Материалдар / Оқушылардың ойлау дағдысын дамыту коучинг
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың ойлау дағдысын дамыту коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың ойлау дағдысын дамыту коучинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2024
226
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Коучинг сессиясы Тақырыбы: • « Тарихи ойлау дағдысын қалыптастыру мен дамытуда – тарихи концептерді қолданудың тиімді

1 слайд
Коучинг сессиясы Тақырыбы: • « Тарихи ойлау дағдысын қалыптастыру мен дамытуда – тарихи концептерді қолданудың тиімділігі" (Мұғалімнің оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру және дамытуға тарихи концетптілерді таңдау және тиімді қолданудың жолдарын бірлесіп шешу). Өзекті мәселенің бастау көзі: Ойлау- адамның танымға бағыталған іс-әрекеті Ой – ойлаудың нәтижесі, идея Коуч Арынов Б.Т.

1 слайд

Коучинг сессиясы Тақырыбы: • « Тарихи ойлау дағдысын қалыптастыру мен дамытуда – тарихи концептерді қолданудың тиімділігі" (Мұғалімнің оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру және дамытуға тарихи концетптілерді таңдау және тиімді қолданудың жолдарын бірлесіп шешу). Өзекті мәселенің бастау көзі: Ойлау- адамның танымға бағыталған іс-әрекеті Ой – ойлаудың нәтижесі, идея Коуч Арынов Б.Т.

Коучинг сессия Мақсаты: • Тарих пәні мұғалімдерінің сабақ үдерісіндегі оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға

2 слайд
Коучинг сессия Мақсаты: • Тарих пәні мұғалімдерінің сабақ үдерісіндегі оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға бағытталған тарихи концетптілерді және стратегияларды қолданудың тиімімді жолдарын таңдау Тарихи концетілер: 1.Интерпритатция [ 1.1.Дәлел ] 2.Уақыт пен кеңістікте бағдарлану [ 2.1. Өзгеріс пен сабақтастық ] 3.Тарихи анализ және түсіндіру [ 3.1. Себеп пен салдар; 3.2. Ұқсастық пен айырмашылық; 3.3.Маңыздылық 3.4. Интерпретатция (түрлендіру) ] Тарихты оқытудағы концепт – тарихи танымды дамытуға, ойды өрістетуге бағытталған жиынтық идея Ойлау ой функцоналды әрекет Әрекетті концепт арқылы түсіндірейік (алғашқы рефлекция – 1 жақтан сөйлеу) Күтілетін нәтиже

2 слайд

Коучинг сессия Мақсаты: • Тарих пәні мұғалімдерінің сабақ үдерісіндегі оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға бағытталған тарихи концетптілерді және стратегияларды қолданудың тиімімді жолдарын таңдау Тарихи концетілер: 1.Интерпритатция [ 1.1.Дәлел ] 2.Уақыт пен кеңістікте бағдарлану [ 2.1. Өзгеріс пен сабақтастық ] 3.Тарихи анализ және түсіндіру [ 3.1. Себеп пен салдар; 3.2. Ұқсастық пен айырмашылық; 3.3.Маңыздылық 3.4. Интерпретатция (түрлендіру) ] Тарихты оқытудағы концепт – тарихи танымды дамытуға, ойды өрістетуге бағытталған жиынтық идея Ойлау ой функцоналды әрекет Әрекетті концепт арқылы түсіндірейік (алғашқы рефлекция – 1 жақтан сөйлеу) Күтілетін нәтиже

І- топ: Басшылыққа алынатын концепт (2.1. Өзгеріс пен сабақтастық) «Ақпараттың арғы бетінде» бастапқы ақпарат ұсынылған (мәтін

3 слайд
І- топ: Басшылыққа алынатын концепт (2.1. Өзгеріс пен сабақтастық) «Ақпараттың арғы бетінде» бастапқы ақпарат ұсынылған (мәтін және сурет) Жұмыс дискрипторы: -Мәтінді және суреттерді қолданып кеңістіктегі өзгерістерді (кеңістік және құрлым) сызбада көрсету - « Өзгеріс пен сабақтастық » концептісін қолданудың қажеттілігі (ой түйіндеу)

3 слайд

І- топ: Басшылыққа алынатын концепт (2.1. Өзгеріс пен сабақтастық) «Ақпараттың арғы бетінде» бастапқы ақпарат ұсынылған (мәтін және сурет) Жұмыс дискрипторы: -Мәтінді және суреттерді қолданып кеңістіктегі өзгерістерді (кеңістік және құрлым) сызбада көрсету - « Өзгеріс пен сабақтастық » концептісін қолданудың қажеттілігі (ой түйіндеу)

ІІ – топ: Басшылыққа алынатын концет ІІІ. Тарихи анализ және түсіндіру. (3.2. Ұқсастық пен айырмашылық;) Жұмыс дискрипторы

