № 1135 (1) І топқа № 1135 (2) ІІ топқа

“ Қас- қағым сәт” сайысы 1. Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 т.с көбейту ережесі. 2. Ұзындықтың өлшем бірлігі 3. 5-

11 слайд
“ Қас- қағым сәт” сайысы 1. Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 т.с көбейту ережесі. 2. Ұзындықтың өлшем бірлігі 3. 5- ке бөлінетін үш сан ата. 4. Үш құрама сан ата 5. 92 * жұлдызшаның орнына қай цифрды қойғанда 8- ге және 5- ке бөлінеді? 6. Бөрененің ұз-ғы 120 см оның 1/3 кесіп тастады, қалған бөлігінің ұз-ғы қанша?

11 слайд

“ Қас- қағым сәт” сайысы 1. Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 т.с көбейту ережесі. 2. Ұзындықтың өлшем бірлігі 3. 5- ке бөлінетін үш сан ата. 4. Үш құрама сан ата 5. 92 * жұлдызшаның орнына қай цифрды қойғанда 8- ге және 5- ке бөлінеді? 6. Бөрененің ұз-ғы 120 см оның 1/3 кесіп тастады, қалған бөлігінің ұз-ғы қанша?

Қорытындылау 1. Қоян қайда секірді? 2. Сайыс жеңімпаздары анықталып, сайысқа белсене қатысқан оқушылар марапатталады.

12 слайд
Қорытындылау 1. Қоян қайда секірді? 2. Сайыс жеңімпаздары анықталып, сайысқа белсене қатысқан оқушылар марапатталады.

12 слайд

Қорытындылау 1. Қоян қайда секірді? 2. Сайыс жеңімпаздары анықталып, сайысқа белсене қатысқан оқушылар марапатталады.