Оқушыларды ББЖМ ға дайындау кезінде функционалдық және оқу сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ержанова Гулсим Бисенбаевна
Павлодар облысы
Успен ауданы
Абай ЖОББМ
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
1 слайд
Ержанова Гулсим Бисенбаевна Павлодар облысы Успен ауданы Абай ЖОББМ Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
2 слайд
Оқушыларды ББЖМ ға дайындау кезінде
функционалдық және оқу сауаттылығын
дамытуға арналған тапсырмалар
2 слайд
Оқушыларды ББЖМ ға дайындау кезінде функционалдық және оқу сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар
3 слайд
Миға шабуыл:
1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығы деген не?
2. Жай (элементарлық) сауаттылық пен функционалдық
сауаттылықтың айырмашылығы неде?
3. ББЖМ ға оқушылардың оқу сауаттылығын дамытудағы
рөлі
3 слайд
Миға шабуыл: 1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығы деген не? 2. Жай (элементарлық) сауаттылық пен функционалдық сауаттылықтың айырмашылығы неде? 3. ББЖМ ға оқушылардың оқу сауаттылығын дамытудағы рөлі
4 слайд
ББЖМ немесе МОДО деген не?
Б
Б
Ж
M Білім алушылардың
Білім
Жетістіктерінің
Мониторингісі М
О
Д
О Мониторинг
Образовательных
Достижений
Обучающихся
4 слайд
ББЖМ немесе МОДО деген не? Б Б Ж M Білім алушылардың Білім Жетістіктерінің Мониторингісі М О Д О Мониторинг Образовательных Достижений Обучающихся
5 слайд
ЖАЙ САУАТТЫЛЫҚ – адамның оқу,
түсіну, қысқа мәтіндерді құру және
қарапайым арифметикалық әрекеттерді
орындауы.
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ -
тұлғаның нақты мәдени ортада өмір сүру
қызметін іске асыру үшін қажетті және
әлеуметтік қатынаста ойдағыдай қызмет
етуін қамтамасыз ететін білімі, ептілігі,
дағдылары.
5 слайд
ЖАЙ САУАТТЫЛЫҚ – адамның оқу, түсіну, қысқа мәтіндерді құру және қарапайым арифметикалық әрекеттерді орындауы. ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ - тұлғаның нақты мәдени ортада өмір сүру қызметін іске асыру үшін қажетті және әлеуметтік қатынаста ойдағыдай қызмет етуін қамтамасыз ететін білімі, ептілігі, дағдылары.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
«Функционалды сауаттылық» термині қашан пайда болды?
«Функционалды сауаттылық» термині 1957 ж. ЮНЕСКО « сауаттылық »
және «минималды сауаттылық» түсініктерімен қатар енгізді.
« Сауаттылық » және «минималды сауаттылық» түсініктерін қалай анықтайды?
Сауаттылық – бұл оқу, жазу, санау және құжаттармен жұмыс дағдылары.
Минималды сауаттылық – бұл қарапайым хабарламаларды оқу және жазу
қабілеттілігі.
Функционалды сауаттылық – бұл адамның социуммен өзара
әрекеттестік жағдайында оқу мен жазу дағдыларын пайдалана алу
қабілеті (банкте есепшот ресімдеу, нұсқаулықты оқу, кері байланыс
сауалнамасын толтыру және т.б.),
7 слайд
«Функционалды сауаттылық» термині қашан пайда болды? «Функционалды сауаттылық» термині 1957 ж. ЮНЕСКО « сауаттылық » және «минималды сауаттылық» түсініктерімен қатар енгізді. « Сауаттылық » және «минималды сауаттылық» түсініктерін қалай анықтайды? Сауаттылық – бұл оқу, жазу, санау және құжаттармен жұмыс дағдылары. Минималды сауаттылық – бұл қарапайым хабарламаларды оқу және жазу қабілеттілігі. Функционалды сауаттылық – бұл адамның социуммен өзара әрекеттестік жағдайында оқу мен жазу дағдыларын пайдалана алу қабілеті (банкте есепшот ресімдеу, нұсқаулықты оқу, кері байланыс сауалнамасын толтыру және т.б.),
8 слайд
Функционалды сауаттылық – бұл түсінікті төмендегідей
құрамдастарға бөлуге болады:
Функционалды – қандай да бір қызметтен шыққан әрекетке тәуелді.
