Материалдар / Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыруда белсенді оқыту стратегияларының рөлі

Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыруда белсенді оқыту стратегияларының рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
376
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жоба тақырыбы:Жоба тақырыбы: «Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыруда белсенді оқыту стратегияларының рөлі»

1 слайд
Жоба тақырыбы:Жоба тақырыбы: «Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыруда белсенді оқыту стратегияларының рөлі» Орындаған: Ахметжанова М.С. « №1 Жаңа-Бұқтырма орта мектебі»» КММ Өскемен қ, 2018 ж

1 слайд

Жоба тақырыбы:Жоба тақырыбы: «Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыруда белсенді оқыту стратегияларының рөлі» Орындаған: Ахметжанова М.С. « №1 Жаңа-Бұқтырма орта мектебі»» КММ Өскемен қ, 2018 ж

Жобаның мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту, ақпарат пен жаңа технологияны пайдалана білу, іскерлік пен

2 слайд
Жобаның мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту, ақпарат пен жаңа технологияны пайдалана білу, іскерлік пен сыни тұрғыда ойлауды жүзеге асыру; Оқушылардың білімдерін өмірде тиімді қолдануға үйрету . Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын, ынтасын оятып, танымдық белсенділіктерін арттырып, логикалық ойлау қабілеттерін танымдық қызығушылықтарын дамытуға жағдай жасау . Жобаның өзектілігі: Жаңартылған білім мазмұнындағы бағдарламалар бүкіл әлемдік кеңістікке шығуға негіз болады

2 слайд

Жобаның мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту, ақпарат пен жаңа технологияны пайдалана білу, іскерлік пен сыни тұрғыда ойлауды жүзеге асыру; Оқушылардың білімдерін өмірде тиімді қолдануға үйрету . Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын, ынтасын оятып, танымдық белсенділіктерін арттырып, логикалық ойлау қабілеттерін танымдық қызығушылықтарын дамытуға жағдай жасау . Жобаның өзектілігі: Жаңартылған білім мазмұнындағы бағдарламалар бүкіл әлемдік кеңістікке шығуға негіз болады

Жобаның болжамы: Оқыту стратегияларын қолдана отырып оқушылардың болашақта сабаққа қызығушылығы арта

3 слайд
Жобаның болжамы: Оқыту стратегияларын қолдана отырып оқушылардың болашақта сабаққа қызығушылығы арта түседі , сонымен қатар, ойлау белсенділігі іскерлік дағдысы өзіне деген сенімі қалыптасады

3 слайд

Жобаның болжамы: Оқыту стратегияларын қолдана отырып оқушылардың болашақта сабаққа қызығушылығы арта түседі , сонымен қатар, ойлау белсенділігі іскерлік дағдысы өзіне деген сенімі қалыптасады

Белсенді оқыту нәтижесі: Оқушылар шығармашылықпен жұмыс істеуі, өз ойларын ашып дәлелді сөйлеуге үйренеді. Тақырыптағы

4 слайд
Белсенді оқыту нәтижесі: Оқушылар шығармашылықпен жұмыс істеуі, өз ойларын ашып дәлелді сөйлеуге үйренеді. Тақырыптағы ерекшеліктерді дәлелдей алады, ұтымды тұжырымдайды. Сыни көзқараспен ойлайды.

4 слайд

Белсенді оқыту нәтижесі: Оқушылар шығармашылықпен жұмыс істеуі, өз ойларын ашып дәлелді сөйлеуге үйренеді. Тақырыптағы ерекшеліктерді дәлелдей алады, ұтымды тұжырымдайды. Сыни көзқараспен ойлайды.

