Материалдар / Оқу сауаттылығын арттырудың тиімді жолдары

Оқу сауаттылығын арттырудың тиімді жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқылым дағдылары, мәтін түрлеріне талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2024
41
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқусауаттылығын арттырудыңтиімді жолдары . №170 ММатаеватындағы ортамектебі Қазақтіліменәдебиетіпәні : . . мұғалімі

1 слайд
Оқусауаттылығын арттырудыңтиімді жолдары . №170 ММатаеватындағы ортамектебі Қазақтіліменәдебиетіпәні : . . мұғалімі ЖарылқаповаСА

1 слайд

Оқусауаттылығын арттырудыңтиімді жолдары . №170 ММатаеватындағы ортамектебі Қазақтіліменәдебиетіпәні : . . мұғалімі ЖарылқаповаСА

Мәтінненақпаратты айқындайбілу Мәтіндердітүсінебілуі Мәніменмазмұнын түсініптұжырымдауы Оқығанынқолданабілу

2 слайд
Мәтінненақпаратты айқындайбілу Мәтіндердітүсінебілуі Мәніменмазмұнын түсініптұжырымдауы Оқығанынқолданабілу Жазбамәтіндердітүсіну Мәтінніңлогикалық құрылымынтүсіну Мәтінніңмазмұнына рефлексия Мәтінніңнегізгі элементтерінанықтау Әртүрлімәліметтерді салыстыру Қажеттіформаны бейнелегенмәліметті іздестіру Оқу сауаттылығ ыдегеніміз ? не

2 слайд

Мәтінненақпаратты айқындайбілу Мәтіндердітүсінебілуі Мәніменмазмұнын түсініптұжырымдауы Оқығанынқолданабілу Жазбамәтіндердітүсіну Мәтінніңлогикалық құрылымынтүсіну Мәтінніңмазмұнына рефлексия Мәтінніңнегізгі элементтерінанықтау Әртүрлімәліметтерді салыстыру Қажеттіформаны бейнелегенмәліметті іздестіру Оқу сауаттылығ ыдегеніміз ? не

Оқусауаттылығындамытудақолданылатын МӘТІНТҮРЛЕРІ ТҰТАСМӘТІН Өзарасабақтасқан , сөйлемдердентұрады олар , , бөлі

3 слайд
Оқусауаттылығындамытудақолданылатын МӘТІНТҮРЛЕРІ ТҰТАСМӘТІН Өзарасабақтасқан , сөйлемдердентұрады олар , , бөлімдер тарау кіріспежәне , негізгі қорытындыдан . топтастырылады ДИСКРЕТТІМӘТІН , , Кесте графиктер диаграмма сияқтымәтінніңақпараттық . бірліктерінентұрады АРАЛАСМӘТІН “ ” “ ” тұтас және дискретті мәтіндердіңерекшеліктерін . біріктіреді ҚҰРАМДАСМӘТІН , Мағына форматжағынан - әрқайсысыбір бірінетәуелсіз ( ) әртүрлі бірнеше мәтіндерден . құрастырылады

3 слайд

Оқусауаттылығындамытудақолданылатын МӘТІНТҮРЛЕРІ ТҰТАСМӘТІН Өзарасабақтасқан , сөйлемдердентұрады олар , , бөлімдер тарау кіріспежәне , негізгі қорытындыдан . топтастырылады ДИСКРЕТТІМӘТІН , , Кесте графиктер диаграмма сияқтымәтінніңақпараттық . бірліктерінентұрады АРАЛАСМӘТІН “ ” “ ” тұтас және дискретті мәтіндердіңерекшеліктерін . біріктіреді ҚҰРАМДАСМӘТІН , Мағына форматжағынан - әрқайсысыбір бірінетәуелсіз ( ) әртүрлі бірнеше мәтіндерден . құрастырылады

Тапсырманыорындауғаарналған ұсыныстар 1. . Мәтіндізейінқойыпоқыпшығыңыз 2. . Мәтінненақпараттытабыңыз 1- : ? тапсырма ЖСНдег

