Материалдар / Оқу сауаттылығы бойынша мәтінді түсініп оқу дағдыларын қалыптастыру үшін оқылым мен жазылым тапсырмаларын тиімді үйлестіру жолдары. Семинар

Оқу сауаттылығы бойынша мәтінді түсініп оқу дағдыларын қалыптастыру үшін оқылым мен жазылым тапсырмаларын тиімді үйлестіру жолдары. Семинар

Материал туралы қысқаша түсінік
Семинар "1000 мектепке әдістемелік көмек" жобасы бойынша өткізілді
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
23 Желтоқсан 2023
1432
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ ПАНФИЛОВ АУДАНЫ «ПЕНЖІМ ОРТА МЕКТЕБІ» КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бейсебек Назира Жұмағазықызы

1 слайд
ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ ПАНФИЛОВ АУДАНЫ «ПЕНЖІМ ОРТА МЕКТЕБІ» КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бейсебек Назира Жұмағазықызы ТАҚЫРЫБЫ: Оқу сауаттылығы бойынша мәтінді түсініп оқу дағдыларын қалыптастыру үшін оқылым мен жазылым тапсырмаларын тиімді үйлестіру жолдары

1 слайд

ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ ПАНФИЛОВ АУДАНЫ «ПЕНЖІМ ОРТА МЕКТЕБІ» КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бейсебек Назира Жұмағазықызы ТАҚЫРЫБЫ: Оқу сауаттылығы бойынша мәтінді түсініп оқу дағдыларын қалыптастыру үшін оқылым мен жазылым тапсырмаларын тиімді үйлестіру жолдары

«Сыншы дос» әдісі бойынша әріптесіңізге сыни тұрғыда жағымды пікір білдіріңіз

2 слайд
«Сыншы дос» әдісі бойынша әріптесіңізге сыни тұрғыда жағымды пікір білдіріңіз

2 слайд

«Сыншы дос» әдісі бойынша әріптесіңізге сыни тұрғыда жағымды пікір білдіріңіз

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ұлттық тестілеу орталығы бекіткен 05.08.2022 жылғы білім алушылардың бі

3 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ұлттық тестілеу орталығы бекіткен 05.08.2022 жылғы білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу тәртібі мен пәндердің  спецификациясы

3 слайд

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ұлттық тестілеу орталығы бекіткен 05.08.2022 жылғы білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу тәртібі мен пәндердің  спецификациясы

Бүгінгі күні көптеген елде білім алушылардың білім жетістіктеріне ұлттық бағалау тұрақты түрде жүргізіледі. Бұл білім беру

4 слайд
Бүгінгі күні көптеген елде білім алушылардың білім жетістіктеріне ұлттық бағалау тұрақты түрде жүргізіледі. Бұл білім беру ұйымдарынан тәуелсіз оқыту сапасының мониторингі болып табылады, ол елімізде алғаш рет 2005 жылы мемлекеттік аралық бақылау (МАБ) нысанында енгізілді.ББЖМ 2012 жылдан бастап білім алушылардың оқу жетістіктерін сырттай бағалау (ОЖСБ) форматында жалғастырылды. 2021 жылы «Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг» (ББЖМ) моделіне қайта форматталды

4 слайд

Бүгінгі күні көптеген елде білім алушылардың білім жетістіктеріне ұлттық бағалау тұрақты түрде жүргізіледі. Бұл білім беру ұйымдарынан тәуелсіз оқыту сапасының мониторингі болып табылады, ол елімізде алғаш рет 2005 жылы мемлекеттік аралық бақылау (МАБ) нысанында енгізілді.ББЖМ 2012 жылдан бастап білім алушылардың оқу жетістіктерін сырттай бағалау (ОЖСБ) форматында жалғастырылды. 2021 жылы «Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг» (ББЖМ) моделіне қайта форматталды

ББЖМ Оқу сауаттылығы бойынша 4 сыныптарда тест 2 мәтіннен тұрады: біріншісінде 4 тапсырма бар, мәтіндегі сөз көлемі

5 слайд
ББЖМ Оқу сауаттылығы бойынша 4 сыныптарда тест 2 мәтіннен тұрады: біріншісінде 4 тапсырма бар, мәтіндегі сөз көлемі 130-дан, екіншісінде 6 тапсырма, сөз көлемі – 200-ден аспайды. 9 сыныпта тест оқушылардың оқу сауаттылығының қалыптасу деңгейін бағалауға бағытталған: ақпаратты түсіну, мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтау және базалық ойды анықтау, мәтіндердің түрлері мен стильдерін анықтау, әртүрлі дереккөздерден ақпарат алу; мәтінді талдау және түсіндіру. Бір мәтіннің көлемі 300 сөзден аспайдыТапсырмалар саны 10 3 деңгейде келеді Базалық деңгей – А 30 % Орта деңгей – В 50 % Жоғары деңгей – С 20 %