Сауаттылық – оқи және жаза, санай білу; грамматикалық және
стилистикалық қателердің болмауы; қажетті қандай да бір сала
мәліметтерін игеру.
Тапсырманы орындаңыздар және сұрақтарға жауап беріңіздер:
1. Функционалды сауаттылықтың қандай формалары бар?
2. Функционалды сауаттылықтың кемшілігі қалай көрінеді?
3. Қандай құзіреттіліктер функционалды
сауаттылықпен байланысты?
8 слайд
Функционалды сауаттылық – бұл түсінікті төмендегідей құрамдастарға бөлуге болады: Функционалды – қандай да бір қызметтен шыққан әрекетке тәуелді. Сауаттылық – оқи және жаза, санай білу; грамматикалық және стилистикалық қателердің болмауы; қажетті қандай да бір сала мәліметтерін игеру. Тапсырманы орындаңыздар және сұрақтарға жауап беріңіздер: 1. Функционалды сауаттылықтың қандай формалары бар? 2. Функционалды сауаттылықтың кемшілігі қалай көрінеді? 3. Қандай құзіреттіліктер функционалды сауаттылықпен байланысты?
9 слайд
Функционалды сауаттылықтың қандай формалары бар?
Математикалық сауаттылық
Ғылыми жаратылыстану сауаттылығы
Оқу сауаттылығы
Жалпы сауаттылық
Компьютерлік сауаттылық
Ақпараттық сауаттылық
Коммуникативті сауаттылық
Тұрмыстық сауаттылық
Қоғамдық-саяси сауаттылық
Төтенше жағдайларда өзін ұстай білу сауаттылығы т.б.
Функционалды сауаттылық
1) Оқу мен жазу дағдыларын қалыптастыру үшін базалық деңгей болып табылады;
2) Тұрмыстық проблемаларды шешуге бағытталған;
3) Нақты жағдайда көрінеді және
4) адамды белгілі бір жағдаяттарда сипаттайды;
5) стандартты, стереотипті міндеттерді шешумен байланысты;
6) Бағалау есебінде пайдаланылады, бәрінен бұрын ересектерді.
9 слайд
Функционалды сауаттылықтың қандай формалары бар? Математикалық сауаттылық Ғылыми жаратылыстану сауаттылығы Оқу сауаттылығы Жалпы сауаттылық Компьютерлік сауаттылық Ақпараттық сауаттылық Коммуникативті сауаттылық Тұрмыстық сауаттылық Қоғамдық-саяси сауаттылық Төтенше жағдайларда өзін ұстай білу сауаттылығы т.б. Функционалды сауаттылық 1) Оқу мен жазу дағдыларын қалыптастыру үшін базалық деңгей болып табылады; 2) Тұрмыстық проблемаларды шешуге бағытталған; 3) Нақты жағдайда көрінеді және 4) адамды белгілі бір жағдаяттарда сипаттайды; 5) стандартты, стереотипті міндеттерді шешумен байланысты; 6) Бағалау есебінде пайдаланылады, бәрінен бұрын ересектерді.
10 слайд
Функционалды сауаттылықтың даму үрдісі пәндік білім, білік,
дағдыдан шыға отырып оқу пәндерінің құралдарымен ойлау
дағдыларын қалыптастыру негізінде жүзеге асырылады .
Қалыптастыру және ойлау дағдыларын дамыту құралдары
тапсырма түрінде ұсынылған сол пәндік білім, білік, дағдылары болып
табылады, ал ұйымдастыру формалары – проблемалық жағдаяттар.
Бұл кезде ойлау дағдыларының өзі білім,білік,дағдылардың
құзіреттілікке ауысу құралы, яғни функционалды сауаттылық болып
табылады.
