Онлайн білім беру жағдайында оқыту әдістерін тиісді қолдану идеялары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Мұғалім Жаңа
бағдарлама
Жаңа
инновациялық
әдістер ОқушыМұғалім Жаңа
бағдарлама Жаңа
инновациялық
әдістер Оқушы
2 слайд
Мұғалім Жаңа бағдарлама Жаңа инновациялық әдістер ОқушыМұғалім Жаңа бағдарлама Жаңа инновациялық әдістер Оқушы
3 слайд
Дәстүрлі
оқыту
жүйесі Сөздік әдіс-
әңгіме,
сұхбат, сауал Көрнекілік әдіс-
плакат, видео,
макет Тәжірбиелік әдіс
Жаңартылға
н оқыту
жүйесі Эвристикалы
қ әдіс-
диалог,
әңгіме-
сұхбат Түсіндірмелі-
иллюстративтік
әдіс-АҚТ
пайдалану,
макет, видео-
слайд. Практикалық әдіс-
зертханалық жұмыс,
танымжорықтық
сабақ, сарамандық ж/е
жеке жұмыс
3 слайд
Дәстүрлі оқыту жүйесі Сөздік әдіс- әңгіме, сұхбат, сауал Көрнекілік әдіс- плакат, видео, макет Тәжірбиелік әдіс Жаңартылға н оқыту жүйесі Эвристикалы қ әдіс- диалог, әңгіме- сұхбат Түсіндірмелі- иллюстративтік әдіс-АҚТ пайдалану, макет, видео- слайд. Практикалық әдіс- зертханалық жұмыс, танымжорықтық сабақ, сарамандық ж/е жеке жұмыс
4 слайд
Оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған
міндеттерді дұрыс орындау үшін
мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс
істеу үшін қолданылатын тәсілдері Әдіс арқылы
мақсатқа жету
үшін істелетін
жұмыстар ретке
келтіріледі
Оқытуда ең басты нәрсе-оқушылардың танымдық жұмыстары Тәсіл-оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау,
оқушылардың зейінін сабаққа аудару,
оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды
қайталауы, ақыл-ой жұмысы тәсілге жатады.Оқыту әдістері
Теория Тәжірбие
арасын жақындатады Әдіс арқылы
мақсатқа жету
үшін істелетін
жұмыстар ретке
келтіріледі Теория Тәжірбие
4 слайд
Оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданылатын тәсілдері Әдіс арқылы мақсатқа жету үшін істелетін жұмыстар ретке келтіріледі Оқытуда ең басты нәрсе-оқушылардың танымдық жұмыстары Тәсіл-оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау, оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы, ақыл-ой жұмысы тәсілге жатады.Оқыту әдістері Теория Тәжірбие арасын жақындатады Әдіс арқылы мақсатқа жету үшін істелетін жұмыстар ретке келтіріледі Теория Тәжірбие
5 слайд
Дидактикалық материал - оқушылардың білімін тексеру
мақсатында жасалынатын әдіс-тәсілдер, сыныпта немесе үйде өздігінен жұмыс істеу
үшін оқушыларға таратылатынын немесе бүкіл сынып алдында мұғалімнін көрсететін
көрнекі оқу құралының екінші үлгісі (көп жағдайда карталар, кестелер, мәтіндері,
цифрлары және суреттері бар карточкалар, өсімдіктер, жануарлар және т.б)
Дидактикалық материалға мысал: “Миға шабуыл” әдісі
Суретте берілген жасушаның құрылысын талдаңдар. Оқушыларға қағаз түрінде жеке
түрде, немесе мұғалім тақтаға іліп ауызша түрде оқушылардың барлығынан сұрай
алады.
5 слайд
Дидактикалық материал - оқушылардың білімін тексеру мақсатында жасалынатын әдіс-тәсілдер, сыныпта немесе үйде өздігінен жұмыс істеу үшін оқушыларға таратылатынын немесе бүкіл сынып алдында мұғалімнін көрсететін көрнекі оқу құралының екінші үлгісі (көп жағдайда карталар, кестелер, мәтіндері, цифрлары және суреттері бар карточкалар, өсімдіктер, жануарлар және т.б) Дидактикалық материалға мысал: “Миға шабуыл” әдісі Суретте берілген жасушаның құрылысын талдаңдар. Оқушыларға қағаз түрінде жеке түрде, немесе мұғалім тақтаға іліп ауызша түрде оқушылардың барлығынан сұрай алады.
