Ондықтарды қосу және азайту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 сынып
Математика
1 слайд
1 сынып Математика
2 слайд
Бөлім: Менің отбасым және достарым
№ 47- сабақ.
Ондықтарды қосу және
азайту
2 слайд
Бөлім: Менің отбасым және достарым № 47- сабақ. Ондықтарды қосу және азайту
3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту
10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен
қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі.
3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі.
4 слайд
Өткенді пысықтау
10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен
қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі.
Ондық — он бірліктен тұратын сандық өлшем
бірлігі.
1 онд. = 10 бірл. 2 онд. = 20 бірл.,
3 онд. = 30 бірл., 4 онд. = 40 бірл.,
5 онд. = 50 бірл., 6 онд. = 60 бірл.,
7 онд. = 70 бірл., 8 онд. = 80 бірл.,
9 онд. = 90 бірл., 10 онд. = 100 бірл.
Нөлмен аяқталатын сандар дөңгелек сандар деп
аталады
4 слайд
Өткенді пысықтау 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі. Ондық — он бірліктен тұратын сандық өлшем бірлігі. 1 онд. = 10 бірл. 2 онд. = 20 бірл., 3 онд. = 30 бірл., 4 онд. = 40 бірл., 5 онд. = 50 бірл., 6 онд. = 60 бірл., 7 онд. = 70 бірл., 8 онд. = 80 бірл., 9 онд. = 90 бірл., 10 онд. = 100 бірл. Нөлмен аяқталатын сандар дөңгелек сандар деп аталады
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Тақырыпты ашу
« Тиістісін ата» ойыны
Түсіп қалған сандарды ата 10,...30,...,50,...,70,..90, 100
Әкем екі ондық шеге сатып алды. Ол барлығы неше шеге сатып алды?
Дөңгелек сандарды ата. 15, 20, 17, 80, 12, 50, 10, 16, 5.
6 слайд
Тақырыпты ашу « Тиістісін ата» ойыны Түсіп қалған сандарды ата 10,...30,...,50,...,70,..90, 100 Әкем екі ондық шеге сатып алды. Ол барлығы неше шеге сатып алды? Дөңгелек сандарды ата. 15, 20, 17, 80, 12, 50, 10, 16, 5.
7 слайд
Жаңа тақырып
1-тапсырма.
Алдымен көрнекі суреттер (иллюстрациялар) көмегімен
ондықтарды қосу және азайтудың жалпы тәсілі түсіндіріледі.
Бірінші сурет бойынша сұрақтар қояды.
Неше ондық сары өрік бар? (2 ондық)
Неше ондық қара өрік бар? (1ондық)
Барлығы неше өрік бар? (3 ондық)
Екінші сурет бойынша сұрақтар қояды.
Барлығы неше ондық қара өрік болған еді? (4 ондық)
Неше ондық қара өрікті жеп қойды? (1 ондық)
Неше қара өрік қалды? (3 ондық)
7 слайд
Жаңа тақырып 1-тапсырма. Алдымен көрнекі суреттер (иллюстрациялар) көмегімен ондықтарды қосу және азайтудың жалпы тәсілі түсіндіріледі. Бірінші сурет бойынша сұрақтар қояды. Неше ондық сары өрік бар? (2 ондық) Неше ондық қара өрік бар? (1ондық) Барлығы неше өрік бар? (3 ондық) Екінші сурет бойынша сұрақтар қояды. Барлығы неше ондық қара өрік болған еді? (4 ондық) Неше ондық қара өрікті жеп қойды? (1 ондық) Неше қара өрік қалды? (3 ондық)
8 слайд
2-тапсырма
Анаңа үрмебұршақты санауға көмектес.
Ондықтармен сана.
1 онд, 2 онд, 3 онд, 4 онд, 5 онд, 6 онд
10 20 30 40 50 60
Ондықтарды кему ретімен жазады.
