Оқу сауаттылығын арттырудың тиімді жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқусауаттылығын
арттырудыңтиімді
жолдары
. №170
ММатаеватындағы ортамектебі
Қазақтіліменәдебиетіпәні
: . .
мұғалімі ЖарылқаповаСА
1 слайд
Оқусауаттылығын арттырудыңтиімді жолдары . №170 ММатаеватындағы ортамектебі Қазақтіліменәдебиетіпәні : . . мұғалімі ЖарылқаповаСА
2 слайд
Мәтінненақпаратты
айқындайбілу
Мәтіндердітүсінебілуі
Мәніменмазмұнын
түсініптұжырымдауы
Оқығанынқолданабілу
Жазбамәтіндердітүсіну
Мәтінніңлогикалық
құрылымынтүсіну
Мәтінніңмазмұнына
рефлексия
Мәтінніңнегізгі
элементтерінанықтау
Әртүрлімәліметтерді
салыстыру
Қажеттіформаны
бейнелегенмәліметті
іздестіру
Оқу
сауаттылығ
ыдегеніміз
?
не
2 слайд
Мәтінненақпаратты айқындайбілу Мәтіндердітүсінебілуі Мәніменмазмұнын түсініптұжырымдауы Оқығанынқолданабілу Жазбамәтіндердітүсіну Мәтінніңлогикалық құрылымынтүсіну Мәтінніңмазмұнына рефлексия Мәтінніңнегізгі элементтерінанықтау Әртүрлімәліметтерді салыстыру Қажеттіформаны бейнелегенмәліметті іздестіру Оқу сауаттылығ ыдегеніміз ? не
3 слайд
Оқусауаттылығындамытудақолданылатын
МӘТІНТҮРЛЕРІ
ТҰТАСМӘТІН
Өзарасабақтасқан
,
сөйлемдердентұрады олар
, ,
бөлімдер тарау кіріспежәне
,
негізгі қорытындыдан
.
топтастырылады
ДИСКРЕТТІМӘТІН
, ,
Кесте графиктер диаграмма
сияқтымәтінніңақпараттық
.
бірліктерінентұрады
АРАЛАСМӘТІН
“ ” “ ”
тұтас және дискретті
мәтіндердіңерекшеліктерін
.
біріктіреді
ҚҰРАМДАСМӘТІН
,
Мағына форматжағынан
-
әрқайсысыбір бірінетәуелсіз
( )
әртүрлі бірнеше мәтіндерден
.
құрастырылады
3 слайд
Оқусауаттылығындамытудақолданылатын МӘТІНТҮРЛЕРІ ТҰТАСМӘТІН Өзарасабақтасқан , сөйлемдердентұрады олар , , бөлімдер тарау кіріспежәне , негізгі қорытындыдан . топтастырылады ДИСКРЕТТІМӘТІН , , Кесте графиктер диаграмма сияқтымәтінніңақпараттық . бірліктерінентұрады АРАЛАСМӘТІН “ ” “ ” тұтас және дискретті мәтіндердіңерекшеліктерін . біріктіреді ҚҰРАМДАСМӘТІН , Мағына форматжағынан - әрқайсысыбір бірінетәуелсіз ( ) әртүрлі бірнеше мәтіндерден . құрастырылады
4 слайд
Тапсырманыорындауғаарналған
ұсыныстар
1. .
Мәтіндізейінқойыпоқыпшығыңыз
2. .
Мәтінненақпараттытабыңыз
1- : ?
тапсырма ЖСНдегенімізне
.
А Мектепке келгенде берілетін сәйкестендіру
нөмірі
. 16
В жастан бастап жеке тұлғаға берілетін
сәйкестендіру нөмірі
.
С Дүниеге келген әр тұлғаға берілетін
сәйкестендіру нөмірі
. 18
Д жасқа толғанда берілетін жеке сәйкестендіру
нөмірі
4 слайд
Тапсырманыорындауғаарналған ұсыныстар 1. . Мәтіндізейінқойыпоқыпшығыңыз 2. . Мәтінненақпараттытабыңыз 1- : ? тапсырма ЖСНдегенімізне . А Мектепке келгенде берілетін сәйкестендіру нөмірі . 16 В жастан бастап жеке тұлғаға берілетін сәйкестендіру нөмірі . С Дүниеге келген әр тұлғаға берілетін сәйкестендіру нөмірі . 18 Д жасқа толғанда берілетін жеке сәйкестендіру нөмірі
5 слайд
Тапсырманыорындауғаарналған
ұсыныстар
1. .
