Материалдар / ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ ӘДІСТЕРІ

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ ӘДІСТЕРІ

Материал туралы қысқаша түсінік
барлық мұ,алімдерге керек материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2019
450
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ ӘДІСТЕРІ

1 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ ӘДІСТЕРІ

1 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ ӘДІСТЕРІ

«ҚОЛ СИГНАЛДАРЫ» әдісі Мен ... түсініп жатырмын және түсіндіре аламын (бас бармақ жоғарыға қарай көтерілген); Мен кейбір тұст

2 слайд
«ҚОЛ СИГНАЛДАРЫ» әдісі Мен ... түсініп жатырмын және түсіндіре аламын (бас бармақ жоғарыға қарай көтерілген); Мен кейбір тұстарды түсінбедім (бас бармақ жанына қарай көрсетіп тұр); Мен түсінген жоқпын (бас бармақ төменге қарай көрсетіп тұр).

2 слайд

«ҚОЛ СИГНАЛДАРЫ» әдісі Мен ... түсініп жатырмын және түсіндіре аламын (бас бармақ жоғарыға қарай көтерілген); Мен кейбір тұстарды түсінбедім (бас бармақ жанына қарай көрсетіп тұр); Мен түсінген жоқпын (бас бармақ төменге қарай көрсетіп тұр).

«БАҒДАРШАМ» әдісі Әрбір оқушыда бағдаршамның үш түсі бойынша карточкалары бар. Мұғалім оқушыдан материалды

3 слайд
«БАҒДАРШАМ» әдісі Әрбір оқушыда бағдаршамның үш түсі бойынша карточкалары бар. Мұғалім оқушыдан материалды түсінгенін немесе түсінбегенін белгілі карточкамен көрсетуін өтінеді. Жасыл түсті карточканы көтергендерден (барлығын түсіндім): «Не түсіндің?» деп сұрайды, сары немесе қызыл түсті карточканы көрсеткендерден: «Нені түсінбедің?» деп сұрақ қояды. Алынған жауаптар қорытындысы бойынша мұғалім тақырыпты қайта түсіндіру, пысықтау немесе тақырыпты түсіндіруді жалғастыру туралы шешімді қабылдайды.

3 слайд

«БАҒДАРШАМ» әдісі Әрбір оқушыда бағдаршамның үш түсі бойынша карточкалары бар. Мұғалім оқушыдан материалды түсінгенін немесе түсінбегенін белгілі карточкамен көрсетуін өтінеді. Жасыл түсті карточканы көтергендерден (барлығын түсіндім): «Не түсіндің?» деп сұрайды, сары немесе қызыл түсті карточканы көрсеткендерден: «Нені түсінбедің?» деп сұрақ қояды. Алынған жауаптар қорытындысы бойынша мұғалім тақырыпты қайта түсіндіру, пысықтау немесе тақырыпты түсіндіруді жалғастыру туралы шешімді қабылдайды.

«ТЕМПЕРАТУРАНЫ ӨЛШЕУ» ӘДІСІ Бұл әдіс оқушылар тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқанын анықтау үшін қолданылады.

4 слайд
«ТЕМПЕРАТУРАНЫ ӨЛШЕУ» ӘДІСІ Бұл әдіс оқушылар тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқанын анықтау үшін қолданылады. Ол үшін оқушы қызметін тоқтатып, мұғалім оқушылардан: «Біз не істеп жатырмыз?» деп сұрайды. Оқушы жауаптарынан мұғалім олар қаншалықты тапсырманың мәнісін немесе оны орындау ретін түсінгенін анықтай алады.

4 слайд

«ТЕМПЕРАТУРАНЫ ӨЛШЕУ» ӘДІСІ Бұл әдіс оқушылар тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқанын анықтау үшін қолданылады. Ол үшін оқушы қызметін тоқтатып, мұғалім оқушылардан: «Біз не істеп жатырмыз?» деп сұрайды. Оқушы жауаптарынан мұғалім олар қаншалықты тапсырманың мәнісін немесе оны орындау ретін түсінгенін анықтай алады.

«ИНДЕКС КАРТОЧКАЛАРЫ» әдісі Мұғалім кей кезде оқушыларға екі бетінде де тапсырмалары бар карточкаларды таратып тұрад

5 слайд
«ИНДЕКС КАРТОЧКАЛАРЫ» әдісі Мұғалім кей кезде оқушыларға екі бетінде де тапсырмалары бар карточкаларды таратып тұрады: 1-ші беті: өтілген материал (тақырып, тарау) бойынша негізгі идеяларды атап өтіп, оларды жинақта. 2-ші беті: өтілген материал (тақырып, тарау) бойынша нені түсінбегеніңді анықтап, сұрақтарыңды жаз.

5 слайд

«ИНДЕКС КАРТОЧКАЛАРЫ» әдісі Мұғалім кей кезде оқушыларға екі бетінде де тапсырмалары бар карточкаларды таратып тұрады: 1-ші беті: өтілген материал (тақырып, тарау) бойынша негізгі идеяларды атап өтіп, оларды жинақта. 2-ші беті: өтілген материал (тақырып, тарау) бойынша нені түсінбегеніңді анықтап, сұрақтарыңды жаз.

