Ондықтарды қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ондықтарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондықтарды қосу және азайту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1 сынып Математика

#1 слайд
1 сынып Математика

1 слайд

1 сынып Математика

Бөлім: Менің отбасым және достарым № 47- сабақ. Ондықтарды қосу және азайту

#2 слайд
Бөлім: Менің отбасым және достарым № 47- сабақ. Ондықтарды қосу және азайту

2 слайд

Бөлім: Менің отбасым және достарым № 47- сабақ. Ондықтарды қосу және азайту

Психологиялық ахуалды жақсарту 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау

#3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі.

3 слайд

Психологиялық ахуалды жақсарту 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі.

Өткенді пысықтау 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі. Он

#4 слайд
Өткенді пысықтау 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі. Ондық — он бірліктен тұратын сандық өлшем бірлігі. 1 онд. = 10 бірл. 2 онд. = 20 бірл., 3 онд. = 30 бірл., 4 онд. = 40 бірл., 5 онд. = 50 бірл., 6 онд. = 60 бірл., 7 онд. = 70 бірл., 8 онд. = 80 бірл., 9 онд. = 90 бірл., 10 онд. = 100 бірл. Нөлмен аяқталатын сандар дөңгелек сандар деп аталады

4 слайд

Өткенді пысықтау 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі. Ондық — он бірліктен тұратын сандық өлшем бірлігі. 1 онд. = 10 бірл. 2 онд. = 20 бірл., 3 онд. = 30 бірл., 4 онд. = 40 бірл., 5 онд. = 50 бірл., 6 онд. = 60 бірл., 7 онд. = 70 бірл., 8 онд. = 80 бірл., 9 онд. = 90 бірл., 10 онд. = 100 бірл. Нөлмен аяқталатын сандар дөңгелек сандар деп аталады

#5 слайд

5 слайд

Тақырыпты ашу « Тиістісін ата» ойыны Түсіп қалған сандарды ата 10,...30,...,50,...,70,..90, 100 Әкем екі ондық шеге

#6 слайд
Тақырыпты ашу « Тиістісін ата» ойыны Түсіп қалған сандарды ата 10,...30,...,50,...,70,..90, 100 Әкем екі ондық шеге сатып алды. Ол барлығы неше шеге сатып алды? Дөңгелек сандарды ата. 15, 20, 17, 80, 12, 50, 10, 16, 5.

6 слайд

Тақырыпты ашу « Тиістісін ата» ойыны Түсіп қалған сандарды ата 10,...30,...,50,...,70,..90, 100 Әкем екі ондық шеге сатып алды. Ол барлығы неше шеге сатып алды? Дөңгелек сандарды ата. 15, 20, 17, 80, 12, 50, 10, 16, 5.

Жаңа тақырып 1-тапсырма. Алдымен көрнекі суреттер (иллюстрациялар) көмегімен ондықтарды қосу және азайтудың жалпы тәсілі түсін

#7 слайд
Жаңа тақырып 1-тапсырма. Алдымен көрнекі суреттер (иллюстрациялар) көмегімен ондықтарды қосу және азайтудың жалпы тәсілі түсіндіріледі. Бірінші сурет бойынша сұрақтар қояды. Неше ондық сары өрік бар? (2 ондық) Неше ондық қара өрік бар? (1ондық) Барлығы неше өрік бар? (3 ондық) Екінші сурет бойынша сұрақтар қояды. Барлығы неше ондық қара өрік болған еді? (4 ондық) Неше ондық қара өрікті жеп қойды? (1 ондық) Неше қара өрік қалды? (3 ондық)

7 слайд

Жаңа тақырып 1-тапсырма. Алдымен көрнекі суреттер (иллюстрациялар) көмегімен ондықтарды қосу және азайтудың жалпы тәсілі түсіндіріледі. Бірінші сурет бойынша сұрақтар қояды. Неше ондық сары өрік бар? (2 ондық) Неше ондық қара өрік бар? (1ондық) Барлығы неше өрік бар? (3 ондық) Екінші сурет бойынша сұрақтар қояды. Барлығы неше ондық қара өрік болған еді? (4 ондық) Неше ондық қара өрікті жеп қойды? (1 ондық) Неше қара өрік қалды? (3 ондық)

2-тапсырма Анаңа үрмебұршақты санауға көмектес. Ондықтармен сана. 1 онд, 2 онд, 3 онд, 4 онд, 5 онд, 6 онд 10 20 30 40 50

#8 слайд
2-тапсырма Анаңа үрмебұршақты санауға көмектес. Ондықтармен сана. 1 онд, 2 онд, 3 онд, 4 онд, 5 онд, 6 онд 10 20 30 40 50 60 Ондықтарды кему ретімен жазады. 60 50 40 30 20 10