6 слайд
Жеке жұмысқа
арналған
әдістер Топтық
жұмысқа
арналған әдістер
Миға шабуыл, алты қалпақ
ойыны, ашық немесе жабық
тест, биологиялық тест, венн
диаграммасы, 5 сұрақ әдісі,
ыстық орындық, түймедақтың
7 күлтесі және т.б тілші кезбе, галерея әдісі,
қонаққа бару, джигсо әдісі,
постер қорғау, зейінге шолу
және т. б көптеген топтық
жұмыстарЖеке жұмысқа
арналған
әдістер Топтық
жұмысқа
арналған әдістер Миға шабуыл, алты қалпақ
ойыны, ашық немесе жабық
тест, биологиялық тест, венн
диаграммасы, 5 сұрақ әдісі,
ыстық орындық, түймедақтың
7 күлтесі және т.б тілші кезбе, галерея әдісі,
қонаққа бару, джигсо әдісі,
постер қорғау, зейінге шолу
және т. б көптеген топтық
жұмыстар
6 слайд
Жеке жұмысқа арналған әдістер Топтық жұмысқа арналған әдістер Миға шабуыл, алты қалпақ ойыны, ашық немесе жабық тест, биологиялық тест, венн диаграммасы, 5 сұрақ әдісі, ыстық орындық, түймедақтың 7 күлтесі және т.б тілші кезбе, галерея әдісі, қонаққа бару, джигсо әдісі, постер қорғау, зейінге шолу және т. б көптеген топтық жұмыстарЖеке жұмысқа арналған әдістер Топтық жұмысқа арналған әдістер Миға шабуыл, алты қалпақ ойыны, ашық немесе жабық тест, биологиялық тест, венн диаграммасы, 5 сұрақ әдісі, ыстық орындық, түймедақтың 7 күлтесі және т.б тілші кезбе, галерея әдісі, қонаққа бару, джигсо әдісі, постер қорғау, зейінге шолу және т. б көптеген топтық жұмыстар
7 слайд
Ауызша әдістер Жазбаша әдістер
Әдіс Тиімділігі Қолданыла-тын
сыныптары Мұғалім іс-
әрекеті Оқушы іс-әрекеті
Жазбаша сұрау
әдісі. Оқушылардың
білімін терең және
объективтік
бағалайды,
логикалық ойды
дамытады. Оқушы
зейiнiн
шоғырландырып,
жауаптар-дың
нұсқаларын
ойластырады,қысқ
а, нақты жауап
беруге, үйренедi Бастауыш
мектепте сирек
қолданыла-ды.
1-сыныптың
алғашқы жарты
жылында мүлдем
қолданыл-майды.
II, III с-да
жазбаша ә.
арқылы бiлiмдi
тексеру жиi
қолданыла-ды. Тақтаға,
парақтарға,
карточкаларға
тапсырма-ларды
жазып қояды, ал
жауаптар-дың
қорытынды-
ларын сынып
журналына
қояды. Тапсырмаларды 10-
12 минут iшiнде
орындап болу керек.Ауызша әдістер Жазбаша әдістер
7 слайд
Ауызша әдістер Жазбаша әдістер Әдіс Тиімділігі Қолданыла-тын сыныптары Мұғалім іс- әрекеті Оқушы іс-әрекеті Жазбаша сұрау әдісі. Оқушылардың білімін терең және объективтік бағалайды, логикалық ойды дамытады. Оқушы зейiнiн шоғырландырып, жауаптар-дың нұсқаларын ойластырады,қысқ а, нақты жауап беруге, үйренедi Бастауыш мектепте сирек қолданыла-ды. 1-сыныптың алғашқы жарты жылында мүлдем қолданыл-майды. II, III с-да жазбаша ә. арқылы бiлiмдi тексеру жиi қолданыла-ды. Тақтаға, парақтарға, карточкаларға тапсырма-ларды жазып қояды, ал жауаптар-дың қорытынды- ларын сынып журналына қояды. Тапсырмаларды 10- 12 минут iшiнде орындап болу керек.Ауызша әдістер Жазбаша әдістер
8 слайд
Білім тексеру әдісі Түрлері Мұғалім іс-
әрекеті Оқушы іс-
әрекеті Кемшiлiк-терi Тиімді
жағы
а уызша
тексеру( әңгiме-
лесу) әдісі жеке, топтық,
фронтальдық,
аралас.
Фронталь-дық:
ауызша
тексерудiң
жетiлдiрiлген
түрi. Мұғалiм
тақырып
бойынша
сыныпқа
сұрақтар береді.
