Оқу сауаттылығы.pptx




1 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ МӘНІНДЕ
СҰРАҚТАРДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ БЕЛГІЛЕРІ
МЕН
СИПАТТАМАСЫ
Ақыл Самарханұлы
Алматы қаласы
№185 мектеп-гимназияның
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
педагог-зерттеуші
Алматы, 2024
1 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ МӘНІНДЕ СҰРАҚТАРДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ БЕЛГІЛЕРІ МЕН СИПАТТАМАСЫ Ақыл Самарханұлы Алматы қаласы №185 мектеп-гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі педагог-зерттеуші Алматы, 2024

2 слайд
Толық жауапты қажет ететін
ашық сұрақтар
Оқу сауаттылығындағы сұрақтар типі
Логикалық пайымдауды қажет
ететін
жабық сұрақтар
Мәтіндегі мазмұн тұтастығы мен
коммуникативтік ойды баяндаудың
шынайлығына байланысты оқу сауаттылығында
(халықаралық зерттеулерде) тапсырма
сұрақтары….беріледі
Мазмұнға көзқарасты
дәлелдейтін айнымалы
немесе
қос типті сұрақтар
Сұрақтар құрылымы білім алушылардың
дағдылық әрекеттеріне, зерттеу
әрекеттеріне, болжау жасау мен жобалық
дағдыларына сүйеніп жасалады.
2 слайд
Толық жауапты қажет ететін ашық сұрақтар Оқу сауаттылығындағы сұрақтар типі Логикалық пайымдауды қажет ететін жабық сұрақтар Мәтіндегі мазмұн тұтастығы мен коммуникативтік ойды баяндаудың шынайлығына байланысты оқу сауаттылығында (халықаралық зерттеулерде) тапсырма сұрақтары….беріледі Мазмұнға көзқарасты дәлелдейтін айнымалы немесе қос типті сұрақтар Сұрақтар құрылымы білім алушылардың дағдылық әрекеттеріне, зерттеу әрекеттеріне, болжау жасау мен жобалық дағдыларына сүйеніп жасалады.

3 слайд
АШЫҚ СҰРАҚТАР ТИПІ
Ойлаудың шынайлығына қатысты
талдау, ақпаратты сұрыптау,
білу мен түсінуге бағытталған
сұрақтар беріледі
Білім
•Білімнің бұл саласындағы әмбебап
түсініктер
•Заңдар мен жинақтаулар
•Теориялар мен құрылымдар
Түсіну
Интерпретация
3 слайд
АШЫҚ СҰРАҚТАР ТИПІ Ойлаудың шынайлығына қатысты талдау, ақпаратты сұрыптау, білу мен түсінуге бағытталған сұрақтар беріледі Білім •Білімнің бұл саласындағы әмбебап түсініктер •Заңдар мен жинақтаулар •Теориялар мен құрылымдар Түсіну Интерпретация

4 слайд
ЖАБЫҚ СҰРАҚТАР ТИПІ
Қолдану
Білімді тек стандартты
жағдайда ғана емес, жаңа
жағдаяттарда да қолдану
Негізді немесе
классикалық жабық
сұрақтар
Тура жауапты қажет
ететін, нұсқада
(вариант) жауап
пайымдалатын
сұрақтар
Күрделі жабық
сұрақтар
Білім алушының
шынайы логикалық
пайымдауын жауап
жазу, аргумент келтіру
мәнінде берілетін
сұрақтар. Дәлелді
сөйлемдер мен өмірлік
тәжірибесі мысалмен
беріледі.
4 слайд
ЖАБЫҚ СҰРАҚТАР ТИПІ Қолдану Білімді тек стандартты жағдайда ғана емес, жаңа жағдаяттарда да қолдану Негізді немесе классикалық жабық сұрақтар Тура жауапты қажет ететін, нұсқада (вариант) жауап пайымдалатын сұрақтар Күрделі жабық сұрақтар Білім алушының шынайы логикалық пайымдауын жауап жазу, аргумент келтіру мәнінде берілетін сұрақтар. Дәлелді сөйлемдер мен өмірлік тәжірибесі мысалмен беріледі.

