Оңтүстік Қазақстан экономикалық ауданы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ашық сабақ
Сыныбы: 9 «Ә»
Пән мұғалімі: Муслимова Айжан
география пәні мұғалімі№ 77 Асанбай Асқаров атындағы мектеп-лицейі
1 слайд
Ашық сабақ Сыныбы: 9 «Ә» Пән мұғалімі: Муслимова Айжан география пәні мұғалімі№ 77 Асанбай Асқаров атындағы мектеп-лицейі
2 слайд
1 топ «қолдану»
2 топ «талдау»
3 топ «жинақтау»
4 топ «бағалау» Топқа бірігу:
2 слайд
1 топ «қолдану» 2 топ «талдау» 3 топ «жинақтау» 4 топ «бағалау» Топқа бірігу:
3 слайд
Жақсы көңіл күй – жан шуағы !!!
3 слайд
Жақсы көңіл күй – жан шуағы !!!
4 слайд
Фотосуреттер және видео бөлісуге арналған әлеуметтік
желілік онлайн қызмет. Оның көмегімен қолданушылардың
фотосуреттер жасауға, оларға фильтр қолдануға, сонымен
қатар оларды өзінің сервисі немесе басқа да әлеуметтік
желілер арқылы таратуға мүмкіндіктері бар. Қазіргі таңда
1.1 млрд адам тіркелген. Әр секунда 8 адам тіркеледі екен.
4 слайд
Фотосуреттер және видео бөлісуге арналған әлеуметтік желілік онлайн қызмет. Оның көмегімен қолданушылардың фотосуреттер жасауға, оларға фильтр қолдануға, сонымен қатар оларды өзінің сервисі немесе басқа да әлеуметтік желілер арқылы таратуға мүмкіндіктері бар. Қазіргі таңда 1.1 млрд адам тіркелген. Әр секунда 8 адам тіркеледі екен.
5 слайд
Бағалау критерийі:
5 слайд
Бағалау критерийі:
6 слайд
“ Артығын тап”
1.Атырау, Шымкент, Тараз, Павлодар
2.Шағалалытеңіз, Есіл, Тобыл, Іле
3.Мұнай өңдеу, Алюминий, Трактор, Ферроқорытпа
4. 3,4 566мың, 3720 мың, 75 %
5.Бозшакөл, Жетіқара, Доссор, Майкүбі Қызықты география
Адамдарға ақыл - парасат өз өмірін жақсарту үшін берілген.
Н.Ә Назарбаев
6 слайд
“ Артығын тап” 1.Атырау, Шымкент, Тараз, Павлодар 2.Шағалалытеңіз, Есіл, Тобыл, Іле 3.Мұнай өңдеу, Алюминий, Трактор, Ферроқорытпа 4. 3,4 566мың, 3720 мың, 75 % 5.Бозшакөл, Жетіқара, Доссор, Майкүбі Қызықты география Адамдарға ақыл - парасат өз өмірін жақсарту үшін берілген. Н.Ә Назарбаев
7 слайд
“ Артығын тап”
1.Атырау, Шымкент, Тараз, Павлодар
2.Шағалалытеңіз, Есіл, Тобыл, Іле
3.Мұнай өңдеу, Алюминий, Трактор, Ферроқорытпа
4. 3,4 566мың, 3720 мың, 75 %
5.Бозшакөл, Жетіқара, Доссор , Майкүбі Қызықты география
Адамдарға ақыл - парасат өз өмірін жақсарту үшін берілген.
Н.Ә Назарбаев
7 слайд
“ Артығын тап” 1.Атырау, Шымкент, Тараз, Павлодар 2.Шағалалытеңіз, Есіл, Тобыл, Іле 3.Мұнай өңдеу, Алюминий, Трактор, Ферроқорытпа 4. 3,4 566мың, 3720 мың, 75 % 5.Бозшакөл, Жетіқара, Доссор , Майкүбі Қызықты география Адамдарға ақыл - парасат өз өмірін жақсарту үшін берілген. Н.Ә Назарбаев
8 слайд
Бағалау шкаласы:
5 “5”
4 “4”
3 “3”
2-0 “2”
8 слайд
Бағалау шкаласы: 5 “5” 4 “4” 3 “3” 2-0 “2”
9 слайд
«4 сурет 1 жауап»
9 слайд
«4 сурет 1 жауап»
10 слайд
«4 сурет 1 жауап»
Жауабы: Алматы
10 слайд
«4 сурет 1 жауап» Жауабы: Алматы
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Жауабы: күріш
12 слайд
Жауабы: күріш
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Жауабы: Жамбыл облысы
14 слайд
Жауабы: Жамбыл облысы
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Жауабы: Оңтүстік
16 слайд
Жауабы: Оңтүстік
17 слайд
Жаңа сабақтың тақырыбы:
Оңтүстік Қазақстан ЭГЖ-ы ерекшеліктері
17 слайд
Жаңа сабақтың тақырыбы: Оңтүстік Қазақстан ЭГЖ-ы ерекшеліктері
18 слайд
Сабақтың мақсаты: Оңтүстік экономикалық ауданының
экономикалық-географиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Сабақтың нәтижелері:
1.Экономикалық ауданның аумағын, шекарасын, облыстардың
әкімшілік орталықтарын біледі.