10 слайд
Функционалды сауаттылықтың даму үрдісі пәндік білім, білік, дағдыдан шыға отырып оқу пәндерінің құралдарымен ойлау дағдыларын қалыптастыру негізінде жүзеге асырылады . Қалыптастыру және ойлау дағдыларын дамыту құралдары тапсырма түрінде ұсынылған сол пәндік білім, білік, дағдылары болып табылады, ал ұйымдастыру формалары – проблемалық жағдаяттар. Бұл кезде ойлау дағдыларының өзі білім,білік,дағдылардың құзіреттілікке ауысу құралы, яғни функционалды сауаттылық болып табылады.
11 слайд
Функционалды сауаттылықтың кемшілігі қалай көрінеді?
Біз функционалды сауаттылықтың бар екендігі жайлы тек оның жоқтығымен
соқтығысқанда ғана білеміз.
Функционалды сауатсыздық адамның жағдайы, өмір сүру қалпы немесе кәсіби
қызметі өзгергенде ғана көрінеді.
Көп жағдайда адамның өзіне ол технологиялар жаңа болып көрініп, онымен
бетпе-бет келген кезінде анықталады. Мысалы, адам кестелерді, нұсқауларды
түсіне алмайды, қандай да бір құрылғыны пайдалана алмайды, мысалы, мобильді
телефон, банкомат және т.б.
Қандай құзіреттіліктер функционалды сауаттылықпен байланысты?
1. Таңдау қабілеті және әр түрлі технологияларды пайдалану.
2. Проблемены көре білу және оны шешу жолдарын іздеу қабілеті.
3. Өмір бойы оқу қабілеттілігі.
11 слайд
Функционалды сауаттылықтың кемшілігі қалай көрінеді? Біз функционалды сауаттылықтың бар екендігі жайлы тек оның жоқтығымен соқтығысқанда ғана білеміз. Функционалды сауатсыздық адамның жағдайы, өмір сүру қалпы немесе кәсіби қызметі өзгергенде ғана көрінеді. Көп жағдайда адамның өзіне ол технологиялар жаңа болып көрініп, онымен бетпе-бет келген кезінде анықталады. Мысалы, адам кестелерді, нұсқауларды түсіне алмайды, қандай да бір құрылғыны пайдалана алмайды, мысалы, мобильді телефон, банкомат және т.б. Қандай құзіреттіліктер функционалды сауаттылықпен байланысты? 1. Таңдау қабілеті және әр түрлі технологияларды пайдалану. 2. Проблемены көре білу және оны шешу жолдарын іздеу қабілеті. 3. Өмір бойы оқу қабілеттілігі.
12 слайд
Оқу сауаттылығы
Адамның қабілеті жазбаша мәтіндерді түсіну және пайдалану, олар
туралы ойлану және өз мақсатына жету үшін оқумен айналысу, өз
білімін және мүмкіндіктерін кеңейту әлеуметтік өмірге қатысу
12 слайд
Оқу сауаттылығы Адамның қабілеті жазбаша мәтіндерді түсіну және пайдалану, олар туралы ойлану және өз мақсатына жету үшін оқумен айналысу, өз білімін және мүмкіндіктерін кеңейту әлеуметтік өмірге қатысу
13 слайд
БАҒАЛАУ
оқу үрдісінің әрбір
кезеңінде оқушының
дайындық деңгейін
анықтау; жоспарланған оқыту нәтижелеріне
жету үшін әрбір оқушының жеке
даму траекториясын түзету және
жеке жетістігін бақылау оқу бағдарламасын меңгерудегі
олқылықтарды жою үшін оқушыларды
ынталандыру; әртүрлі жұмыстарды орындаудан алған
бағалардың маңыздылығын
дифференциациялау;
оқу бағдарламасының тиімділігін
бақылау;
мұғалім, оқушы және
ата-ана арасында кері
байланысты
қамтамасыз ету.
13 слайд
БАҒАЛАУ оқу үрдісінің әрбір кезеңінде оқушының дайындық деңгейін анықтау; жоспарланған оқыту нәтижелеріне жету үшін әрбір оқушының жеке даму траекториясын түзету және жеке жетістігін бақылау оқу бағдарламасын меңгерудегі олқылықтарды жою үшін оқушыларды ынталандыру; әртүрлі жұмыстарды орындаудан алған бағалардың маңыздылығын дифференциациялау; оқу бағдарламасының тиімділігін бақылау; мұғалім, оқушы және ата-ана арасында кері байланысты қамтамасыз ету.