Мәтіндікөзжүгіртіпқарапшығыңыз
2. - 7- .
ЖСН деберілген санғамәнберіңіз
2- :
тапсырма
Суреттекөрсетілгенжеке
куәліктегіжетіншісанкімгетиесілі
?
жәнеқайғасырдыңадамы
5 слайд
Тапсырманыорындауғаарналған ұсыныстар 1. . Мәтіндікөзжүгіртіпқарапшығыңыз 2. - 7- . ЖСН деберілген санғамәнберіңіз 2- : тапсырма Суреттекөрсетілгенжеке куәліктегіжетіншісанкімгетиесілі ? жәнеқайғасырдыңадамы
6 слайд
Сұрақтард
ың түрлері
Ашық
сұрақтар
Жабық
сұрақтар
Екітипті
сұрақтар
Ақпаратты
,
түсіндіруді өз
көзқарасын
, ,
білдіруді ойлауды
,
талдайбілуді
сарапшылық
,
бағаныталапетеді
анағұрлымтолық
жауапты
бағамдайды
Сарапшылықбағалауды
,
қажететпейді автоматты
режимдебағалауға
. 2 :
болады түрібар
классикалықжабықсұрақ
– 4-5 1
нұсқадан дұрыс
,
жауапты күрделіжабық
–
сұрақ нақтыжауап
.
берудіталапетеді
Сарапшылық
бағалаудықажет
. “ ”
етпейді Иә
“ ”,
немесе жоқ
“ ”
өзгерді немесе
“ ”,
өзгермеді
“ ”
дұрыс немесе
“ ”
бұрыс депжауап
.
берілетінсұрақ
6 слайд
Сұрақтард ың түрлері Ашық сұрақтар Жабық сұрақтар Екітипті сұрақтар Ақпаратты , түсіндіруді өз көзқарасын , , білдіруді ойлауды , талдайбілуді сарапшылық , бағаныталапетеді анағұрлымтолық жауапты бағамдайды Сарапшылықбағалауды , қажететпейді автоматты режимдебағалауға . 2 : болады түрібар классикалықжабықсұрақ – 4-5 1 нұсқадан дұрыс , жауапты күрделіжабық – сұрақ нақтыжауап . берудіталапетеді Сарапшылық бағалаудықажет . “ ” етпейді Иә “ ”, немесе жоқ “ ” өзгерді немесе “ ”, өзгермеді “ ” дұрыс немесе “ ” бұрыс депжауап . берілетінсұрақ
7 слайд
1- :
тапсырма Мәтінжәнесуретидеясынасайтелефонның
3 .
адамөмірінекелтіретін зиянынкөрсетіңіз
.
А Бойдыңөсуінезиян
.
В Естуқабілетінезиян
.
С Көруқабілетінезиян
.
Д Бұлшықетжүйесінезиян
2- :
тапсырма
Бағдаршамныңадамөмірінеқаншалықтықатысы
? ,
бар Өзойыңыздымәтіндердегіақпараттардықолданаотырып
.
төртсөйлемменжеткізіңіз
3- :
тапсырма
,
Тұжырымдамаларғакелісу келіспеупікірлеріңізді
білдіріңіз
№Тұжырымдамалар Келісемі
н
Келіспейм
ін
1
Қоқыстардықайтаөңдеу
экологияғаайтарлықтайпайда
әкелді
2
Қайталамашикізаттардың
сапасытөменболады
7 слайд
1- : тапсырма Мәтінжәнесуретидеясынасайтелефонның 3 . адамөмірінекелтіретін зиянынкөрсетіңіз . А Бойдыңөсуінезиян . В Естуқабілетінезиян . С Көруқабілетінезиян . Д Бұлшықетжүйесінезиян 2- : тапсырма Бағдаршамныңадамөмірінеқаншалықтықатысы ? , бар Өзойыңыздымәтіндердегіақпараттардықолданаотырып . төртсөйлемменжеткізіңіз 3- : тапсырма , Тұжырымдамаларғакелісу келіспеупікірлеріңізді білдіріңіз №Тұжырымдамалар Келісемі н Келіспейм ін 1 Қоқыстардықайтаөңдеу экологияғаайтарлықтайпайда әкелді 2 Қайталамашикізаттардың сапасытөменболады
8 слайд
–
Мәтінменжұмыс
оқылымдағдысынжетілдірудің
негізі
Оқылымдағдысын
жетілдіруоқу
бағдарламасында
?
