Материалдар / Ондықтарды қосу және азайту

Ондықтарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондықтарды қосу және азайту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2024
58
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1 сынып Математика

1 слайд
1 сынып Математика

1 слайд

1 сынып Математика

Бөлім: Менің отбасым және достарым № 47- сабақ. Ондықтарды қосу және азайту

2 слайд
Бөлім: Менің отбасым және достарым № 47- сабақ. Ондықтарды қосу және азайту

2 слайд

Бөлім: Менің отбасым және достарым № 47- сабақ. Ондықтарды қосу және азайту

Психологиялық ахуалды жақсарту 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау

3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі.

3 слайд

Психологиялық ахуалды жақсарту 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі.

Өткенді пысықтау 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі. Он

4 слайд
Өткенді пысықтау 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі. Ондық — он бірліктен тұратын сандық өлшем бірлігі. 1 онд. = 10 бірл. 2 онд. = 20 бірл., 3 онд. = 30 бірл., 4 онд. = 40 бірл., 5 онд. = 50 бірл., 6 онд. = 60 бірл., 7 онд. = 70 бірл., 8 онд. = 80 бірл., 9 онд. = 90 бірл., 10 онд. = 100 бірл. Нөлмен аяқталатын сандар дөңгелек сандар деп аталады

4 слайд

Өткенді пысықтау 10 - нан 100 - ге дейінгі сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау жүргізіледі. Ондық — он бірліктен тұратын сандық өлшем бірлігі. 1 онд. = 10 бірл. 2 онд. = 20 бірл., 3 онд. = 30 бірл., 4 онд. = 40 бірл., 5 онд. = 50 бірл., 6 онд. = 60 бірл., 7 онд. = 70 бірл., 8 онд. = 80 бірл., 9 онд. = 90 бірл., 10 онд. = 100 бірл. Нөлмен аяқталатын сандар дөңгелек сандар деп аталады

5 слайд

5 слайд

Тақырыпты ашу « Тиістісін ата» ойыны Түсіп қалған сандарды ата 10,...30,...,50,...,70,..90, 100 Әкем екі ондық шеге

6 слайд
Тақырыпты ашу « Тиістісін ата» ойыны Түсіп қалған сандарды ата 10,...30,...,50,...,70,..90, 100 Әкем екі ондық шеге сатып алды. Ол барлығы неше шеге сатып алды? Дөңгелек сандарды ата. 15, 20, 17, 80, 12, 50, 10, 16, 5.

6 слайд

Тақырыпты ашу « Тиістісін ата» ойыны Түсіп қалған сандарды ата 10,...30,...,50,...,70,..90, 100 Әкем екі ондық шеге сатып алды. Ол барлығы неше шеге сатып алды? Дөңгелек сандарды ата. 15, 20, 17, 80, 12, 50, 10, 16, 5.

Жаңа тақырып 1-тапсырма. Алдымен көрнекі суреттер (иллюстрациялар) көмегімен ондықтарды қосу және азайтудың жалпы тәсілі түсін

7 слайд
Жаңа тақырып 1-тапсырма. Алдымен көрнекі суреттер (иллюстрациялар) көмегімен ондықтарды қосу және азайтудың жалпы тәсілі түсіндіріледі. Бірінші сурет бойынша сұрақтар қояды. Неше ондық сары өрік бар? (2 ондық) Неше ондық қара өрік бар? (1ондық) Барлығы неше өрік бар? (3 ондық) Екінші сурет бойынша сұрақтар қояды. Барлығы неше ондық қара өрік болған еді? (4 ондық) Неше ондық қара өрікті жеп қойды? (1 ондық) Неше қара өрік қалды? (3 ондық)

7 слайд

Жаңа тақырып 1-тапсырма. Алдымен көрнекі суреттер (иллюстрациялар) көмегімен ондықтарды қосу және азайтудың жалпы тәсілі түсіндіріледі. Бірінші сурет бойынша сұрақтар қояды. Неше ондық сары өрік бар? (2 ондық) Неше ондық қара өрік бар? (1ондық) Барлығы неше өрік бар? (3 ондық) Екінші сурет бойынша сұрақтар қояды. Барлығы неше ондық қара өрік болған еді? (4 ондық) Неше ондық қара өрікті жеп қойды? (1 ондық) Неше қара өрік қалды? (3 ондық)

2-тапсырма Анаңа үрмебұршақты санауға көмектес. Ондықтармен сана. 1 онд, 2 онд, 3 онд, 4 онд, 5 онд, 6 онд 10 20 30 40 50

8 слайд
2-тапсырма Анаңа үрмебұршақты санауға көмектес. Ондықтармен сана. 1 онд, 2 онд, 3 онд, 4 онд, 5 онд, 6 онд 10 20 30 40 50 60 Ондықтарды кему ретімен жазады. 60 50 40 30 20 10

8 слайд

2-тапсырма Анаңа үрмебұршақты санауға көмектес. Ондықтармен сана. 1 онд, 2 онд, 3 онд, 4 онд, 5 онд, 6 онд 10 20 30 40 50 60 Ондықтарды кему ретімен жазады. 60 50 40 30 20 10

9 слайд

9 слайд

Сергіту әдісі Амалдарды орындап көр. 10+8= 60-40= 20+10= 90-45= 50+5= 15+15= 80-15=

10 слайд
Сергіту әдісі Амалдарды орындап көр. 10+8= 60-40= 20+10= 90-45= 50+5= 15+15= 80-15= 20-20= 70+30= 10+10=

10 слайд

Сергіту әдісі Амалдарды орындап көр. 10+8= 60-40= 20+10= 90-45= 50+5= 15+15= 80-15= 20-20= 70+30= 10+10=

3-тапсырма Қандай сандар жасырынғанын анықта. 1 ондыққа неше ондықты қоссақ 2 ондық шығады? (1 ондық) 1 онд+1 онд=2 онд 10+10=

11 слайд
3-тапсырма Қандай сандар жасырынғанын анықта. 1 ондыққа неше ондықты қоссақ 2 ондық шығады? (1 ондық) 1 онд+1 онд=2 онд 10+10=20 Неше ондыққа 2 ондық қоссақ 7 ондық шығады? (5 ондық) 2 онд+5 онд=7 онд 20+50=70 Осылай талдау жасай отырып, қалған жасырылған сандарды анықтайды.

11 слайд

3-тапсырма Қандай сандар жасырынғанын анықта. 1 ондыққа неше ондықты қоссақ 2 ондық шығады? (1 ондық) 1 онд+1 онд=2 онд 10+10=20 Неше ондыққа 2 ондық қоссақ 7 ондық шығады? (5 ондық) 2 онд+5 онд=7 онд 20+50=70 Осылай талдау жасай отырып, қалған жасырылған сандарды анықтайды.

4-тапсырма Өзіндік жұмыс. Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта 4-тапс

12 слайд
4-тапсырма Өзіндік жұмыс. Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта 4-тапсырманы ұсынуына болады. Кейін оқушылардың үлгі бойынша өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік беріледі. Егер 100см-ден 20см-ді азайтса, қанша қалады? Бұл жағдай біршама қиын, өйткені 100 дегеніміз – 10 ондық. Оны жеке алгоритм құрастырып қарастырыңдар. 20см+40см=60см 30см+50см=80 60см+40см=100см 50см+40см=90см 80см–30см=50см 100см–20см=80см

12 слайд

4-тапсырма Өзіндік жұмыс. Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта 4-тапсырманы ұсынуына болады. Кейін оқушылардың үлгі бойынша өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік беріледі. Егер 100см-ден 20см-ді азайтса, қанша қалады? Бұл жағдай біршама қиын, өйткені 100 дегеніміз – 10 ондық. Оны жеке алгоритм құрастырып қарастырыңдар. 20см+40см=60см 30см+50см=80 60см+40см=100см 50см+40см=90см 80см–30см=50см 100см–20см=80см

Дәптермен жұмыс Дәптердегі есептеуге берілген №1 тапсырманы орындауды ұсынады.

13 слайд
Дәптермен жұмыс Дәптердегі есептеуге берілген №1 тапсырманы орындауды ұсынады.

13 слайд

Дәптермен жұмыс Дәптердегі есептеуге берілген №1 тапсырманы орындауды ұсынады.

Сабақты қорытындылау 5-тапсырма Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы №5 тапсырманы орындауды ұсынуға болады. Тізбектің жалғасын та

14 слайд
Сабақты қорытындылау 5-тапсырма Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы №5 тапсырманы орындауды ұсынуға болады. Тізбектің жалғасын тап. Геометриялық фигуралардан өз тізбегіңді құрастыр.

14 слайд

Сабақты қорытындылау 5-тапсырма Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы №5 тапсырманы орындауды ұсынуға болады. Тізбектің жалғасын тап. Геометриялық фигуралардан өз тізбегіңді құрастыр.

Қосымша тапсырма Бақылау жұмысы 1-тапсырма Амалдарды орында 10+10= 20+80= 90-50= 30+40= 20-10= 60-60= 2-тапсырма Геометриялық фи

15 слайд
Қосымша тапсырма Бақылау жұмысы 1-тапсырма Амалдарды орында 10+10= 20+80= 90-50= 30+40= 20-10= 60-60= 2-тапсырма Геометриялық фигураларды сыз

15 слайд

Қосымша тапсырма Бақылау жұмысы 1-тапсырма Амалдарды орында 10+10= 20+80= 90-50= 30+40= 20-10= 60-60= 2-тапсырма Геометриялық фигураларды сыз

16 слайд

16 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