14 слайд
1принцип
Бағалау мақсаты кім жақсы, кім нашар деген анықтамада емес, оқушылардың ең
жоғарғы нәтиже жетістігі үшін жағдай жасау.
Бағалау үздіксіз үрдістің ажырамас бөлігі болып табылады :
жоспарлау – оқыту - бағалау- жоспарлау-
2 принцип
Бағалаушы және бағаланушы бағалау критерийін және жағдайын ертерек
білулері тиіс өйткені ол біріншісіне де екіншісіне де анық болуы қажет.
3 принцип
•
Бағалау критерийлері мен жағдайлары олардың алдын ала жоспарланған
нәтижелерінің жетістіктері, баланың дамуының жағдайы туралы біршама
объективті ақпарат алу үшін жеткілікті түрде көп түрлі болуы тиіс.
14 слайд
1принцип Бағалау мақсаты кім жақсы, кім нашар деген анықтамада емес, оқушылардың ең жоғарғы нәтиже жетістігі үшін жағдай жасау. Бағалау үздіксіз үрдістің ажырамас бөлігі болып табылады : жоспарлау – оқыту - бағалау- жоспарлау- 2 принцип Бағалаушы және бағаланушы бағалау критерийін және жағдайын ертерек білулері тиіс өйткені ол біріншісіне де екіншісіне де анық болуы қажет. 3 принцип • Бағалау критерийлері мен жағдайлары олардың алдын ала жоспарланған нәтижелерінің жетістіктері, баланың дамуының жағдайы туралы біршама объективті ақпарат алу үшін жеткілікті түрде көп түрлі болуы тиіс.
15 слайд
4 принцип
•
Бағалаудың процедураның маңызды кезеңі: бағалаушы мен бағаланушы
арасындағы кері байланыс.
•
Мұғалім ғана емес, сонымен қатар бала да өзіне таяу уақытта неге байланысты
жұмыс істеу қажеттттігін елестетуі тиіс.
5 принцип
•
Бала өзінің қандай да бір қабілетін бағалай отырып білуі, түсінуі
немесе бір нәрсе істегенде соған сәйкес қимыл жасап, әрқашан
алдына рольдік модель қоюы тиіс.
15 слайд
4 принцип • Бағалаудың процедураның маңызды кезеңі: бағалаушы мен бағаланушы арасындағы кері байланыс. • Мұғалім ғана емес, сонымен қатар бала да өзіне таяу уақытта неге байланысты жұмыс істеу қажеттттігін елестетуі тиіс. 5 принцип • Бала өзінің қандай да бір қабілетін бағалай отырып білуі, түсінуі немесе бір нәрсе істегенде соған сәйкес қимыл жасап, әрқашан алдына рольдік модель қоюы тиіс.
16 слайд
Тапсырманың күрделілігі анықталады:
Ақпарат көзінің күрделілігі
Ол қарапайым болуы яғни
ақпараттың бір түрін қамтуы мүмкін:
Тек мәтін, тек қана сурет немесе кесте.
аудиобейне (музыка – сурет)
немесе вербально-графикалық ақпараттан тұратын
күрделі болуы да мүмкін
(мәтін – сурет (сызба) – график - диаграмма) 1
16 слайд
Тапсырманың күрделілігі анықталады: Ақпарат көзінің күрделілігі Ол қарапайым болуы яғни ақпараттың бір түрін қамтуы мүмкін: Тек мәтін, тек қана сурет немесе кесте. аудиобейне (музыка – сурет) немесе вербально-графикалық ақпараттан тұратын күрделі болуы да мүмкін (мәтін – сурет (сызба) – график - диаграмма) 1
17 слайд
2 Ақпарат типі
Ақпарат тура немесе жанама болуы мүмкін.
Тікелей ақпарат қосымша талқылаусыз ақпарат
көзінен алынады, ал жанама талқылауды
талап етеді.