8 слайд

2-тапсырма Анаңа үрмебұршақты санауға көмектес. Ондықтармен сана. 1 онд, 2 онд, 3 онд, 4 онд, 5 онд, 6 онд 10 20 30 40 50 60 Ондықтарды кему ретімен жазады. 60 50 40 30 20 10

#9 слайд

9 слайд

Сергіту әдісі Амалдарды орындап көр. 10+8= 60-40= 20+10= 90-45= 50+5= 15+15= 80-15=

#10 слайд
Сергіту әдісі Амалдарды орындап көр. 10+8= 60-40= 20+10= 90-45= 50+5= 15+15= 80-15= 20-20= 70+30= 10+10=

10 слайд

Сергіту әдісі Амалдарды орындап көр. 10+8= 60-40= 20+10= 90-45= 50+5= 15+15= 80-15= 20-20= 70+30= 10+10=

3-тапсырма Қандай сандар жасырынғанын анықта. 1 ондыққа неше ондықты қоссақ 2 ондық шығады? (1 ондық) 1 онд+1 онд=2 онд 10+10=

#11 слайд
3-тапсырма Қандай сандар жасырынғанын анықта. 1 ондыққа неше ондықты қоссақ 2 ондық шығады? (1 ондық) 1 онд+1 онд=2 онд 10+10=20 Неше ондыққа 2 ондық қоссақ 7 ондық шығады? (5 ондық) 2 онд+5 онд=7 онд 20+50=70 Осылай талдау жасай отырып, қалған жасырылған сандарды анықтайды.

11 слайд

3-тапсырма Қандай сандар жасырынғанын анықта. 1 ондыққа неше ондықты қоссақ 2 ондық шығады? (1 ондық) 1 онд+1 онд=2 онд 10+10=20 Неше ондыққа 2 ондық қоссақ 7 ондық шығады? (5 ондық) 2 онд+5 онд=7 онд 20+50=70 Осылай талдау жасай отырып, қалған жасырылған сандарды анықтайды.

4-тапсырма Өзіндік жұмыс. Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта 4-тапс

#12 слайд
4-тапсырма Өзіндік жұмыс. Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта 4-тапсырманы ұсынуына болады. Кейін оқушылардың үлгі бойынша өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік беріледі. Егер 100см-ден 20см-ді азайтса, қанша қалады? Бұл жағдай біршама қиын, өйткені 100 дегеніміз – 10 ондық. Оны жеке алгоритм құрастырып қарастырыңдар. 20см+40см=60см 30см+50см=80 60см+40см=100см 50см+40см=90см 80см–30см=50см 100см–20см=80см

12 слайд

4-тапсырма Өзіндік жұмыс. Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта 4-тапсырманы ұсынуына болады. Кейін оқушылардың үлгі бойынша өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік беріледі. Егер 100см-ден 20см-ді азайтса, қанша қалады? Бұл жағдай біршама қиын, өйткені 100 дегеніміз – 10 ондық. Оны жеке алгоритм құрастырып қарастырыңдар. 20см+40см=60см 30см+50см=80 60см+40см=100см 50см+40см=90см 80см–30см=50см 100см–20см=80см

Дәптермен жұмыс Дәптердегі есептеуге берілген №1 тапсырманы орындауды ұсынады.

#13 слайд
Дәптермен жұмыс Дәптердегі есептеуге берілген №1 тапсырманы орындауды ұсынады.

13 слайд

Дәптермен жұмыс Дәптердегі есептеуге берілген №1 тапсырманы орындауды ұсынады.

Сабақты қорытындылау 5-тапсырма Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы №5 тапсырманы орындауды ұсынуға болады. Тізбектің жалғасын та

#14 слайд
Сабақты қорытындылау 5-тапсырма Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы №5 тапсырманы орындауды ұсынуға болады. Тізбектің жалғасын тап. Геометриялық фигуралардан өз тізбегіңді құрастыр.

14 слайд

Сабақты қорытындылау 5-тапсырма Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы №5 тапсырманы орындауды ұсынуға болады. Тізбектің жалғасын тап. Геометриялық фигуралардан өз тізбегіңді құрастыр.

Қосымша тапсырма Бақылау жұмысы 1-тапсырма Амалдарды орында 10+10= 20+80= 90-50= 30+40= 20-10= 60-60= 2-тапсырма Геометриялық фи

#15 слайд
Қосымша тапсырма Бақылау жұмысы 1-тапсырма Амалдарды орында 10+10= 20+80= 90-50= 30+40= 20-10= 60-60= 2-тапсырма Геометриялық фигураларды сыз

15 слайд

Қосымша тапсырма Бақылау жұмысы 1-тапсырма Амалдарды орында 10+10= 20+80= 90-50= 30+40= 20-10= 60-60= 2-тапсырма Геометриялық фигураларды сыз

#16 слайд

16 слайд

Файл форматы:
pptx
16.11.2024
141
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі