ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ ӘДІСТЕРІ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ
ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ
ӘДІСТЕРІ
1 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ ӘДІСТЕРІ
2 слайд
«ҚОЛ СИГНАЛДАРЫ» әдісі
Мен ... түсініп жатырмын және түсіндіре
аламын (бас бармақ жоғарыға қарай
көтерілген);
Мен кейбір тұстарды түсінбедім (бас бармақ
жанына қарай көрсетіп тұр);
Мен түсінген жоқпын (бас бармақ төменге
қарай көрсетіп тұр).
2 слайд
«ҚОЛ СИГНАЛДАРЫ» әдісі Мен ... түсініп жатырмын және түсіндіре аламын (бас бармақ жоғарыға қарай көтерілген); Мен кейбір тұстарды түсінбедім (бас бармақ жанына қарай көрсетіп тұр); Мен түсінген жоқпын (бас бармақ төменге қарай көрсетіп тұр).
3 слайд
«БАҒДАРШАМ» әдісі
Әрбір оқушыда бағдаршамның үш түсі
бойынша карточкалары бар. Мұғалім оқушыдан
материалды түсінгенін немесе түсінбегенін
белгілі карточкамен көрсетуін өтінеді. Жасыл
түсті карточканы көтергендерден (барлығын
түсіндім): «Не түсіндің?» деп сұрайды, сары
немесе қызыл түсті карточканы
көрсеткендерден: «Нені түсінбедің?» деп сұрақ
қояды. Алынған жауаптар қорытындысы
бойынша мұғалім тақырыпты қайта түсіндіру,
пысықтау немесе тақырыпты түсіндіруді
жалғастыру туралы шешімді қабылдайды.
3 слайд
«БАҒДАРШАМ» әдісі Әрбір оқушыда бағдаршамның үш түсі бойынша карточкалары бар. Мұғалім оқушыдан материалды түсінгенін немесе түсінбегенін белгілі карточкамен көрсетуін өтінеді. Жасыл түсті карточканы көтергендерден (барлығын түсіндім): «Не түсіндің?» деп сұрайды, сары немесе қызыл түсті карточканы көрсеткендерден: «Нені түсінбедің?» деп сұрақ қояды. Алынған жауаптар қорытындысы бойынша мұғалім тақырыпты қайта түсіндіру, пысықтау немесе тақырыпты түсіндіруді жалғастыру туралы шешімді қабылдайды.
4 слайд
«ТЕМПЕРАТУРАНЫ ӨЛШЕУ» ӘДІСІ
Бұл әдіс оқушылар тапсырманы
қаншалықты дұрыс орындап жатқанын анықтау
үшін қолданылады. Ол үшін оқушы қызметін
тоқтатып, мұғалім оқушылардан: «Біз не істеп
жатырмыз?» деп сұрайды. Оқушы
жауаптарынан мұғалім олар қаншалықты
тапсырманың мәнісін немесе оны орындау ретін
түсінгенін анықтай алады.
4 слайд
«ТЕМПЕРАТУРАНЫ ӨЛШЕУ» ӘДІСІ Бұл әдіс оқушылар тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқанын анықтау үшін қолданылады. Ол үшін оқушы қызметін тоқтатып, мұғалім оқушылардан: «Біз не істеп жатырмыз?» деп сұрайды. Оқушы жауаптарынан мұғалім олар қаншалықты тапсырманың мәнісін немесе оны орындау ретін түсінгенін анықтай алады.
5 слайд
«ИНДЕКС КАРТОЧКАЛАРЫ» әдісі
Мұғалім кей кезде оқушыларға екі бетінде де
тапсырмалары бар карточкаларды таратып
тұрады:
1-ші беті: өтілген материал (тақырып, тарау)
бойынша негізгі идеяларды атап өтіп, оларды
жинақта.
2-ші беті: өтілген материал (тақырып, тарау)
бойынша нені түсінбегеніңді анықтап,
сұрақтарыңды жаз.
5 слайд
«ИНДЕКС КАРТОЧКАЛАРЫ» әдісі Мұғалім кей кезде оқушыларға екі бетінде де тапсырмалары бар карточкаларды таратып тұрады: 1-ші беті: өтілген материал (тақырып, тарау) бойынша негізгі идеяларды атап өтіп, оларды жинақта. 2-ші беті: өтілген материал (тақырып, тарау) бойынша нені түсінбегеніңді анықтап, сұрақтарыңды жаз.
6 слайд
«ПЛЮС-МИНУС-ҚЫЗЫҚТЫ» әдісі
Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру
ұсынылады : П(+) , М(-) , Қ (қызықты).
«П»-«плюс» бағанына сабақта ұнаған нәрсе
жазылады: ақпарат, жұмыс түрлері, т.с.с.
«М»-«минус» бағанына сабақтың ұнамаған
немесе түсініксіз сәттері, оқушы пікірі
бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ
ақпарат жазылады.
«Қ»-«қызықты» бағанына оқушылар сабақта
естіген қызықты мәліметтерді жазады, оған
қоса тақырып бойынша білгісі келетін
мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға
болады.
6 слайд
«ПЛЮС-МИНУС-ҚЫЗЫҚТЫ» әдісі Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру ұсынылады : П(+) , М(-) , Қ (қызықты). «П»-«плюс» бағанына сабақта ұнаған нәрсе жазылады: ақпарат, жұмыс түрлері, т.с.с. «М»-«минус» бағанына сабақтың ұнамаған немесе түсініксіз сәттері, оқушы пікірі бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ ақпарат жазылады. «Қ»-«қызықты» бағанына оқушылар сабақта естіген қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға болады.
7 слайд
“ СМАЙЛИКТЕР” әдісі
Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті Түсініксіз
7 слайд
“ СМАЙЛИКТЕР” әдісі Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті Түсініксіз
8 слайд
Бір минуттық эссе – тақырып бойынша
пысықтаудың біржүйесі. Эссе жазу үшін мұғалім
бірнеше сауал қояды.
•
Бүгінгі білгеніңнің ең маңыздысы?
•
Қай сұрақтар сен үшін түсініксіз?
Сабақ соңында, келесі сабақта қай тақырыпты
өтетіндігі жайлы хабарлайды. “ БІР МИНУТТЫҚ ЭССЕ” әдісі
8 слайд
Бір минуттық эссе – тақырып бойынша пысықтаудың біржүйесі. Эссе жазу үшін мұғалім бірнеше сауал қояды. • Бүгінгі білгеніңнің ең маңыздысы? • Қай сұрақтар сен үшін түсініксіз? Сабақ соңында, келесі сабақта қай тақырыпты өтетіндігі жайлы хабарлайды. “ БІР МИНУТТЫҚ ЭССЕ” әдісі
9 слайд
ЕКІ ЖҰЛДЫЗ ЖӘНЕ ТІЛЕК (БІРІН-БІРІ БАҒАЛАУ)
Бұл әдіс оқушылардың шығармашылық
жұмыстарын, яғни шығарма, эсселерін
бағалауға қолданылады. Мұғалім, оқушыларға
сыныптастарының жұмыстарын тексеруді
ұсынады. Оқушылар бір- бірінің жұмыстарын
тексеру кезінде олар жұмыстарды
бағаламайды, ал ондағы екі оң сәтті анықтап
және бағыт береді. Олар «Екі жұлдыз» - бір
сәт, яғни толыққанды жұмыс, ал екінші бірі
«Тілек», мұнда одан әрі жұмысты
толықтырулары қажет.
9 слайд
ЕКІ ЖҰЛДЫЗ ЖӘНЕ ТІЛЕК (БІРІН-БІРІ БАҒАЛАУ) Бұл әдіс оқушылардың шығармашылық жұмыстарын, яғни шығарма, эсселерін бағалауға қолданылады. Мұғалім, оқушыларға сыныптастарының жұмыстарын тексеруді ұсынады. Оқушылар бір- бірінің жұмыстарын тексеру кезінде олар жұмыстарды бағаламайды, ал ондағы екі оң сәтті анықтап және бағыт береді. Олар «Екі жұлдыз» - бір сәт, яғни толыққанды жұмыс, ал екінші бірі «Тілек», мұнда одан әрі жұмысты толықтырулары қажет.
10 слайд
Ұстаз қатысушыларға сабақтың идеясы
жайлы ойлануына, алдыңғы өткен
тақырыптармен, білімімен және
тәжірибесімен байланыстыруға, сонымен
қатар түсінбеген жерлерін анықтауға үш
минуттық үзіліс береді. ҮШ МИНУТТЫҚ ҮЗІЛІС (ПАУЗА)
10 слайд
Ұстаз қатысушыларға сабақтың идеясы жайлы ойлануына, алдыңғы өткен тақырыптармен, білімімен және тәжірибесімен байланыстыруға, сонымен қатар түсінбеген жерлерін анықтауға үш минуттық үзіліс береді. ҮШ МИНУТТЫҚ ҮЗІЛІС (ПАУЗА)