60 50 40 30 20 10
8 слайд
2-тапсырма Анаңа үрмебұршақты санауға көмектес. Ондықтармен сана. 1 онд, 2 онд, 3 онд, 4 онд, 5 онд, 6 онд 10 20 30 40 50 60 Ондықтарды кему ретімен жазады. 60 50 40 30 20 10
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Сергіту әдісі
Амалдарды орындап көр.
10+8= 60-40=
20+10= 90-45=
50+5= 15+15=
80-15= 20-20=
70+30= 10+10=
10 слайд
Сергіту әдісі Амалдарды орындап көр. 10+8= 60-40= 20+10= 90-45= 50+5= 15+15= 80-15= 20-20= 70+30= 10+10=
11 слайд
3-тапсырма
Қандай сандар жасырынғанын анықта.
1 ондыққа неше ондықты қоссақ 2 ондық шығады?
(1 ондық)
1 онд+1 онд=2 онд
10+10=20
Неше ондыққа 2 ондық қоссақ 7 ондық шығады?
(5 ондық)
2 онд+5 онд=7 онд
20+50=70
Осылай талдау жасай отырып, қалған жасырылған
сандарды анықтайды.
11 слайд
3-тапсырма Қандай сандар жасырынғанын анықта. 1 ондыққа неше ондықты қоссақ 2 ондық шығады? (1 ондық) 1 онд+1 онд=2 онд 10+10=20 Неше ондыққа 2 ондық қоссақ 7 ондық шығады? (5 ондық) 2 онд+5 онд=7 онд 20+50=70 Осылай талдау жасай отырып, қалған жасырылған сандарды анықтайды.
12 слайд
4-тапсырма
Өзіндік жұмыс.
Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын
анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта 4-тапсырманы
ұсынуына болады.
Кейін оқушылардың үлгі бойынша өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік
беріледі.
Егер 100см-ден 20см-ді азайтса, қанша қалады?
Бұл жағдай біршама қиын, өйткені 100 дегеніміз –
10 ондық.
Оны жеке алгоритм құрастырып қарастырыңдар.
20см+40см=60см
30см+50см=80
60см+40см=100см
50см+40см=90см
80см–30см=50см
100см–20см=80см
12 слайд
4-тапсырма Өзіндік жұмыс. Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта 4-тапсырманы ұсынуына болады. Кейін оқушылардың үлгі бойынша өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік беріледі. Егер 100см-ден 20см-ді азайтса, қанша қалады? Бұл жағдай біршама қиын, өйткені 100 дегеніміз – 10 ондық. Оны жеке алгоритм құрастырып қарастырыңдар. 20см+40см=60см 30см+50см=80 60см+40см=100см 50см+40см=90см 80см–30см=50см 100см–20см=80см
13 слайд
Дәптермен жұмыс
Дәптердегі есептеуге берілген №1
тапсырманы орындауды ұсынады.
13 слайд
Дәптермен жұмыс Дәптердегі есептеуге берілген №1 тапсырманы орындауды ұсынады.
14 слайд
Сабақты қорытындылау
5-тапсырма
Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы №5 тапсырманы
орындауды ұсынуға болады.
Тізбектің жалғасын тап.
Геометриялық фигуралардан өз тізбегіңді құрастыр.
14 слайд
Сабақты қорытындылау 5-тапсырма Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы №5 тапсырманы орындауды ұсынуға болады. Тізбектің жалғасын тап. Геометриялық фигуралардан өз тізбегіңді құрастыр.
15 слайд
Қосымша тапсырма
Бақылау жұмысы
1-тапсырма
Амалдарды орында
10+10=
20+80=
90-50=
30+40=
20-10=
60-60=
2-тапсырма
Геометриялық фигураларды сыз
15 слайд
Қосымша тапсырма Бақылау жұмысы 1-тапсырма Амалдарды орында 10+10= 20+80= 90-50= 30+40= 20-10= 60-60= 2-тапсырма Геометриялық фигураларды сыз
16 слайд
16 слайд