Ұпай беру:
сабаққа
қатысқан, 4 – 8
оқушыға баға
қою. оқушы-ларға
оқылған
материал
бойынша
сұрақ берiп,
материал-ды
түсіну
деңгейін
тексерiп,
бағалау үшін
жиi қолдана-
ды. тақырып-тың
мазмұнын
түгел
баяндап,
бiлiмiнiң
тереңдiгiн,
жүйесiн, тіл
байлығын
көрсетедi. көп уақыт
кетедi, 45
минут iшiнде
3-4 оқушының
ғана бiлiмiн
тексеруге
мүмкiнші-лік
бар. Бiлiм,
iскерлiкті
толықтай
анықтауға
жеткiлiксiз. оқушы-лар
сұрақтар-ға
тез назар
аудара-ды,
сөйлеу
мәдение-тін
жетілді-
реді. Жазбаша әдістер
8 слайд
Білім тексеру әдісі Түрлері Мұғалім іс- әрекеті Оқушы іс- әрекеті Кемшiлiк-терi Тиімді жағы а уызша тексеру( әңгiме- лесу) әдісі жеке, топтық, фронтальдық, аралас. Фронталь-дық: ауызша тексерудiң жетiлдiрiлген түрi. Мұғалiм тақырып бойынша сыныпқа сұрақтар береді. Ұпай беру: сабаққа қатысқан, 4 – 8 оқушыға баға қою. оқушы-ларға оқылған материал бойынша сұрақ берiп, материал-ды түсіну деңгейін тексерiп, бағалау үшін жиi қолдана- ды. тақырып-тың мазмұнын түгел баяндап, бiлiмiнiң тереңдiгiн, жүйесiн, тіл байлығын көрсетедi. көп уақыт кетедi, 45 минут iшiнде 3-4 оқушының ғана бiлiмiн тексеруге мүмкiнші-лік бар. Бiлiм, iскерлiкті толықтай анықтауға жеткiлiксiз. оқушы-лар сұрақтар-ға тез назар аудара-ды, сөйлеу мәдение-тін жетілді- реді. Жазбаша әдістер
9 слайд
ПОЛЕ ЧУДЕС ӘДІСІПОЛЕ ЧУДЕС ӘДІСІ
Әдістің қолданылуы: Сабақтың барлық кезеңінде, үй
тапсрмасын сұрау, жаңа тақырыпты бекіту н/е қайталау
сабақтарында.
Әдістің сипаттамасы: Мұғалім арнайы барабанның
суреті бар арнайы қағаз әкеледі, сабақ үстінде ақ кіші
қағаздарға 1 мен 50 аралығындағы сандарды өз ойымен
тез жазып оларды бүктейді. Оқушылар біртіндеп келіп
бүгілген қағаздарды ашып сандарды мұғалімге оқиды.
Бірінші шыққан оқушы: маған 16 түсті, десе мұғалім
сағат тілімен 16-рет суреттегі барабанды санап шығады,
16-сы қайсысына тоқтаса оқушы сұрақтарға жауап
беріп өзіне балл жинайды. Бұл әдісті топтық түрде
немесе жеке оқушылармен өткізуге болады.
Әдістің тиімділігі: Оқушылар тақырыпқа байланысты
сұрақтарды оқып, жауап береді, топтық жұмыс
қалыптасады.
Әдіске байланысты бағалау: бес бармақ әдісі,
бағдаршам әдісі, топтық бағалау, жеке бағалау және т.б
топтық жұмыс
9 слайд
ПОЛЕ ЧУДЕС ӘДІСІПОЛЕ ЧУДЕС ӘДІСІ Әдістің қолданылуы: Сабақтың барлық кезеңінде, үй тапсрмасын сұрау, жаңа тақырыпты бекіту н/е қайталау сабақтарында. Әдістің сипаттамасы: Мұғалім арнайы барабанның суреті бар арнайы қағаз әкеледі, сабақ үстінде ақ кіші қағаздарға 1 мен 50 аралығындағы сандарды өз ойымен тез жазып оларды бүктейді. Оқушылар біртіндеп келіп бүгілген қағаздарды ашып сандарды мұғалімге оқиды. Бірінші шыққан оқушы: маған 16 түсті, десе мұғалім сағат тілімен 16-рет суреттегі барабанды санап шығады, 16-сы қайсысына тоқтаса оқушы сұрақтарға жауап беріп өзіне балл жинайды. Бұл әдісті топтық түрде немесе жеке оқушылармен өткізуге болады. Әдістің тиімділігі: Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарды оқып, жауап береді, топтық жұмыс қалыптасады. Әдіске байланысты бағалау: бес бармақ әдісі, бағдаршам әдісі, топтық бағалау, жеке бағалау және т.б топтық жұмыс
10 слайд
18 25 32 10 14 сандары қағазда жазылады. Оларды
оқушылар таңдайды. Ал сағат тілі бағтынана мұғалім санайды. Мысалы: 2 болса,
400-ден бастап екі санасақ сыйлыққа түседі
2
10 слайд
18 25 32 10 14 сандары қағазда жазылады. Оларды оқушылар таңдайды. Ал сағат тілі бағтынана мұғалім санайды. Мысалы: 2 болса, 400-ден бастап екі санасақ сыйлыққа түседі 2
11 слайд
БиологиЯ
Шатасқан терминдер. Оқушылардың ойлау қабілеті мен дағдысы
жоғарылайды. Оқушылар тез орындайды.е к т и г е н а
х о
о
м
р
с о
м
а
л л л е а ь
ц к л с е с и я
н
е г
а о м и з о о г г т
к
о
с
у
л
11 слайд
БиологиЯ Шатасқан терминдер. Оқушылардың ойлау қабілеті мен дағдысы жоғарылайды. Оқушылар тез орындайды.е к т и г е н а х о о м р с о м а л л л е а ь ц к л с е с и я н е г а о м и з о о г г т к о с у л
12 слайд
Б
и
о
л
о
г
и
Я
12 слайд
Б и о л о г и Я
13 слайд
Әдістің қолданылуы: жаңа тақырыпты түйіндеу, бекіту кезеңінде, қайталау сабақтарда қолданған
дұрыс.