қалайқарастырылған
8 слайд
– Мәтінменжұмыс оқылымдағдысынжетілдірудің негізі Оқылымдағдысын жетілдіруоқу бағдарламасында ? қалайқарастырылған
9 слайд
5-9 сыныптарда «Оқылым» бөлімі
9 слайд
5-9 сыныптарда «Оқылым» бөлімі
10 слайд
Бағдарламада оқу мақсаттарының
қамтылуы
10 слайд
Бағдарламада оқу мақсаттарының қамтылуы
11 слайд
Мәтіндегі негізгі және қосымша (жанама) ақпарат
дегеніміз не?
Мәтіннің негізгі ақпаратына түсініксіз ұғымдарды автордың талқылауы,
сипаттаулар, баяндаулар, логикалық тұжырымдар кіреді. Мағыналық
бөліктің негізгі мәліметтерін көрсету үшін онда тезистер мен тұжырымдар
қолданылады және олар көбінесе азатжолдың басты идеясы - бірінші және
екінші сөйлемдер болады.
Қосымша (жанама) ақпарат түрлері мыналарды қамтиды: қосымша,
суреттейтін және анықтайтын, қайталанатын, жинақтайтын ақпараттар.
Қосымша ақпарат кеңейтеді, онда қарастырылатын құбылыстардың мәнін
ашып түсіндіреді. Мәтіндегі нақты және суреттеуші ақпараттарды автор
мынадай сөйлемдер арқылы береді:
1)берілген идеяны нақтылайтын, растайтын немесе түсіндіретін нақты
мысалдар келтіреді;
2)басқа ғалымдардың пікірлерін, дәйексөздерін келтіріп, өзінің ойларын
растайды, көрсетеді.
Мұндай ақпарат мынадай қыстырма сөздер мен шылау сөздер арқылы
енгізілуі мүмкін: мысалы; сондықтан; мәселен, сол сияқты; атап айтқанда
т.б.
11 слайд
Мәтіндегі негізгі және қосымша (жанама) ақпарат дегеніміз не? Мәтіннің негізгі ақпаратына түсініксіз ұғымдарды автордың талқылауы, сипаттаулар, баяндаулар, логикалық тұжырымдар кіреді. Мағыналық бөліктің негізгі мәліметтерін көрсету үшін онда тезистер мен тұжырымдар қолданылады және олар көбінесе азатжолдың басты идеясы - бірінші және екінші сөйлемдер болады. Қосымша (жанама) ақпарат түрлері мыналарды қамтиды: қосымша, суреттейтін және анықтайтын, қайталанатын, жинақтайтын ақпараттар. Қосымша ақпарат кеңейтеді, онда қарастырылатын құбылыстардың мәнін ашып түсіндіреді. Мәтіндегі нақты және суреттеуші ақпараттарды автор мынадай сөйлемдер арқылы береді: 1)берілген идеяны нақтылайтын, растайтын немесе түсіндіретін нақты мысалдар келтіреді; 2)басқа ғалымдардың пікірлерін, дәйексөздерін келтіріп, өзінің ойларын растайды, көрсетеді. Мұндай ақпарат мынадай қыстырма сөздер мен шылау сөздер арқылы енгізілуі мүмкін: мысалы; сондықтан; мәселен, сол сияқты; атап айтқанда т.б.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Мәтінге талдау жасауда оқушыда қандай білім мен
дағдының болуын талап етеді?
Формасы
Жанры
Мақсаты
Аудиториясы
Мазмұны
Стилі
СӨЙЛЕМ
МӘТІН
Сөйлеу формасы:
•Жазбаша – әдеби норманы
қатаң сақтап жазу түрінде
сипатталады.
•Ауызша – дыбысталып,
әдеби норманың еркін
түрімен сипатталады.