5 слайд
АЙНЫМАЛЫ НЕМЕСЕ ҚОС ТИПТІ СҰРАҚТАР
Сұрақтар білім алушылардың
көзқарастарын салыстыруға,
жауабын дәлелдеуге бағытталған
Иә немесе жоқ
Дұрыс не бұрыс
Келісемін немесе келіспеймін
Дәйекті не дәйексіз
Синтез
Бірнеше саладан білім
Абстрактілі қатынас
жүйесін алу
5 слайд
АЙНЫМАЛЫ НЕМЕСЕ ҚОС ТИПТІ СҰРАҚТАР Сұрақтар білім алушылардың көзқарастарын салыстыруға, жауабын дәлелдеуге бағытталған Иә немесе жоқ Дұрыс не бұрыс Келісемін немесе келіспеймін Дәйекті не дәйексіз Синтез Бірнеше саладан білім Абстрактілі қатынас жүйесін алу

6 слайд
СҰРАҚТАРДЫҢ ПАЙЫЗДЫҚ МӨЛШЕРІ
АЙНЫМАЛЫ НЕМЕСЕ ҚОС ТИПТІ
СҰРАҚТАР
20%
АШЫҚ СҰРАҚТАР
35%
ЖАБЫҚ СҰРАҚТАР
45%
6 слайд
СҰРАҚТАРДЫҢ ПАЙЫЗДЫҚ МӨЛШЕРІ АЙНЫМАЛЫ НЕМЕСЕ ҚОС ТИПТІ СҰРАҚТАР 20% АШЫҚ СҰРАҚТАР 35% ЖАБЫҚ СҰРАҚТАР 45%

7 слайд
СҰРАҚТАР АРҚЫЛЫ
ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН ДЕҢГЕЙЛЕР
қарама-қайшы
ақпараттардың
берілуіне қарамастан,
жеке шешім
қабылдау дағдыларын
көрсетеді
академиялық білімге
сүйеніп, мәтінді түсінеді
мәтінді болжау
немесе бағалауды
ұсыну үшін
мәтінде берілген
арнайы
білімді қолданады
көпшілікке мәлім,
күнделікті білім
негізінде мәтінді
түсінгенін
көрсетеді
7 слайд
СҰРАҚТАР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН ДЕҢГЕЙЛЕР қарама-қайшы ақпараттардың берілуіне қарамастан, жеке шешім қабылдау дағдыларын көрсетеді академиялық білімге сүйеніп, мәтінді түсінеді мәтінді болжау немесе бағалауды ұсыну үшін мәтінде берілген арнайы білімді қолданады көпшілікке мәлім, күнделікті білім негізінде мәтінді түсінгенін көрсетеді

8 слайд
МӘТІН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ
ТАПСЫРМАЛАРМЕН ЖҰМЫС
НЕГІЗДЕМЕСІ
1. Мәтіннің мазмұндық түрлерімен таныс болу;
2. Мәтінге байланысты креативті жазылым
дағдысын қалыптастыру.
Мәтін – мәнмәтін – тапсырма – сұрақтар
8 слайд
МӘТІН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ТАПСЫРМАЛАРМЕН ЖҰМЫС НЕГІЗДЕМЕСІ 1. Мәтіннің мазмұндық түрлерімен таныс болу; 2. Мәтінге байланысты креативті жазылым дағдысын қалыптастыру. Мәтін – мәнмәтін – тапсырма – сұрақтар

9 слайд
Сопоставление первоисточников
СҰРАҚТАР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН
ДАҒДЫЛАР
Жоба немесе практикалық тұжырымдау
дағдысы
Білім алушылар тұтынушылық сипатта емес,
өнім беруші сипатта дағдыларын жетілдіреді.
Білім алушылардың зерттеу дағдылары
Ғылым – қоршаған орта – социум мәні
9 слайд
Сопоставление первоисточников СҰРАҚТАР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН ДАҒДЫЛАР Жоба немесе практикалық тұжырымдау дағдысы Білім алушылар тұтынушылық сипатта емес, өнім беруші сипатта дағдыларын жетілдіреді. Білім алушылардың зерттеу дағдылары Ғылым – қоршаған орта – социум мәні

10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!