Қазіргі заман ағымына байланысты оқушылардың білімге қызығуын арттыру үшін мұғалімдерге жаңа талаптар қойылуда. Сол себепті оқы

5 слайд
Қазіргі заман ағымына байланысты оқушылардың білімге қызығуын арттыру үшін мұғалімдерге жаңа талаптар қойылуда. Сол себепті оқытудың әр түрлі технологиялары жасалып, мектеп тәжірибесіне енгізілуде. Әр оқушының деңгейіне қарай бағдарлама дайындау қажет. Ол үшін әртүрлі бағыттағы бағдарлама құру, әр оқушының жеке жұмыс қабілетін ескеру, сынып тапсырмаларын, үй жұмысын баланың ерекшеліктерін ескере отырып беру керек – жаңа технологияны жүзеге асыруда мұғалім белсенді болуы керек. Баланы - субъект ретінде оқу ісіне өз бетінше қызықтыратын, оған қабілетін арттыратын жағдай туғызу керек. Мақсатқа жету оқушының өзі арқылы жүзеге асады. Мұғалім – ұйымдастырушы, бағыт беруші.

5 слайд

Қазіргі заман ағымына байланысты оқушылардың білімге қызығуын арттыру үшін мұғалімдерге жаңа талаптар қойылуда. Сол себепті оқытудың әр түрлі технологиялары жасалып, мектеп тәжірибесіне енгізілуде. Әр оқушының деңгейіне қарай бағдарлама дайындау қажет. Ол үшін әртүрлі бағыттағы бағдарлама құру, әр оқушының жеке жұмыс қабілетін ескеру, сынып тапсырмаларын, үй жұмысын баланың ерекшеліктерін ескере отырып беру керек – жаңа технологияны жүзеге асыруда мұғалім белсенді болуы керек. Баланы - субъект ретінде оқу ісіне өз бетінше қызықтыратын, оған қабілетін арттыратын жағдай туғызу керек. Мақсатқа жету оқушының өзі арқылы жүзеге асады. Мұғалім – ұйымдастырушы, бағыт беруші.

Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын ойын арқылы арттыру Молекулалар мен атомдар ойыны

6 слайд
Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын ойын арқылы арттыру Молекулалар мен атомдар ойыны

6 слайд

Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын ойын арқылы арттыру Молекулалар мен атомдар ойыны

Қытай ғұламасы Конфуций : Маған айтсаң, мен ұмытып қаламын. Маған көрсетсең, мен есімде сақтай аламын. Маған осыны і

7 слайд
Қытай ғұламасы Конфуций : Маған айтсаң, мен ұмытып қаламын. Маған көрсетсең, мен есімде сақтай аламын. Маған осыны істеуге мүмкіндік берсең, сонда бұл мәңгілік менікі болып қалады! Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын ойын арқылы арттыру

7 слайд

Қытай ғұламасы Конфуций : Маған айтсаң, мен ұмытып қаламын. Маған көрсетсең, мен есімде сақтай аламын. Маған осыны істеуге мүмкіндік берсең, сонда бұл мәңгілік менікі болып қалады! Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын ойын арқылы арттыру

1. Қосарланып жегілген үш ат бір сағатта 12км жол жүрді. Бір ат неше км жол жүрді? 2. 2. Аулада қойлар мен тауықтар жүр. Ола

8 слайд
1. Қосарланып жегілген үш ат бір сағатта 12км жол жүрді. Бір ат неше км жол жүрді? 2. 2. Аулада қойлар мен тауықтар жүр. Олардың 5 басы, 14 аяғы бар. Тауық пен қой нешеу? 3. 3. Бір топ үйрек ұшып барады. Олар 5 - еу, біреуі жерге қонса нешеуі қалады?

8 слайд

1. Қосарланып жегілген үш ат бір сағатта 12км жол жүрді. Бір ат неше км жол жүрді? 2. 2. Аулада қойлар мен тауықтар жүр. Олардың 5 басы, 14 аяғы бар. Тауық пен қой нешеу? 3. 3. Бір топ үйрек ұшып барады. Олар 5 - еу, біреуі жерге қонса нешеуі қалады?

1 ) Әкесі 30 жаста, баласы 5 жаста. Неше жылдан кейін әкесі баласынан 27 жас үлкен болады 2) Бір адамнан, қанша балаң бар де

9 слайд
1 ) Әкесі 30 жаста, баласы 5 жаста. Неше жылдан кейін әкесі баласынан 27 жас үлкен болады 2) Бір адамнан, қанша балаң бар деп сұрағанда, ол мысқылдап: «Менде қанша қызым болса, сонша ұлым бар. Әр ұлымда 3 қарындасы бар». Бұл отбасында неше бала?