Әдістің тиімділігі: Оқушыларда жаңа тақырыпқа байланысты жаңа терминдерді анықтап, оларды
есте сақтап, терминдердің басым көпшілігімен танысады,
Әдіске байланысты бағалау: бағдаршам әдісі арқылы мұғалімнің бағалауы. “ ТАЗА ТАҚТА” әдісі
Мысалы: 1-оқушы 2-оқушы
Генетика Аллель
Аллельді ген Гетерозиготалы
фенотип Хромосома
Мендель Доминантты
Рецессивті Локус
Гомозиготалы генотип
Оқушылар осы терминдерге жауап беріп бір-бірден өшіреді, тақта таза болады.
13 слайд
Әдістің қолданылуы: жаңа тақырыпты түйіндеу, бекіту кезеңінде, қайталау сабақтарда қолданған дұрыс. Әдістің тиімділігі: Оқушыларда жаңа тақырыпқа байланысты жаңа терминдерді анықтап, оларды есте сақтап, терминдердің басым көпшілігімен танысады, Әдіске байланысты бағалау: бағдаршам әдісі арқылы мұғалімнің бағалауы. “ ТАЗА ТАҚТА” әдісі Мысалы: 1-оқушы 2-оқушы Генетика Аллель Аллельді ген Гетерозиготалы фенотип Хромосома Мендель Доминантты Рецессивті Локус Гомозиготалы генотип Оқушылар осы терминдерге жауап беріп бір-бірден өшіреді, тақта таза болады.
14 слайд
Бұл әдісті тарауды қорытындылау немесе қайталау
сабақтарына пайдаланған тиімді.
Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтар,
сөзжұмбақтар, ребустар дайындап келеді. Топқа
бөлінген соң топ мүшелері дайындап келген
жұмыстарын ортаға салады және белгіленген уақыт
аралығында басқа топтардың ұнаған жұмыстарымен
алмастырып, айырбас жасайды.
14 слайд
Бұл әдісті тарауды қорытындылау немесе қайталау сабақтарына пайдаланған тиімді. Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтар, сөзжұмбақтар, ребустар дайындап келеді. Топқа бөлінген соң топ мүшелері дайындап келген жұмыстарын ортаға салады және белгіленген уақыт аралығында басқа топтардың ұнаған жұмыстарымен алмастырып, айырбас жасайды.
15 слайд
Сабақтағы тапсырмаларды орындап болған соң, оқушылар кіші
топтарда түрлі-түсті қағаздардан өздеріне ұнаған түсті таңдап, өз
әсерлерін, пікірлерін, өз сезімдерін білдіреді. Көңіл – күй
парақшаларына смайликтер қыстыру арқылы да сабақтан алған
әсерлерін білдіреді.
Көңіл-күй парақшасыАвторлық түйін
15 слайд
Сабақтағы тапсырмаларды орындап болған соң, оқушылар кіші топтарда түрлі-түсті қағаздардан өздеріне ұнаған түсті таңдап, өз әсерлерін, пікірлерін, өз сезімдерін білдіреді. Көңіл – күй парақшаларына смайликтер қыстыру арқылы да сабақтан алған әсерлерін білдіреді. Көңіл-күй парақшасыАвторлық түйін
16 слайд
1. Жұпқа бөлініңіздер
2. Үш ұйғарым жазыңыз, оның біреуі
“ Жалған ” болып табылады.