4 слайд
ІІ – топ: Басшылыққа алынатын концет ІІІ. Тарихи анализ және түсіндіру. (3.2. Ұқсастық пен айырмашылық;) Жұмыс дискрипторы: - Екі саяси жүйенің ұқсатығын түініндіріп, айырмашылықтарының маңыздылығын « Т » кестесінде ашыңыздар -Ұқсастық пен айырмашылық концептісін қолданудың қажеттілігі (ой түйіндеу )

4 слайд

ІІ – топ: Басшылыққа алынатын концет ІІІ. Тарихи анализ және түсіндіру. (3.2. Ұқсастық пен айырмашылық;) Жұмыс дискрипторы: - Екі саяси жүйенің ұқсатығын түініндіріп, айырмашылықтарының маңыздылығын « Т » кестесінде ашыңыздар -Ұқсастық пен айырмашылық концептісін қолданудың қажеттілігі (ой түйіндеу )

ІІІ- топ : Басшылыққа алынатын (ұсынылатын) концеті ІІІ.Тарихи анализ және түсіндіру (3.3. Маңыздылық) « Қазақ халқының ежелде

5 слайд
ІІІ- топ : Басшылыққа алынатын (ұсынылатын) концеті ІІІ.Тарихи анализ және түсіндіру (3.3. Маңыздылық) « Қазақ халқының ежелден сақталған рухани, өнегелік құндылықтары – тез өзгерістер заманында ұлттық ділдің негізі бола алама? » Жұмыс дискрипторы: -Қазақ халқының тереңнен сақталған өнегелік құндылықтарының бүгінгі күндегі маңызы (ділге түсінік беру) - Маңыздылық концептісін қолданудың қажеттілігі (ой түйіндеу) Діл – адамның ақыл ой (менталды), мәдени және сезім ұстанымдарының, дүниетанымның жиынтығы.

5 слайд

ІІІ- топ : Басшылыққа алынатын (ұсынылатын) концеті ІІІ.Тарихи анализ және түсіндіру (3.3. Маңыздылық) « Қазақ халқының ежелден сақталған рухани, өнегелік құндылықтары – тез өзгерістер заманында ұлттық ділдің негізі бола алама? » Жұмыс дискрипторы: -Қазақ халқының тереңнен сақталған өнегелік құндылықтарының бүгінгі күндегі маңызы (ділге түсінік беру) - Маңыздылық концептісін қолданудың қажеттілігі (ой түйіндеу) Діл – адамның ақыл ой (менталды), мәдени және сезім ұстанымдарының, дүниетанымның жиынтығы.

4-топ. Басшылыққа алынатын концеті І .Интерпритатция (1.1.Дәлел) « Шығыс пен Батыстың рухани қарама - қайшылықтары » (Адам

6 слайд
4-топ. Басшылыққа алынатын концеті І .Интерпритатция (1.1.Дәлел) « Шығыс пен Батыстың рухани қарама - қайшылықтары » (Адам құқықтары мен міндеттеріндегі айырмашылықтар ) Жұмыс дискрипторы: -Айырмашылықтардың маңыздылығына фактлар келтіру арқылы дәлелдеу. - Дәлел концептісін қолданудың қажеттілігі (ой түйіндеу) Бірлік пен қарама-қайшылық

6 слайд

4-топ. Басшылыққа алынатын концеті І .Интерпритатция (1.1.Дәлел) « Шығыс пен Батыстың рухани қарама - қайшылықтары » (Адам құқықтары мен міндеттеріндегі айырмашылықтар ) Жұмыс дискрипторы: -Айырмашылықтардың маңыздылығына фактлар келтіру арқылы дәлелдеу. - Дәлел концептісін қолданудың қажеттілігі (ой түйіндеу) Бірлік пен қарама-қайшылық

Ой түйін. Коучинг үдерісі кез келген мәселенің шешілу жолдарын табуға мүмкіндік беретін мамандардың (ұстаздардың) ұйымдасқан ж

7 слайд
Ой түйін. Коучинг үдерісі кез келген мәселенің шешілу жолдарын табуға мүмкіндік беретін мамандардың (ұстаздардың) ұйымдасқан жұмыс түрі. Біз нені көре аламыз? Өзекті мәелені жинақтау рефлециясы Дағды Білім ОқуӨзіндік бейнеӘлеуметтік рөл, құндылықІІІ.Тарихи анализ және түсіндіру { 3.1. Себеп пен салдар; 3.4. Интерпретатция (түрлендіру) } Ойлау өмірдің барлық саласын қамтып, адамдардың іс-әрекетегі және рухани қарым-қатынастардың нәтижесінде жинақталады.Қолданайық

7 слайд

Ой түйін. Коучинг үдерісі кез келген мәселенің шешілу жолдарын табуға мүмкіндік беретін мамандардың (ұстаздардың) ұйымдасқан жұмыс түрі. Біз нені көре аламыз? Өзекті мәелені жинақтау рефлециясы Дағды Білім ОқуӨзіндік бейнеӘлеуметтік рөл, құндылықІІІ.Тарихи анализ және түсіндіру { 3.1. Себеп пен салдар; 3.4. Интерпретатция (түрлендіру) } Ойлау өмірдің барлық саласын қамтып, адамдардың іс-әрекетегі және рухани қарым-қатынастардың нәтижесінде жинақталады.Қолданайық