2.Экономикалық ауданның табиғат жағдайларының , табиғат
ресурстарының ерекшеліктерін анықтайды.
3.Экономикалық аудандардың рекрециялық ресурстарын,
халқын талдайды, қарастырады.
Сабақтың белсенді тәсілдері: «Артығын тап», «4 сурет,
1 жауап», «Бірік,бөліс», «Кім жылдам»
18 слайд
Сабақтың мақсаты: Оңтүстік экономикалық ауданының экономикалық-географиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру Сабақтың нәтижелері: 1.Экономикалық ауданның аумағын, шекарасын, облыстардың әкімшілік орталықтарын біледі. 2.Экономикалық ауданның табиғат жағдайларының , табиғат ресурстарының ерекшеліктерін анықтайды. 3.Экономикалық аудандардың рекрециялық ресурстарын, халқын талдайды, қарастырады. Сабақтың белсенді тәсілдері: «Артығын тап», «4 сурет, 1 жауап», «Бірік,бөліс», «Кім жылдам»
19 слайд
Жер аумағы: 711 мың км 2
Халқы 7898 мың адам
Орташа халық тығыздығы: 11,1 адам / км 2
19 слайд
Жер аумағы: 711 мың км 2 Халқы 7898 мың адам Орташа халық тығыздығы: 11,1 адам / км 2
20 слайд
2004 жылы Марк Цукерберг өзінің серіктестері Эдуардо
Саверин, Дастин Московиц және Крис Хьюзбен біріге отырып
Facebook- тың негізін қалаған. Марк Цукерберг 23 жасында
өзінің сайтының арқасында әлемдегі ең жас миллиардер болды.
Facebook- те өзің туралы фотосуреттер мен мәліметтері бар
профиль жасауға, достар шақыруға, хат алмасуға, өз мәртебеңді
(статусыңды) өзгертуге, өзіңнің және бөгде адамдардың
«қабырғаларына» хабарлама жазып кетуге, фотосуреттер мен
бейнежазбаларды жүктеуге, қауымдастықтар құруға (мүдделер
бойынша б i рлест i к) мүмк i нд i к беред i . Қазіргі таңда 1.1 млрд
адам тіркелген. .
20 слайд
2004 жылы Марк Цукерберг өзінің серіктестері Эдуардо Саверин, Дастин Московиц және Крис Хьюзбен біріге отырып Facebook- тың негізін қалаған. Марк Цукерберг 23 жасында өзінің сайтының арқасында әлемдегі ең жас миллиардер болды. Facebook- те өзің туралы фотосуреттер мен мәліметтері бар профиль жасауға, достар шақыруға, хат алмасуға, өз мәртебеңді (статусыңды) өзгертуге, өзіңнің және бөгде адамдардың «қабырғаларына» хабарлама жазып кетуге, фотосуреттер мен бейнежазбаларды жүктеуге, қауымдастықтар құруға (мүдделер бойынша б i рлест i к) мүмк i нд i к беред i . Қазіргі таңда 1.1 млрд адам тіркелген. .
21 слайд
Айжан Муслимова
“ Ең үздік пост”
1. Оңтүстік Қазақстанның экономикалық-
географиялық орналасу ерекшелігі
2.Оңтүстік Қазақстанның табиғат ресурстары
3.Оңтүстік Қазақстанның жер ресурстары мен
рекрециялық ресурстары
4.Оңтүстік Қазақстанның халқы
21 слайд
Айжан Муслимова “ Ең үздік пост” 1. Оңтүстік Қазақстанның экономикалық- географиялық орналасу ерекшелігі 2.Оңтүстік Қазақстанның табиғат ресурстары 3.Оңтүстік Қазақстанның жер ресурстары мен рекрециялық ресурстары 4.Оңтүстік Қазақстанның халқы
22 слайд
1 топ ЭГЖ-ы және табиғат жағдайлары(орналасу ерекшелігі, ауданның
климаты, топырағы)
(оқулықтың 362 беті 188 сурет, Қазақстанның орналасу ерекшелігі .