9 слайд

1 ) Әкесі 30 жаста, баласы 5 жаста. Неше жылдан кейін әкесі баласынан 27 жас үлкен болады 2) Бір адамнан, қанша балаң бар деп сұрағанда, ол мысқылдап: «Менде қанша қызым болса, сонша ұлым бар. Әр ұлымда 3 қарындасы бар». Бұл отбасында неше бала?

Оқушылар үшін психологиял ық жағымды Оқушылар үшін қауіпсізУақытты үнемдеуге үйретеді Кейде қарапайым оқу қызметімен салыс

10 слайд
Оқушылар үшін психологиял ық жағымды Оқушылар үшін қауіпсізУақытты үнемдеуге үйретеді Кейде қарапайым оқу қызметімен салыстырғанда көп уақыт мөлшерін аладыКейде қарапайым оқу қызметімен салыстырғанда көп уақыт мөлшерін алады Қиын мәселелерді өз бетінше шешу Оқушы әрекетіне негізделген оқу көлемін басқарады. Алған білімді нақты істе қолдана білу Ойын арқылы оқушы нені меңгереді?

10 слайд

Оқушылар үшін психологиял ық жағымды Оқушылар үшін қауіпсізУақытты үнемдеуге үйретеді Кейде қарапайым оқу қызметімен салыстырғанда көп уақыт мөлшерін аладыКейде қарапайым оқу қызметімен салыстырғанда көп уақыт мөлшерін алады Қиын мәселелерді өз бетінше шешу Оқушы әрекетіне негізделген оқу көлемін басқарады. Алған білімді нақты істе қолдана білу Ойын арқылы оқушы нені меңгереді?

Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыруда белсенді оқыту стратегияларының тиімділігі

11 слайд
Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыруда белсенді оқыту стратегияларының тиімділігі

11 слайд

Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыруда белсенді оқыту стратегияларының тиімділігі

Оқушылардың бірін-бірі үйретіп, өз бетімен тақырыпты меңгере алатындығына сенімдері артады Шығармашылық тапсырмаларды орынд

12 слайд
Оқушылардың бірін-бірі үйретіп, өз бетімен тақырыпты меңгере алатындығына сенімдері артады Шығармашылық тапсырмаларды орындайды Алған білімдерін әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауда қолдана алады Жеке, жұпта, топта жұмыстап, нәтижеге қол жеткізуге болатындығын түсінедіБ елсенді оқы ту стратегиялары н қолдана оты ры п, төм ендегідей нәтиж еге қол ж еткізуге болады Оқушылардың бірін-бірі үйретіп, өз бетімен тақырыпты меңгере алатындығына сенімдері артады Шығармашылық тапсырмаларды орындайды Алған білімдерін әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауда қолдана алады Б елсенді оқы ту стратегиялары н қолдана оты ры п, төм ендегідей нәтиж еге қол ж еткізуге болады

12 слайд

Оқушылардың бірін-бірі үйретіп, өз бетімен тақырыпты меңгере алатындығына сенімдері артады Шығармашылық тапсырмаларды орындайды Алған білімдерін әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауда қолдана алады Жеке, жұпта, топта жұмыстап, нәтижеге қол жеткізуге болатындығын түсінедіБ елсенді оқы ту стратегиялары н қолдана оты ры п, төм ендегідей нәтиж еге қол ж еткізуге болады Оқушылардың бірін-бірі үйретіп, өз бетімен тақырыпты меңгере алатындығына сенімдері артады Шығармашылық тапсырмаларды орындайды Алған білімдерін әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауда қолдана алады Б елсенді оқы ту стратегиялары н қолдана оты ры п, төм ендегідей нәтиж еге қол ж еткізуге болады

Қорытынды Жалпы қорыта айтқанда, жоғарыда аталған тақырыпқа сәйкес алынған тәсілдерді сабақта тиімді қолданысқа енгі