4 слайд
Тапсырманыорындауғаарналған ұсыныстар 1. . Мәтіндізейінқойыпоқыпшығыңыз 2. . Мәтінненақпараттытабыңыз 1- : ? тапсырма ЖСНдегенімізне . А Мектепке келгенде берілетін сәйкестендіру нөмірі . 16 В жастан бастап жеке тұлғаға берілетін сәйкестендіру нөмірі . С Дүниеге келген әр тұлғаға берілетін сәйкестендіру нөмірі . 18 Д жасқа толғанда берілетін жеке сәйкестендіру нөмірі

4 слайд

Тапсырманыорындауғаарналған ұсыныстар 1. . Мәтіндізейінқойыпоқыпшығыңыз 2. . Мәтінненақпараттытабыңыз 1- : ? тапсырма ЖСНдегенімізне . А Мектепке келгенде берілетін сәйкестендіру нөмірі . 16 В жастан бастап жеке тұлғаға берілетін сәйкестендіру нөмірі . С Дүниеге келген әр тұлғаға берілетін сәйкестендіру нөмірі . 18 Д жасқа толғанда берілетін жеке сәйкестендіру нөмірі

Тапсырманыорындауғаарналған ұсыныстар 1. . Мәтіндікөзжүгіртіпқарапшығыңыз 2. - 7- . ЖСН деберілген санғамәнберіңіз 2- : та

5 слайд
Тапсырманыорындауғаарналған ұсыныстар 1. . Мәтіндікөзжүгіртіпқарапшығыңыз 2. - 7- . ЖСН деберілген санғамәнберіңіз 2- : тапсырма Суреттекөрсетілгенжеке куәліктегіжетіншісанкімгетиесілі ? жәнеқайғасырдыңадамы

5 слайд

Тапсырманыорындауғаарналған ұсыныстар 1. . Мәтіндікөзжүгіртіпқарапшығыңыз 2. - 7- . ЖСН деберілген санғамәнберіңіз 2- : тапсырма Суреттекөрсетілгенжеке куәліктегіжетіншісанкімгетиесілі ? жәнеқайғасырдыңадамы

Сұрақтард ың түрлері Ашық сұрақтар Жабық сұрақтар Екітипті сұрақтар Ақпаратты , түсіндіруді өз көзқарасын

6 слайд
Сұрақтард ың түрлері Ашық сұрақтар Жабық сұрақтар Екітипті сұрақтар Ақпаратты , түсіндіруді өз көзқарасын , , білдіруді ойлауды , талдайбілуді сарапшылық , бағаныталапетеді анағұрлымтолық жауапты бағамдайды Сарапшылықбағалауды , қажететпейді автоматты режимдебағалауға . 2 : болады түрібар классикалықжабықсұрақ – 4-5 1 нұсқадан дұрыс , жауапты күрделіжабық – сұрақ нақтыжауап . берудіталапетеді Сарапшылық бағалаудықажет . “ ” етпейді Иә “ ”, немесе жоқ “ ” өзгерді немесе “ ”, өзгермеді “ ” дұрыс немесе “ ” бұрыс депжауап . берілетінсұрақ

6 слайд

Сұрақтард ың түрлері Ашық сұрақтар Жабық сұрақтар Екітипті сұрақтар Ақпаратты , түсіндіруді өз көзқарасын , , білдіруді ойлауды , талдайбілуді сарапшылық , бағаныталапетеді анағұрлымтолық жауапты бағамдайды Сарапшылықбағалауды , қажететпейді автоматты режимдебағалауға . 2 : болады түрібар классикалықжабықсұрақ – 4-5 1 нұсқадан дұрыс , жауапты күрделіжабық – сұрақ нақтыжауап . берудіталапетеді Сарапшылық бағалаудықажет . “ ” етпейді Иә “ ”, немесе жоқ “ ” өзгерді немесе “ ”, өзгермеді “ ” дұрыс немесе “ ” бұрыс депжауап . берілетінсұрақ