5 слайд

ББЖМ Оқу сауаттылығы бойынша 4 сыныптарда тест 2 мәтіннен тұрады: біріншісінде 4 тапсырма бар, мәтіндегі сөз көлемі 130-дан, екіншісінде 6 тапсырма, сөз көлемі – 200-ден аспайды. 9 сыныпта тест оқушылардың оқу сауаттылығының қалыптасу деңгейін бағалауға бағытталған: ақпаратты түсіну, мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтау және базалық ойды анықтау, мәтіндердің түрлері мен стильдерін анықтау, әртүрлі дереккөздерден ақпарат алу; мәтінді талдау және түсіндіру. Бір мәтіннің көлемі 300 сөзден аспайдыТапсырмалар саны 10 3 деңгейде келеді Базалық деңгей – А 30 % Орта деңгей – В 50 % Жоғары деңгей – С 20 %

Функционалдық сауаттылық Адамдардың (жеке тұлғаның) әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы жә

6 слайд
Функционалдық сауаттылық Адамдардың (жеке тұлғаның) әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы және өмір бойы білім алуына ықпал ететін негізгі фактор . Бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына қарай ілесіп отыруы. Функционалдық сауаттылық адамның мамандығына, жасына қарамастан үнемі білімін жетілдіріп отыруы. Басшылыққа алынатын функционалдық сапалар: белсенділік, шығармашылық тұрғыда ойлау, шешім қабылдай алу, өз кәсібін дұрыс таңдай алуға қабілеттілік т.б. Не үшін?

6 слайд

Функционалдық сауаттылық Адамдардың (жеке тұлғаның) әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы және өмір бойы білім алуына ықпал ететін негізгі фактор . Бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына қарай ілесіп отыруы. Функционалдық сауаттылық адамның мамандығына, жасына қарамастан үнемі білімін жетілдіріп отыруы. Басшылыққа алынатын функционалдық сапалар: белсенділік, шығармашылық тұрғыда ойлау, шешім қабылдай алу, өз кәсібін дұрыс таңдай алуға қабілеттілік т.б. Не үшін?

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту — бүгінгі заманның талабы Соның ішінде оқу сауаттылығы - оқушылардың жазба мәті

7 слайд
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту — бүгінгі заманның талабы Соның ішінде оқу сауаттылығы - оқушылардың жазба мәтіндерді түсініп қолдануы, мәтін барысында ой толғауы, алған білімдері арқылы әлеуметтік ортаға бейімделуі тікелей оқу сауаттылығының негізі болып табылады. Неге?

7 слайд

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту — бүгінгі заманның талабы Соның ішінде оқу сауаттылығы - оқушылардың жазба мәтіндерді түсініп қолдануы, мәтін барысында ой толғауы, алған білімдері арқылы әлеуметтік ортаға бейімделуі тікелей оқу сауаттылығының негізі болып табылады. Неге?

АЙТЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМОҚЫЛЫМ ТЫҢДАЛЫМ Себебі қазақ тілі сабағы айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым дағдыларының ерекшеліктері арқылы і

8 слайд
АЙТЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМОҚЫЛЫМ ТЫҢДАЛЫМ Себебі қазақ тілі сабағы айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым дағдыларының ерекшеліктері арқылы іске асады.

8 слайд

АЙТЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМОҚЫЛЫМ ТЫҢДАЛЫМ Себебі қазақ тілі сабағы айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым дағдыларының ерекшеліктері арқылы іске асады.

Сөйлеу әрекетінің түрлері Айтылым дағдысы – тапсырмалар тақырыпқа қатысты ойын білдіру, өз көзқарасын дәлелдеу, шешім шығару,

9 слайд
Сөйлеу әрекетінің түрлері Айтылым дағдысы – тапсырмалар тақырыпқа қатысты ойын білдіру, өз көзқарасын дәлелдеу, шешім шығару, қорытынды пікір жасау туралы түсінік пен біліктілік деңгейіне бағытталады. Оқылым дағдысы – мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты әр түрлі деңгейде қабылдау және түсіну, тілдің айтылым заңдылықтарына сәйкес оқи алу, зерттеп оқу, шолып оқу, мәселені сын тұрғысынан бағалау, негізгі аргументті анықтап, дәлелдеу деңгейіне бағытталады. Жазылым дағдысы - тақырыпты аша білу, грамматикалық сауаттылық, өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеу, қорытынды шешім шығарып,өз көзқарасын білдіру деңгейіне бағытталады. Тыңдалым дағдысы - негізгі ойды түсіну, ақпаратты анықтау, тәжірибеде қолдану деңгейіне бағытталады.