Мәтін типтері/ Формалары:
•Суреттеу, баяндау, талқылау,
сендіру, аргумент келтіру
•Монолог, диалог, полилог
13 слайд
Мәтінге талдау жасауда оқушыда қандай білім мен дағдының болуын талап етеді? Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН Сөйлеу формасы: •Жазбаша – әдеби норманы қатаң сақтап жазу түрінде сипатталады. •Ауызша – дыбысталып, әдеби норманың еркін түрімен сипатталады. Мәтін типтері/ Формалары: •Суреттеу, баяндау, талқылау, сендіру, аргумент келтіру •Монолог, диалог, полилог
14 слайд
Мәтінді талдау
Формасы
Жанры
Мақсаты
Аудиториясы
Мазмұны
Стилі
СӨЙЛЕМ
МӘТІН
, , ,
Мақала репортаж очерк
, ,
рецензия интервью
комментарий
, , , ,
Әңгіме повесть роман өлең
, , ,
драма ертегі трагедия
комедия
, ,
Лекция монография оқулық
,
Ғылымижурнал
диссертация
, ,
Бұйрық арыз қызметтікхат
, ,
Хат құттықтаухат үндеу
мәтіні
, ,
Өмірбаян күнделік
,
мінездеме түйіндеме
, ,
Жарнама хабарландыру
нұсқаулық
, ,
Даутудыру әңгімелесу
, ,
хабарлама баяндама
мінберсөз
, ,
Сәлемдесу үндеутастау
сұхбат
14 слайд
Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН , , , Мақала репортаж очерк , , рецензия интервью комментарий , , , , Әңгіме повесть роман өлең , , , драма ертегі трагедия комедия , , Лекция монография оқулық , Ғылымижурнал диссертация , , Бұйрық арыз қызметтікхат , , Хат құттықтаухат үндеу мәтіні , , Өмірбаян күнделік , мінездеме түйіндеме , , Жарнама хабарландыру нұсқаулық , , Даутудыру әңгімелесу , , хабарлама баяндама мінберсөз , , Сәлемдесу үндеутастау сұхбат
15 слайд
Мәтінді талдау
Формасы
Жанры
Мақсаты
Аудиториясы
Мазмұны
Стилі
СӨЙЛЕМ
МӘТІН
Бұлмәтін
НЕҮШІН
жазылған
( )?
немесеайтылған құрылған
Мәтіннің
қызметі
?
қандай
Ақпарат беру
Қызықтыру
Сендіру
Дауласу
Талқыға салу
Суреттеу
Ақыл-кеңес беру
Нұсқау беру
Сын пікір беру, баға беру
Тәрбиелеу
Хабарлау
15 слайд
Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН Бұлмәтін НЕҮШІН жазылған ( )? немесеайтылған құрылған Мәтіннің қызметі ? қандай Ақпарат беру Қызықтыру Сендіру Дауласу Талқыға салу Суреттеу Ақыл-кеңес беру Нұсқау беру Сын пікір беру, баға беру Тәрбиелеу Хабарлау
16 слайд
Мәтінді талдау
Формасы
Жанры
Мақсаты
Аудиториясы
Мазмұны
Стилі
СӨЙЛЕМ
МӘТІН
Бұлмәтін
КІМГЕ
арналып
жазылғаннемесеайтылған
( )?
құрылған
, ,
Түрліжастардағытоптарға яғни
өтекішкенебалаларғанемесе
зейнеткерлерге
: ,
Арнайытоптарға мысалы тарих
немесефутболғақызығушы
адамдарға
:
Кәсібимамандарға мұғалімдерге
немеседәрігерлерге
:
Әртүрліәлеуметтіктоптарға
, ,
жұмыссыздарға еріктілерге жас
қызметкерлерге
:
Жалпыаудиторияға кеңшеңберлі
оқырмандарыбартанымал
газеттерге
16 слайд
Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН Бұлмәтін КІМГЕ арналып жазылғаннемесеайтылған ( )? құрылған , , Түрліжастардағытоптарға яғни өтекішкенебалаларғанемесе зейнеткерлерге : , Арнайытоптарға мысалы тарих немесефутболғақызығушы адамдарға : Кәсібимамандарға мұғалімдерге немеседәрігерлерге : Әртүрліәлеуметтіктоптарға , , жұмыссыздарға еріктілерге жас қызметкерлерге : Жалпыаудиторияға кеңшеңберлі оқырмандарыбартанымал газеттерге
17 слайд
•
Мәтінденетуралы
?