1- : тапсырма Мәтінжәнесуретидеясынасайтелефонның 3 . адамөмірінекелтіретін зиянынкөрсетіңіз . А Бойдыңөсуінезиян . В

7 слайд
1- : тапсырма Мәтінжәнесуретидеясынасайтелефонның 3 . адамөмірінекелтіретін зиянынкөрсетіңіз . А Бойдыңөсуінезиян . В Естуқабілетінезиян . С Көруқабілетінезиян . Д Бұлшықетжүйесінезиян 2- : тапсырма Бағдаршамныңадамөмірінеқаншалықтықатысы ? , бар Өзойыңыздымәтіндердегіақпараттардықолданаотырып . төртсөйлемменжеткізіңіз 3- : тапсырма , Тұжырымдамаларғакелісу келіспеупікірлеріңізді білдіріңіз №Тұжырымдамалар Келісемі н Келіспейм ін 1 Қоқыстардықайтаөңдеу экологияғаайтарлықтайпайда әкелді 2 Қайталамашикізаттардың сапасытөменболады

7 слайд

1- : тапсырма Мәтінжәнесуретидеясынасайтелефонның 3 . адамөмірінекелтіретін зиянынкөрсетіңіз . А Бойдыңөсуінезиян . В Естуқабілетінезиян . С Көруқабілетінезиян . Д Бұлшықетжүйесінезиян 2- : тапсырма Бағдаршамныңадамөмірінеқаншалықтықатысы ? , бар Өзойыңыздымәтіндердегіақпараттардықолданаотырып . төртсөйлемменжеткізіңіз 3- : тапсырма , Тұжырымдамаларғакелісу келіспеупікірлеріңізді білдіріңіз №Тұжырымдамалар Келісемі н Келіспейм ін 1 Қоқыстардықайтаөңдеу экологияғаайтарлықтайпайда әкелді 2 Қайталамашикізаттардың сапасытөменболады

– Мәтінменжұмыс оқылымдағдысынжетілдірудің негізі Оқылымдағдысын жетілдіруоқу бағдарламасында ? қалайқарастырылған

8 слайд
– Мәтінменжұмыс оқылымдағдысынжетілдірудің негізі Оқылымдағдысын жетілдіруоқу бағдарламасында ? қалайқарастырылған

8 слайд

– Мәтінменжұмыс оқылымдағдысынжетілдірудің негізі Оқылымдағдысын жетілдіруоқу бағдарламасында ? қалайқарастырылған

5-9 сыныптарда «Оқылым» бөлімі

9 слайд
5-9 сыныптарда «Оқылым» бөлімі

9 слайд

5-9 сыныптарда «Оқылым» бөлімі

Бағдарламада оқу мақсаттарының қамтылуы

10 слайд
Бағдарламада оқу мақсаттарының қамтылуы

10 слайд

Бағдарламада оқу мақсаттарының қамтылуы

Мәтіндегі негізгі және қосымша (жанама) ақпарат дегеніміз не? Мәтіннің негізгі ақпаратына түсініксіз ұғымдарды автордың талқыл

11 слайд
Мәтіндегі негізгі және қосымша (жанама) ақпарат дегеніміз не? Мәтіннің негізгі ақпаратына түсініксіз ұғымдарды автордың талқылауы, сипаттаулар, баяндаулар, логикалық тұжырымдар кіреді. Мағыналық бөліктің негізгі мәліметтерін көрсету үшін онда тезистер мен тұжырымдар қолданылады және олар көбінесе азатжолдың басты идеясы - бірінші және екінші сөйлемдер болады. Қосымша (жанама) ақпарат түрлері мыналарды қамтиды: қосымша, суреттейтін және анықтайтын, қайталанатын, жинақтайтын ақпараттар. Қосымша ақпарат кеңейтеді, онда қарастырылатын құбылыстардың мәнін ашып түсіндіреді. Мәтіндегі нақты және суреттеуші ақпараттарды автор мынадай сөйлемдер арқылы береді: 1)берілген идеяны нақтылайтын, растайтын немесе түсіндіретін нақты мысалдар келтіреді; 2)басқа ғалымдардың пікірлерін, дәйексөздерін келтіріп, өзінің ойларын растайды, көрсетеді. Мұндай ақпарат мынадай қыстырма сөздер мен шылау сөздер арқылы енгізілуі мүмкін: мысалы; сондықтан; мәселен, сол сияқты; атап айтқанда т.б.