17 слайд
2 Ақпарат типі Ақпарат тура немесе жанама болуы мүмкін. Тікелей ақпарат қосымша талқылаусыз ақпарат көзінен алынады, ал жанама талқылауды талап етеді.
18 слайд
3 Ақпараттың өзара қарым-қатынастағы сипаты
Берілген өзара қарым-қатынастар
алғашқы өңдеу және ақпарат көздерінде
болатын ақпаратты жүйелендіру бойынша
тапсырмаларды тұжырымдаумен беріледі.
18 слайд
3 Ақпараттың өзара қарым-қатынастағы сипаты Берілген өзара қарым-қатынастар алғашқы өңдеу және ақпарат көздерінде болатын ақпаратты жүйелендіру бойынша тапсырмаларды тұжырымдаумен беріледі.
19 слайд
Тапсырмалардың мазмұны
1
Жеке пән мазмұны
пайдаланылады.
Мәтін бейтаныс,
міндетті емес
мазмұн бойынша 2
Білім саласында
пәндердің жиынтығына
арналған интеграциялық
мазмұн пайдаланылады.
Пәндік Жалпы пәндік 3
Оқу пәнінің мазмұнымен
байланысты емес пәннен
тыс мазмұн
пайдаланылады.
Басты
құзіреттіліктер
19 слайд
Тапсырмалардың мазмұны 1 Жеке пән мазмұны пайдаланылады. Мәтін бейтаныс, міндетті емес мазмұн бойынша 2 Білім саласында пәндердің жиынтығына арналған интеграциялық мазмұн пайдаланылады. Пәндік Жалпы пәндік 3 Оқу пәнінің мазмұнымен байланысты емес пәннен тыс мазмұн пайдаланылады. Басты құзіреттіліктер
20 слайд
ҚР Ұлттық бағалау жүйесіндегі орны
Ішкі бағалау МЖББС және оқу
бағдарламасына
сәйкес мектеп мұғалімдерімен
жүзеге асырылатын ағымдық
және қорытынды бағалау
Ұлттық сыртқы
бағалау ● Халықаралық деңгейде ұлттық
жетістіктерді мониторинглеу ,
салыстырмалы бағалау
және талдау ● Оқу жетістігін
мониторинглеу ,
оқу үдерісінің
тиімділігін
бағалау , қ ызмет
көрсету сапасын
салыстырмалы
талдау
20 слайд
ҚР Ұлттық бағалау жүйесіндегі орны Ішкі бағалау МЖББС және оқу бағдарламасына сәйкес мектеп мұғалімдерімен жүзеге асырылатын ағымдық және қорытынды бағалау Ұлттық сыртқы бағалау ● Халықаралық деңгейде ұлттық жетістіктерді мониторинглеу , салыстырмалы бағалау және талдау ● Оқу жетістігін мониторинглеу , оқу үдерісінің тиімділігін бағалау , қ ызмет көрсету сапасын салыстырмалы талдау
21 слайд
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ
МАҚСАТЫ:
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру
стандарты талаптарына сәйкес білім
алушылардың білім сапасын бағалау
21 слайд
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ МАҚСАТЫ: Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты талаптарына сәйкес білім алушылардың білім сапасын бағалау
22 слайд
Ұлттық жоспардың мақсаты:
О қушылардың білімдерін өмірде тиімді қолдануға үйрету, орта білім жүйесінің
парадигмасын түбегейлі өзгертудің негізі болып табылады.
Ұлттық жоспардың міндеттері:
1. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудың отандық және
халықаралық практикасын зерделеу.
2. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша шаралар
жүйесін іске асырудың тетіктерін анықтау.
3. Білім мазмұнын жаңғыртуды қамтамасыз ету: стандарттар, оқу жоспарлары
мен бағдарламалар.
4. Білім беру процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу.
5. Мектеп оқушыларының білім сапасын бағалау және мониторинг жүргізу жүйесін
дамыту.
6. Мектептің және қосымша білім беру жүйесі ұйымдарының материалдық-
техникалық базасын нығайту.