Қазақстанның топырағы, Қазақстанның климаты- https://en.wikipedia.org ,
kk.wikipedia.org/wiki/ Қазақстанның...,
2 топ Оңтүстік Қазақстан аумағының табиғат ресурстары,оқулықтың 363 беті,
Қазақстанның өзендері, Қазақстанның минералдық ресурстары-
https://en.wikipedia.org , kk.wikipedia.org/wiki/ Қазақстанның.
3 топ Оңтүстік Қазақстанның жер ресурстары, рекрециялық ресурстары,
туристік аймақтары, оқулықтың 364 беті, - https://en.wikipedia.org
kk.wikipedia.org/wiki/ Қазақстан
4 топ Оңтүстік Қазақстанның халқы, халықтың ұлттық құрамы, халық
тығыздығы, ЭБХ, урбандалу деңгейі, оқулықтың 365 беті -
https://en.wikipedia.org , kk.wikipedia.org/wiki/ Қазақстан_халқы
22 слайд
1 топ ЭГЖ-ы және табиғат жағдайлары(орналасу ерекшелігі, ауданның климаты, топырағы) (оқулықтың 362 беті 188 сурет, Қазақстанның орналасу ерекшелігі . Қазақстанның топырағы, Қазақстанның климаты- https://en.wikipedia.org , kk.wikipedia.org/wiki/ Қазақстанның..., 2 топ Оңтүстік Қазақстан аумағының табиғат ресурстары,оқулықтың 363 беті, Қазақстанның өзендері, Қазақстанның минералдық ресурстары- https://en.wikipedia.org , kk.wikipedia.org/wiki/ Қазақстанның. 3 топ Оңтүстік Қазақстанның жер ресурстары, рекрециялық ресурстары, туристік аймақтары, оқулықтың 364 беті, - https://en.wikipedia.org kk.wikipedia.org/wiki/ Қазақстан 4 топ Оңтүстік Қазақстанның халқы, халықтың ұлттық құрамы, халық тығыздығы, ЭБХ, урбандалу деңгейі, оқулықтың 365 беті - https://en.wikipedia.org , kk.wikipedia.org/wiki/ Қазақстан_халқы
23 слайд
Тапсырманың критерийі:
* 1. ЭГЖ-ы және табиғат жағдайлары(орналасу ерекшелігі,
ауданның климаты, топырағы), мысал кетіру, суреттер қолдану
* 2. Табиғат ресурстары (қазба байлықтары, су қор көздері, су
қоймалары), өзендерді картадан көрсету, талдау, зерттеу жүргізу
* 3.Жер ресурстары(топырақ түрлері, рекреациялық ресурстары),
қорытынды жасау, туристік аймақтарды анықтау, жарнамалау,
картамен жұмыс жасау
* 4. Халқы(халықтың орналасуы, урбандалу деңгейі, халық
тығыздығы, халықтың құрамы, ЭБХ) , жұмыссыздық деңгейі,
диаграмма, кесте құру, ұлттық құрамына аргументтер келтіру,
дәлелдеу.
23 слайд
Тапсырманың критерийі: * 1. ЭГЖ-ы және табиғат жағдайлары(орналасу ерекшелігі, ауданның климаты, топырағы), мысал кетіру, суреттер қолдану * 2. Табиғат ресурстары (қазба байлықтары, су қор көздері, су қоймалары), өзендерді картадан көрсету, талдау, зерттеу жүргізу * 3.Жер ресурстары(топырақ түрлері, рекреациялық ресурстары), қорытынды жасау, туристік аймақтарды анықтау, жарнамалау, картамен жұмыс жасау * 4. Халқы(халықтың орналасуы, урбандалу деңгейі, халық тығыздығы, халықтың құрамы, ЭБХ) , жұмыссыздық деңгейі, диаграмма, кесте құру, ұлттық құрамына аргументтер келтіру, дәлелдеу.
24 слайд
24 слайд
25 слайд
25 слайд
26 слайд
26 слайд
27 слайд
1. Орналасу ерекшелігі, ауданның климаты, облыс орталықтары,
шекарасы), мысал кетіру, суреттер қолдану-
2. Қазба байлықтары, су қор көздері, су қоймалары), өзендерді
картадан көрсету, талдау, зерттеу жүргізу
3. Топырақ түрлері, рекреациялық ресурстары), қорытынды жасау,
туристік аймақтарды анықтау, жарнамалау, картамен жұмыс жасау
4. Халықтың орналасуы, урбандалу деңгейі, халық тығыздығы,
халықтың құрамы, ЭБХ) , жұмыссыздық деңгейі, диаграмма, кесте
құру, ұлттық құрамына Бағалау критерийі:
27 слайд
1. Орналасу ерекшелігі, ауданның климаты, облыс орталықтары, шекарасы), мысал кетіру, суреттер қолдану- 2. Қазба байлықтары, су қор көздері, су қоймалары), өзендерді картадан көрсету, талдау, зерттеу жүргізу 3. Топырақ түрлері, рекреациялық ресурстары), қорытынды жасау, туристік аймақтарды анықтау, жарнамалау, картамен жұмыс жасау 4. Халықтың орналасуы, урбандалу деңгейі, халық тығыздығы, халықтың құрамы, ЭБХ) , жұмыссыздық деңгейі, диаграмма, кесте құру, ұлттық құрамына Бағалау критерийі:
28 слайд
Сабақты қорытындылау:
“ Кім жылдам?”