11 слайд

Мәтіндегі негізгі және қосымша (жанама) ақпарат дегеніміз не? Мәтіннің негізгі ақпаратына түсініксіз ұғымдарды автордың талқылауы, сипаттаулар, баяндаулар, логикалық тұжырымдар кіреді. Мағыналық бөліктің негізгі мәліметтерін көрсету үшін онда тезистер мен тұжырымдар қолданылады және олар көбінесе азатжолдың басты идеясы - бірінші және екінші сөйлемдер болады. Қосымша (жанама) ақпарат түрлері мыналарды қамтиды: қосымша, суреттейтін және анықтайтын, қайталанатын, жинақтайтын ақпараттар. Қосымша ақпарат кеңейтеді, онда қарастырылатын құбылыстардың мәнін ашып түсіндіреді. Мәтіндегі нақты және суреттеуші ақпараттарды автор мынадай сөйлемдер арқылы береді: 1)берілген идеяны нақтылайтын, растайтын немесе түсіндіретін нақты мысалдар келтіреді; 2)басқа ғалымдардың пікірлерін, дәйексөздерін келтіріп, өзінің ойларын растайды, көрсетеді. Мұндай ақпарат мынадай қыстырма сөздер мен шылау сөздер арқылы енгізілуі мүмкін: мысалы; сондықтан; мәселен, сол сияқты; атап айтқанда т.б.

12 слайд

12 слайд

Мәтінге талдау жасауда оқушыда қандай білім мен дағдының болуын талап етеді? Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны

13 слайд
Мәтінге талдау жасауда оқушыда қандай білім мен дағдының болуын талап етеді? Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН Сөйлеу формасы: •Жазбаша – әдеби норманы қатаң сақтап жазу түрінде сипатталады. •Ауызша – дыбысталып, әдеби норманың еркін түрімен сипатталады. Мәтін типтері/ Формалары: •Суреттеу, баяндау, талқылау, сендіру, аргумент келтіру •Монолог, диалог, полилог

13 слайд

Мәтінге талдау жасауда оқушыда қандай білім мен дағдының болуын талап етеді? Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН Сөйлеу формасы: •Жазбаша – әдеби норманы қатаң сақтап жазу түрінде сипатталады. •Ауызша – дыбысталып, әдеби норманың еркін түрімен сипатталады. Мәтін типтері/ Формалары: •Суреттеу, баяндау, талқылау, сендіру, аргумент келтіру •Монолог, диалог, полилог

Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН  , , , Мақала репортаж очерк , , ре

14 слайд
Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН  , , , Мақала репортаж очерк , , рецензия интервью комментарий  , , , , Әңгіме повесть роман өлең , , , драма ертегі трагедия комедия  , , Лекция монография оқулық  , Ғылымижурнал диссертация  , , Бұйрық арыз қызметтікхат  , , Хат құттықтаухат үндеу мәтіні  , , Өмірбаян күнделік , мінездеме түйіндеме  , , Жарнама хабарландыру нұсқаулық  , , Даутудыру әңгімелесу , , хабарлама баяндама мінберсөз  , , Сәлемдесу үндеутастау сұхбат

14 слайд

Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН  , , , Мақала репортаж очерк , , рецензия интервью комментарий  , , , , Әңгіме повесть роман өлең , , , драма ертегі трагедия комедия  , , Лекция монография оқулық  , Ғылымижурнал диссертация  , , Бұйрық арыз қызметтікхат  , , Хат құттықтаухат үндеу мәтіні  , , Өмірбаян күнделік , мінездеме түйіндеме  , , Жарнама хабарландыру нұсқаулық  , , Даутудыру әңгімелесу , , хабарлама баяндама мінберсөз  , , Сәлемдесу үндеутастау сұхбат

Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН Бұлмәтін НЕҮШІН жазылған ( )?