22 слайд
Ұлттық жоспардың мақсаты: О қушылардың білімдерін өмірде тиімді қолдануға үйрету, орта білім жүйесінің парадигмасын түбегейлі өзгертудің негізі болып табылады. Ұлттық жоспардың міндеттері: 1. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудың отандық және халықаралық практикасын зерделеу. 2. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша шаралар жүйесін іске асырудың тетіктерін анықтау. 3. Білім мазмұнын жаңғыртуды қамтамасыз ету: стандарттар, оқу жоспарлары мен бағдарламалар. 4. Білім беру процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу. 5. Мектеп оқушыларының білім сапасын бағалау және мониторинг жүргізу жүйесін дамыту. 6. Мектептің және қосымша білім беру жүйесі ұйымдарының материалдық- техникалық базасын нығайту.
23 слайд
Құжаттар тізімі
1. Құжаттар ( облыс, аудан, мектепішілік ісшара жоспарлар, бұйрықтар, Нұсқаулық,
Қағидат)
2. Мектепішілік бұйрықтар ( үйлестірушіні бекіту туралы, ББЖМ-ны ұйымдастыру туралы -
жауапты сынып жетекшілер, пән мұғалімдері және информатика пәнінің мұғаліміне
оқушылардың АКТ сауаттылығы бойынша)
3. Хаттамалар (сынып жетекші оқушылармен, ата-аналармен ББЖМ бойынша өткізгені
туралы- әр айда)
4. Психолог, әлеуметтік педагог іс-шара жоспар (оқушыларға мінездеме, оқушыңың
әлеуметтік жағдайы- әр ай сайын)
5. Сынақ тестерінің нәтижелері, орташа балын шығарып келу
6. Пән мұғалімдерінің ОС- қазақ тілі, ағылшын, орыс тілі, МС,ЖҒС-физика, химия, биология,
география талдаулары, кедергілері. Әр пән бойынша жеке-жеке, жауапты мұғалімдердің
қолы міндетті түрде болсын)
7. Тест нәтижесінің талдауына сәйкес күрделі тақырыптар оқу мақасттарына қосымша
сабақтар ұйымдастыру қыркүйек-қазан айындағы оқу мақсаттары бойынша (кесте) әрі
қарай әр айдағы қиындық туындатқан оқу мақсаттары қосыла береді
8. Оқушылардың АКТ сауаттылығы бойынша (деңгейін анықтау)
9. Мектептердің компьютермен қамтамасыз етілуі, жылдамдығы туралы мәлімет.
10. Оқушылардың тізімі, бекітілген
23 слайд
Құжаттар тізімі 1. Құжаттар ( облыс, аудан, мектепішілік ісшара жоспарлар, бұйрықтар, Нұсқаулық, Қағидат) 2. Мектепішілік бұйрықтар ( үйлестірушіні бекіту туралы, ББЖМ-ны ұйымдастыру туралы - жауапты сынып жетекшілер, пән мұғалімдері және информатика пәнінің мұғаліміне оқушылардың АКТ сауаттылығы бойынша) 3. Хаттамалар (сынып жетекші оқушылармен, ата-аналармен ББЖМ бойынша өткізгені туралы- әр айда) 4. Психолог, әлеуметтік педагог іс-шара жоспар (оқушыларға мінездеме, оқушыңың әлеуметтік жағдайы- әр ай сайын) 5. Сынақ тестерінің нәтижелері, орташа балын шығарып келу 6. Пән мұғалімдерінің ОС- қазақ тілі, ағылшын, орыс тілі, МС,ЖҒС-физика, химия, биология, география талдаулары, кедергілері. Әр пән бойынша жеке-жеке, жауапты мұғалімдердің қолы міндетті түрде болсын) 7. Тест нәтижесінің талдауына сәйкес күрделі тақырыптар оқу мақасттарына қосымша сабақтар ұйымдастыру қыркүйек-қазан айындағы оқу мақсаттары бойынша (кесте) әрі қарай әр айдағы қиындық туындатқан оқу мақсаттары қосыла береді 8. Оқушылардың АКТ сауаттылығы бойынша (деңгейін анықтау) 9. Мектептердің компьютермен қамтамасыз етілуі, жылдамдығы туралы мәлімет. 10. Оқушылардың тізімі, бекітілген
24 слайд
ББЖМ-ға (білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі) дайындық
туралы
Күнделікті:
1 . Оқушылармен жеке жұмыс;
2. Оқушылардың өзін-өзі ұйымдастыру жұмысы;
3. Тестілеу тақырыптары бойынша бес минут;
4. Көп деңгейлі тапсырмаларды қолдану;
5. ББЖМ-ға дайындық» сабағының кезеңінің сабақ жоспарына енгізу.