9 слайд

Сөйлеу әрекетінің түрлері Айтылым дағдысы – тапсырмалар тақырыпқа қатысты ойын білдіру, өз көзқарасын дәлелдеу, шешім шығару, қорытынды пікір жасау туралы түсінік пен біліктілік деңгейіне бағытталады. Оқылым дағдысы – мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты әр түрлі деңгейде қабылдау және түсіну, тілдің айтылым заңдылықтарына сәйкес оқи алу, зерттеп оқу, шолып оқу, мәселені сын тұрғысынан бағалау, негізгі аргументті анықтап, дәлелдеу деңгейіне бағытталады. Жазылым дағдысы - тақырыпты аша білу, грамматикалық сауаттылық, өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеу, қорытынды шешім шығарып,өз көзқарасын білдіру деңгейіне бағытталады. Тыңдалым дағдысы - негізгі ойды түсіну, ақпаратты анықтау, тәжірибеде қолдану деңгейіне бағытталады.

ББЖМ дайындық барысында білім алушы нені білуі қажет?

10 слайд
ББЖМ дайындық барысында білім алушы нені білуі қажет?

10 слайд

ББЖМ дайындық барысында білім алушы нені білуі қажет?

Мәтіннің (формасы) нысаны 4 - ке бөлінеді. 1. Тұтас мәтін 2. Жадағай (тұтас емес) мәтін 3. Аралас мәтін 4. Құрамдас

11 слайд
Мәтіннің (формасы) нысаны 4 - ке бөлінеді. 1. Тұтас мәтін 2. Жадағай (тұтас емес) мәтін 3. Аралас мәтін 4. Құрамдас мәтін

11 слайд

Мәтіннің (формасы) нысаны 4 - ке бөлінеді. 1. Тұтас мәтін 2. Жадағай (тұтас емес) мәтін 3. Аралас мәтін 4. Құрамдас мәтін

Барлық жауап нұсқаларын қарап шығу Сұрақты түсініп оқуМәтінмен жұмыс жасаудың тиімді 5 жолы Ұзақ, көлемді сұрақтардан қоры

12 слайд
Барлық жауап нұсқаларын қарап шығу Сұрақты түсініп оқуМәтінмен жұмыс жасаудың тиімді 5 жолы Ұзақ, көлемді сұрақтардан қорықпау Негізгі ойды мәтін соңынан іздеуУақытты тиімді пайдалану

12 слайд

Барлық жауап нұсқаларын қарап шығу Сұрақты түсініп оқуМәтінмен жұмыс жасаудың тиімді 5 жолы Ұзақ, көлемді сұрақтардан қорықпау Негізгі ойды мәтін соңынан іздеуУақытты тиімді пайдалану

Оқу сауаттылығы бойынша мәтінді түсініп оқу дағдыларын қалыптастыру үшін оқылым мен жазылым тапсырмаларын тиімді үйлестіру

13 слайд
Оқу сауаттылығы бойынша мәтінді түсініп оқу дағдыларын қалыптастыру үшін оқылым мен жазылым тапсырмаларын тиімді үйлестіру жолдары

13 слайд

Оқу сауаттылығы бойынша мәтінді түсініп оқу дағдыларын қалыптастыру үшін оқылым мен жазылым тапсырмаларын тиімді үйлестіру жолдары

М азм ұн ы н түсін у үш ін оқу н ем есе к өз ж үгіртіп оқ у Н ақты ақпараттарды табу үш ін оқу Д етальді түрде оқу С ө

14 слайд
М азм ұн ы н түсін у үш ін оқу н ем есе к өз ж үгіртіп оқ у Н ақты ақпараттарды табу үш ін оқу Д етальді түрде оқу С өз м ағы насы н контекстен аж ы рату М әтін құры лы м ы н түсіну Болж ай білу М әтін түрлерін аж ы рата білу О қ ы л ы м н ы ң іш к і д а ғ д ы л а р ы

14 слайд

М азм ұн ы н түсін у үш ін оқу н ем есе к өз ж үгіртіп оқ у Н ақты ақпараттарды табу үш ін оқу Д етальді түрде оқу С өз м ағы насы н контекстен аж ы рату М әтін құры лы м ы н түсіну Болж ай білу М әтін түрлерін аж ы рата білу О қ ы л ы м н ы ң іш к і д а ғ д ы л а р ы