NYSANA Бүгінгі коучинг сессия өз мақсатыны жете алдыма ? Өз сабағыңызда нені жақсартар едіңіз? Сіздің жеке пікірлеріңіз: _____

8 слайд
NYSANA Бүгінгі коучинг сессия өз мақсатыны жете алдыма ? Өз сабағыңызда нені жақсартар едіңіз? Сіздің жеке пікірлеріңіз: __________________________ __________________________________ __________________________________

8 слайд

NYSANA Бүгінгі коучинг сессия өз мақсатыны жете алдыма ? Өз сабағыңызда нені жақсартар едіңіз? Сіздің жеке пікірлеріңіз: __________________________ __________________________________ __________________________________

Кочинг сессия та қырыбы: “Дилтис пирамидасындағы ойлау жолдары: мақсатқа жетуді жоспарлау және мақсатты бағалау ” Коуч Арын

9 слайд
Кочинг сессия та қырыбы: “Дилтис пирамидасындағы ойлау жолдары: мақсатқа жетуді жоспарлау және мақсатты бағалау ” Коуч Арынов Б.Т. Скаффолдинг стратегиясы (2 сабақ) Преамбула Соңғы кездерде мұғалімдер «жаттандылықтан туған шарасыздық» түсінігімен жиі ұшрасады. «Жаттандылықтан туған шарасыздық» -дегенімі, оқушының сырттай уәжделуі арқылы сабақты меңгеру барысында жолығатын қиындықтан туындайтын психологиялық жағдаят.... Түйінді сөзді талдау арқылы түйінді ойды табайық. Суреттер ой бағыштаушылар Коуч Арынов Б.Т. Скаффолдинг түсінігі мен идеялары (1 сабак) : Скаффолдинг (ағ scaffolding - тіреу ағаштар немесе көпіршелер) – метопрограммалаудың (үлкен бағдарлама) қосымша ақпараттар базасымен әрекеттесу арқылы жүзеге асырылатын оқыту тәсілі .Тақырыптың көлемі мен күрделілігін есепке алу арқылы оқушы іс -әрекетін жетілдіруге, білім -білік дағдыларын дамытуға бағытталған жазбаларды қолдану, жаңалау, жетілдіру базаларының жиынт ығы . 1сурет 2 сурет 1. Екі суретке ортақ түсінікті жазыңдар/ жариялаңдар 2. Екі суреттің айырмашылығын жазыңдар/жариялаңдар 3. Скаффолдинг әдісінде қайсы суреттегі әрекет алғашқы болып табылады? /пікі бөлісіңдер / Тапсырма Коуч Арынов Б.Т.Ойлу жолдары «Дилтис пирамидасы» және оқушыларға «көпіршелер» арқылы көмектесу «Скаффолдинг стратегиясы»

9 слайд

Кочинг сессия та қырыбы: “Дилтис пирамидасындағы ойлау жолдары: мақсатқа жетуді жоспарлау және мақсатты бағалау ” Коуч Арынов Б.Т. Скаффолдинг стратегиясы (2 сабақ) Преамбула Соңғы кездерде мұғалімдер «жаттандылықтан туған шарасыздық» түсінігімен жиі ұшрасады. «Жаттандылықтан туған шарасыздық» -дегенімі, оқушының сырттай уәжделуі арқылы сабақты меңгеру барысында жолығатын қиындықтан туындайтын психологиялық жағдаят.... Түйінді сөзді талдау арқылы түйінді ойды табайық. Суреттер ой бағыштаушылар Коуч Арынов Б.Т. Скаффолдинг түсінігі мен идеялары (1 сабак) : Скаффолдинг (ағ scaffolding - тіреу ағаштар немесе көпіршелер) – метопрограммалаудың (үлкен бағдарлама) қосымша ақпараттар базасымен әрекеттесу арқылы жүзеге асырылатын оқыту тәсілі .Тақырыптың көлемі мен күрделілігін есепке алу арқылы оқушы іс -әрекетін жетілдіруге, білім -білік дағдыларын дамытуға бағытталған жазбаларды қолдану, жаңалау, жетілдіру базаларының жиынт ығы . 1сурет 2 сурет 1. Екі суретке ортақ түсінікті жазыңдар/ жариялаңдар 2. Екі суреттің айырмашылығын жазыңдар/жариялаңдар 3. Скаффолдинг әдісінде қайсы суреттегі әрекет алғашқы болып табылады? /пікі бөлісіңдер / Тапсырма Коуч Арынов Б.Т.Ойлу жолдары «Дилтис пирамидасы» және оқушыларға «көпіршелер» арқылы көмектесу «Скаффолдинг стратегиясы»