Апта сайын:
1. Оқушылар арасында жауап парағын толтыру бойынша тренинг өткізу;
2. «Мен табысты болғым келеді» бағдарламасы бойынша 9-сынып оқушыларын
ББЖМ дайындауда психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету (психолог);
3. «Жетістіктер тізімін» толтыру, ББЖМ-ға дайындық бойынша оқушылардың
жеке папкаларын толықтыру.
24 слайд
ББЖМ-ға (білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі) дайындық туралы Күнделікті: 1 . Оқушылармен жеке жұмыс; 2. Оқушылардың өзін-өзі ұйымдастыру жұмысы; 3. Тестілеу тақырыптары бойынша бес минут; 4. Көп деңгейлі тапсырмаларды қолдану; 5. ББЖМ-ға дайындық» сабағының кезеңінің сабақ жоспарына енгізу. Апта сайын: 1. Оқушылар арасында жауап парағын толтыру бойынша тренинг өткізу; 2. «Мен табысты болғым келеді» бағдарламасы бойынша 9-сынып оқушыларын ББЖМ дайындауда психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету (психолог); 3. «Жетістіктер тізімін» толтыру, ББЖМ-ға дайындық бойынша оқушылардың жеке папкаларын толықтыру.
25 слайд
Әр ай сайын:
1. Ата-аналарды үлгерімі нашар оқушыларды сынақтан өткізу
нәтижелерімен таныстыру;
2. Оқушылардың ата-аналарымен жеке кездесулер;
Тоқсанына бір рет:
1. Ата-аналар жиналысын өткізу;
4. Оқушылармен психологиялық тренингтер өткізу (психолог)
25 слайд
Әр ай сайын: 1. Ата-аналарды үлгерімі нашар оқушыларды сынақтан өткізу нәтижелерімен таныстыру; 2. Оқушылардың ата-аналарымен жеке кездесулер; Тоқсанына бір рет: 1. Ата-аналар жиналысын өткізу; 4. Оқушылармен психологиялық тренингтер өткізу (психолог)
26 слайд
Негізгі қызмет түрлері:
Ф– фронтальды жұмыс,
ФТ – фронтальды түсіру,
ТЖЖ – тақтада жеке жұмыс,
КЖЖ – карточка бойынша жеке жұмыс,
ӨЖ – өзіндік жұмыс,
ТЖ – тексеру жұмыстары,
Т – тест жұмысы.
26 слайд
Негізгі қызмет түрлері: Ф– фронтальды жұмыс, ФТ – фронтальды түсіру, ТЖЖ – тақтада жеке жұмыс, КЖЖ – карточка бойынша жеке жұмыс, ӨЖ – өзіндік жұмыс, ТЖ – тексеру жұмыстары, Т – тест жұмысы.
27 слайд
1. Тест мақсаты: Білім алушылардың білім сапасың
негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға
міндетті стандарт талаптарына сәйкес бағалау.
2.Тест міндеттері:оқушылардың білім берудің келесі
денгей материалдарың игеру дайындығы мен
функционалдық сауаттылықтарының қалыптасу
денгейлерің бағалау.
27 слайд
1. Тест мақсаты: Білім алушылардың білім сапасың негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт талаптарына сәйкес бағалау. 2.Тест міндеттері:оқушылардың білім берудің келесі денгей материалдарың игеру дайындығы мен функционалдық сауаттылықтарының қалыптасу денгейлерің бағалау.