Жазылым дағдысы – тақырыпты аша білу, грамматикалық сауаттылық, өз ойын сын тұрғысында дәлелдеу, қорытынды шешім шығарып,

15 слайд
Жазылым дағдысы – тақырыпты аша білу, грамматикалық сауаттылық, өз ойын сын тұрғысында дәлелдеу, қорытынды шешім шығарып, өз көзқарасын білдіру деңгейіне бағытталады .Жазылым дағдыларын қалыптастыру жолдары Жазылым дағдыларын бағалау – шығармашылық бағыттағы сипаттау, баяндау (шағын әңгіме, эссе, қойылым сценарийі) және белгілі бір аудиторияға бағытталған дәлелді мәтіндер (үндеу хат, пікір, мақала, жарнама жазу, (әңгіме, шығарма, эссе жазу, хат жазу, қорытынды шешім шығару, өз көзқарасын білдіру, цитатамен жұмыс

15 слайд

Жазылым дағдысы – тақырыпты аша білу, грамматикалық сауаттылық, өз ойын сын тұрғысында дәлелдеу, қорытынды шешім шығарып, өз көзқарасын білдіру деңгейіне бағытталады .Жазылым дағдыларын қалыптастыру жолдары Жазылым дағдыларын бағалау – шығармашылық бағыттағы сипаттау, баяндау (шағын әңгіме, эссе, қойылым сценарийі) және белгілі бір аудиторияға бағытталған дәлелді мәтіндер (үндеу хат, пікір, мақала, жарнама жазу, (әңгіме, шығарма, эссе жазу, хат жазу, қорытынды шешім шығару, өз көзқарасын білдіру, цитатамен жұмыс

Сауатты жазуға Шығармашылық жұмыс жасауға Өзіндік ой-пікірін жаза білуге Өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеуге Іс-қағаздармен сауатт

16 слайд
Сауатты жазуға Шығармашылық жұмыс жасауға Өзіндік ой-пікірін жаза білуге Өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеуге Іс-қағаздармен сауатты жұмыс жасауғаЖазылым дағдыларын қалыптастыру арқылы…

16 слайд

Сауатты жазуға Шығармашылық жұмыс жасауға Өзіндік ой-пікірін жаза білуге Өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеуге Іс-қағаздармен сауатты жұмыс жасауғаЖазылым дағдыларын қалыптастыру арқылы…

17 слайд

17 слайд

Ең оңай... .Кері байланыс Ең қиын...

18 слайд
Ең оңай... .Кері байланыс Ең қиын...

18 слайд

Ең оңай... .Кері байланыс Ең қиын...

19 слайд

19 слайд

1. Өмірлік белсенділікке байланысты құрылған тапсырмалармен жұмыс 2. Шығармашылық тұрғыда ойлауға арналған дағдыларға байланыс

20 слайд
1. Өмірлік белсенділікке байланысты құрылған тапсырмалармен жұмыс 2. Шығармашылық тұрғыда ойлауға арналған дағдыларға байланысты құрылған тапсырмалармен жұмыс 3. Шешім қабылдай алуға арналған дағдыларға байланысты құрылған тапсырмалармен жұмыс 4. Өз кәсібін дұрыс таңдай алу үшін құрастырылған тапсырмалармен жұмыс 5. Өмір бойы білім алуға дайын тұру дағдыларға байланысты құрылған тапсырмалармен жұмыс «PISA» оқушылардың білім жетістіктерін саралайтын халықаралық зерттеуде негіздемеге алынатын тапсырмалар түрлері

20 слайд

1. Өмірлік белсенділікке байланысты құрылған тапсырмалармен жұмыс 2. Шығармашылық тұрғыда ойлауға арналған дағдыларға байланысты құрылған тапсырмалармен жұмыс 3. Шешім қабылдай алуға арналған дағдыларға байланысты құрылған тапсырмалармен жұмыс 4. Өз кәсібін дұрыс таңдай алу үшін құрастырылған тапсырмалармен жұмыс 5. Өмір бойы білім алуға дайын тұру дағдыларға байланысты құрылған тапсырмалармен жұмыс «PISA» оқушылардың білім жетістіктерін саралайтын халықаралық зерттеуде негіздемеге алынатын тапсырмалар түрлері

Қорытынды ой – «Жүйелі дайындық үлкен нәтижеге қол жеткізеді...»

21 слайд
Қорытынды ой – «Жүйелі дайындық үлкен нәтижеге қол жеткізеді...»

21 слайд

Қорытынды ой – «Жүйелі дайындық үлкен нәтижеге қол жеткізеді...»

Назарларыңызға рахмет!

22 слайд
Назарларыңызға рахмет!

22 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі