Материалдар / Өнерің өрге бассын...

Өнерің өрге бассын...

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйірме жетекшісіне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қырқүйек 2020
419
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырып: Ұлы Абайдың даналығы

1 слайд
Тақырып: Ұлы Абайдың даналығы

1 слайд

Тақырып: Ұлы Абайдың даналығы

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Б ауырмалдық, достық, татулық

2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Б ауырмалдық, достық, татулық

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Б ауырмалдық, достық, татулық

Мақсаты: Оқушыларға Ұлы Абайдың даналығын ұғындыру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға Ұлы Абайдың даналығын ұғындыру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға татулықтың маңыздылығын ұғындыру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы бауырмалдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға сүйіспеншілікке, достыққа тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға Ұлы Абайдың даналығын ұғындыру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға татулықтың маңыздылығын ұғындыру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы бауырмалдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға сүйіспеншілікке, достыққа тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Адамның жақсысы – адамға сүйіспеншілікпен қарағандар.

6 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Адамның жақсысы – адамға сүйіспеншілікпен қарағандар. Абай Құнанбаев Ұлы ақын, композитор, философ, саясаткер, ағартушы, қазақтың реалистік жаңа жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Сұрақтар : 1. Сүйіспеншілік дегеніміз не? 2. Адамдар бір-біріне жақын, риясыз сүйіспеншілікте болу үшн не істеуіміз керек? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

6 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Адамның жақсысы – адамға сүйіспеншілікпен қарағандар. Абай Құнанбаев Ұлы ақын, композитор, философ, саясаткер, ағартушы, қазақтың реалистік жаңа жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Сұрақтар : 1. Сүйіспеншілік дегеніміз не? 2. Адамдар бір-біріне жақын, риясыз сүйіспеншілікте болу үшн не істеуіміз керек? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Ғылым таппай мақтанба

7 слайд
Мұғалім сыйы. Ғылым таппай мақтанба

7 слайд

Мұғалім сыйы. Ғылым таппай мақтанба

Сұрақтар: 1. Өлеңнен не түсіндіңдер? 2. Адам болу, оған жетуге ұмтылдыратын бес нәрсе деп нені айтады? 3. Неден аулақ бол дейді

8 слайд
Сұрақтар: 1. Өлеңнен не түсіндіңдер? 2. Адам болу, оған жетуге ұмтылдыратын бес нәрсе деп нені айтады? 3. Неден аулақ бол дейді?

8 слайд

Сұрақтар: 1. Өлеңнен не түсіндіңдер? 2. Адам болу, оған жетуге ұмтылдыратын бес нәрсе деп нені айтады? 3. Неден аулақ бол дейді?

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушыларға бес топқа бөлінеді. Тапсырма: Абайдың «Адамның жақсысы – адамға сүйіспеншілікпен

9 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушыларға бес топқа бөлінеді. Тапсырма: Абайдың «Адамның жақсысы – адамға сүйіспеншілікпен қарағандар» деген ойын тақырып етіп алып, төмендегі кейіпкерлерді қатыстыра отырып, шағын қойылым дайындап, сахналаңдар. 1 – топ: отбасында үлгілі бала; 2 – топ: жақсы, мейірімді оқушы; 3 – топ: нағыз дос; 4 – топ: елгезек бала; 5 – топ: барлығын жақсы көретін оқушы.

9 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушыларға бес топқа бөлінеді. Тапсырма: Абайдың «Адамның жақсысы – адамға сүйіспеншілікпен қарағандар» деген ойын тақырып етіп алып, төмендегі кейіпкерлерді қатыстыра отырып, шағын қойылым дайындап, сахналаңдар. 1 – топ: отбасында үлгілі бала; 2 – топ: жақсы, мейірімді оқушы; 3 – топ: нағыз дос; 4 – топ: елгезек бала; 5 – топ: барлығын жақсы көретін оқушы.

Топпен ән айту. Жас дәуірдің түлегіміз Сөзі: Е.Өтетілеуов Әні: И.Нүсіпбаев Бау, бақша, белдер, Көңілді ауыл, қаламыз. Орман,

10 слайд
Топпен ән айту. Жас дәуірдің түлегіміз Сөзі: Е.Өтетілеуов Әні: И.Нүсіпбаев Бау, бақша, белдер, Көңілді ауыл, қаламыз. Орман, тау, көлдер Қайырмасы: Көрікті шексіз даламыз. Жадырап күндей, Дәулеті тасқан, Жайнаған гүлдей Сәулеті асқан Бақытты біздер баламыз!(2 рет) Өзіміз туған, Жалықпай оқып, Көбелек қуған, Көңілге тоқып, Өлкеде өсіп, толамыз. Білімді адам боламыз.

10 слайд

Топпен ән айту. Жас дәуірдің түлегіміз Сөзі: Е.Өтетілеуов Әні: И.Нүсіпбаев Бау, бақша, белдер, Көңілді ауыл, қаламыз. Орман, тау, көлдер Қайырмасы: Көрікті шексіз даламыз. Жадырап күндей, Дәулеті тасқан, Жайнаған гүлдей Сәулеті асқан Бақытты біздер баламыз!(2 рет) Өзіміз туған, Жалықпай оқып, Көбелек қуған, Көңілге тоқып, Өлкеде өсіп, толамыз. Білімді адам боламыз.

Үй тапсырмасы. 1. №1 – сабақ. « Мен кім болам? » тақырыбына арнап шағын шығарма жазып келу. 2. Келесі сабақ. №2, Мұзафар Әлімба

11 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №1 – сабақ. « Мен кім болам? » тақырыбына арнап шағын шығарма жазып келу. 2. Келесі сабақ. №2, Мұзафар Әлімбаевтің «Адамзаттың Абайы» өлеңін оқып келу.

11 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №1 – сабақ. « Мен кім болам? » тақырыбына арнап шағын шығарма жазып келу. 2. Келесі сабақ. №2, Мұзафар Әлімбаевтің «Адамзаттың Абайы» өлеңін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыру

12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

12 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