28 слайд
Тестілеуге қатысушыларға үлкен қиындық тудырған
оқу мақсаттары
О қу сауаттылығы:
Бұл деңгейде оқушылар бағыт бойынша келесі дағдыларға ие:
–
әңгіме, ертегі, халық ауыз әдебиетінің шағын жанрдағы
шығармаларының ерекшеліктерін анықтау;
–
кейіпкердің сыртқы түрін сипаттау, оның іс-әрекеттерін бағалап,
себептерін анықтау, олардың рөлдерін салыстыру; бейнелеу; пейзажды
анықтау, сонымен қатар
–
сюжетті сипаттау, кейіпкер іс-әрекеттерінің өзгеруін ажырату;
–
көркем шығарманың эпизодын суретте көрсетілуімен салыстыру.
28 слайд
Тестілеуге қатысушыларға үлкен қиындық тудырған оқу мақсаттары О қу сауаттылығы: Бұл деңгейде оқушылар бағыт бойынша келесі дағдыларға ие: – әңгіме, ертегі, халық ауыз әдебиетінің шағын жанрдағы шығармаларының ерекшеліктерін анықтау; – кейіпкердің сыртқы түрін сипаттау, оның іс-әрекеттерін бағалап, себептерін анықтау, олардың рөлдерін салыстыру; бейнелеу; пейзажды анықтау, сонымен қатар – сюжетті сипаттау, кейіпкер іс-әрекеттерінің өзгеруін ажырату; – көркем шығарманың эпизодын суретте көрсетілуімен салыстыру.
29 слайд
Оқу сауаттылығы бағыты бойынша білім алушылардың
функционалдық сауаттылық деңгейін арттыруда келесі
дағдыларды жетілдіру ұсынылады:
–
мәтіннің тақырыбы мен негізгі ой өрісін анықтау;
–
мәтіннің әр бөлігінде жасырылған бөліктерін табу және
анықтау;
–
оқиғалар арасындағы кейіпкерлердің іс-әркеттері, ниеттері мен
сезімдері арасындағы байланысты түсіндіру үшін мәтіннің әр
бөлігінде астарлы тұжырымды негіздеу;
–
мәтін мазмұнын түсіну үшін тарихи оқиғалар мен
кейіпкерлердің іс-әрекеттерінің мағынасын бағалау; кейбір
тілдік сипаттамалардың мағынасын түсіну.Ұ С Ы Н Ы М Д А Р
29 слайд
Оқу сауаттылығы бағыты бойынша білім алушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін арттыруда келесі дағдыларды жетілдіру ұсынылады: – мәтіннің тақырыбы мен негізгі ой өрісін анықтау; – мәтіннің әр бөлігінде жасырылған бөліктерін табу және анықтау; – оқиғалар арасындағы кейіпкерлердің іс-әркеттері, ниеттері мен сезімдері арасындағы байланысты түсіндіру үшін мәтіннің әр бөлігінде астарлы тұжырымды негіздеу; – мәтін мазмұнын түсіну үшін тарихи оқиғалар мен кейіпкерлердің іс-әрекеттерінің мағынасын бағалау; кейбір тілдік сипаттамалардың мағынасын түсіну.Ұ С Ы Н Ы М Д А Р
30 слайд
Тестілеу бағыттары
Оқу сауаттылығы :
Тест тапсырмаларының саны – 30, оның
ішінде әрбір пән бойынша – бір дұрыс
жауабы бар 10 тест тапсырмасы;
Максималды ұпай – 30
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ
9-сыныпта:
− оқу сауаттылығы (қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде).
Тест тапсырмаларының саны – 30, оның ішінде әр пән бойынша
- 10 тест тапсырмасы (ең жоғары балл - 30);
30 слайд
Тестілеу бағыттары Оқу сауаттылығы : Тест тапсырмаларының саны – 30, оның ішінде әрбір пән бойынша – бір дұрыс жауабы бар 10 тест тапсырмасы; Максималды ұпай – 30 ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ 9-сыныпта: − оқу сауаттылығы (қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде). Тест тапсырмаларының саны – 30, оның ішінде әр пән бойынша - 10 тест тапсырмасы (ең жоғары балл - 30);
31 слайд
ББЖМ тест тапсырмал...
31 слайд
ББЖМ тест тапсырмал...