15 слайд
Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН Бұлмәтін НЕҮШІН жазылған ( )? немесеайтылған құрылған Мәтіннің қызметі ? қандай Ақпарат беру Қызықтыру Сендіру Дауласу Талқыға салу Суреттеу Ақыл-кеңес беру Нұсқау беру Сын пікір беру, баға беру Тәрбиелеу Хабарлау

15 слайд

Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН Бұлмәтін НЕҮШІН жазылған ( )? немесеайтылған құрылған Мәтіннің қызметі ? қандай Ақпарат беру Қызықтыру Сендіру Дауласу Талқыға салу Суреттеу Ақыл-кеңес беру Нұсқау беру Сын пікір беру, баға беру Тәрбиелеу Хабарлау

Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН Бұлмәтін КІМГЕ арналып жазылғ

16 слайд
Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН Бұлмәтін КІМГЕ арналып жазылғаннемесеайтылған ( )? құрылған  , , Түрліжастардағытоптарға яғни өтекішкенебалаларғанемесе зейнеткерлерге  : , Арнайытоптарға мысалы тарих немесефутболғақызығушы адамдарға  : Кәсібимамандарға мұғалімдерге немеседәрігерлерге  : Әртүрліәлеуметтіктоптарға , , жұмыссыздарға еріктілерге жас қызметкерлерге  : Жалпыаудиторияға кеңшеңберлі оқырмандарыбартанымал газеттерге

16 слайд

Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН Бұлмәтін КІМГЕ арналып жазылғаннемесеайтылған ( )? құрылған  , , Түрліжастардағытоптарға яғни өтекішкенебалаларғанемесе зейнеткерлерге  : , Арнайытоптарға мысалы тарих немесефутболғақызығушы адамдарға  : Кәсібимамандарға мұғалімдерге немеседәрігерлерге  : Әртүрліәлеуметтіктоптарға , , жұмыссыздарға еріктілерге жас қызметкерлерге  : Жалпыаудиторияға кеңшеңберлі оқырмандарыбартанымал газеттерге

• Мәтінденетуралы ? айтылады • Тақырыппенжәне КОНТЕКСПЕН байланысы КОНТЕКС ТТарихи  Әлеуметтік ( / / / мектеп отбасы б

17 слайд
• Мәтінденетуралы ? айтылады • Тақырыппенжәне КОНТЕКСПЕН байланысы КОНТЕКС ТТарихи  Әлеуметтік ( / / / мектеп отбасы бизнес жұмы ) с Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН СӨЗ

17 слайд

• Мәтінденетуралы ? айтылады • Тақырыппенжәне КОНТЕКСПЕН байланысы КОНТЕКС ТТарихи  Әлеуметтік ( / / / мектеп отбасы бизнес жұмы ) с Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі СӨЙЛЕМ МӘТІН СӨЗ

Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі - Белгілібірқарым қатынас мақсатындақолданылған

18 слайд
Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі - Белгілібірқарым қатынас мақсатындақолданылған тілдіңкөркемдегішқұралдар жүйесі  Ауызекісөйлеу Публицистикалық  Көркемәдебиет Ғылыми  - Ресми ісқағаздар  Жасанды  Әдептентыс  Қарапайым Кітаби  Салтанатты  Юморлы  Сатиралы

18 слайд

Мәтінді талдау Формасы Жанры Мақсаты Аудиториясы Мазмұны Стилі - Белгілібірқарым қатынас мақсатындақолданылған тілдіңкөркемдегішқұралдар жүйесі  Ауызекісөйлеу Публицистикалық  Көркемәдебиет Ғылыми  - Ресми ісқағаздар  Жасанды  Әдептентыс  Қарапайым Кітаби  Салтанатты  Юморлы  Сатиралы