1.Қазақстандағы кәрістердің 70 % -ы қай аймақта
тұрады?
2.Оңтүстік Қазақстан ауданының шекарасы Арал
теңізінен шығыс шекараға дейін қанша км?
3.Фосфорит қай тау жотасынан өндіріледі?
4.Іле өзенінде қай су қоймасы салынған?
5.Тұщы су бассейні қай аймақта табылған?
6.Аумақтың топырағы қандай?
7.Аудандағы халықтың орналасу тығыздығы
қандай?
28 слайд
Сабақты қорытындылау: “ Кім жылдам?” 1.Қазақстандағы кәрістердің 70 % -ы қай аймақта тұрады? 2.Оңтүстік Қазақстан ауданының шекарасы Арал теңізінен шығыс шекараға дейін қанша км? 3.Фосфорит қай тау жотасынан өндіріледі? 4.Іле өзенінде қай су қоймасы салынған? 5.Тұщы су бассейні қай аймақта табылған? 6.Аумақтың топырағы қандай? 7.Аудандағы халықтың орналасу тығыздығы қандай?
29 слайд
Жауабы:
1.Қазақстандағы кәрістердің 70 % -ы қай аймақта
тұрады? Алматы облысында
2.Оңтүстік Қазақстан ауданының шекарасы Арал
теңізінен шығыс шекараға дейін қанша км? 2000км
3.Фосфорит қай тау жотасынан өндіріледі?
Қаратау жотасында
4.Іле өзенінде қай су қоймасы салынған? Қапшағай
5.Тұщы су бассейні қай аймақта табылған?
Мойынқұмда
6.Аумақтың топырағы қандай? Сұр қоңыр,сұр
7.Аудандағы халықтың орналасу тығыздығы қандай?
11.1 адам/ км 2
29 слайд
Жауабы: 1.Қазақстандағы кәрістердің 70 % -ы қай аймақта тұрады? Алматы облысында 2.Оңтүстік Қазақстан ауданының шекарасы Арал теңізінен шығыс шекараға дейін қанша км? 2000км 3.Фосфорит қай тау жотасынан өндіріледі? Қаратау жотасында 4.Іле өзенінде қай су қоймасы салынған? Қапшағай 5.Тұщы су бассейні қай аймақта табылған? Мойынқұмда 6.Аумақтың топырағы қандай? Сұр қоңыр,сұр 7.Аудандағы халықтың орналасу тығыздығы қандай? 11.1 адам/ км 2
30 слайд
Бағалау шкаласы:
7-6 “5”
5-4 “4”
3-2 “3”
1-0 “2”
30 слайд
Бағалау шкаласы: 7-6 “5” 5-4 “4” 3-2 “3” 1-0 “2”
31 слайд
Мониторинг жүргізу
31 слайд
Мониторинг жүргізу
32 слайд
Үйге тапсырма:
Оңтүстік экономикалық ауданның
рекреациялық аудандары туралы постер
жасау
32 слайд
Үйге тапсырма: Оңтүстік экономикалық ауданның рекреациялық аудандары туралы постер жасау
33 слайд
Кері байланыс
Ұнаған тапсырманы таңдайды .
33 слайд
Кері байланыс Ұнаған тапсырманы таңдайды .
34 слайд
Шәкәрім Құдайбердіұлы: «Еріншектен
— салақтық, салақтықтан — надандық,
Бірінен-бірі туады, Жоғалар сөйтіп
адамдық» дегендей, еріншектікке таң
атқаннан жіпсіз байлайтын осы
әлеуметтік желі. Бірақ «әлеуметтік желі»
мәдениеттін сауатты пайдалану заман
талабы!!!
34 слайд
Шәкәрім Құдайбердіұлы: «Еріншектен — салақтық, салақтықтан — надандық, Бірінен-бірі туады, Жоғалар сөйтіп адамдық» дегендей, еріншектікке таң атқаннан жіпсіз байлайтын осы әлеуметтік желі. Бірақ «әлеуметтік желі» мәдениеттін сауатты пайдалану заман талабы!!!
35 слайд
NAZARLARYNYZG ‘ A
RAHMET !!!
35 слайд
NAZARLARYNYZG ‘ A RAHMET !!!