«ПЛЮС-МИНУС-ҚЫЗЫҚТЫ» әдісі Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру ұсынылады : П(+) , М(-) , Қ (қызықты). «П»-«плюс»

6 слайд
«ПЛЮС-МИНУС-ҚЫЗЫҚТЫ» әдісі Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру ұсынылады : П(+) , М(-) , Қ (қызықты). «П»-«плюс» бағанына сабақта ұнаған нәрсе жазылады: ақпарат, жұмыс түрлері, т.с.с. «М»-«минус» бағанына сабақтың ұнамаған немесе түсініксіз сәттері, оқушы пікірі бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ ақпарат жазылады. «Қ»-«қызықты» бағанына оқушылар сабақта естіген қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға болады.

6 слайд

«ПЛЮС-МИНУС-ҚЫЗЫҚТЫ» әдісі Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру ұсынылады : П(+) , М(-) , Қ (қызықты). «П»-«плюс» бағанына сабақта ұнаған нәрсе жазылады: ақпарат, жұмыс түрлері, т.с.с. «М»-«минус» бағанына сабақтың ұнамаған немесе түсініксіз сәттері, оқушы пікірі бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ ақпарат жазылады. «Қ»-«қызықты» бағанына оқушылар сабақта естіген қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға болады.

“ СМАЙЛИКТЕР” әдісі Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті Түсініксіз

7 слайд
“ СМАЙЛИКТЕР” әдісі Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті Түсініксіз

7 слайд

“ СМАЙЛИКТЕР” әдісі Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті Түсініксіз

Бір минуттық эссе – тақырып бойынша пысықтаудың біржүйесі. Эссе жазу үшін мұғалім бірнеше сауал қояды. • Бүгі

8 слайд
Бір минуттық эссе – тақырып бойынша пысықтаудың біржүйесі. Эссе жазу үшін мұғалім бірнеше сауал қояды. • Бүгінгі білгеніңнің ең маңыздысы? • Қай сұрақтар сен үшін түсініксіз? Сабақ соңында, келесі сабақта қай тақырыпты өтетіндігі жайлы хабарлайды. “ БІР МИНУТТЫҚ ЭССЕ” әдісі

8 слайд

Бір минуттық эссе – тақырып бойынша пысықтаудың біржүйесі. Эссе жазу үшін мұғалім бірнеше сауал қояды. • Бүгінгі білгеніңнің ең маңыздысы? • Қай сұрақтар сен үшін түсініксіз? Сабақ соңында, келесі сабақта қай тақырыпты өтетіндігі жайлы хабарлайды. “ БІР МИНУТТЫҚ ЭССЕ” әдісі

ЕКІ ЖҰЛДЫЗ ЖӘНЕ ТІЛЕК (БІРІН-БІРІ БАҒАЛАУ) Бұл әдіс оқушылардың шығармашылық жұмыстарын, яғни шығарма, эсселерін бағалау

9 слайд
ЕКІ ЖҰЛДЫЗ ЖӘНЕ ТІЛЕК (БІРІН-БІРІ БАҒАЛАУ) Бұл әдіс оқушылардың шығармашылық жұмыстарын, яғни шығарма, эсселерін бағалауға қолданылады. Мұғалім, оқушыларға сыныптастарының жұмыстарын тексеруді ұсынады. Оқушылар бір- бірінің жұмыстарын тексеру кезінде олар жұмыстарды бағаламайды, ал ондағы екі оң сәтті анықтап және бағыт береді. Олар «Екі жұлдыз» - бір сәт, яғни толыққанды жұмыс, ал екінші бірі «Тілек», мұнда одан әрі жұмысты толықтырулары қажет.

9 слайд

ЕКІ ЖҰЛДЫЗ ЖӘНЕ ТІЛЕК (БІРІН-БІРІ БАҒАЛАУ) Бұл әдіс оқушылардың шығармашылық жұмыстарын, яғни шығарма, эсселерін бағалауға қолданылады. Мұғалім, оқушыларға сыныптастарының жұмыстарын тексеруді ұсынады. Оқушылар бір- бірінің жұмыстарын тексеру кезінде олар жұмыстарды бағаламайды, ал ондағы екі оң сәтті анықтап және бағыт береді. Олар «Екі жұлдыз» - бір сәт, яғни толыққанды жұмыс, ал екінші бірі «Тілек», мұнда одан әрі жұмысты толықтырулары қажет.

Ұстаз қатысушыларға сабақтың идеясы жайлы ойлануына, алдыңғы өткен тақырыптармен, білімімен және тәжірибесімен байла

10 слайд
Ұстаз қатысушыларға сабақтың идеясы жайлы ойлануына, алдыңғы өткен тақырыптармен, білімімен және тәжірибесімен байланыстыруға, сонымен қатар түсінбеген жерлерін анықтауға үш минуттық үзіліс береді. ҮШ МИНУТТЫҚ ҮЗІЛІС (ПАУЗА)

10 слайд

Ұстаз қатысушыларға сабақтың идеясы жайлы ойлануына, алдыңғы өткен тақырыптармен, білімімен және тәжірибесімен байланыстыруға, сонымен қатар түсінбеген жерлерін анықтауға үш минуттық үзіліс береді. ҮШ МИНУТТЫҚ ҮЗІЛІС (ПАУЗА)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