Мәтінді талдау: СТИЛЬ Белгілі бір қарым-қатынас мақсатында қолданылған тілдің көркемдегіш құралдар жүйесі Ауызекі сөйлеу Пуб

19 слайд
Мәтінді талдау: СТИЛЬ Белгілі бір қарым-қатынас мақсатында қолданылған тілдің көркемдегіш құралдар жүйесі Ауызекі сөйлеу Публицистикалық Көркем әдебиет Ғылыми Ресми-ісқағаздар Жасанды Әдептен тыс Қарапайым Кітаби Салтанатты Юморлы Сатиралы

19 слайд

Мәтінді талдау: СТИЛЬ Белгілі бір қарым-қатынас мақсатында қолданылған тілдің көркемдегіш құралдар жүйесі Ауызекі сөйлеу Публицистикалық Көркем әдебиет Ғылыми Ресми-ісқағаздар Жасанды Әдептен тыс Қарапайым Кітаби Салтанатты Юморлы Сатиралы

ТІЛІ М әтіндіталдау СӨЗ ДЕҢГЕЙІ СӨЙЛЕМ ДЕҢГЕЙІ МӘТІН ДЕҢГЕЙІ : Лексика  Жасерекшелігі Эмоционалды  Жаргонсөздер

20 слайд
ТІЛІ М әтіндіталдау СӨЗ ДЕҢГЕЙІ СӨЙЛЕМ ДЕҢГЕЙІ МӘТІН ДЕҢГЕЙІ : Лексика  Жасерекшелігі Эмоционалды  Жаргонсөздер  - Ауызекіқарым қатынассөздері  , Кәсібитіркестер , , мысалы ғылыми , « мектеп бөбек » жырлары қысқартулар : Тілдіктәсілдер Кейіптеу Қайталау  Дыбысқайталау Теңеу Метафора Ирония Парадокс Гипербола Аллитерация  Ассонанс  Дауысырғағы  Жіктеу есімдіктері  Бұйырумәнді сөздер  Күшейтпелі шырайлар  Үшсөзді қайталау

20 слайд

ТІЛІ М әтіндіталдау СӨЗ ДЕҢГЕЙІ СӨЙЛЕМ ДЕҢГЕЙІ МӘТІН ДЕҢГЕЙІ : Лексика  Жасерекшелігі Эмоционалды  Жаргонсөздер  - Ауызекіқарым қатынассөздері  , Кәсібитіркестер , , мысалы ғылыми , « мектеп бөбек » жырлары қысқартулар : Тілдіктәсілдер Кейіптеу Қайталау  Дыбысқайталау Теңеу Метафора Ирония Парадокс Гипербола Аллитерация  Ассонанс  Дауысырғағы  Жіктеу есімдіктері  Бұйырумәнді сөздер  Күшейтпелі шырайлар  Үшсөзді қайталау

• / Жай құрмалас • / Сұраулы риторикалық сұрақтар • Лепті • Болымсыз ТІЛІ М әтіндіталдау СӨЗ ДЕҢГЕЙІ СӨЙЛЕМ ДЕҢГЕ

21 слайд
• / Жай құрмалас • / Сұраулы риторикалық сұрақтар • Лепті • Болымсыз ТІЛІ М әтіндіталдау СӨЗ ДЕҢГЕЙІ СӨЙЛЕМ ДЕҢГЕЙІ МӘТІН ДЕҢГЕЙІ  Абзацқұрылымы  Абзацтарды байланыстырушы сөздер  Шақтардыңәр алуандығы 1 3- немесе жақтан баяндау  Мәтінқұрылымының логикалылығы  Мазмұндаудың қолжетімділігі  Авторүнімен көзқарасы