айтылады
•
Тақырыппенжәне
КОНТЕКСПЕН
байланысы
КОНТЕКС
ТТарихи
Әлеуметтік
( / / /
мектеп отбасы бизнес жұмы
)
с
Мәтінді талдау
Формасы
Жанры
Мақсаты
Аудиториясы
Мазмұны
Стилі
СӨЙЛЕМ
МӘТІН
СӨЗ
17 слайд
• Мәтінденетуралы ? айтылады • Тақырыппенжәне КОНТЕКСПЕН байланысы КОНТЕКС ТТарихи Әлеуметтік ( / / / мектеп отбасы бизнес жұмы ) с Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН СӨЗ
18 слайд
Мәтінді талдау
Формасы
Жанры
Мақсаты
Аудиториясы
Мазмұны
Стилі
-
Белгілібірқарым қатынас
мақсатындақолданылған
тілдіңкөркемдегішқұралдар
жүйесі
Ауызекісөйлеу
Публицистикалық
Көркемәдебиет
Ғылыми
-
Ресми ісқағаздар
Жасанды
Әдептентыс
Қарапайым
Кітаби
Салтанатты
Юморлы
Сатиралы
18 слайд
Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі - Белгілібірқарым қатынас мақсатындақолданылған тілдіңкөркемдегішқұралдар жүйесі Ауызекісөйлеу Публицистикалық Көркемәдебиет Ғылыми - Ресми ісқағаздар Жасанды Әдептентыс Қарапайым Кітаби Салтанатты Юморлы Сатиралы
19 слайд
Мәтінді талдау: СТИЛЬ
Белгілі бір қарым-қатынас мақсатында
қолданылған тілдің көркемдегіш құралдар жүйесі
Ауызекі сөйлеу
Публицистикалық
Көркем әдебиет
Ғылыми
Ресми-ісқағаздар
Жасанды
Әдептен тыс
Қарапайым
Кітаби
Салтанатты
Юморлы
Сатиралы
19 слайд
Мәтінді талдау: СТИЛЬ Белгілі бір қарым-қатынас мақсатында қолданылған тілдің көркемдегіш құралдар жүйесі Ауызекі сөйлеу Публицистикалық Көркем әдебиет Ғылыми Ресми-ісқағаздар Жасанды Әдептен тыс Қарапайым Кітаби Салтанатты Юморлы Сатиралы
20 слайд
ТІЛІ
М
әтіндіталдау
СӨЗ
ДЕҢГЕЙІ
СӨЙЛЕМ
ДЕҢГЕЙІ
МӘТІН
ДЕҢГЕЙІ
:
Лексика
Жасерекшелігі
Эмоционалды
Жаргонсөздер
-
Ауызекіқарым
қатынассөздері
,
Кәсібитіркестер
, ,
мысалы ғылыми
, «
мектеп бөбек
»
жырлары
қысқартулар
:
Тілдіктәсілдер
Кейіптеу
Қайталау
Дыбысқайталау
Теңеу
Метафора
Ирония
Парадокс
Гипербола
Аллитерация
Ассонанс
Дауысырғағы
Жіктеу
есімдіктері
Бұйырумәнді
сөздер
Күшейтпелі
шырайлар
Үшсөзді
қайталау
20 слайд
ТІЛІ М әтіндіталдау СӨЗ ДЕҢГЕЙІ СӨЙЛЕМ ДЕҢГЕЙІ МӘТІН ДЕҢГЕЙІ : Лексика Жасерекшелігі Эмоционалды Жаргонсөздер - Ауызекіқарым қатынассөздері , Кәсібитіркестер , , мысалы ғылыми , « мектеп бөбек » жырлары қысқартулар : Тілдіктәсілдер Кейіптеу Қайталау Дыбысқайталау Теңеу Метафора Ирония Парадокс Гипербола Аллитерация Ассонанс Дауысырғағы Жіктеу есімдіктері Бұйырумәнді сөздер Күшейтпелі шырайлар Үшсөзді қайталау
21 слайд
• /
Жай құрмалас
• /
Сұраулы риторикалық
сұрақтар
•
Лепті
•
Болымсыз
ТІЛІ
М
әтіндіталдау
СӨЗ
ДЕҢГЕЙІ
СӨЙЛЕМ
ДЕҢГЕЙІ
МӘТІН
ДЕҢГЕЙІ
Абзацқұрылымы
Абзацтарды
байланыстырушы
сөздер
Шақтардыңәр
алуандығы
1 3-
немесе жақтан
баяндау