3. Өз ұйғарымыңызды басқа жұпқа беріңіздер.
4. 2- жұп ұйғарымды оқиды және үш
жауаптың қайсысы дұрыс еместігін
талқылайды.
16 слайд
1. Жұпқа бөлініңіздер 2. Үш ұйғарым жазыңыз, оның біреуі “ Жалған ” болып табылады. 3. Өз ұйғарымыңызды басқа жұпқа беріңіздер. 4. 2- жұп ұйғарымды оқиды және үш жауаптың қайсысы дұрыс еместігін талқылайды.
17 слайд
Жаңа сабақта оқушы білуі
қажет ?
БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ
Оқушылар тақырыпқа
қатысты білетін барлық
терминдерін жазып салады Оқушылардың қаншалықты
түсінгенін білу үшін, бірінші
табақшаға жазып салған
терминдеріне түсініктеме
жазып салады Оқушылар білімдерін
қолдана алатынын көрсету
үшін есеп шығарыа салады..БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ
17 слайд
Жаңа сабақта оқушы білуі қажет ? БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ Оқушылар тақырыпқа қатысты білетін барлық терминдерін жазып салады Оқушылардың қаншалықты түсінгенін білу үшін, бірінші табақшаға жазып салған терминдеріне түсініктеме жазып салады Оқушылар білімдерін қолдана алатынын көрсету үшін есеп шығарыа салады..БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ
18 слайд
Лотоға түскен сандарға
байланысты сұрақтар беру.
Мысалы: 16 - сұрақ.
Семинарға не үшін келдіңіз?
Алдымен мұғалімдерге жауап
бергізіп, соңынан дайын жауапты
ашу, салыстыру.
«Әдіс алмасу үшін.»
18 слайд
Лотоға түскен сандарға байланысты сұрақтар беру. Мысалы: 16 - сұрақ. Семинарға не үшін келдіңіз? Алдымен мұғалімдерге жауап бергізіп, соңынан дайын жауапты ашу, салыстыру. «Әдіс алмасу үшін.»
19 слайд
Диалогты оқыту -жаңартылған
білім беру технологиясы
Әртүрлі әдіс-
тәсілдерді
қамтиды Түрлері
Өзара
әрекеттесумақсаты
міндеттері қолданылуы
тиімділігі
-Ыстық орындық
-миға шабуыл
1. Джигсо әдісі
2. ойланудың 6 қалпағы
3. айналмалы бекет
-қар кесегі
1. өрмекші торы Мұғалім Оқушы
Оқушы Оқушы әңгіме-
дебатзерттеушілі
к-әңгіме
Топтық
әңгіме
сұрақ қоюОқушыны басқа
қырынан тану,
кедергілерді жою,
топта өз пікірін
жеткізе білуі, ауыз
екі сөйлеуге
дағдылануыоқушылардың
коммуникативтік
құзыреттілікн
қалыптастыру, диалог
арқылы оқушылардың
түсіну дәрежесін
талқылау Үй тапсырмасында,
рөлдік ойындарда,
ұйымдастыру
кезеңінде, топтық
талқылау
-өз ойларын еркін
айта білуге үйрету
-оқушылардың ауыз
екі сөйлеу тілін
дамыту
-білімге
құштарлығын
арттыру Диалогты оқыту -жаңартылған
білім беру технологиясы
19 слайд
Диалогты оқыту -жаңартылған білім беру технологиясы Әртүрлі әдіс- тәсілдерді қамтиды Түрлері Өзара әрекеттесумақсаты міндеттері қолданылуы тиімділігі -Ыстық орындық -миға шабуыл 1. Джигсо әдісі 2. ойланудың 6 қалпағы 3. айналмалы бекет -қар кесегі 1. өрмекші торы Мұғалім Оқушы Оқушы Оқушы әңгіме- дебатзерттеушілі к-әңгіме Топтық әңгіме сұрақ қоюОқушыны басқа қырынан тану, кедергілерді жою, топта өз пікірін жеткізе білуі, ауыз екі сөйлеуге дағдылануыоқушылардың коммуникативтік құзыреттілікн қалыптастыру, диалог арқылы оқушылардың түсіну дәрежесін талқылау Үй тапсырмасында, рөлдік ойындарда, ұйымдастыру кезеңінде, топтық талқылау -өз ойларын еркін айта білуге үйрету -оқушылардың ауыз екі сөйлеу тілін дамыту -білімге құштарлығын арттыру Диалогты оқыту -жаңартылған білім беру технологиясы
20 слайд
20 слайд