21 слайд

• / Жай құрмалас • / Сұраулы риторикалық сұрақтар • Лепті • Болымсыз ТІЛІ М әтіндіталдау СӨЗ ДЕҢГЕЙІ СӨЙЛЕМ ДЕҢГЕЙІ МӘТІН ДЕҢГЕЙІ  Абзацқұрылымы  Абзацтарды байланыстырушы сөздер  Шақтардыңәр алуандығы 1 3- немесе жақтан баяндау  Мәтінқұрылымының логикалылығы  Мазмұндаудың қолжетімділігі  Авторүнімен көзқарасы

22 слайд

22 слайд

Мәтіндіқайтақұрастыруға дағдыланады

23 слайд
Мәтіндіқайтақұрастыруға дағдыланады

23 слайд

Мәтіндіқайтақұрастыруға дағдыланады

Бағалаужүйесі функциональдықсауаттылықтасырттай бағалаужәнеіштейбағалауболып . - бөлінеді Іштейбағалау оқупәнібойынш

24 слайд
Бағалаужүйесі функциональдықсауаттылықтасырттай бағалаужәнеіштейбағалауболып . - бөлінеді Іштейбағалау оқупәнібойынша оқытусапасындиагностикалаужәне мемлекеттікжалпығабілімберу стандартыөлшемінесәйкесжүзеге . асырылады - Алсырттайбағалау әрбірдеңгейді аяқтаубойыншабілімалушыныңоқу жетістіктерініңнәтижелерінесәйкес ( , . .), - ҰБТ ББЖМжәнетб сондай ақ ( халқаралықзерттеулерге Т IMSS, PISA және PIRLS) . қатысуыарқылыжүзегеасырылады

24 слайд

Бағалаужүйесі функциональдықсауаттылықтасырттай бағалаужәнеіштейбағалауболып . - бөлінеді Іштейбағалау оқупәнібойынша оқытусапасындиагностикалаужәне мемлекеттікжалпығабілімберу стандартыөлшемінесәйкесжүзеге . асырылады - Алсырттайбағалау әрбірдеңгейді аяқтаубойыншабілімалушыныңоқу жетістіктерініңнәтижелерінесәйкес ( , . .), - ҰБТ ББЖМжәнетб сондай ақ ( халқаралықзерттеулерге Т IMSS, PISA және PIRLS) . қатысуыарқылыжүзегеасырылады

Оқушылардыңфункционалдық - сауаттылығындамыту бүгінгі заманныңталабы Болашақазаматөзұлтыныңасылмұрасын сусындауар

25 слайд
Оқушылардыңфункционалдық - сауаттылығындамыту бүгінгі заманныңталабы Болашақазаматөзұлтыныңасылмұрасын сусындауарқылытуғанхалқының , , тарихымен мәдениетіменжететанысып . білімінкеңейтеді Қазақтілінің , грамматикасынтереңмеңгергеноқушы - қоғамныңкез келгенсаласындақиналмай , жұмысістеп өзініңфункционалды . сауаттылығынкөрсетеалады , Қорытаайтқанда функционалдықсауаттылықты — жүзегеасырудыңбастыміндеті оқушылардың теориялықбілімдерінпрактикалықтұрғыда қолдануыменқатартәуелсізеліміздіңкелешегіне үлкенжауапкершілікпенқарауғаүлестерінқосуболып . табылады

25 слайд

Оқушылардыңфункционалдық - сауаттылығындамыту бүгінгі заманныңталабы Болашақазаматөзұлтыныңасылмұрасын сусындауарқылытуғанхалқының , , тарихымен мәдениетіменжететанысып . білімінкеңейтеді Қазақтілінің , грамматикасынтереңмеңгергеноқушы - қоғамныңкез келгенсаласындақиналмай , жұмысістеп өзініңфункционалды . сауаттылығынкөрсетеалады , Қорытаайтқанда функционалдықсауаттылықты — жүзегеасырудыңбастыміндеті оқушылардың теориялықбілімдерінпрактикалықтұрғыда қолдануыменқатартәуелсізеліміздіңкелешегіне үлкенжауапкершілікпенқарауғаүлестерінқосуболып . табылады

26 слайд

26 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