Мәтінқұрылымының
логикалылығы
Мазмұндаудың
қолжетімділігі
Авторүнімен
көзқарасы
21 слайд
• / Жай құрмалас • / Сұраулы риторикалық сұрақтар • Лепті • Болымсыз ТІЛІ М әтіндіталдау СӨЗ ДЕҢГЕЙІ СӨЙЛЕМ ДЕҢГЕЙІ МӘТІН ДЕҢГЕЙІ Абзацқұрылымы Абзацтарды байланыстырушы сөздер Шақтардыңәр алуандығы 1 3- немесе жақтан баяндау Мәтінқұрылымының логикалылығы Мазмұндаудың қолжетімділігі Авторүнімен көзқарасы
22 слайд
22 слайд
23 слайд
Мәтіндіқайтақұрастыруға
дағдыланады
23 слайд
Мәтіндіқайтақұрастыруға дағдыланады
24 слайд
Бағалаужүйесі
функциональдықсауаттылықтасырттай
бағалаужәнеіштейбағалауболып
. -
бөлінеді Іштейбағалау оқупәнібойынша
оқытусапасындиагностикалаужәне
мемлекеттікжалпығабілімберу
стандартыөлшемінесәйкесжүзеге
.
асырылады
-
Алсырттайбағалау әрбірдеңгейді
аяқтаубойыншабілімалушыныңоқу
жетістіктерініңнәтижелерінесәйкес
( , . .), -
ҰБТ ББЖМжәнетб сондай ақ
(
халқаралықзерттеулерге Т
IMSS, PISA
және
PIRLS) .
қатысуыарқылыжүзегеасырылады
24 слайд
Бағалаужүйесі функциональдықсауаттылықтасырттай бағалаужәнеіштейбағалауболып . - бөлінеді Іштейбағалау оқупәнібойынша оқытусапасындиагностикалаужәне мемлекеттікжалпығабілімберу стандартыөлшемінесәйкесжүзеге . асырылады - Алсырттайбағалау әрбірдеңгейді аяқтаубойыншабілімалушыныңоқу жетістіктерініңнәтижелерінесәйкес ( , . .), - ҰБТ ББЖМжәнетб сондай ақ ( халқаралықзерттеулерге Т IMSS, PISA және PIRLS) . қатысуыарқылыжүзегеасырылады
25 слайд
Оқушылардыңфункционалдық
-
сауаттылығындамыту бүгінгі
заманныңталабы
Болашақазаматөзұлтыныңасылмұрасын
сусындауарқылытуғанхалқының
, ,
тарихымен мәдениетіменжететанысып
.
білімінкеңейтеді Қазақтілінің
,
грамматикасынтереңмеңгергеноқушы
-
қоғамныңкез келгенсаласындақиналмай
,
жұмысістеп өзініңфункционалды
.
сауаттылығынкөрсетеалады
,
Қорытаайтқанда
функционалдықсауаттылықты
—
жүзегеасырудыңбастыміндеті оқушылардың
теориялықбілімдерінпрактикалықтұрғыда
қолдануыменқатартәуелсізеліміздіңкелешегіне
үлкенжауапкершілікпенқарауғаүлестерінқосуболып
.
табылады
25 слайд
Оқушылардыңфункционалдық - сауаттылығындамыту бүгінгі заманныңталабы Болашақазаматөзұлтыныңасылмұрасын сусындауарқылытуғанхалқының , , тарихымен мәдениетіменжететанысып . білімінкеңейтеді Қазақтілінің , грамматикасынтереңмеңгергеноқушы - қоғамныңкез келгенсаласындақиналмай , жұмысістеп өзініңфункционалды . сауаттылығынкөрсетеалады , Қорытаайтқанда функционалдықсауаттылықты — жүзегеасырудыңбастыміндеті оқушылардың теориялықбілімдерінпрактикалықтұрғыда қолдануыменқатартәуелсізеліміздіңкелешегіне үлкенжауапкершілікпенқарауғаүлестерінқосуболып . табылады
26 слайд
26 слайд