13 слайд
Қорытынды Жалпы қорыта айтқанда, жоғарыда аталған тақырыпқа сәйкес алынған тәсілдерді сабақта тиімді қолданысқа енгізсеңіз, баланың танымдық белсенділігін арттыруға, өз бетінше білім алуға, шығармашылығын қалыптастыруға ықпал етеді, оқушылар оқудың қызықты жеңіл өтетіндігін, ұжымда бірлесіп жұмыс жасауға үйрететіндігін, білімнің тереңдігі, әрі тиянақтылығы артатындығын баяндайды. Яғни, оқушы өз ой-пікірін ашық еркін айтады, бір-бірін тыңдауға үйренеді сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. Сондықтан басқа пәндердің де осындай оқыту формасымен оқытылса, тиімді болатындығын айтуға болады. Осы бағдарламаны  меңгергенде ғана жан-жақты дамыған, болашағы айқын, бағдары анық, бәсекеге қабілетті рухани бай тұлға қалыптастыра алатынымызға сеніміміз мол.

13 слайд

Қорытынды Жалпы қорыта айтқанда, жоғарыда аталған тақырыпқа сәйкес алынған тәсілдерді сабақта тиімді қолданысқа енгізсеңіз, баланың танымдық белсенділігін арттыруға, өз бетінше білім алуға, шығармашылығын қалыптастыруға ықпал етеді, оқушылар оқудың қызықты жеңіл өтетіндігін, ұжымда бірлесіп жұмыс жасауға үйрететіндігін, білімнің тереңдігі, әрі тиянақтылығы артатындығын баяндайды. Яғни, оқушы өз ой-пікірін ашық еркін айтады, бір-бірін тыңдауға үйренеді сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. Сондықтан басқа пәндердің де осындай оқыту формасымен оқытылса, тиімді болатындығын айтуға болады. Осы бағдарламаны  меңгергенде ғана жан-жақты дамыған, болашағы айқын, бағдары анық, бәсекеге қабілетті рухани бай тұлға қалыптастыра алатынымызға сеніміміз мол.

Негізгі әдебиеттер тізімі : 1. Тұрғынбаева Б.А. , Шабденова Б.Ш. «Шығармашылық баспалдақтары.». Алматы 2003ж. 2.

14 слайд
Негізгі әдебиеттер тізімі : 1.      Тұрғынбаева Б.А. , Шабденова Б.Ш. «Шығармашылық баспалдақтары.». Алматы 2003ж. 2.      Қамалбекова .  «Оқушылардың қызығушылығын ойын арқылы арттыру.» Бастауыш мектеп.  2005ж. 3.      М. Аманқұлова .  «Бастауыш мектепте оқыту» 2007ж. 4.      Журнал «Педагогика жаршысы »  №4 2010ж , №3 2011ж 5.      Журнал «12 жылдық білім» №4 2006ж 6.      Зұлпыхарова  Т. «Оқушының ой - өрісін дамыту. ». Бастауыш мектеп №4  2004ж 7.        Қайран Ә.  Тәрбие құралы  №2 2013ж №3  2014ж

14 слайд

Негізгі әдебиеттер тізімі : 1.      Тұрғынбаева Б.А. , Шабденова Б.Ш. «Шығармашылық баспалдақтары.». Алматы 2003ж. 2.      Қамалбекова .  «Оқушылардың қызығушылығын ойын арқылы арттыру.» Бастауыш мектеп.  2005ж. 3.      М. Аманқұлова .  «Бастауыш мектепте оқыту» 2007ж. 4.      Журнал «Педагогика жаршысы »  №4 2010ж , №3 2011ж 5.      Журнал «12 жылдық білім» №4 2006ж 6.      Зұлпыхарова  Т. «Оқушының ой - өрісін дамыту. ». Бастауыш мектеп №4  2004ж 7.        Қайран Ә.  Тәрбие құралы  №2 2013ж №3  2014ж

Назарларыңызға рахмет!Назарларыңызға рахмет!

15 слайд
Назарларыңызға рахмет!Назарларыңызға рахмет!

15 слайд

Назарларыңызға рахмет!Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